Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Eli tuotteen voi palauttaa ja siitä saa rahat takaisin. Jos nyt siis sattuisi tarjous menemään läpi ja tuotetta ei enää haluaisi.
tämän tiesinkin mutta olisi vähän turhauttavaa lähtee käymään monen kymmenen kilometrin päässä lähimmässä gigantissa ostamassa ja palauttamassa tuote.

Kyllä ne mulle on aina pääsääntöisesti samana päivänä vastannut, viimeistään seuraavana jos hyväksyvät tarjouksen. Sitten jos eivät hyväksy niin osa vastaa ja osa ei.
jos se näin nopeeta on niin pitääpä laittaa tarjousta menemään.
 
Onko Suomessa mitään verkkokauppaa jolla olisi edes kohtuulliset toimitusajat? Tiedän kyllä että amazon.de:n expedited shippingilla saa nopeasti, mutta jos ajoittain haluaisi tukea suomalaisia kauppoja? Jimm's on joskus ollut suhteellisen nopea, mutta hieman alkaa ärsyttämään kun varastossa olevaa tavaraa ei saada kahdessa vuorokaudessa postitettua.
 
Verkkokauppa.com on itselläni ollut yleensä nopea varastossa olevalle tavaralle. Yleensä myös tilaukset joista puuttuu jotain on saatu pakattua saman päivän aikana kun viimeinen puuttuva tavara saapui (tosin ei välttämättä kerkeä saman päivän kuljetukseen, esim. viimeksi ilmoitus lähetyksestä tuli n. kello 20 niin se lähti vasta seuraavana päivänä).
 
Verkkokauppa.com on itselläni ollut yleensä nopea varastossa olevalle tavaralle. Yleensä myös tilaukset joista puuttuu jotain on saatu pakattua saman päivän aikana kun viimeinen puuttuva tavara saapui (tosin ei välttämättä kerkeä saman päivän kuljetukseen, esim. viimeksi ilmoitus lähetyksestä tuli n. kello 20 niin se lähti vasta seuraavana päivänä).
Samat 1-2päivää se menee VK.com:llä yleensä.
 
Onko Suomessa mitään verkkokauppaa jolla olisi edes kohtuulliset toimitusajat? Tiedän kyllä että amazon.de:n expedited shippingilla saa nopeasti, mutta jos ajoittain haluaisi tukea suomalaisia kauppoja? Jimm's on joskus ollut suhteellisen nopea, mutta hieman alkaa ärsyttämään kun varastossa olevaa tavaraa ei saada kahdessa vuorokaudessa postitettua.

tietokonekauppa.fi: tilausta seuraavana päivänä paketti postiin ja sitä seuraavana paketti noudettavissa.

Olen huomannut että yleensä toimitusaika-arvioihin pystyy hyvin luottamaan. Jos luvataan, että lähetetään esim. 1 - 2 vuorokauden kuluessa tilauksesta, sitten se myös lähtee ajallaan. Jos on pitempi skaala, kuten toimitusaika 3 - 5 päivää kuten Gigantilla taitaa normaalisti olla niin sitten voi varautua että maksimiaika kuluu. Gigantilla on ärsyttävää se kun ei voi tilata myymälään ilman kuluja, toisin kuin hyvin monella muulla firmalla. Toimituskin on normaalisti tällä tavalla nopeampi, kun tavara tulee muiden täydennysten mukana eikä ole postin kulusta aiheutuvaa viivettä lisänä. Mulla kun ei olisi pitkä matka mennä lähimmästä myymälästä hakemaan vaikka työmatkalla.

Aiheesta ohi pitää kehua kotimaisista muun alan verkkokaupoista kotimaisittain jo aika isoksi laskettavaa Varustelekaa, jolla toimitukset ovat vikkeliä ja suhtautuminen kaikenlaiseen asiakaspalveluun yms. aivan omaa luokkaansa verrattuna melkein mihin tahansa.
 
