Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja belmont, 19.02.2017.

  1. Harakka

    Harakka

    Viestejä:
    16
    Rekisteröitynyt:
    19.03.2017
    Eilen laitoin Veikon Koneen aspaan ystävällisen kyselyn sähköpostiin kun kuitenkin heidän lupaamat 5 päivää oli ylittynyt, ja vastasivat parissa minuutissa että lähdössä juuri postiin, oli loppunut varastosta kesken suuren suosion ansiosta mutta saivat juuri kyseisenä aamuna lisää tuotetta varastoon. Hätähousuilua vai sattumaa, ehkä molempia? :D No joka tapauksessa, äsken tullut viesti että paketti on noudettavissa. Eli ihan hyvää toimintaa heidän päästään lopulta, olin itsekin uskossa että luotettava firma niin silläkään en pahemmin tutkinut ennen tilausta, niin vähän yllätyin noin monesta negatiivisesta palautteesta. No, ehkä ihmiset ilmaisee äänekkäämmin pahaa mieltänsä. :vihellys: Tilaus itsessään näkyy vielä "keräilyssä" etten ehtinyt edes seurantakoodia saamaan. Antaisin tällä kokemuksella neutraalin palautteen.
     
  2. humongous

    humongous

    Viestejä:
    503
    Rekisteröitynyt:
    19.06.2017
    Mites Gigantilla, jos tuotteessa on käytön jälkiä niin onnistuuko palautus myös niillä?

    Tuottettahan saa käyttää sen 50 päivää, niin kai normaali kuluma on OK?
     
  3. Warfe

    Warfe Insinööri Tukijäsen

    Viestejä:
    585
    Rekisteröitynyt:
    30.10.2016
    Mistä tuotteesta on kysymys ja millaisia jälkiä(naarmuja, sormenjälkiä?)
     
  4. humongous

    humongous

    Viestejä:
    503
    Rekisteröitynyt:
    19.06.2017
    Kuulokkeet. Tuo pehmuste (keinonahkaa?) ei näytä enää uudelta.
     
  5. Sonic Empire

    Sonic Empire

    Viestejä:
    489
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ehdoissa lukee:

    Sen pohjalta sitten eteenpäin.
     
  6. humongous

    humongous

    Viestejä:
    503
    Rekisteröitynyt:
    19.06.2017
    Jeps. Kuulokkeen pehmusteet menneet normikäytössä huononnäköisiksi, ihan kuin väri lähtenyt. Eivät noi enää täysin uudet ole, ja en kyllä haluisi noita itse tossa kunnossakaan ostaa. Toki en jaksaisi takuurumbaakaan joten mieluiten vain palauttaisin suoraan.
     
  7. johnnyw

    johnnyw

    Viestejä:
    1 901
    Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Ihan noin yleisesti täytyy kyllä ihmetellä mikä näitä suomalaisia verkkokauppoja nykyään vaivaa? Toimitukset käytännössä kaikissa todella hitaita, esim viimeisimmässä jimmsin tilauksessa kesti reilu viikko varastossa olevalle tavaralle että saivat lähetettyä & nyt verkkokauppa.com:sta viikonloppuna tilattu tuote seisonut "käsiteltävänä" tilassa maanantaista asti. Melko kauan siis kestää kerätä yksi tuote hyllystä ja antaa se postille toimitettavaksi :facepalm:

    Sähköposteihin myös vastaillaan usean päivän viiveellä.

    E: Ja ei näköjään lähtenyt tänäänkään tuo vk.com tilaus = pitäkööt tunkkinsa. Kyllä 4 kokonaista työpäivää pitäisi riittää yhden tuotteen keräilyyn/lähettämiseen, varsinkin kun verkkosivulla sanotaan selkeästi varastotuotteiden käsittelyajaksi max 48h. Maksan mieluummin vähän extraa ja haen kivijalasta vastaavan kun mistään muutamaa kymppiä isommasta säästöstä ei ole kyse.
     
    Viimeksi muokattu: 16.08.2019
    eba tykkää tästä.
  8. Centteri

    Centteri

    Viestejä:
    963
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kesän aikana tilannut läppärin ja puhelimen dna verkkokaupasta. Ensimmäinen tilaus tehty perjantaina ja sunnuntaina oli paketti asiamiespostissa. Toinen torstaina ja lauantaina paketti postissa. Melko nopeeta toimintaa. Tähän ei kivijalkamyymälät ja niiden verkkokaupat kykene.
     
