F1 Yleiskeskustelu

Kauankohan Sauber meinaa vielä vitkutella toisen kuskipaikan julkistuksen osalta? Ei luulisi olevan kenenkään etu venyttää hommaa jouluun asti kun ensi vuoden autoja kehitetään jo täyttä häkää
Se on Sauber. Tuskin siellä enää mitään suuremmin kehitellään kun odotellaan jo Audin tulemista ja panokset on jo siinä ajassa.
 
Minkähän verran Valtsun pitäisi liksassa joustaa. Jos ei saa 9 milliä, niin tulisiko sopimus 5-6 millilllä tms vai yrittääkö talli/Audi tinkiä ihan jonnekin 1-2 milliin joka toki olisi moninkertaiselle gp-voittajalle aika alentavaa.
 
Puhuin tuosta jarru balanssi. Luin artikkelin enkä kyllä huomannu että olis mainittu mitä tallia epäillään?
Niinkuin jarrubalanssi casessakin sanoin että syyllinen näkyy taululla. Tässäkin syyllinen nähdään taululla.

Ei tietenkään FIA julkaise mitä tallia. Edes mersun DAS:n ja muiden innovaatioiden bannauksessa ei kerrottu tallia.
 
Niinkuin jarrubalanssi casessakin sanoin että syyllinen näkyy taululla. Tässäkin syyllinen nähdään taululla.

Ei tietenkään FIA julkaise mitä tallia. Edes mersun DAS:n ja muiden innovaatioiden bannauksessa ei kerrottu tallia.
Ei nyt pysy mukana taas. Miks RB faneja ”nielytyttää”

E: joo siis nyt huomasin että luin vähän väärin tuon koko postauksen, siis missä linkki oli mukana. Unohda koko juttu, tai ainakin mun kommentit
 
Viimeksi muokattu:
Red Bull myöntänyt että heillä on tämä Motorsportinkin esille nostama "säätölaite".

Red Bull have confirmed that they have made changes to their car as a result of discussions with governing body the FIA.

Rivals had alerted the FIA to a device in the Red Bull cockpit that they believed could be used to adjust the height of the front of the car's floor.

The concern of rival teams was that this could be used to make changes to the car's set-up between qualifying and races, when they are not allowed.

A Red Bull spokesperson told BBC Sport: "Yes, [the device] exists, although it is inaccessible once the car is fully assembled and ready to run.

"In the numerous correspondence we have with the FIA, this part came up and we have agreed a plan going forward."

 
F1:stä poistuu tulevalle kaudelle lisäpiste, jonka saa nopeimmasta kierrosajasta.

Olisin itse kyllä säilyttänyt tuon lisäpisteen mutta toisinpäin nykyiseen verrattuna eli vain sijoille 11-20 ajaneet olisivat tuosta voineet taistella, ei toki urheilullista mutta olisi saattanut lisännyt tallien taktikoimista, varikko toimintaa sekä kuvaajan/katsojan mielenkiintoa seurata häntäpäänkin kuskeja.
 
Olisin itse kyllä säilyttänyt tuon lisäpisteen mutta toisinpäin nykyiseen verrattuna eli vain sijoille 11-20 ajaneet olisivat tuosta voineet taistella, ei toki urheilullista mutta olisi saattanut lisännyt tallien taktikoimista, varikko toimintaa sekä kuvaajan/katsojan mielenkiintoa seurata häntäpäänkin kuskeja.
No empä tiedä olisiko hyvä juttu. Kaikki sijoilla 11-20 ajavat tulisi pari kierrosta ennen maalia hakemaan uudet renkaat ja sitte yks nopea kierros.
 
No empä tiedä olisiko hyvä juttu. Kaikki sijoilla 11-20 ajavat tulisi pari kierrosta ennen maalia hakemaan uudet renkaat ja sitte yks nopea kierros.
Jep, koska ei mitää hävittävää. Ainoastaan sen verran taktikointia, että mikä hetki olisi paras varikkostopille. Lisäksi odottelisivat vielä varikolla, jos olisi tarvetta odotella puhdasta hetkeä radalla.

ehkäpä pisteitä pitäis jakaa kaikille maaliin tulleille. Nyt noi jämäsijat on arvottomia ja ainoastaan sijalla 11-12 on vielä jotain motia yrittää kympin sakkiin, joka saattaa kerranki onnistuessaan tehdä ison eron tallin loppusijoituksessa.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
255 851
Viestejä
4 442 077
Jäsenet
73 639
Uusin jäsen
Avioero

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom