Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ottaa. Outletissa paljon SSD-levyjä.Mitäs tuumaatte, ottaahkohan verkkis palautuksena juuri ostetun SSD:n, ei ole käytetty koneessa, mutta pakkaus avattu? 32pv palautusoikeutta ei ole sinetöidyillä tuotteilla, mutta tuo tarkoittanee elokuvia, softia yms.?
Olin yhteydessä verkkokaupan tukeen, kun saatu seurantakoodi näytti postin seurannassa yli vuorokauden "Ei ole vielä saapunut" tietoa joka onneksi johtui postista.
VK:lta tuli kysely siitä miten asiakaspalvelija onnistui mutta vaihtoehdot mitä pystyn vastaamaan eivät ole ehkä ne kaikista loogisimmat:
http://imgur.com/a/0s6n6k8
Jimmsin tilauksen kanssa kävi juuri tällä viikolla tämä. Viesti tuli, että lähetys pakettiautomaatissa, ennen kuin lähetystenseuranta näki koko lähetystä.
Verkkokauppa.com tilaus, jossa tuote on varastossa, on ollut jo useamman päivän "Käsiteltävänä". Liittyykö tämä hidastelu Postiin, vai onko tyypillistä verkkokauppa.comille?
Tuo johtuu Verkkokaupasta. Sehän on käsitelty sitten kun se on lähtenyt Postille.
Tää sun tapaus oli kyllä Postin hidastelua. Oletan että jäsen kipposetä ei ole vielä saanut Verkkikseltä mitään "tilauksesi on käsitelty" viestejä, niin silloin se on Verkkiksen hidastelua.Ainakin tämä sekoilu mikä minulle juuri sattui johtui mielstäni postista sillä posti näytti tosiaan yli vuorokauden sitä "Ei ole vielä saapunut plaaplaa" mutta jossa vaiheessa jälkikäteen postin seurantaan ilmestyivät normaalit seurantatiedot.
Eli 25. päivä aamulla näytti vielä "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan" mutta hieman myöhemmin päivällä sinne ilmestyivät "Lähetys on lajiteltu." ja "Lähetys on rekisteröity. " jotka olivat päivätty 24. päivä.
Niin juu ja myöhemmin päivällä tuli tekstiviestillä tieto, että paketti on noudettavissa vaikka netissä oleva pakettiseuranta ilmoitteli, että paketti on vielä kuljetuksessa.
Tietoa Gigantti OutletistaEnsimmäistä kertaa meinasin tehdä gigantin outletissa tarjouksen tuotteesta mutta kuinka kauan joudun odottamaan hyväksyttiinkö se vai ei,ja mistä tiedän onko se tarjoukseni hylätty vai odottamassa vielä kun niitä käsittelevä jannu palaa lomilta tms.?
siellä siis lukee tarjousta tehdessä:"HUOM!! Tekemäsi tarjous on sitova, mikäli myymälä hyväksyy tarjotun hinnan. Myymälä ei vastaa hylättyihin hintatarjouksiin."
Tietoa Gigantti Outletista
Gigantti Outlet myy hyväkuntoisia käytettyjä palautus- ja esittelylaitteita. Kaikki myymämme tuotteet ovat tarkastettu ja niiden toiminta on testattu. Kaikki tuotteissa mahdollisesti olleet tiedot on poistettu tarkastusprosessissa. Gigantti Outletista voit tehdä ostoksia turvallisin mielin. Edullisen hinnan ja normaalin takuuajan lisäksi sinulla on 50 päivän palautusoikeus, jos tuote ei jostain syystä vastannutkaan odotuksiasi.
Gigantti Outlet - Gigantti
Eli tuotteen voi palauttaa ja siitä saa rahat takaisin. Jos nyt siis sattuisi tarjous menemään läpi ja tuotetta ei enää haluaisi.
Vai onkohan nuo myymälöiden outlet -tuotteet vielä erikseen jollain omilla ehdoilla...?