  9. Tinke-80

    Tinke-80

    Viestejä:
    338
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Tilasin Elisalta jokunen vuosi sitten Nokia 6 puhelimen. Jokusen kuukauden käytön jälkeen näyttö lakkasi toimimasta. No vein puhelimen Kotkan Elisan liikkeeseen ja laittoivat sen eteenpäin huoltoon. Kahden viikon kohdalla soitin Elisan asiakaspalveluun kun puhelimesta ei kuulunut mitään. Antoivat huoltofirman nimen ja soitin sinne. Odottivat kuulemma osia. Kolmannen viikon kuluttua soitan uudestaan huoltoyhtiöön. No ovat lähettäneet takaisin kotkan liikkeeseen kun ei pysty korjaamaan. Soittoa Elisan asiakaspalveluun jotka nostavat kätensä pystyyn kun eivät tiedä kyseisen huollon tilanteesta mitään. Pyydän Kotkan liikkeen numeroa, no sellaista ei ole. Seuraavana päivänä ajan Loviisasta Kotkaan kyselemään mun puhelimen perään. No siellä myyjä ei osaa sanoa mitään kun myymäläpäällikkö vai mikä lie tulee vasta seuraavana päivänä töihin ja pyytää tulemaan takaisin huomenna. Siinä vaiheessa alkaa meikäläisellä keittää ja lähden kotiin. Seuraavana päivänä myymäläpäällikkö soittaa ja sanoo ettei puhelinta voitu korjata ja antavat tilalle uuden. Käyn loppuviikosta hakemassa puhelimen ja siinä vaiheessa oli kulunut vajaa neljä viikkoa kun olin vienyt puhelimen Kotkan liikkeeseen. Ei pahoitteluja eikä mitään, vain uusi puhelin ja kiitos käynnistä. Harvinaisen huonoa palvelua.
     
  10. Johan_V

    Johan_V

    Viestejä:
    540
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Näin se käy kun antaa kaikkien pompotella. Tehdyt virheet: 1) Soitettu itse huoltoliikkeeseen, sen sijaan että olisi vaadittu liikettä hoitamaan asia. 2) Ei vaadittu korvausta kuluista (auto- ja puhelinkulut).
     
  11. SuperPete

    SuperPete

    Viestejä:
    182
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Nokian (8.1) kanssa tein itse takuutiketin johonkin Puolaan. Sieltä tuli UPS tuomaan paketin, nappasi sen mukaan ja kolmen päivän päästä tuli korjattuna kotiovelle takaisin.
     
  12. R3DgRu

    R3DgRu

    Viestejä:
    687
    Rekisteröitynyt:
    01.01.2017
    Maanantai iltana tilasin gigantista tavaraa ja noudin postista torstaina. Ihan asiallinen toimitusaika. Otin kyllä sen "Premium" toimituksen, mutta se maksoi vain 5,9 €, joten melko helppo valinta meille kaikille kärsimättömille.
     
  13. Keksihirviö

    Keksihirviö

    Viestejä:
    104
    Rekisteröitynyt:
    13.08.2017
    Tuleeko gigantin tilausten mukana kuittia vai pitääkö se itse pyytää aspasta jälkikäteen? Kolmen tuotteen tilaus tulee näköjään minulle kolmessa osassa ja 2/3 saapuneessa tilassa olevana kuittia ei ole vielä näkynyt.
     
  14. Tuuhea kasetti

    Tuuhea kasetti Tuuhea Jäsen Tukijäsen

    Viestejä:
    156
    Rekisteröitynyt:
    22.10.2016
    Sähköpostiin ainakin itselleni tullut automaattisesti.
     
  15. tunke

    tunke

    Viestejä:
    173
    Rekisteröitynyt:
    19.04.2017
    Sähköpostiin on ainakin mulle tullut automaattisesti.
     
  16. tunke

    tunke

    Viestejä:
    173
    Rekisteröitynyt:
    19.04.2017
    Piti vähän hieraista silmiä oman vastauksen jälkeen kun sivu päivittyi ja näin tämän vastauksen. Mietin jo, että foorumi keksinyt mulle uuden nimimerkin :lol:
     
    Tuuhea kasetti tykkää tästä.
  17. Keksihirviö

    Keksihirviö

    Viestejä:
    104
    Rekisteröitynyt:
    13.08.2017
    Itselle ei ole ainakaan muuta tullut kuin vahvistus tilauksesta. Ennen gigantilta on tullut ainakin itselle ihan erillinen kuitti tilauksesta, jonka on sitten voinut verotukseen tulostaa.
     
