- Liittynyt
- 13.11.2016
- Viestejä
- 492
No just.Eli haluat lisää sovittuja jenkkivoittajia mukaan?
No just.Eli haluat lisää sovittuja jenkkivoittajia mukaan?
Tämä on tosiaan aika erikoista käsittää miten voi menettää itseluottamuksensa siinä määrin että ei enää vaan osaa. Tulee mieleen jotkut mäkihyppääjät jotka vaan yhtäkkiä ei enää osaa hypätä pitkälle.Joku voisi varmaan ajatella että loistava osoitus pään kestävyydestä, kun potkujen jälkeen ei jaksa/halua venyä parhaimpaansa mahdollisen tulevan tallipaikan näytöksi, vaan vetelehtii itsensä eläkkeelle.
Miten voi tosiaan murentua noin täydellisesti.
Osaamisesta tuskin on kiinni, mutta jos ei ole luottoa autoon niin ei varmasti toimi. Mäkihypyssä on myös muuttujia ihan riittävästi...Tämä on tosiaan aika erikoista käsittää miten voi menettää itseluottamuksensa siinä määrin että ei enää vaan osaa. Tulee mieleen jotkut mäkihyppääjät jotka vaan yhtäkkiä ei enää osaa hypätä pitkälle.
Vieläpä niin että molemmat Porsche ja Audi olisivat tehneet täysin omat F1 moottoriprojektit.Toki sama konserni. Mutta ehkä myös kyse siitä mitä alunperinkin mietittiin että onko saman konsernin sisältä järkeä lähteä useammalla tuotemerkillä mukaan..
Heikillä oli formulasirkuksen kovin manageri, mutta rehtinä suomalaisena pisti Briatoren heti luiskaan, kun tämä vähän harrasti vilunkia. Heikki katuu sitä vielä tänäkin päivänä.Ainakin parempi/aktiivisempi agentti hulkilla kuin mitä vaikkapa Heikillä koskaan oli.
– Itse asiassa suurin virheeni oli, kun lopetin manageriyhteistyön Flavion kanssa. Se on suurin yksittäinen virhe urallani, Kovalainen paljasti C Moren haastattelussa.
Valtteri "Bakara" Bottakselle on jo annettu liiaksi näytönpaikkoja joissa olisi voinut osoittaa olevansa huippukuski, vaan ei ole onnistunut. Sellainen keskiluokkainen wingman, ei mitään muuta.Toivottavasti Valtteri kerkeää vielä keräämään hedelmiä tuosta Sauber+Audi diilistä, vaikka pahoin pelkään että tilalle tuodaan jotain nuorempaa saksalaista kuskia.
Mutta "Toivossa on hyvä elää" sanoi myös muuan satiainenkin, kun kasseihin muutti.
Tää on valitettavasti karu totuus.Valtteri "Bakara" Bottakselle on jo annettu liiaksi näytönpaikkoja joissa olisi voinut osoittaa olevansa huippukuski, vaan ei ole onnistunut. Sellainen keskiluokkainen wingman, ei mitään muuta.
No ihan mukavat massit urallaan tienannut ja mukavat eläkepäivät odottaa ihan pian.
No niin, voit mönkiä luolaasi takaisin odottamaan seuraavaa iskuaValtteri "Bakara" Bottakselle on jo annettu liiaksi näytönpaikkoja joissa olisi voinut osoittaa olevansa huippukuski, vaan ei ole onnistunut. Sellainen keskiluokkainen wingman, ei mitään muuta.
No ihan mukavat massit urallaan tienannut ja mukavat eläkepäivät odottaa ihan pian.
Bottaksen tallikaverina oli "vain" kaveri joka pisteli Alonsoa rookiena päihin. Bottaksen tullessa talliin kyseinen kaveri oli voittanut 3 kannua ja talli oli täysin hänen.Tää on valitettavasti karu totuus.
Ei Valtsun taidot riittänyt Hämistä vastaan.
Ajoi vuosia parhaassa F1 tiimissä ja siinä meni mahkut mestaruuteen samalla.
Valmistaja joka teki F1:stä nopeamman kilpa-auton haittaisi mielestäsi innovointia kankeudellaan? No onhan sekin näkemys, mutta kyllä itse mielelläni näkisin Porschen vaikka omana tallinaan sarjassa, toki tuskin tulee tapahtumaan, mutta enemmän autoja / valmistajia gridille olisi hyvä juttu.The Race taisi tehdä jo viikko-pari sitten videon siitä kuinka Porschen ja RB:n yhteistyö ei tule toteutumaan, ja tämä vahvistaisi syyt: Porsche's planned Red Bull F1 deal officially falls through - The Race
Eli Red Bull haluaa pitää hommat omissa näpeissään eikä ollut valmis myymään Porschelle 50 % osuutta firmastaan joka käytännössä valmistaa auton/autot. (osia menee myös Alpha Taurille).