Ensimmäistä kertaa meinasin tehdä gigantin outletissa tarjouksen tuotteesta mutta kuinka kauan joudun odottamaan hyväksyttiinkö se vai ei,ja mistä tiedän onko se tarjoukseni hylätty vai odottamassa vielä kun niitä käsittelevä jannu palaa lomilta tms.?
siellä siis lukee tarjousta tehdessä:"HUOM!! Tekemäsi tarjous on sitova, mikäli myymälä hyväksyy tarjotun hinnan. Myymälä ei vastaa hylättyihin hintatarjouksiin."
tämän tiesinkin mutta olisi vähän turhauttavaa lähtee käymään monen kymmenen kilometrin päässä lähimmässä gigantissa ostamassa ja palauttamassa tuote.Eli tuotteen voi palauttaa ja siitä saa rahat takaisin. Jos nyt siis sattuisi tarjous menemään läpi ja tuotetta ei enää haluaisi.
jos se näin nopeeta on niin pitääpä laittaa tarjousta menemään.Kyllä ne mulle on aina pääsääntöisesti samana päivänä vastannut, viimeistään seuraavana jos hyväksyvät tarjouksen. Sitten jos eivät hyväksy niin osa vastaa ja osa ei.
jos se näin nopeeta on niin pitääpä laittaa tarjousta menemään.
Samat 1-2päivää se menee VK.com:llä yleensä.Verkkokauppa.com on itselläni ollut yleensä nopea varastossa olevalle tavaralle. Yleensä myös tilaukset joista puuttuu jotain on saatu pakattua saman päivän aikana kun viimeinen puuttuva tavara saapui (tosin ei välttämättä kerkeä saman päivän kuljetukseen, esim. viimeksi ilmoitus lähetyksestä tuli n. kello 20 niin se lähti vasta seuraavana päivänä).
Onko Suomessa mitään verkkokauppaa jolla olisi edes kohtuulliset toimitusajat? Tiedän kyllä että amazon.de:n expedited shippingilla saa nopeasti, mutta jos ajoittain haluaisi tukea suomalaisia kauppoja? Jimm's on joskus ollut suhteellisen nopea, mutta hieman alkaa ärsyttämään kun varastossa olevaa tavaraa ei saada kahdessa vuorokaudessa postitettua.
Kyllä ainakin täällä pystyy, tosin eipä se sen nopeampaa tule. Gigantilla ongelmana on se että tuotteiden lähetyksessä kestää välillä ikuisuus. Toimitusaika on luvatun mukainen kun vaan tajuaa että se toimitusaika kertoo sen ajan joka kuluu kun tuote on lähetetty. Toimitusaikaan ei siis lasketa mukaan varaston neppailua.Gigantilla on ärsyttävää se kun ei voi tilata myymälään ilman kuluja, kuten monella muulla firmalla.
Minä en ole kyllä tuota saanut ikinä onnistumaan jos tuotetta ei ole jo valmiiksi myymälässä / tai kenties vaihtoehtoisesti sen myymälän valikoimissa. Kokeilin nyt huvikseni ensimmäistä Gigantin nettisivulla vastaan tullutta tuotetta tilata myymälään, ja se onnistuisi vain Kuusankoskelle. Muita myymälöitä ei voinut valita eikä Vantaan Megastoreakaan saanut edes postinumerolla 01510 haettua.Kyllä ainakin täällä pystyy, tosin eipä se sen nopeampaa tule. Gigantilla ongelmana on se että tuotteiden lähetyksessä kestää välillä ikuisuus. Toimitusaika on luvatun mukainen kun vaan tajuaa että se toimitusaika kertoo sen ajan joka kuluu kun tuote on lähetetty. Toimitusaikaan ei siis lasketa mukaan varaston neppailua.
Kirjottelin tästä jo toiseen ketjuun, mutta tuli tilattua puhelin tarjouksesta Veikon Koneelta ja lievästi alkoi kuumottamaan arvostelujen ja kommenttien lukeminen, että saa pitää sormet ristissä josko tulisi joko puhelin tai rahat takaisin, kuulema lähes mahdotonta saada ketään reagoimaan maileihin ja puheluihin. Noh, viikko vasta odoteltu, ja syyttää voin vain itseäni etten hetken huumassa tehnyt huolellista taustatutkimusta..
Itsellä ei ole koskaan ollut mitään ongelmia veikon koneen kanssa, 5-10 tilausta on yhteenssä sieltä n. 3 vuoden ajalta. Ei ole kyllä koskaan tarvinnut asiakastukeenkaan olla yhteydessä, että siltä osin voi ollakkin huonoa palvelua, sitä ei tiedä kuin kokeilemalla.Kirjottelin tästä jo toiseen ketjuun, mutta tuli tilattua puhelin tarjouksesta Veikon Koneelta ja lievästi alkoi kuumottamaan arvostelujen ja kommenttien lukeminen, että saa pitää sormet ristissä josko tulisi joko puhelin tai rahat takaisin, kuulema lähes mahdotonta saada ketään reagoimaan maileihin ja puheluihin. Noh, viikko vasta odoteltu, ja syyttää voin vain itseäni etten hetken huumassa tehnyt huolellista taustatutkimusta..