  18. tunke

    tunke

    Viestejä:
    173
    Rekisteröitynyt:
    19.04.2017
    Onko roskaposti tarkistettu? Viimeisin oma tilaus on kesäkuulta. Tilausvahvistus tulee osoitteesta donotreply@gig... ja kuitti osoitteesta noreply@gig...
     
  19. Keksihirviö

    Keksihirviö

    Viestejä:
    104
    Rekisteröitynyt:
    13.08.2017
    Ei ole sielläkään...pitää huomenna tiedustella asiaa. Voihan se olla, että kyseinen kuitti tulee samalla kuin viimeinen osa tilauksesta lähtee liikkeelle.
     
  20. Pertti_Pasanen_Spede

    Pertti_Pasanen_Spede

    Viestejä:
    943
    Rekisteröitynyt:
    10.03.2017
    Se kuitti tulee jälkikäteen ja jos tilaus ei ole toimitettu kokonaan niin ei ihme jos kuittia ei näy.
     
  21. runboy93

    runboy93

    Viestejä:
    1 593
    Rekisteröitynyt:
    01.08.2017
    Mitäs nyt käy kun en kerennyt verkkiksen pakettia hakemaan automaatista, tulevatko rahat takaisin suht nopeasti? kokemuksia muilla?
     
  22. Sonic Empire

    Sonic Empire

    Viestejä:
    489
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Oletko ilmoittanut verkkokaupalle, että haluat palauttaa tuotteen?
     
  23. runboy93

    runboy93

    Viestejä:
    1 593
    Rekisteröitynyt:
    01.08.2017
    Sähköpostilla kyllä, tilauksen numerolla että nyt kävi näin ja se palautuu takaisin. Eihän luulisi olevan mikään ongelma kun edes pakettiin en ole koskenut kun en kerennyt syistä johtuen hakea.
     
  24. tupakkamies

    tupakkamies

    Viestejä:
    37
    Rekisteröitynyt:
    02.08.2017
    Pojan Gigantista ostetun pelituolin selkänojan säätömekanismi meni rikki. Nämä pelituolit eivät näköjään mene samalla kaavalla kuin muiden kamojen palautus/hyvitys. Ottivat tuolin omaan tarkastukseen, ja sen jälkeen kysyvät maahantuojalta korjataanko vai annetaanko uusi tilalle. Nyt sitten vaan odotellaan. Toivottavasti ei kovin pitkään... No, hyvä tietää, että näin näiden kanssa toimitaan.
     
  25. Sonic Empire

    Sonic Empire

    Viestejä:
    489
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    No, liikkeellä on ensisijaisesti oikeus korjata viallinen tuote. Palautus tai hyvitys on vasta viimeinen keino, mikäli korjaaminen ei onnistu.
     
  26. KLF

    KLF

    Viestejä:
    636
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Gigantin myymistä tuotteista toimistotuoli onkin yksi niistä harvoista mitä siellä voidaan edes korjata jos varaosia on saatavilla. Siihen kun riittää samat työkalut millä myymälän hyllyt on kasattu :D
     
  27. Mittubisi

    Mittubisi

    Viestejä:
    949
    Rekisteröitynyt:
    15.01.2017
    Hei! Ostin täältä foorumilta Rival 600 hiiren tuossa alkuvuodesta ja huomasin, että oikean puolen pehmuste alkaa irrota aina kun pelaan. Miten verkkokauppa on suhtautunut takuuvaihtoihin tästä syystä. Pitääkö odottaa että lähtee kokonaan irti vai kiikuttaa heti sinne ja näyttää että oikealta puolelta lähtee irti pehmuste. Laitoin jo sähköpostia mutta jos joku täältä tietäisi tai on kokemusta.

    Takuuta on siis vielä jäljellä.
     
