F1 Yleiskeskustelu

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 404
Jos minua meinaat, että RB olis mun suosikki niin ei. Kannatan kyllä, mutta niin kannatan myös McLarenia. Mutta se mun tiimi on Ferrari, ihan penskasta lähtien on sydän sykkiny punaista. Tässä mie olenki kovan paikan edessa kun ensi kaudeksi Ferrarille siirtyy eräs mun kaikkien aikojen inhokki :grumpy: Ja kyllä, se tulee olemaan inhokki vaikka ajaa Ferrarilla. Tähän asti kisojen jälkeen jos se on podiumilla niin laitan streamin kiinni kun ko. jannu tulee haastatteluun, ei vaan pysty eikä kykene. On vaan liian kova pala purtavaksi.
Hamilton on ihan hyvä tyyppi vaikka tietysti onkin tietyllä tapaa teennäinen mutta se tulee jostain kulttuuriperimästä jossa on brittiläinen "yläluokan musta/mulatti mies" ja siihen ei suomalaisella ole pahemmin kosketuspintaa.
Mutta on mukavan aikuinen ihminen noissa nykyformuloissa joissa siellä podiumilla on yleensä jotain itseään täynnä olevia jonneja joiden suusta ei mitään erityisen fiksua koskaan kuule. Kun Hamilton ei enää voita ylivoimaisella autolla mestaruuksia niin häntä alkaa arvostamaan enemmän.
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
5 487
Joka vinkuu team radiossa kuin pikku lapsi kun asiat ei mene niin kuin haluaisi... Tosin sitä tekee kaikki muutkin kuljettajat F1:ssä.
Kerro kuski joka ei vingu radiossa. Salokin sanonut monta kertaa että siinä on adrenaliinit tapissa että suusta tulee mitä sattuu.

Lisäksi pitää olla vähän mulkku ja itsekäs että pääsee ajamaan F1:stä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
12 095
Näinpä, siksi myös helppo ymmärtää joidenkin muiden sarjojen pikku nekkailut. Jos ei koskaan hermostu niin silloin ei ole tosissaan hommassa mukana.
 
Liittynyt
27.09.2022
Viestejä
636
Kerro kuski joka ei vingu radiossa. Salokin sanonut monta kertaa että siinä on adrenaliinit tapissa että suusta tulee mitä sattuu.

Lisäksi pitää olla vähän mulkku ja itsekäs että pääsee ajamaan F1:stä.
Räikkönen ei suoraan vinkunut vaikka kyl valitteli mutta hieman miehekkäämmin kuin nämä nyky kuskit
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 204
Joka vinkuu team radiossa kuin pikku lapsi kun asiat ei mene niin kuin haluaisi... Tosin sitä tekee kaikki muutkin kuljettajat F1:ssä.
Kerro kuski joka ei vingu radiossa. Salokin sanonut monta kertaa että siinä on adrenaliinit tapissa että suusta tulee mitä sattuu.

Lisäksi pitää olla vähän mulkku ja itsekäs että pääsee ajamaan F1:stä.
Hmm... Luitko viestiä kokonaan?
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
3 266
Poliisi ja ulosottovirasto käynyt kolistelemassa Haas:n tiloja ja aikeissa takavarikoida Haas:n omaisuutta. Entinen slobo pääsponssi vaatii sopimusrikon takia rahaa.

e: sama suomeksi, kun oli Maikkarillekin ilmaantunut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 705
Viestejä
4 365 945
Jäsenet
72 671
Uusin jäsen
Röllikkä

Hinta.fi

Ylös Bottom