Mistä tuotteesta on kysymys ja millaisia jälkiä(naarmuja, sormenjälkiä?)Mites Gigantilla, jos tuotteessa on käytön jälkiä niin onnistuuko palautus myös niillä?
Tuottettahan saa käyttää sen 50 päivää, niin kai normaali kuluma on OK?
Mistä tuotteesta on kysymys ja millaisia jälkiä(naarmuja, sormenjälkiä?)
Onko tuotteille palautusehtoja?
Kyllä. Tuote tulee palauttaa ehjänä, myyntikuntoisena ja ilman ulkoisia kolhuja tai vaurioita.
Ehdoissa lukee:
Sen pohjalta sitten eteenpäin.
Tilasin Elisalta jokunen vuosi sitten Nokia 6 puhelimen. Jokusen kuukauden käytön jälkeen näyttö lakkasi toimimasta. No vein puhelimen Kotkan Elisan liikkeeseen ja laittoivat sen eteenpäin huoltoon. Kahden viikon kohdalla soitin Elisan asiakaspalveluun kun puhelimesta ei kuulunut mitään. Antoivat huoltofirman nimen ja soitin sinne. Odottivat kuulemma osia. Kolmannen viikon kuluttua soitan uudestaan huoltoyhtiöön. No ovat lähettäneet takaisin kotkan liikkeeseen kun ei pysty korjaamaan. Soittoa Elisan asiakaspalveluun jotka nostavat kätensä pystyyn kun eivät tiedä kyseisen huollon tilanteesta mitään. Pyydän Kotkan liikkeen numeroa, no sellaista ei ole. Seuraavana päivänä ajan Loviisasta Kotkaan kyselemään mun puhelimen perään. No siellä myyjä ei osaa sanoa mitään kun myymäläpäällikkö vai mikä lie tulee vasta seuraavana päivänä töihin ja pyytää tulemaan takaisin huomenna. Siinä vaiheessa alkaa meikäläisellä keittää ja lähden kotiin. Seuraavana päivänä myymäläpäällikkö soittaa ja sanoo ettei puhelinta voitu korjata ja antavat tilalle uuden. Käyn loppuviikosta hakemassa puhelimen ja siinä vaiheessa oli kulunut vajaa neljä viikkoa kun olin vienyt puhelimen Kotkan liikkeeseen. Ei pahoitteluja eikä mitään, vain uusi puhelin ja kiitos käynnistä. Harvinaisen huonoa palvelua.
Sähköpostiin ainakin itselleni tullut automaattisesti.Tuleeko gigantin tilausten mukana kuittia vai pitääkö se itse pyytää aspasta jälkikäteen? Kolmen tuotteen tilaus tulee näköjään minulle kolmessa osassa ja 2/3 saapuneessa tilassa olevana kuittia ei ole vielä näkynyt.
Sähköpostiin on ainakin mulle tullut automaattisesti.Tuleeko gigantin tilausten mukana kuittia vai pitääkö se itse pyytää aspasta jälkikäteen? Kolmen tuotteen tilaus tulee näköjään minulle kolmessa osassa ja 2/3 saapuneessa tilassa olevana kuittia ei ole vielä näkynyt.
Piti vähän hieraista silmiä oman vastauksen jälkeen kun sivu päivittyi ja näin tämän vastauksen. Mietin jo, että foorumi keksinyt mulle uuden nimimerkinSähköpostiin ainakin itselleni tullut automaattisesti.
Onko roskaposti tarkistettu? Viimeisin oma tilaus on kesäkuulta. Tilausvahvistus tulee osoitteesta donotreply@gig... ja kuitti osoitteesta noreply@gig...Itselle ei ole ainakaan muuta tullut kuin vahvistus tilauksesta. Ennen gigantilta on tullut ainakin itselle ihan erillinen kuitti tilauksesta, jonka on sitten voinut verotukseen tulostaa.
Sähköpostilla kyllä, tilauksen numerolla että nyt kävi näin ja se palautuu takaisin. Eihän luulisi olevan mikään ongelma kun edes pakettiin en ole koskenut kun en kerennyt syistä johtuen hakea.Oletko ilmoittanut verkkokaupalle, että haluat palauttaa tuotteen?