Tapaus Telia. Onko sitä itse tottunut vaan "liian hyvään" palveluun kun tuntuu aivan käsittämättömältä että näin voi toimia näinkin iso lafka. Tässä suoraan viesti jonka laitoin palautteeseenkin.
Minä:
Katsoin sunnuntaina 16.4. netistä, että Sellon myymälästä pitäisi löytyä saldojen mukaan kaksi kappaletta Jabra Elite 3 kuulokkeita. Lähdin siis varta vasten Selloon näitä hakemaan. Paikanpäällä myyjä ilmoitti, että käy takahuoneesta katsomassa kun esillä ei niitä näkynyt. Hetken kuluttua satuin kuulemaan, kun hän oli ne löytänyt ja kysyi toiselta myyjältä, että voiko niitä myydä kun näkyvät meidän saldoilla ja toinen myyjä ilmoitti että ei voi. Tämän jälkeen minulle tultiin ilmoittamaan, että kuulokkeita ei ole. Mikähän ihme homma tässä on? Mahtoiko olla itselle varattu ja siksi ei voitu asiakkalle myydä? Kysyin syytä, mutta ilmoitettiin vaan ettei niitä voi myydä.
No tästä tuohtuneena lähdin sitten kotiin ja katsoin että saldotiedot oli päivitetty ja kuulokkeet hävinneet Sellon saldoilta. Espoon kauppakeskus Ainoan liike näytti saldoksi yhtä kappaletta ja yritin ensin etsiä liikkeeseen puhelinumeroa, mutta kun semmoista ei löytynyt niin päätin kysyä chatista, ettei tule samalle päivälle jo toista hukkareissua.
Kerroin tilanteeni ja pyysin, josko hän voisi varmistaa, että tuotetta ihan oikeasti on myymälässä ja sen voisi minulle varata, niin lähtisin hakemaan.
Tylysti ilmoitettiin vaan, että saldo näyttää yhtä kappaletta eikä myymälään pysty ottamaan yhteyttä.
Onko tämä todellakin mielestänne asiakaspalvelua? Aivan käsittämätöntä asiakkaan pompottelua.
En näiden kokemuksien jälkeen asioisi Telian liikkeessä, mutta kun löytyy lahjakortti jonka pystyy ainoastaan myymälässä käyttämään, ei muutakaan vaihtoehtoa ole.
Vähintäänkin haluan vastauksen, että onko tämä tosiaan teidän asiakaspalvelun taso vai onko tässä menty nyt riman alta ja pahasti?
Telia:
Kiitos viestistäsi ja pahoittelut tapahtuneesta ! Olisi ollut hyvä kysyä paikan päällä, mikseivät voineet niitä myydä, täältä Asiakaspalvelusta emme voi sitä nähdä, onko kyse mistä syystä ollut. Ikävä kuitenkin näin kävi. Varastosaldomme on nykypäivänä reaaliaikainen, ellei tässä ole tapahtunut siten , oli varaukset näistä jo toiselle asiakkaalle , myyjä kuitenkin olisi halunnut tehdä kauppaa kanssasi. Laitoin palauteviestin Sellon myymälään. Koska tuotetta ei voitu myydä, emme ole hyvitysvelvollisia.
Mikä helvetti tämä vastauskin on? Joku robotti kirjoittanut vai käännetty kääntäjän kautta kolmen kielen kautta takaisin suomeksi?
Luulisi että vähintä mitä tässä vaiheessa olisivat voineet tehdä, olisivat nyt ottaneet yhteyttä tuonne toiseen myymälään ja varanneet ne hemmetin kuulokkeet minulle. Kyllä pistää vihaksi..
Minä:
Katsoin sunnuntaina 16.4. netistä, että Sellon myymälästä pitäisi löytyä saldojen mukaan kaksi kappaletta Jabra Elite 3 kuulokkeita. Lähdin siis varta vasten Selloon näitä hakemaan. Paikanpäällä myyjä ilmoitti, että käy takahuoneesta katsomassa kun esillä ei niitä näkynyt. Hetken kuluttua satuin kuulemaan, kun hän oli ne löytänyt ja kysyi toiselta myyjältä, että voiko niitä myydä kun näkyvät meidän saldoilla ja toinen myyjä ilmoitti että ei voi. Tämän jälkeen minulle tultiin ilmoittamaan, että kuulokkeita ei ole. Mikähän ihme homma tässä on? Mahtoiko olla itselle varattu ja siksi ei voitu asiakkalle myydä? Kysyin syytä, mutta ilmoitettiin vaan ettei niitä voi myydä.
No tästä tuohtuneena lähdin sitten kotiin ja katsoin että saldotiedot oli päivitetty ja kuulokkeet hävinneet Sellon saldoilta. Espoon kauppakeskus Ainoan liike näytti saldoksi yhtä kappaletta ja yritin ensin etsiä liikkeeseen puhelinumeroa, mutta kun semmoista ei löytynyt niin päätin kysyä chatista, ettei tule samalle päivälle jo toista hukkareissua.
Kerroin tilanteeni ja pyysin, josko hän voisi varmistaa, että tuotetta ihan oikeasti on myymälässä ja sen voisi minulle varata, niin lähtisin hakemaan.
Tylysti ilmoitettiin vaan, että saldo näyttää yhtä kappaletta eikä myymälään pysty ottamaan yhteyttä.
Onko tämä todellakin mielestänne asiakaspalvelua? Aivan käsittämätöntä asiakkaan pompottelua.
En näiden kokemuksien jälkeen asioisi Telian liikkeessä, mutta kun löytyy lahjakortti jonka pystyy ainoastaan myymälässä käyttämään, ei muutakaan vaihtoehtoa ole.
Vähintäänkin haluan vastauksen, että onko tämä tosiaan teidän asiakaspalvelun taso vai onko tässä menty nyt riman alta ja pahasti?
Telia:
Kiitos viestistäsi ja pahoittelut tapahtuneesta ! Olisi ollut hyvä kysyä paikan päällä, mikseivät voineet niitä myydä, täältä Asiakaspalvelusta emme voi sitä nähdä, onko kyse mistä syystä ollut. Ikävä kuitenkin näin kävi. Varastosaldomme on nykypäivänä reaaliaikainen, ellei tässä ole tapahtunut siten , oli varaukset näistä jo toiselle asiakkaalle , myyjä kuitenkin olisi halunnut tehdä kauppaa kanssasi. Laitoin palauteviestin Sellon myymälään. Koska tuotetta ei voitu myydä, emme ole hyvitysvelvollisia.
Mikä helvetti tämä vastauskin on? Joku robotti kirjoittanut vai käännetty kääntäjän kautta kolmen kielen kautta takaisin suomeksi?
Luulisi että vähintä mitä tässä vaiheessa olisivat voineet tehdä, olisivat nyt ottaneet yhteyttä tuonne toiseen myymälään ja varanneet ne hemmetin kuulokkeet minulle. Kyllä pistää vihaksi..