- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 633
Haha, sehän olisikin hemmetin huono uutinen Pottaalle, jos Ocon pääsisi tällä kaudella kisaamaan ja näyttämään kykyjään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei mitenkään! Kunhan ihmettelin että miten silloin Grosjean oli Kimiä nopeampi. Muistatteko kisan jossa kimi haistatti vitut radioon kun sanottiin että pitää päästää grosjean edelle.Miten Kimi liittyy Grojeanin Haas sopimuksen aikaisiin töhöilyihin? Kimi meni selkäleikkaukseen, varmasti vaikutti ajoon, mutta puolikas patonki ajoi myös silloin paremmin. Ei varmaan nykyisen tallin mieltä hirveästi lämmitä, miten on vuosia sitten ajanut, luulivat kaiken jo nähneensä, mutta silti vielä yllättää. Aika lähellä oli, että oisivat vaihtaneet kuskia jo tälle kaudelle, mutta antoivat mahdollisuuden. Paineet on liian kovat.
Ennemminkin hyvä uutinen niin ei ole Totolla enää paineita löytää paikkaa Oconille.Haha, sehän olisikin hemmetin huono uutinen Pottaalle, jos Ocon pääsisi tällä kaudella kisaamaan ja näyttämään kykyjään.
Jos pääsee edes samaa vauhtia ennen kauden loppua on tulos loistava, kylmiltään vieraaseen autoon hyppäävät harvoin pystyvät saamaan autosta irti samaa mitä koko kauden samaa autoa ajanut kuskiOlisi mielenkiintoista nähdä miten Ocon pärjäisi Magnussenia vastaan. Ei hirveästi tarvitse Mersun paikasta haaveilla, jos Haasillakin häviäisi tallikaverilleen.
Huusivat suoraan korvaan. Kimi antoi asillista palautetta; Don't shout there fucker... Päästää kyllä ohi, mutta ei keskellä nopeaa mutkaa. Oiskohan niillä ollu erilaiset renkaat siinä vaiheessa, siitä on liian kauan ja muisti on rajallinen.No ei mitenkään! Kunhan ihmettelin että miten silloin Grosjean oli Kimiä nopeampi. Muistatteko kisan jossa kimi haistatti vitut radioon kun sanottiin että pitää päästää grosjean edelle.
No aika usein näillä keskikastin kuljettajilla on sopimuksessaan sellainen ehto, että jos ns. kärkitalli soittelee, niin sopimuksesta pääsee eroon sillä. Sellaisen pykälän turvin Bottaskin pääsi Mercedesille.Ennemminkin hyvä uutinen niin ei ole Totolla enää paineita löytää paikkaa Oconille.
Ymmärtääkseni myös aika kulissipainotteista, että kuka sellaisen pykälän sinne oikeasti saa. Muutama avainhenkilö on manageroimassa tai muuten vain suuren osan kuljettajien taustajoukoissa mukana, jonka vuoksi tuo kuljettajabisnes ei ole ihan juuri sellaista mitä media antaa ymmärtää.No aika usein näillä keskikastin kuljettajilla on sopimuksessaan sellainen ehto, että jos ns. kärkitalli soittelee, niin sopimuksesta pääsee eroon sillä. Sellaisen pykälän turvin Bottaskin pääsi Mercedesille.
Noissa on se ero että siirrytään oikeasti "toiseen leiriin", esim Bottas oli Williamsillakin ennen kaikkea "mersun kuski", hyppääminen Ferrarille on ihan eri kuin vaikka Mersulle itselleen. Räikkösen kohdalla tilanne oli sikäli eri, että Sauber oli verrattain itsenäinen tekijä, mutta oleellista on ettei niillä ollut mitään mersu-sidoksia vaan moottoritkin tuli (Petronaksen nimellä) Ferrarilta.No jaa. McLaren-Mercedes maksoi kuulemma Räikkösestä jalkapalloseuran veroisen siirtokorvauksen ja Sauber sai kylkiäisenä jotain kuljetuskalustoa (rekkoja) Mersulta. Bottasin siirto Ferrarille 2016 jäi toteutumatta sen takia, että Williams vaati liikaa rahaa. Tuon seurpenalauksena Bottas saikin jatkosopimukseensa sen purkupykälän. Kun Button teki Williamsin kanssa sopparin 2005 mutta halusikin purkaa sen, niin epävirallisten tietojen mukaan hän joutui maksamaan omasta pussistaan sellaiset 20 miltsiä...
Et sitten yhtään epämääräisempää rahayksikköä keksinyt. Useassa paikassa on mainittu Mersun Sauberille maksaman korvauksen olleen luokkaa 10 miljoonaa dollaria.No jaa. McLaren-Mercedes maksoi kuulemma Räikkösestä jalkapalloseuran veroisen siirtokorvauksen ja Sauber sai kylkiäisenä jotain kuljetuskalustoa (rekkoja) Mersulta.
