Gigantti Oulu. Palautin näytön selkeän komponentti vian takia ( kaikki pikselit auki, taustavalo, eli white screen). Tiskille viedessä vielä tarjouduin esittämään vian, mutta ei kuulemma tarvitse *VIRHE*.
Gigantista tulee pian viesti, että näyttö on esitestattu ja lähetetty huoltoliikkeelle tarkempaan syyniin.
Parin päivän kuluttua tulee gigantista viesti, jossa liitteenä huoltoliikkeen kuva näytön yläkulmaan ilmestyneestä 4x4cm mustasta alueesta, sekä halkeamasta. Tietty myös tässä tuli ilmi että tämän korjaaminen tulisi maksamaan minulle 20e enemmän kuin näyttö uutena, tai x -määrä euroja jos sitä ei korjata.
Soitto giganttiin, he näkevät että vika on minun tekosia. Se on kuulemma voinut pahentunut matkalla huoltoliikkeeseen, Kuten voi käydä esimerkiksi vettä saaneelle puhelimelle.
Myös valkoinen ruutu oli gigantin mukaan huoltoliikkeen analyysissä selvä johdannainen tästä fyysisestä vauriosta. En syö tätä, vaan soitan suoraa huoltoliikkeelle.
Huoltoliikkessä kerrotaan minulle, että näyttö YLEENSÄ menee mustaksi fyysisessä vauriossa, vaikkakaan ei voida pois-sulkea etteikö se menisi valkoiseksi, kuitenkin yleensä toisin. Myös tärkeämpänä selvisi, että näytössä vaurion kohdalla selkeät sormenjäljet ( pihtiotetta veikkasivat käytettäneen pakkauksessa..*), sekä näyttö oli pakattu laatikkoon raskaaseen jalustaan kiinnitettynä. Nämä tiedot oli gigantille välitetty, minulle kerrottiin ihan eri tarina.
Jotenkin tästä ei millään haluaisi päästää irti, mutta tällä hetkellä se on sana sanaa vastaan.
Hyvä oppi tästä tuli vastaisuudelle, ota todella hyvät kuvat AINA ennen palautusta, joka puolelta ja PAKOTA takuussa kaveri toteamaan vikaa, ennen kuin jätät oman laitteen rikottavaksi. Ja tarkista aina huoltoliikkeestä tarinat, tuppaavat näköjään värittämään tarinan juuri omalle kannalle edulliseksi.
Niin ja tietty, elä asioi gigantissa, tuo asiakkaan sumuttaminen on jo tosi ronskia.
Onko kellään mitään hajua miten tämmöiset asiat on päättyneet jos lähtee riitauttamaan? tai yleensäkkään ollut samanlaista tilannetta?
*Kuka helkkari työskentelee elektroniikkaliikkeessä ja ei osaa käsitellä paneeleja oikein? olisiko sattunut omaksi turmioksi kesähessu pakkaamossa :-/
Tattista jos jaksatte lukea & nakata omia kokemuksia vastaavasta tilanteesta.
Gigantista tulee pian viesti, että näyttö on esitestattu ja lähetetty huoltoliikkeelle tarkempaan syyniin.
Parin päivän kuluttua tulee gigantista viesti, jossa liitteenä huoltoliikkeen kuva näytön yläkulmaan ilmestyneestä 4x4cm mustasta alueesta, sekä halkeamasta. Tietty myös tässä tuli ilmi että tämän korjaaminen tulisi maksamaan minulle 20e enemmän kuin näyttö uutena, tai x -määrä euroja jos sitä ei korjata.
Soitto giganttiin, he näkevät että vika on minun tekosia. Se on kuulemma voinut pahentunut matkalla huoltoliikkeeseen, Kuten voi käydä esimerkiksi vettä saaneelle puhelimelle.
Myös valkoinen ruutu oli gigantin mukaan huoltoliikkeen analyysissä selvä johdannainen tästä fyysisestä vauriosta. En syö tätä, vaan soitan suoraa huoltoliikkeelle.
Huoltoliikkessä kerrotaan minulle, että näyttö YLEENSÄ menee mustaksi fyysisessä vauriossa, vaikkakaan ei voida pois-sulkea etteikö se menisi valkoiseksi, kuitenkin yleensä toisin. Myös tärkeämpänä selvisi, että näytössä vaurion kohdalla selkeät sormenjäljet ( pihtiotetta veikkasivat käytettäneen pakkauksessa..*), sekä näyttö oli pakattu laatikkoon raskaaseen jalustaan kiinnitettynä. Nämä tiedot oli gigantille välitetty, minulle kerrottiin ihan eri tarina.
Jotenkin tästä ei millään haluaisi päästää irti, mutta tällä hetkellä se on sana sanaa vastaan.
Hyvä oppi tästä tuli vastaisuudelle, ota todella hyvät kuvat AINA ennen palautusta, joka puolelta ja PAKOTA takuussa kaveri toteamaan vikaa, ennen kuin jätät oman laitteen rikottavaksi. Ja tarkista aina huoltoliikkeestä tarinat, tuppaavat näköjään värittämään tarinan juuri omalle kannalle edulliseksi.
Niin ja tietty, elä asioi gigantissa, tuo asiakkaan sumuttaminen on jo tosi ronskia.
Onko kellään mitään hajua miten tämmöiset asiat on päättyneet jos lähtee riitauttamaan? tai yleensäkkään ollut samanlaista tilannetta?
*Kuka helkkari työskentelee elektroniikkaliikkeessä ja ei osaa käsitellä paneeleja oikein? olisiko sattunut omaksi turmioksi kesähessu pakkaamossa :-/
Tattista jos jaksatte lukea & nakata omia kokemuksia vastaavasta tilanteesta.