  28. teppemies

    teppemies

    Viestejä:
    836
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Voisi kuvitella, että etenkin ~40-vuotiaat ja siitä ylöspäin olevat myyjät ovat aloittaneet homman aikoina, jolloin asiantuntemus ja asiakaspalvelukyky olivat välttämättömiä. Kerran omaksuttuna tulee sitten luonnostaan.
     
    ulti_ tykkää tästä.
  29. Ollifin

    Ollifin

    Viestejä:
    287
    Rekisteröitynyt:
    26.10.2016
    Kuinka uusi/vanha juttu on tämä, että Verkkokauppa.comilla ei olekaan enää kaikki varastossa olevat tuotteet Jätkäsaaren varastossa, vaan on olemassa joku erillinen varasto? Sieltä tavaroiden saapuminen kestää 1-2 arkipäivää Jätkäsaareen.
    Esim. tämä
    Xiaomi Roborock 2 -pölynimurirobotti 399,00
    "Tilattavissa päävarastosta: yli 25 kpl
    Päävarastosta tilatun tuotteen toimitusaika myymälään on 1-2 päivää."
     
  30. reivi

    reivi Köyhä

    Viestejä:
    487
    Rekisteröitynyt:
    01.01.2017
    On niillä ainakin joku vantaan noutovarasto ollut jo jokusen vuoden. Verkkokauppa.com Vantaan noutovarasto
     
  31. Juha Uotila

    Juha Uotila Mobiilimiäs vol.2 Ylläpidon jäsen

    Viestejä:
    3 108
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Itsekin tuli tuo vastaan kesällä. Naputteli tilausta ja näytti että kaikkia lähetettävissä heti joten oletin että ovat jätkäsaaressa noudettavissa. Tilauksen jälkeen 80% Kampista olikin "odottaa tuotteita" tilassa ja meni se reilu 3 päivää että olivat sitten jätkäsaaresta noudettavissa.
     
  32. Ollifin

    Ollifin

    Viestejä:
    287
    Rekisteröitynyt:
    26.10.2016
    Vantaan noutovarasto on tästä käsittääkseni vielä erillinen. Varastoja on siis kolme: yksi Jätkäsaaressa, yksi Vantaalla ja vielä yksi jossain paikassa X. Kerrassaan harmi, sillä Verkkiksen etuna on mielestäni jo pitkään ollut se, että varastossa on oikeasti ollut tavaraa laidasta laitaan ja kaiken on saanut mukaansa heti.
     
  33. Nomber

    Nomber

    Viestejä:
    1 634
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Menee kyllä huonompaan suuntaan. Kiva kun varasto on ollut siinä myymälän yhteydessä niin pienellä odottamisella saa tosiaan heti kaiken. Mutta jos nyt tulee ties mistä eri varastoista kamaa ja pitää odotella päiviä niin ei kiva.
     
  34. joku

    joku

    Viestejä:
    878
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Se verkkiksen varasto oli ennen siinä Bunkkerissa, joka on verkkiksen vieressä. Kaupunki tekee nyt siitä bunkkerista asuntoja ja uimahallia ym. niin ei voi enää varastona käyttää.
     
  35. Ollifin

    Ollifin

    Viestejä:
    287
    Rekisteröitynyt:
    26.10.2016
    Kyselin aspasta vähän lisätietoa, ja tosiaan osa Vantaan varastolla tuotteista on heti mukaan saatavissa, mutta osa vain postitettavissa/siirrettävissä Jätkäsaareen... toivottavasti valtaosa tuotteista kuitenkin pysyisi Jätkäsaaressa heti noudettavissa. Eipä ihme, ettei tästä ole isommin huudeltu, selvä palvelutason tiputus aiempaan nähden.
     
  36. Mika__

    Mika__ Make ATK Great Again

    Viestejä:
    1 358
    Rekisteröitynyt:
    25.01.2019
    Aika nopeastihan tuota kamaa viedään Jätkäsaaren ruuhkasumppuun myös ja tietysti se Jätkäsaaren myymälän varastotila on rajallista. Ainoa ratkaisu on melkeinpä lisätä myymälässä olevien neliöiden hyötykäyttöä jotta saa lisää romua heti noudettavaksi.

    Vantaalla tuo noutopiste on myös muuttanut siitä Pakkalan Postin palveluvarastosta Vantaan Logistiikkakeskuksen palveluvarastolle.