Mielestäni parempi näin, eipähän tule saksalainen mammutti haittaamaan innovointia kankeudellaan![]()
Kenenkään "taidot" eivät riitä tallimääräyksiä vastaan.Tää on valitettavasti karu totuus.
Ei Valtsun taidot riittänyt Hämistä vastaan.
Ajoi vuosia parhaassa F1 tiimissä ja siinä meni mahkut mestaruuteen samalla.
Saatikka sitä vastaan kun sanotaan että "data ja Hamilton sanoo että auto on nopein näin" tuo sitten joko sopi Bottaksen käteen tai sitten ei.Kenenkään "taidot" eivät riitä tallimääräyksiä vastaan.
Johtusko siitä että Valtteriin on helppo samaistua.Mie jaksan aina kyllä ihmetellä tätä Valtterin mollaamista jne.
Mikä kone toi on. kolme moottoria on aika outo nykyään? DC-10 sentään oliTäytyy muistaa nämä "ympäristöystävälliset" liikkumismuodot kun seuraavan kerran Formula 1 puhuu luonnon pelastamisesta.
Dassault Falcon 900. Ranskalaisissa bisnesjeteissä ihan normaalia.Mikä kone toi on. kolme moottoria on aika outo nykyään? DC-10 sentään oli
Juu, turhien julkkisten ökyilemisen kleltäminen olisi kyllä jees vaikka YK:n tms suunnalta jollain julistuksella.Niinno on toi kuitenkin vielä ehkä perustellumpaa kuin jotkut poptähtien kauppareissut tai bilematkat privaattikoneilla.
Harva poptähti yrittää esiintyä luonnonpelastajana, tässä se ero.Niinno on toi kuitenkin vielä ehkä perustellumpaa kuin jotkut poptähtien kauppareissut tai bilematkat privaattikoneilla.
U2?Harva poptähti yrittää esiintyä luonnonpelastajana, tässä se ero.
Samat pinnat oli kauden lopussa, molemmat jäi Kimille pisteellä.Bottaksen tallikaverina oli "vain" kaveri joka pisteli Alonsoa rookiena päihin. Bottaksen tullessa talliin kyseinen kaveri oli voittanut 3 kannua ja talli oli täysin hänen.
Veikkaan että De Vriesin (managerin) numero löytyy Monzan jälkeen pikanäppäimen takaa Güntherin puhelimessa.Motorsportweekin mukaan Hulkenberg harkitaan Haasille kaudelle 2023
![]()
Report: Hulkenberg favourite for 2023 Haas F1 seat
Formula 1’s driver market has taken another twist amid a report that Nico Hulkenberg could land at Haas for thewww.motorsportweek.com
Hulkenback (monesko verionumero tästä nyt on menossa) X.00
Ps. Ja juu, ei varmasti tule tapahtumaan. Eiköhän siellä toinen kuski oli Antonio mikäli Mickin ajot loppuu tähän kauteen.
Voihan se löytyäkin, mutta siteet Mersun suuntaan aika vankat ja miksi Mersu antais heidän kuskin kilpailla kilpailijan(Ferrari) kalustollaVeikkaan että De Vriesin (managerin) numero löytyy Monzan jälkeen pikanäppäimen takaa Güntherin puhelimessa.
Tämän mukaan ei kuulu mersun piiriin.Voihan se löytyäkin, mutta siteet Mersun suuntaan aika vankat ja miksi Mersu antais heidän kuskin kilpailla kilpailijan(Ferrari) kalustolla
Toki kaikki on mahdollista, Piastrin tapaus sen osoittaa.
jos olisi isänsä veroinen tai edes lähelle niin Magnussenia olisi pitänyt pistää nenään lähes jokaisessa kisassa ja aika-ajossa.Ei taida Schumin poika olla isänsä veronen..tosin autokin ollu aika huono!
Noitten mielipiteet menee pääasiassa sen mukaan että onko siitä hyötyä vai haittaa omalle tallille. Herta ei ole verrattavissa Maxiin ja Kimiin koska hän on osoittanut kilpailevassa sarjassa että olisi kykenevä kun Max ja Kimi pääsivät mukaan vailinaisilla näytöillä vaikka todennäköisesti olisivat saavuttanee tarvittavat pisteet mikäli olisivat jatkaneet alemmissa sarjoissa.Zak Brown on myös vttuuntunut FIA:n superlisenssipiste systeemiin.
"McLaren Racing CEO Zak Brown thinks the FIA's superlicence rules need to be reviewed in the wake of Colton Herta's struggle to obtain one, saying that under the current system world champions Max Verstappen and Kimi Raikkonen wouldn't have gotten one either."