Gigantilla on ärsyttävää se kun ei voi tilata myymälään ilman kuluja, kuten monella muulla firmalla.
Kyllä ainakin täällä pystyy, tosin eipä se sen nopeampaa tule. Gigantilla ongelmana on se että tuotteiden lähetyksessä kestää välillä ikuisuus. Toimitusaika on luvatun mukainen kun vaan tajuaa että se toimitusaika kertoo sen ajan joka kuluu kun tuote on lähetetty. Toimitusaikaan ei siis lasketa mukaan varaston neppailua.

Screenshot 2019-07-31 at 12.50.47.png
 
Kyllä ainakin täällä pystyy, tosin eipä se sen nopeampaa tule. Gigantilla ongelmana on se että tuotteiden lähetyksessä kestää välillä ikuisuus. Toimitusaika on luvatun mukainen kun vaan tajuaa että se toimitusaika kertoo sen ajan joka kuluu kun tuote on lähetetty. Toimitusaikaan ei siis lasketa mukaan varaston neppailua.

Screenshot 2019-07-31 at 12.50.47.png
Minä en ole kyllä tuota saanut ikinä onnistumaan jos tuotetta ei ole jo valmiiksi myymälässä / tai kenties vaihtoehtoisesti sen myymälän valikoimissa. Kokeilin nyt huvikseni ensimmäistä Gigantin nettisivulla vastaan tullutta tuotetta tilata myymälään, ja se onnistuisi vain Kuusankoskelle. Muita myymälöitä ei voinut valita eikä Vantaan Megastoreakaan saanut edes postinumerolla 01510 haettua.
Tämä langaton Koss Porta Pro siis kyseessä
Koss PortaPro langattomat on-ear-kuulokkeet - Kuulokkeet
 
Muuten asiakaspalvelukokemuksista. Minusta Gigantissa ja Powerissa on aika paljon myyjäkohtaista vaihtelua. Voi olla myös myymäläkohtaista vaihtelua, millainen toimintakulttuuri myyjien ja/tai johdon kesken on omaksuttu. Kodinkoneosastolla tuntuu yleensä olevan usein, jopa useimmiten, fiksuja ja ammattitaitoisia myyjiä, sellaisia vuosia olleita pitkän linjan kavereita, jotka ovat kunnolla myös perehtyneet myytäviin tuotteisiin ja joita asiakkaan omatkin tarpeet kiinnostavat edes jonkin verran. Kännykkäosastolla on sitten enemmän juuri koulun penkiltä repäistyjä teinejä. Jokin aika sitten piti olla pesukoneostoksilla. Fiksu myyjä Gigantissa esitteli seikkaperäisesti useita ihan sinällään järkeviä vaihtoehtoja eri hintaluokista ja kertoi suoraan jo tingittyjä hintojakin niitä kysellessäni. Minua kiinnosti lopulta kumminkin enemmän muu kone kuin ne mitä myyjä oli ensi alkuun esitellyt, niin sain siitäkin sitten asiallisen esittelyn. Kyselin tiukkaa hintaa, myyjä tutki konettaan hetken ja ilmoitti niin hyvän tarjouksen että kaupat päästiin tekemään heti. Oli oikeasti hyvä diili luokkaa n. -25% hintalappuhinnasta vaikka ovh:kin oli kilpailukykyinen kilpailijoiden hintoihin nähden. Toimitus ja asennus onnistui nopeasti. Aion kyllä jatkossakin jos kodinkoneostoksille tarvetta ilmenee asioida tämän saman myyjän kanssa. Yleensäkään en muista, että kodinkoneosastolla olisi näissä liikkeissä ikinä jäänyt huono muisto myjän antamasta palvelusta.
 
Moikka! Koskeeko tuo Gigantin 50 päivän palautusoikeus myös nappikuulokkeita. Ostin jabrat alennuksesta, mutta viimeaikoina vasta alkanut käyttämään enemmän ja pyöräillessä suhisee ikävästi kun ei mene kunnolla korvan sisään. Muuten kyllä toimii ihan hyvin.
Plus pitääkö siellä selitellä ummet lammet vai onko vaan mahdollisuus palauttaa ilman turhia selityksiä?
 
