- Liittynyt
- 16.08.2017
- Viestejä
- 5 857
Onko kenelläkään kokemusta viallisesta tuotteesta kun on ostanut proshopilta ja sen palautuksesta? Tilasin näytön, jossa oli panelin välissä karva. Lcd kennon ja mikälie mattakalvo välissä siis.
Kun sain näytön, niin lähetin seuraavana päivänä sen takaisin ja siitä on jo noin kuukausi. Kysyessä valittelevat ruuhkaa, ja kuulemma ilmoittavat aähköpostilla kun tapaustani aletaan tutkia. Ei kai se nyt iso homma ole avata laatikkoa, katsoa että sama näyttö tuli mikä lähetettiin ja rahat takaisin.
Pahimmillaan pelkään että en saa rahoja heti, vaan lähettävät sen saman minulle takaisin, jos puusilmä ei karvaa siellä näe tms... Muutenkin kun tuo 14vrk palautusoikeus pitäisi olla hyvin simppeli, varsinkin kun tulee viallinen tuote
Kun sain näytön, niin lähetin seuraavana päivänä sen takaisin ja siitä on jo noin kuukausi. Kysyessä valittelevat ruuhkaa, ja kuulemma ilmoittavat aähköpostilla kun tapaustani aletaan tutkia. Ei kai se nyt iso homma ole avata laatikkoa, katsoa että sama näyttö tuli mikä lähetettiin ja rahat takaisin.
Pahimmillaan pelkään että en saa rahoja heti, vaan lähettävät sen saman minulle takaisin, jos puusilmä ei karvaa siellä näe tms... Muutenkin kun tuo 14vrk palautusoikeus pitäisi olla hyvin simppeli, varsinkin kun tulee viallinen tuote