Ja luulet oikeasti että Mersun nuorten kuljettajien kehitysohjelmaan kuuluneella Oconilla on kyseinen ehtoNo aika usein näillä keskikastin kuljettajilla on sopimuksessaan sellainen ehto, että jos ns. kärkitalli soittelee, niin sopimuksesta pääsee eroon sillä. Sellaisen pykälän turvin Bottaskin pääsi Mercedesille.
Oconilla on sopimus vain Mercedesin kanssa, joten hän ei tarvitse sellaista pykälää. Vitun idiootti.Ja luulet oikeasti että Mersun nuorten kuljettajien kehitysohjelmaan kuuluneella Oconilla on kyseinen ehto? Ei hyvää päivää.
Joten viestisi pointti oli ei mikään.Oconilla on sopimus vain Mercedesin kanssa, joten hän ei tarvitse sellaista pykälää. Vitun idiootti.![]()
Vai Kimi takaisin? (jos Vettel lopettaisi tämän kauden jälkeen)
Hurja F1-huhu leviää: Kimi Räikkönen saattaa palata Ferrarille – Sebastian Vettelin paikalle!
Tässä ei oo mitään perää
Vai Kimi takaisin? (jos Vettel lopettaisi tämän kauden jälkeen)
Hurja F1-huhu leviää: Kimi Räikkönen saattaa palata Ferrarille – Sebastian Vettelin paikalle!
Tässä ei oo mitään perää
Paras olis, jos Vettel lopettais ja Räkä tekis vielä kolmannen keikan Ferrarilla![]()
Suomi nimenomaan tarvitsee lisää kuskeja GT yms eri luokkiin. Toki itsellä unelmana että saataisiin esim pärjäävä suomikuski Indyyn ja Nascariin myös. Mutta Siuomessa ongelmana moottoriurheilua seuraavan joukon surkean kapea lajitietämys, F1 ja ralli kaikki mitä tavisurpo kadulta tietää. Kun maailmalla on satoja hienoja sarjoja, ykköset ei ole koko moottoriurheilu.
Kun tuli päivitettyä Viaplayhyn urheilupakettikin ja vilastua W-seriesiä ja Indyä, niin alkoi vähän enemmänkin himottamaan moottoriurheilu. Nyt olen katsellut PS4:n appin kanssa (digiboksi kosahti, jonka vuoksi tullut muutama suoratoistopalvelu napattua ). Ilmeisesti Eurosportilta tulee jotain, kuten myös C Morelta. Muita vaihtoehtoja? Vai onko järkevämpi kehittää uusi digiboksi ja joku kanavapaketti?
Kaikesta tästä huolimatta Räikkönen on yhä Ferrarin viimeisin mestari tätä faktaa ei ole syytä unohtaa. Mutta mitä tulee itse huhuun niin en usko että Räikkönen olisi ensimmäinen vaihtoehto vaan ennemin esim Bottas jonka mersutiedoista Maranellossa oltaisiin varmasti kiinnostuneita. Samalla kun Bottas toisi tietoja niin saataisiin siitä hyvä kakkoskuski Leclercille.Joo Kimi palaa Ferrarille.
Hyviä "huhuja".
Ja jos jostain kumman kohtalon oikusta noin kävis, niin arvostus Räikköstä kohtaan putoaa kyllä olemattomiin. Kerran annettu potkut ja Kimi tuli nöyränä takaisin kun pyydettiin, nyt jos tekee saman niin miehelle pitää porata toinen persereikä koska aiempi on jo varmasti puhkihoonattu.
Uskoisin että verstappen olisi se kuljettaja joka ferraria eniten kiinnostaisi. Tosin tallikaverin kanssa ei välttämättä tulisi toimeen. Kaksi teinipoikaa ei ole hyvä yhdistelmä.
Uskoisin että verstappen olisi se kuljettaja joka ferraria eniten kiinnostaisi. Tosin tallikaverin kanssa ei välttämättä tulisi toimeen. Kaksi teinipoikaa ei ole hyvä yhdistelmä.
Niinkuin tuossa aiemmin kirjoitinkin, kaksi teinipoikaa ei luultavasti tulisi keskenään toimeen, mutta:Mikä järki Ferrarin on hankkia kaksi ykköskuskia kisaamaan ja kinaamaan keskenään? Toisaalta en kyllä uskoisi Verstappeninkaan haluavan tuonne, kun olisi kuitenkin Leclercin talli. RB fiksuin paikka Verstappenille, siellä saa olla ykköskuskina ja talli on nousujohteessa. Joku Bottas esimerkiksi on paljon fiksumpi kuski Ferrarille, tuo tarpeeksi pisteitä ja samalla kokemusta talliin muttei aiheuta turhaa draamaa.