^Kyllä sinne voi palauttaa vaikka sähköhammasharjan tai partakoneen käytettynä. Ei tarvi selitellä mitään, paitsi sanoo ottavansa rahana. Tarjoovat eka aina lahjakorttia mutta siitä voi kieltäytyä.
 
Kirjottelin tästä jo toiseen ketjuun, mutta tuli tilattua puhelin tarjouksesta Veikon Koneelta ja lievästi alkoi kuumottamaan arvostelujen ja kommenttien lukeminen, että saa pitää sormet ristissä josko tulisi joko puhelin tai rahat takaisin, kuulema lähes mahdotonta saada ketään reagoimaan maileihin ja puheluihin. Noh, viikko vasta odoteltu, ja syyttää voin vain itseäni etten hetken huumassa tehnyt huolellista taustatutkimusta..
 
Kirjottelin tästä jo toiseen ketjuun, mutta tuli tilattua puhelin tarjouksesta Veikon Koneelta ja lievästi alkoi kuumottamaan arvostelujen ja kommenttien lukeminen, että saa pitää sormet ristissä josko tulisi joko puhelin tai rahat takaisin, kuulema lähes mahdotonta saada ketään reagoimaan maileihin ja puheluihin. Noh, viikko vasta odoteltu, ja syyttää voin vain itseäni etten hetken huumassa tehnyt huolellista taustatutkimusta..

En ole itse koskaan Veikon Koneelta tilannut, mutta ollut siinä uskossa että täysin luotettava firma on kyseessä.
 
Kirjottelin tästä jo toiseen ketjuun, mutta tuli tilattua puhelin tarjouksesta Veikon Koneelta ja lievästi alkoi kuumottamaan arvostelujen ja kommenttien lukeminen, että saa pitää sormet ristissä josko tulisi joko puhelin tai rahat takaisin, kuulema lähes mahdotonta saada ketään reagoimaan maileihin ja puheluihin. Noh, viikko vasta odoteltu, ja syyttää voin vain itseäni etten hetken huumassa tehnyt huolellista taustatutkimusta..
Itsellä ei ole koskaan ollut mitään ongelmia veikon koneen kanssa, 5-10 tilausta on yhteenssä sieltä n. 3 vuoden ajalta. Ei ole kyllä koskaan tarvinnut asiakastukeenkaan olla yhteydessä, että siltä osin voi ollakkin huonoa palvelua, sitä ei tiedä kuin kokeilemalla.
 
Eilen laitoin Veikon Koneen aspaan ystävällisen kyselyn sähköpostiin kun kuitenkin heidän lupaamat 5 päivää oli ylittynyt, ja vastasivat parissa minuutissa että lähdössä juuri postiin, oli loppunut varastosta kesken suuren suosion ansiosta mutta saivat juuri kyseisenä aamuna lisää tuotetta varastoon. Hätähousuilua vai sattumaa, ehkä molempia? :D No joka tapauksessa, äsken tullut viesti että paketti on noudettavissa. Eli ihan hyvää toimintaa heidän päästään lopulta, olin itsekin uskossa että luotettava firma niin silläkään en pahemmin tutkinut ennen tilausta, niin vähän yllätyin noin monesta negatiivisesta palautteesta. No, ehkä ihmiset ilmaisee äänekkäämmin pahaa mieltänsä. :vihellys: Tilaus itsessään näkyy vielä "keräilyssä" etten ehtinyt edes seurantakoodia saamaan. Antaisin tällä kokemuksella neutraalin palautteen.
 
Mites Gigantilla, jos tuotteessa on käytön jälkiä niin onnistuuko palautus myös niillä?

Tuottettahan saa käyttää sen 50 päivää, niin kai normaali kuluma on OK?
 
Mites Gigantilla, jos tuotteessa on käytön jälkiä niin onnistuuko palautus myös niillä?

Tuottettahan saa käyttää sen 50 päivää, niin kai normaali kuluma on OK?
Mistä tuotteesta on kysymys ja millaisia jälkiä(naarmuja, sormenjälkiä?)
 
Ehdoissa lukee:



Sen pohjalta sitten eteenpäin.

