F1 Yleiskeskustelu

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 403
Jos minua meinaat, että RB olis mun suosikki niin ei. Kannatan kyllä, mutta niin kannatan myös McLarenia. Mutta se mun tiimi on Ferrari, ihan penskasta lähtien on sydän sykkiny punaista. Tässä mie olenki kovan paikan edessa kun ensi kaudeksi Ferrarille siirtyy eräs mun kaikkien aikojen inhokki :grumpy: Ja kyllä, se tulee olemaan inhokki vaikka ajaa Ferrarilla. Tähän asti kisojen jälkeen jos se on podiumilla niin laitan streamin kiinni kun ko. jannu tulee haastatteluun, ei vaan pysty eikä kykene. On vaan liian kova pala purtavaksi.
Hamilton on ihan hyvä tyyppi vaikka tietysti onkin tietyllä tapaa teennäinen mutta se tulee jostain kulttuuriperimästä jossa on brittiläinen "yläluokan musta/mulatti mies" ja siihen ei suomalaisella ole pahemmin kosketuspintaa.
Mutta on mukavan aikuinen ihminen noissa nykyformuloissa joissa siellä podiumilla on yleensä jotain itseään täynnä olevia jonneja joiden suusta ei mitään erityisen fiksua koskaan kuule. Kun Hamilton ei enää voita ylivoimaisella autolla mestaruuksia niin häntä alkaa arvostamaan enemmän.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 631
Viestejä
4 363 335
Jäsenet
72 670
Uusin jäsen
Umppu

Hinta.fi

Ylös Bottom