Yritäs nyt päättää, että onko se Ferrari yhden kuskin talli vai kahden tasavertaisen kuskin talli... Eihän nyt itseään voi puhua pussiin heti seuraavassa virkkeessä. Vettelin tragedia on osoittanut sen, mikä on riski, kun hankitaan yksi ykköskuski, joka ei saa painetta tallin sisällä. Hän vetelöityy eikä hänestä saa parasta irti sitten, kun paine alkaa ulkopuolelta kasvaa. Jostain syystä kaikki muut tallit luottavat kahden ainakin liki tasavertaisen kuskin politiikkaan, koska se puskee koko tallia eteenpäin.Mikä järki Ferrarin on hankkia kaksi ykköskuskia kisaamaan ja kinaamaan keskenään? Toisaalta en kyllä uskoisi Verstappeninkaan haluavan tuonne, kun olisi kuitenkin Leclercin talli.
Yritäs nyt päättää, että onko se Ferrari yhden kuskin talli vai kahden tasavertaisen kuskin talli... Eihän nyt itseään voi puhua pussiin heti seuraavassa virkkeessä.
Luinkohan jostain, että Ferrarilla ainakin toisen kuljettajan tulisi olla maailmanmestari sponsorien takia tms.
Tämä sulkisi esim. Maxin ulos kuvioista Leclercin tallikaverina, niin herkullinen tilanne kuin se oliski.![]()
Eipä tuota linkkiä mikä tänne laitettiin vissiin lukenut moni muukaan, kun ollaan oltu Maxia viemässä Ferrarille jo monen viestin verran.Tossa linkissä mikä tänne laitettiin lukee "Sivuston mukaan Ferrarilla pitää olla sponsoriensa takia toisena kuljettajana maailmanmestari."
Luuletko että ferkkua kiinnostaisi tuollaiset pykälät, jos vaihtokaupassa saisi Maxin fanikunnan? Lienee fanitetuin kuski sarjassa tällä hetkellä. Oranssia merta alkaa olla jo joka kisassa.Eipä tuota linkkiä mikä tänne laitettiin vissiin lukenut moni muukaan, kun ollaan oltu Maxia viemässä Ferrarille jo monen viestin verran.![]()
Toisaalta tätä tietoa on mediassa levitetty vuosikausia, enkä ainakaan minä ole sille mitään varsinaista vahvistusta koskaan nähnyt.Tossa linkissä mikä tänne laitettiin lukee "Sivuston mukaan Ferrarilla pitää olla sponsoriensa takia toisena kuljettajana maailmanmestari."
edit: lisätään se linkki Hurja F1-huhu leviää: Kimi Räikkönen saattaa palata Ferrarille – Sebastian Vettelin paikalle!
Plus että ei ne sponsoritkaan tyhmiä ole. Jotain Damon Hilliä jos alkais nyt penkkiin istuttaa niin varmasti tulisi sponsorien suunnalta ihan oma-alotteisesti älähdettyä.Toisaalta tätä tietoa on mediassa levitetty vuosikausia, enkä ainakaan minä ole sille mitään varsinaista vahvistusta koskaan nähnyt.
Ja Hamiltonin dominoidessa on nuo ajavat mestarit käyny vähiin.
Jos Ham ei liiku Mersulta ja Vetteli on jo kokeiltu, niin ketkäs kaikki jää jäljelle?![]()
Jos lähtee Ferrarilta, niin en tiedä minne menisi. Ehkä Verstappenin tallikaveriksi![]()
Ei kai se niin tyhmä ole (?), ottaisi Verstappenilta päihin noin sata-nolla.
Millään tallilla ei tietenkään voi olla sitovaa sopimusta maailmanmestarien ajattamisesta. Mitenkään mahdotonta ei nimittäin ole, ettei sarjassa olisi yhtään MM-tittelin voittanutta kuskia mukana.
Silloinhan CircusF1:n mukaan Ferrarin pitäisi pakata varikkokamansa pussiin ja keskittyä vaikka viininviljelyyn.
Jos tarina on tarpeeksi mehukas, se kannattaa kertoa, vaikkei sillä olisi mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Italialainen CircusF1-sivusto hankki itselleen ennennäkemättömän klikkivyöryn ja tunnettavuuden kansainvälisen lehdistön avulla jymäyttämällä todellisen uutispommin: sen mukaan Ferrari haluaisi Kimi Räikkösen takaisin talliinsa, jos ajamiseen kyllästynyt Sebastian Vettel lopettaisi.
Kimi sai sen verran "liukkaria" potkujen ohella että eiköhän hänellä ole kaikki kunnossa itsekunnioituksesta lähtienJa jos jostain kumman kohtalon oikusta noin kävis, niin arvostus Räikköstä kohtaan putoaa kyllä olemattomiin. Kerran annettu potkut ja Kimi tuli nöyränä takaisin kun pyydettiin, nyt jos tekee saman niin miehelle pitää porata toinen persereikä koska aiempi on jo varmasti puhkihoonattu.
Eikö kukaan ole keksinyt että Ferrari voisi tuoda mestarikuskikseen Nico Rosbergin?On kuusi vuotta Räikköstä nuorempikin, riski olisi tietysti että jäisi uuden suosikkipojan jalkoihin. Palkka varmaan kohdallaan ja eikös jokaisen kuskin sanota haaveilevan Ferrarille pääsystä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.