Jeps. Kuulokkeen pehmusteet menneet normikäytössä huononnäköisiksi, ihan kuin väri lähtenyt. Eivät noi enää täysin uudet ole, ja en kyllä haluisi noita itse tossa kunnossakaan ostaa. Toki en jaksaisi takuurumbaakaan joten mieluiten vain palauttaisin suoraan.
 
Ihan noin yleisesti täytyy kyllä ihmetellä mikä näitä suomalaisia verkkokauppoja nykyään vaivaa? Toimitukset käytännössä kaikissa todella hitaita, esim viimeisimmässä jimmsin tilauksessa kesti reilu viikko varastossa olevalle tavaralle että saivat lähetettyä & nyt verkkokauppa.com:sta viikonloppuna tilattu tuote seisonut "käsiteltävänä" tilassa maanantaista asti. Melko kauan siis kestää kerätä yksi tuote hyllystä ja antaa se postille toimitettavaksi :facepalm:

Sähköposteihin myös vastaillaan usean päivän viiveellä.

E: Ja ei näköjään lähtenyt tänäänkään tuo vk.com tilaus = pitäkööt tunkkinsa. Kyllä 4 kokonaista työpäivää pitäisi riittää yhden tuotteen keräilyyn/lähettämiseen, varsinkin kun verkkosivulla sanotaan selkeästi varastotuotteiden käsittelyajaksi max 48h. Maksan mieluummin vähän extraa ja haen kivijalasta vastaavan kun mistään muutamaa kymppiä isommasta säästöstä ei ole kyse.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: eba
Kesän aikana tilannut läppärin ja puhelimen dna verkkokaupasta. Ensimmäinen tilaus tehty perjantaina ja sunnuntaina oli paketti asiamiespostissa. Toinen torstaina ja lauantaina paketti postissa. Melko nopeeta toimintaa. Tähän ei kivijalkamyymälät ja niiden verkkokaupat kykene.
 
Tilasin Elisalta jokunen vuosi sitten Nokia 6 puhelimen. Jokusen kuukauden käytön jälkeen näyttö lakkasi toimimasta. No vein puhelimen Kotkan Elisan liikkeeseen ja laittoivat sen eteenpäin huoltoon. Kahden viikon kohdalla soitin Elisan asiakaspalveluun kun puhelimesta ei kuulunut mitään. Antoivat huoltofirman nimen ja soitin sinne. Odottivat kuulemma osia. Kolmannen viikon kuluttua soitan uudestaan huoltoyhtiöön. No ovat lähettäneet takaisin kotkan liikkeeseen kun ei pysty korjaamaan. Soittoa Elisan asiakaspalveluun jotka nostavat kätensä pystyyn kun eivät tiedä kyseisen huollon tilanteesta mitään. Pyydän Kotkan liikkeen numeroa, no sellaista ei ole. Seuraavana päivänä ajan Loviisasta Kotkaan kyselemään mun puhelimen perään. No siellä myyjä ei osaa sanoa mitään kun myymäläpäällikkö vai mikä lie tulee vasta seuraavana päivänä töihin ja pyytää tulemaan takaisin huomenna. Siinä vaiheessa alkaa meikäläisellä keittää ja lähden kotiin. Seuraavana päivänä myymäläpäällikkö soittaa ja sanoo ettei puhelinta voitu korjata ja antavat tilalle uuden. Käyn loppuviikosta hakemassa puhelimen ja siinä vaiheessa oli kulunut vajaa neljä viikkoa kun olin vienyt puhelimen Kotkan liikkeeseen. Ei pahoitteluja eikä mitään, vain uusi puhelin ja kiitos käynnistä. Harvinaisen huonoa palvelua.
 
