Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi ne on samalla mante.. eiku
Samaa mieltä. Sana Grand Prix tarkoittaa suurta palkintoa, ja aiemmin vain muutamat suurimmat autokisat saivat käyttää sitä nimitystä.Tylsää kun samassa maassa ajetaan montakertaa. Muutenkin kyllä likaa kisoja, sellainen n. 15 kpl olisi riittävä määrä, jaksaisi kunnolla seurata. Nyt loppuu voimat puolen kauden jälkeen.
Varmaan käy Mazepinilla neuvottelut kuumana ajopaikasta noiden muiden 9 tallin kanssa, mitkä herra vielä hyväksyy.Mazepin avautuu ja alkaa oikeustoimiin Haas_a vastaan.
Venäläiskuljettaja ryhtyi oikeustoimiin – Nikita Mazepinilta paksua puhetta mahdollisesta F1-tulevaisuudestaan
Venäläiskuljettaja Nikita Mazepin on valmis uhraamaan mahdollisen F1-tulevaisuutensa Venäjän lipun vuoksi. Hän on haastanut Haasin oikeuteen ja lausunut tuoreeltaan myös varsin paksua tekstiä.www.mtvuutiset.fi
Alonso ja koplansa hieman yrittänyt huhujen/tietojen mukaan paikkailla asemiaan tallissa aikaisemmin. On se vesseli.
Raju väite: Fernando Alonso jakeli lahjuksina ruskeita kirjekuoria – ”Sullottuna täyteen rahaa”
Fernando Alonso yritti saada McLarenin väen taakseen – ja se kävi kaikille brittitallissa kalliiksi.www.is.fi
Ei yllätä yhtään. Mä en ole ikinä pitänyt Alonson tavasta toimia formuloissa, esimerkkinä vaikka se Hamiltonin estäminen varikko stopilla.
Kyllä se ajaa osaa, mutta tuntuu olevan aika mulkku tyyppi.
Osuva vertaus. Mennyt Disneyn myötä maku koko Tähtien sotaan. Taitaa käydä F-ykkösille sama. Näin käy, kun raha sokaisee. Edes Bernie ei ollut yhtä ahne kuin Liberty Media, joka nopeasti on pilaamassa koko urheilun. 2030 puolet kauden 40 kisasta ajetaan yöaikaan Lähi-idän diktatuureissa ja sprinttikisat ovat syrjättäneet pitkät kisat, joita ajetaan enää 5kpl kaudessa.Liberty nyt lypsää rahaa samoin ku Disney ostettuaan SW?
Colton Herta voidaan nyt viimeistään laskea ulos markkinoilta, ainakin kaudelle 2023.
Onhan tuo muutenkin ihan järjetön tapa laskea pisteitä, kun menestyksestä saat Indyssä about saman verran pisteitä mitä esim. F2. Tais @SampoTexaa jossain viestissä hyvin sanoa "sisäsiittoinen".
E: En löytäny virallista tiedotetta, mutta useampi lähde twitterissä kertoo samaa.
E2: Itseasiassa F3 saa enemmän pisteitä lisenssiin mitä Indy
Onhan Alonson metodit olleet välillä vähän kyseenalaisia, mutta valitettavasti noissa karkeloissa ei taida pärjätä vain "Hyvä jätkä" meiningillä.
Tuossa VSC:n nopeuksien laskussa on se ongelma että jo nytkin tahtoo renkaat ja jarrut jäähtyä jo liikaa turva-auton perässä ajaessa ja ongelma pahenisi lisää jos köröteltäisiin kävely vauhtia VSC perässä.Luulisi olevan pikemminkin järkevää luopua normi turva-autosta, ja laskea VSC:n nopeuksia vaikka kävelyvauhtiin, jotta ratavirkailijoilla on varmasti turvallista toimia radalla. Sitä paitsi naurettavaa, jos jatkossa radalla on joku styrokspalanen tai auto hyytynyt sisämutkaan suoraan työntöaukon viereen, niin näissäkin tilanteissa käytettäisiin turva-autoa. VSC:n avulla vhreä lippu heiluisi 30 sekunnin päästä, mutta turva-autolla menee ainakin 10 minuuttia, kun kaikki käyvät varikolla, johtoauto on väärässä paikassa ja kierroksella ohitettavat pitää päästää turva-auton ohi.
Mutta kuten jutusta käy ilmi, SC "tarjoaa parempaa viihdettä", sillä autot ajatetaan letkaan lentävää lähtöä varten. Luonnollisesti Liberty Medialla syttyy dollarinkuvat silmissä, kun se haistaa draaman ja actionin mahdollisuuden. Hitot urheilullisuudesta. Pääasia että Drive to Survive -jaksoihin tulee täytettä ja YouTube-koosteisiin klikkauksia.
Oma veikkaus on että Alonso olisi voittanut ainakin pari kannua enemmän jos ei olisi ollut tuollainen pissapää.Onhan Alonson metodit olleet välillä vähän kyseenalaisia, mutta valitettavasti noissa karkeloissa ei taida pärjätä vain "Hyvä jätkä" meiningillä.
Joo samoin Kekekin olis hyvin todennäköisesti moninkertainen mestari, jos olisi jäänyt Williamsille eikä mennyt mäkille. Hyvä, että sentään Mikalle saivat toimimaan nopeana ja riittävän luotettavana.Ja Kimi jos mäkki olisi kestänyt kuten olisi kuulunut.
Ei tietysti tarvitsi körötellä ja viilentää renkaita koko kierrosta: ainoastaan sillä minisektorilla, jossa keltaiset liput liehuvat. Meneteltäisiin siis samoin, kuin Le Mansin slow-zonen kohdalla. Mutta joka tapauksessa nykyinen VSC on lyhyempi kisailun keskeyttäjä kuin SC, punaisista lipuista puhumattakaan.Tuossa VSC:n nopeuksien laskussa on se ongelma että jo nytkin tahtoo renkaat ja jarrut jäähtyä jo liikaa turva-auton perässä ajaessa ja ongelma pahenisi lisää jos köröteltäisiin kävely vauhtia VSC perässä.
Kohta Marko tulee ulisemaan kuinka ei anneta kilpailla ja perään uhkailut että lähtevät sarjasta. Seuraavassa haastiksessa Horner ulisee kuinka Mersu pyörittää FIAa ja Mersua suositaan.Red Bullia kohtaa isoja epäilyjä kulukaton rikkomisesta.
Tuskin mitään rangaistuksia tulee
McLaren sai itseasiassa aika pirun rajun rangaistuksen, että ei FIA aina ihan kädetön ole näissä asioissa.Eiköhän siinä lähde tiimipisteet ei kuskien. Ihan sama kuin Spygatessa. Tiimi sai rankun ja kuskit sai ajaa autolla jossa oli käytetty hyväksi vakoiludataa ja sillä sitten oli vaikutusta, että seuraavana vuonna Hamilton voitti mestaruuden.
En vieläkään tajua mikä rangaistus se oli kun rahallinen tappio kyllä, tallipisteet pois, mutta silti autot kiersi rataa, ensi kaudella mukana ja kuitenkin vakoiludataa siinäkin autossa oli. Kädetön kyllä homma etenkin kun Hamilton vielä valehteli tietämättömyyttään ja Alonso taas kiristi talliaan tiedolla. No logicMcLaren sai itseasiassa aika pirun rajun rangaistuksen, että ei FIA aina ihan kädetön ole näissä asioissa.