    Verkkokauppa.com Vantaan noutovarasto
     
    Vaakajenga tykkää tästä.
  37. Mirsch

    Mirsch

    Viestejä:
    7
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Tilasin 13.8 muistikortin Gigantin verkkokaupasta läheiseen matkahuollon toimipisteeseen. 17.8 tulikin saapumisilmoitus, mutta paketti oli toimitettu Postin toimipisteeseen 4 kilometrin päähän. Olin yhteydessä Gigantin asiakaspalveluun, lupasivat toimittaa paketin matkahuollon pisteeseen seuraavan viikon aikana. 22.8 Gigantin asiakaspalvelusta tuli viesti, etteivät postista voi kääntää toimitusta Matkahuollon toimipaikkaan, koska siellä ei ole postin palvelua. Jälleen yhteys asiakaspalveluun, lupasivat paketin kotiinkuljetuksella, mutta edelleenkään paketti ei ole liikahtanut mihinkään, Posti lähettelee muistutusviestejä paketista.

    Mitähän tämän kanssa oikein pitäisi tehdä?
     
  38. axxu

    axxu

    Viestejä:
    415
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    #1 Haet sen sieltä postista
    #2 Otat uudestaan yhteyttä giganttiin
    #3 Annat olla ja tuote palautuu lähettäjälle
     
  39. nyhky

    nyhky

    Viestejä:
    100
    Rekisteröitynyt:
    27.12.2016
    Hain muutama tunti sitten Tampereen Kalevan Gigantista MSI:n kannettavan tietokoneen. Heti autolle kävellessäni huomasin, että laatikossa siinä päädyssä, josta tuote otetaan pois, on kaksi teippiä: alempi on leikattu ja päällä on ehjä. Tuo pääty myös "pullottaa" hiukan, toisin kuin alareunan teipattu pääty, eli kuin sitä ei olisi painettu niin hyvin alas teippausvaiheessa.

    Heräsi heti kysymys, että onko tuote joku asiakaspalautus. Nyt kotona tutkailin laatikkoa lisää, ja toden totta, alla on MSI-teippi, joka on leikattu, eli laatikko on avattu. Mielenkiintoiseksi tekee, että päällimmäinen, ehjä teippi on myös samanlainen MSI:n logoilla varustettu. Onko Gigantilla jotain MSI-teippejä varastossa, onko kone käynyt korjaamolla vai onko pakkaus jo tehtaalla kertaalleen avattu?

    Varmaan käyn huomenna palauttamassa tuotteen tai vaihtamassa avaamattomaan, jos heiltä sellaisia löytyy. En periaatteessakaan halua ostaa uuden hinnalla mahdollisesti käytettyä, jonkun hikisen äijän hiplaamaa konetta, josta kenties on löytynyt joku epäkohtakin, minkä vuoksi se on palautettu.
     
  40. KLF

    KLF

    Viestejä:
    636
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Mä olisin tuossa kohtaa ehkä sen verran laiska että pistäisin koneen käyntiin ja vaikka Crystaldiskinfolla katsoisin kiintolevyn käyttöajan. Muutamia tunteja: käyttis kloonattu tms esiasennettu, sen jälkeenkin kone voi idlata tuntikaupalla jossain pöydällä. Mutta kymmeniä tunteja käyttöaikaa on eri asia.

    MSI teippi kuitenkin viittaisi siihen, että paketti on syystä X avattu ihan valmistajalla. Voihan olla, että pakkaaja unohti laittaa oikean virtajohdon ekalla yrityksellä. Alkuperäistä teippiä ei kuitenkaan voi repiä irti koska siinä todennäköisesti paskoo pahvit.
     
    nyhky tykkää tästä.
  41. nyhky

    nyhky

    Viestejä:
    100
    Rekisteröitynyt:
    27.12.2016
    Ehkä minun täytyy huomenna avata paketti ja katsoa sisälle. Muitakin paikkoja tosiaan on, joista näkee, onko konetta käytetty.
     
  42. nyhky

    nyhky

    Viestejä:
    100
    Rekisteröitynyt:
    27.12.2016
    CrystalDiskInfo näyttää neljää käynnistystä ja 0 tuntia käyttöaikaa. Muistaakseni pöytäkoneessanikin ohjelma näyttää SSD:lle paljon pienempiä käyttöaikoja kuin samaan aikaan asennetulle perinteiselle kiintolevylle.