Tilasin Elisalta jokunen vuosi sitten Nokia 6 puhelimen. Jokusen kuukauden käytön jälkeen näyttö lakkasi toimimasta. No vein puhelimen Kotkan Elisan liikkeeseen ja laittoivat sen eteenpäin huoltoon. Kahden viikon kohdalla soitin Elisan asiakaspalveluun kun puhelimesta ei kuulunut mitään. Antoivat huoltofirman nimen ja soitin sinne. Odottivat kuulemma osia. Kolmannen viikon kuluttua soitan uudestaan huoltoyhtiöön. No ovat lähettäneet takaisin kotkan liikkeeseen kun ei pysty korjaamaan. Soittoa Elisan asiakaspalveluun jotka nostavat kätensä pystyyn kun eivät tiedä kyseisen huollon tilanteesta mitään. Pyydän Kotkan liikkeen numeroa, no sellaista ei ole. Seuraavana päivänä ajan Loviisasta Kotkaan kyselemään mun puhelimen perään. No siellä myyjä ei osaa sanoa mitään kun myymäläpäällikkö vai mikä lie tulee vasta seuraavana päivänä töihin ja pyytää tulemaan takaisin huomenna. Siinä vaiheessa alkaa meikäläisellä keittää ja lähden kotiin. Seuraavana päivänä myymäläpäällikkö soittaa ja sanoo ettei puhelinta voitu korjata ja antavat tilalle uuden. Käyn loppuviikosta hakemassa puhelimen ja siinä vaiheessa oli kulunut vajaa neljä viikkoa kun olin vienyt puhelimen Kotkan liikkeeseen. Ei pahoitteluja eikä mitään, vain uusi puhelin ja kiitos käynnistä. Harvinaisen huonoa palvelua.

Näin se käy kun antaa kaikkien pompotella. Tehdyt virheet: 1) Soitettu itse huoltoliikkeeseen, sen sijaan että olisi vaadittu liikettä hoitamaan asia. 2) Ei vaadittu korvausta kuluista (auto- ja puhelinkulut).
 
Nokian (8.1) kanssa tein itse takuutiketin johonkin Puolaan. Sieltä tuli UPS tuomaan paketin, nappasi sen mukaan ja kolmen päivän päästä tuli korjattuna kotiovelle takaisin.
 
Maanantai iltana tilasin gigantista tavaraa ja noudin postista torstaina. Ihan asiallinen toimitusaika. Otin kyllä sen "Premium" toimituksen, mutta se maksoi vain 5,9 €, joten melko helppo valinta meille kaikille kärsimättömille.
 
Tuleeko gigantin tilausten mukana kuittia vai pitääkö se itse pyytää aspasta jälkikäteen? Kolmen tuotteen tilaus tulee näköjään minulle kolmessa osassa ja 2/3 saapuneessa tilassa olevana kuittia ei ole vielä näkynyt.
 
Tuleeko gigantin tilausten mukana kuittia vai pitääkö se itse pyytää aspasta jälkikäteen? Kolmen tuotteen tilaus tulee näköjään minulle kolmessa osassa ja 2/3 saapuneessa tilassa olevana kuittia ei ole vielä näkynyt.
Sähköpostiin ainakin itselleni tullut automaattisesti.
 
Tuleeko gigantin tilausten mukana kuittia vai pitääkö se itse pyytää aspasta jälkikäteen? Kolmen tuotteen tilaus tulee näköjään minulle kolmessa osassa ja 2/3 saapuneessa tilassa olevana kuittia ei ole vielä näkynyt.
Sähköpostiin on ainakin mulle tullut automaattisesti.
 
Itselle ei ole ainakaan muuta tullut kuin vahvistus tilauksesta. Ennen gigantilta on tullut ainakin itselle ihan erillinen kuitti tilauksesta, jonka on sitten voinut verotukseen tulostaa.
 
Itselle ei ole ainakaan muuta tullut kuin vahvistus tilauksesta. Ennen gigantilta on tullut ainakin itselle ihan erillinen kuitti tilauksesta, jonka on sitten voinut verotukseen tulostaa.
Onko roskaposti tarkistettu? Viimeisin oma tilaus on kesäkuulta. Tilausvahvistus tulee osoitteesta donotreply@gig... ja kuitti osoitteesta noreply@gig...
 
Ei ole sielläkään...pitää huomenna tiedustella asiaa. Voihan se olla, että kyseinen kuitti tulee samalla kuin viimeinen osa tilauksesta lähtee liikkeelle.
 
Mitäs nyt käy kun en kerennyt verkkiksen pakettia hakemaan automaatista, tulevatko rahat takaisin suht nopeasti? kokemuksia muilla?
 