    Mutta paketissa virtajohtojen muoveissa oli pari reikää. En tiedä, olivatko ne tulleet jo tehtaalla. No, ehkä kuitenkin pidän tämän koneen, jos ei mitään ihmeempiä ilmene.
     
  43. Jeppornakki

    Jeppornakki

    Viestejä:
    19
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Pakko kai se on joskus kehujakin antaa, kun hommat toimii.

    Katselin salkkuaggregaatteja parisen viikkoa ja ulkomaiset verkkokaupat mm. Amazon.de ei tuntunut lähettävän oikeastaan mitään Suomeen. Googlailin paria eriä mallia ja Timcon aggregaattia hakiessa lopulta löysin jostain googlen kolmos- tai nelossivulta diileri.com verkkokaupan, jossa hintana oli 399€ (muissa kaupoissa 470-500€). Maksuvaihtoehtoinakin oli kaikki normaalit + amex, josta itselleni hyötyä. Laitoin tilauksen menemään eilen noin kello 13 ja 15.30 tuli sähköposti, että tilaus käsitelty ja sähköpostissa oli linkki postin seurantaan. Paketti oli tullut jo tänään Ouluun ja pitäisi olla tällä hetkellä kuljetuksessa. Verkkosivulla luvattiin toimitusajaksi 2-5 työpäivää, mutta jos jo vuorokaudessa saa paketin hyppysiin, niin pakko kai se on tyytyväinen olla.

    Lopuksi vielä tiedoksi, etten ole diileri.comin omistaja, omistajan tuttu tai mikään muu vastaava. Tuntematon verkkokauppa oli itsellenikin ja en olisi ilman luottokorttia lähtenyt tilaamaan. Kaupassa ei myöskään vaikuta olevan kovin hirveästi tuotteita myynnissä ja en ole vertaillut muiden tuotteiden hintoja toisiin verkkokauppoihin.

    EDIT: Tunti sitten tuli tekstiviestiä ja sähköpostia, että aggregaatti haettavissa postista. Eli 27 tuntia tilauksesta, niin paketti perillä. Vissiin se postikin joskus onnistuu tavaroiden siirtelyssä. Nyt vain pitää vielä käydä postista hakemassa paketti ja sittenpä näkee, että onko diileri laittanut aggregaattia vai jotain nappeja tulemaan..
     
    Viimeksi muokattu: 29.08.2019
  44. runboy93

    runboy93

    Viestejä:
    1 593
    Rekisteröitynyt:
    01.08.2017
    Kauan yleensä menee kun verkkokauppa.com palauttaa rahat (siitä hetkestä kun on laittanut tilinumeron palautukseen), pari arkipäivää vai jtn viikon luokkaa?

    Muuten käyttäisin rahat heillä mutta yhtä tuotetta ei saa tilattua pakettiautomaattiin, enkä viitsi tuuriani koittaa noutopisteen kanssa.

    Muut ketkä myyvät samaa tuotetta, on pakettiautomaatti vaihtoehtona, ja verkkiksessä paljon muita tuotteita jotka kalliimpia, isompia paketteja jne, ja pakettiautomaatti vaihtoehtona. Varmaan se kun "Uutuus" tuote? tai jotain.
     
    Viimeksi muokattu: 30.08.2019
  45. Noddy

    Noddy Tukijäsen

    Viestejä:
    497
    Rekisteröitynyt:
    28.10.2016
    Amazon.de palautin sähköethernetrasioita 2kpl. Yhden vaan tilasin, mutta koska ei toiminut niin ekana lähettivät uudet ja "rikkinäiset" piti palauttaa. En ehtinyt palauttaa rikkinäisiä kun hokasin että ei toimi uusillakaan joten ilmotin vaan että en tiedä miks ei toimi, mutta palautan molemmat.

    Aspa toimii todella hyvin eli ei ollut mitään ongelmia vaan chatin kautta sain avun helposti englanniksi. Palautusohjeet oli saksaksi joten siitä miinusta, mutta kaikki rahat ja jostain syystä 2x8€ vai oliko 2x9€ extraakin Lisäksi toki postin 29€ ryöstömaksu saksaan palautuksestakin maksoivat. Otin seurannantakoodilla joten ei ollut se halvin. Tuttava väitti että hänkin sai jostain syystä extraa palautuksissa. Onko noilla joku hyvityskäytäntö jos itse tuotteessa on ollut vika eikä vaan huvikseen palauttanut?