Oletko ilmoittanut verkkokaupalle, että haluat palauttaa tuotteen?
Sähköpostilla kyllä, tilauksen numerolla että nyt kävi näin ja se palautuu takaisin. Eihän luulisi olevan mikään ongelma kun edes pakettiin en ole koskenut kun en kerennyt syistä johtuen hakea.
 
Pojan Gigantista ostetun pelituolin selkänojan säätömekanismi meni rikki. Nämä pelituolit eivät näköjään mene samalla kaavalla kuin muiden kamojen palautus/hyvitys. Ottivat tuolin omaan tarkastukseen, ja sen jälkeen kysyvät maahantuojalta korjataanko vai annetaanko uusi tilalle. Nyt sitten vaan odotellaan. Toivottavasti ei kovin pitkään... No, hyvä tietää, että näin näiden kanssa toimitaan.
 
No, liikkeellä on ensisijaisesti oikeus korjata viallinen tuote. Palautus tai hyvitys on vasta viimeinen keino, mikäli korjaaminen ei onnistu.
 
Gigantin myymistä tuotteista toimistotuoli onkin yksi niistä harvoista mitä siellä voidaan edes korjata jos varaosia on saatavilla. Siihen kun riittää samat työkalut millä myymälän hyllyt on kasattu :D
 
Hei! Ostin täältä foorumilta Rival 600 hiiren tuossa alkuvuodesta ja huomasin, että oikean puolen pehmuste alkaa irrota aina kun pelaan. Miten verkkokauppa on suhtautunut takuuvaihtoihin tästä syystä. Pitääkö odottaa että lähtee kokonaan irti vai kiikuttaa heti sinne ja näyttää että oikealta puolelta lähtee irti pehmuste. Laitoin jo sähköpostia mutta jos joku täältä tietäisi tai on kokemusta.

Takuuta on siis vielä jäljellä.
 
Muuten asiakaspalvelukokemuksista. Minusta Gigantissa ja Powerissa on aika paljon myyjäkohtaista vaihtelua. Voi olla myös myymäläkohtaista vaihtelua, millainen toimintakulttuuri myyjien ja/tai johdon kesken on omaksuttu. Kodinkoneosastolla tuntuu yleensä olevan usein, jopa useimmiten, fiksuja ja ammattitaitoisia myyjiä, sellaisia vuosia olleita pitkän linjan kavereita, jotka ovat kunnolla myös perehtyneet myytäviin tuotteisiin ja joita asiakkaan omatkin tarpeet kiinnostavat edes jonkin verran. Kännykkäosastolla on sitten enemmän juuri koulun penkiltä repäistyjä teinejä. Jokin aika sitten piti olla pesukoneostoksilla. Fiksu myyjä Gigantissa esitteli seikkaperäisesti useita ihan sinällään järkeviä vaihtoehtoja eri hintaluokista ja kertoi suoraan jo tingittyjä hintojakin niitä kysellessäni. Minua kiinnosti lopulta kumminkin enemmän muu kone kuin ne mitä myyjä oli ensi alkuun esitellyt, niin sain siitäkin sitten asiallisen esittelyn. Kyselin tiukkaa hintaa, myyjä tutki konettaan hetken ja ilmoitti niin hyvän tarjouksen että kaupat päästiin tekemään heti. Oli oikeasti hyvä diili luokkaa n. -25% hintalappuhinnasta vaikka ovh:kin oli kilpailukykyinen kilpailijoiden hintoihin nähden. Toimitus ja asennus onnistui nopeasti. Aion kyllä jatkossakin jos kodinkoneostoksille tarvetta ilmenee asioida tämän saman myyjän kanssa. Yleensäkään en muista, että kodinkoneosastolla olisi näissä liikkeissä ikinä jäänyt huono muisto myjän antamasta palvelusta.
Voisi kuvitella, että etenkin ~40-vuotiaat ja siitä ylöspäin olevat myyjät ovat aloittaneet homman aikoina, jolloin asiantuntemus ja asiakaspalvelukyky olivat välttämättömiä. Kerran omaksuttuna tulee sitten luonnostaan.
 
Kuinka uusi/vanha juttu on tämä, että Verkkokauppa.comilla ei olekaan enää kaikki varastossa olevat tuotteet Jätkäsaaren varastossa, vaan on olemassa joku erillinen varasto? Sieltä tavaroiden saapuminen kestää 1-2 arkipäivää Jätkäsaareen.
Esim. tämä
Xiaomi Roborock 2 -pölynimurirobotti 399,00
"Tilattavissa päävarastosta: yli 25 kpl
Päävarastosta tilatun tuotteen toimitusaika myymälään on 1-2 päivää."
 
Kuinka uusi/vanha juttu on tämä, että Verkkokauppa.comilla ei olekaan enää kaikki varastossa olevat tuotteet Jätkäsaaren varastossa, vaan on olemassa joku erillinen varasto? Sieltä tavaroiden saapuminen kestää 1-2 arkipäivää Jätkäsaareen.
Esim. tämä
Xiaomi Roborock 2 -pölynimurirobotti 399,00
"Tilattavissa päävarastosta: yli 25 kpl
Päävarastosta tilatun tuotteen toimitusaika myymälään on 1-2 päivää."
Itsekin tuli tuo vastaan kesällä. Naputteli tilausta ja näytti että kaikkia lähetettävissä heti joten oletin että ovat jätkäsaaressa noudettavissa. Tilauksen jälkeen 80% Kampista olikin "odottaa tuotteita" tilassa ja meni se reilu 3 päivää että olivat sitten jätkäsaaresta noudettavissa.
 
Vantaan noutovarasto on tästä käsittääkseni vielä erillinen. Varastoja on siis kolme: yksi Jätkäsaaressa, yksi Vantaalla ja vielä yksi jossain paikassa X. Kerrassaan harmi, sillä Verkkiksen etuna on mielestäni jo pitkään ollut se, että varastossa on oikeasti ollut tavaraa laidasta laitaan ja kaiken on saanut mukaansa heti.
 
Vantaan noutovarasto on tästä käsittääkseni vielä erillinen. Varastoja on siis kolme: yksi Jätkäsaaressa, yksi Vantaalla ja vielä yksi jossain paikassa X. Kerrassaan harmi, sillä Verkkiksen etuna on mielestäni jo pitkään ollut se, että varastossa on oikeasti ollut tavaraa laidasta laitaan ja kaiken on saanut mukaansa heti.
Menee kyllä huonompaan suuntaan. Kiva kun varasto on ollut siinä myymälän yhteydessä niin pienellä odottamisella saa tosiaan heti kaiken. Mutta jos nyt tulee ties mistä eri varastoista kamaa ja pitää odotella päiviä niin ei kiva.
 
Se verkkiksen varasto oli ennen siinä Bunkkerissa, joka on verkkiksen vieressä. Kaupunki tekee nyt siitä bunkkerista asuntoja ja uimahallia ym. niin ei voi enää varastona käyttää.
 
Kyselin aspasta vähän lisätietoa, ja tosiaan osa Vantaan varastolla tuotteista on heti mukaan saatavissa, mutta osa vain postitettavissa/siirrettävissä Jätkäsaareen... toivottavasti valtaosa tuotteista kuitenkin pysyisi Jätkäsaaressa heti noudettavissa. Eipä ihme, ettei tästä ole isommin huudeltu, selvä palvelutason tiputus aiempaan nähden.
 
Aika nopeastihan tuota kamaa viedään Jätkäsaaren ruuhkasumppuun myös ja tietysti se Jätkäsaaren myymälän varastotila on rajallista. Ainoa ratkaisu on melkeinpä lisätä myymälässä olevien neliöiden hyötykäyttöä jotta saa lisää romua heti noudettavaksi.

Vantaalla tuo noutopiste on myös muuttanut siitä Pakkalan Postin palveluvarastosta Vantaan Logistiikkakeskuksen palveluvarastolle.

Verkkokauppa.com Vantaan noutovarasto
 

Statistiikka

Viestiketjuista
284 089
Viestejä
4 880 541
Jäsenet
78 752
Uusin jäsen
AllanT

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom