Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmeisesti tuo Alfa juttu oli syynä Kimin vaihdolle. Hyvin pitivät kyllä tiedot ominaan. Vaikuttaa siltä että Alfa on Ferrarin globaali osasto ja Ferrari itse Italialaisversio. Mielenkiintoinen vääntö odotettavissa ensikaudesta...
Kaikki suomalaiset uutisethan ovat kopioita Autosportin jutuista. Ainoastaan Turun Sanomat tekee formuloiden saralla tutkivaa journalismia eli julkaisee joskus omista lähteistä saamia huhujaan, koska heillä on Heikki Kulta.Onko kellään suosituksia hyvästä F1 aiheisesta uutissivustosta? SuomiF1 ei aina vakuuta, klikkiotsikoita ja twitteristä napattuja uutisia jotka on jo itse kerennyt huomaamaan.
Onko kellään suosituksia hyvästä F1 aiheisesta uutissivustosta? SuomiF1 ei aina vakuuta, klikkiotsikoita ja twitteristä napattuja uutisia jotka on jo itse kerennyt huomaamaan.
Kaikki riippuu siitä kuinka iso budjetti on sekä millainen tuleva auto on ensimmäisessä kilpailussa kun pienemmät tallit eivät pysty kovin suuriin muutoksiin.Onhan tuo Ricciardo kova vastus mutta samalla tilaisuus Hulkenbergille näyttää taitonsa. Luulisi Hulkenbergin aseman nousevan jonkun verran, jos pärjää tasaväkisesti Ricciardolle. Toki jos taas häviää Ricille niin vahvistaa entisestään sitä "tasalaatuisen keskikastin kuskin" asemaa.
Ihan yhtä hyvinhän se Sauber voi parantaa roimasti? Ihan hyvin voisi olla jopa best of the rest, jos budjettia riittää, Ferrarin motti kulkee ja muutenkin saisi Ferrarilta jotain pienimuotoisia apuja.
Just tämä!Kaikki riippuu siitä kuinka iso budjetti on sekä millainen tuleva auto on ensimmäisessä kilpailussa kun pienemmät tallit eivät pysty kovin suuriin muutoksiin.
Tietysti Räikkönen toi kasan sponsoreita talliin eli rahatilanne pitäisi olla hyvä ja varman myös muita henkilöitä on tullut lisää vaikkei niistä puhuta kovin paljon.
Nykyään lähes sama kuin autosport.com, ilman paywall-rajoitusta ja enemmällä klikkiotsikoinnilla. Useimmat uutiset kuitenkin sanasta sanaan samoja. Omistaja on ollut jo vähän aikaa sama. Harmiksi tämä on myös vetänyt Autosportin laatua alas.motorsport.com, olen jopa tilannut.
Uskoisin, että fanimassoja kiinnostaa juurikin nousevat tähdet ja ei-mm-tittelistä ajavien keskenäiset taistot, ei niinkään HAM-VET -vääntö (jota on nyt nähty jo ihan tarpeeksi, uutisetkin alkavat toistamaan itseään vuodesta toiseen).Tämä on Vettelille vedenjakaja vuosi. Tulosta tai ulos. Leclerc on kova vastus, ja jos pesee saksalaisen niin tuskin tulee jatkopahvia. Toisaalta Vettel on edelleen Hamiltonin kanssa kovin mestarisuosikki. Kimin otteita odotan kovati.
Tuo on lukenut autossa jo vähän aikaa ja tämähän on joku Marlboron (Phillip Morriksen) ei-niin-piilokampanja.Mission Winnow?![]()
Samaa mieltä. Olis tuo Haas teksti vaikka kultaisella vielä. On tuo sentään paremman värinen kuin se Lotuksen väri Räikkösen aikoina joka oli lähinnä musta kerman värisillä raidoilla.Liikaa mustaa omaan makuun, pitää vielä tietysti katsoa miltä näyttää radalla muiden joukossa.
Tai Toro Rossolla Minardin ja Lotuksen kanssa, vaikka entisiä nimiä kyseiselle tallille ovatkin.Tavallaan harmi, että Sauber nimenä vaipuu historiaan, mutta tuskin vuoden 2019 Alfalfalla on juuri mitään tekemistä esim. vuoden 2001 Sauberin kanssa.
Ei se kenenkään polttamiseen ole vaikuttanut, mutta moni talli on joutunut talousvaikeuksiin, ei se ketään kiinnostanut ennen, kun rahaa virtasi ovista ja ikkunoista! Ei ole miustakaan neekeriä tullut, vaikka olen kattonut kisoja lähivuosina.Haas ja rich energy, redbull, monster energy ja mersu.. Tupakkamainonnan loputtua ovat energiajuomajätit vallanneet markkinaa.
Eivät liity toisiinsa. Tupakkasponsorointi kiellettiin jo liki 15 vuotta sitten ja jollain ihmeellä tallit ovat ehkä Jordania lukuun ottamatta pysyneet pystyssä sen jälkeen. Eihän noita juomamerkkejä ole Red Bullin ohessa käytännössä nähtykään pienempiä tarroja lukuun ottamatta, ja Red Bullkin tuli mukaan sarjaan jo 90-luvulla. Tupakkaraha oli aika harvinaista herkkua pienempien tallien joukossa; se keskittyi kärkitalleihin ja ylempään keskikastiin.Haas ja rich energy, redbull, monster energy ja mersu.. Tupakkamainonnan loputtua ovat energiajuomajätit vallanneet markkinaa.
Hamiltonilla on viisi mestaruutta, Vettelillä neljä ja Alonso on jo vetäytynyt. Olisihan se jo korkea aika saada tuoretta verta huipulle, mutta Lewiksen on vaikea nähdä menevän mihinkään ainakaan lähivuosina. Vettel sen sijaan on rakoillut viime vuosina jo aikalailla ja voisin nähdä taittuvan jos ei tänä niin ainakin ensi vuonna kunhan Leclerc saa kokemusta alle.
Eniten odotan 2019 kaudelta Hamiltonin droppia, jota valitettavasti en tule todennäköisesti näkemäänKaveri on loistava kuski, mutta pitää huomata että on päässyt aina yhtä kautta lukuunottamatta (2009) ajamaan kärkiautolla. McLaren sais nousta 4 nopeimman tallin joukkoon takaisin.
Olis kyllä puhtaasta uteliaisuudestakin hienoa nähdä Hamilton edes yhden kauden ajan taistelemassa vaikka sijoista 4-10. Näkee miten mies ajaisi dominoinnin jälkeen, kun ei vaan kalusto anna enempään periksi. Vaikuttaako motiin tai persoonaan jne jne.
Kaudet 11 - 13?
Niin no, Alonsohan lähti kävelemään koska ei saanut mieleistään kalustoa alleen... On toisaalta aivan luonnollista, että uran huippuvuosien jälkeen on helpompi heittää rukkaset naulaan kuin jos mestaruudet ovat vielä saavuttamatta. Ei se ole Alonson eikä olisi Hamiltoninkaan häpeä.Sen verran kova tuo voitonhalu, että tuskin jäisi Räikkösen/Alonson tapaan pyörimään tuonne.
Hamilton on sarjan ainoa kuljettaja, jolta on turha odottaa välivuosia. Rosbergin lopetettua hän on sementoinut asemansa tallissa ja se on poistanut ne paineet, joiden vuoksi hän välillä sähelsi kesken kauden yksittäisissä kisoissa.Eniten odotan 2019 kaudelta Hamiltonin droppia, jota valitettavasti en tule todennäköisesti näkemäänKaveri on loistava kuski, mutta pitää huomata että on päässyt aina yhtä kautta lukuunottamatta (2009) ajamaan kärkiautolla. McLaren sais nousta 4 nopeimman tallin joukkoon takaisin.
Ainoa tapa hämmentää Hamiltonin suoritusvarmuutta on likainen henkinen peli ( kuten Hamiltonin parkkiruutuun parkkeeraus) jolla Rosberg pelasi mestaruuden itselleen. Hamiltonin virheherkkyys on vieläkin olemassa ja ainoa kuka hänet pystyy haastamaan on Verstappen.Nojoo mutta olisihan tuo eri asia varmaan toistaa nyt nuo kaudet 11 - 13 vs. mitä se oli silloin. On kuitenkin nyt viiden kauden ajan ajanut melko dominoivasti gridin parhaalla autolla, joten hieman erilailla varmaan nykyään suhtautuisi tuohon jos esimerkiksi Ferrari ja RB menisivät ohi. Eiköhän nykyinen Hamilton lopettaisi aika äkkiä, jos alla olisi auto millä MM-taisto ei olisi mahdollista. Sen verran kova tuo voitonhalu, että tuskin jäisi Räikkösen/Alonson tapaan pyörimään tuonne.
Onko tää Rokit nyt sama kuin Williamsin sponsori? So You Want a ROKiT Phone | ROKiT
EDIT: itselleni vastaten on sama Williamsin sponsori.
Kyllä. Itse en ole ainakaan koskaan kuullutkaan tämmöisestä Rokit puhelinvalmistajasta aikaisemmin. Tosin ei varmaan kovin moni muukaan, koska heillä ei taida vielä olla yhtään puhelinta myynnissä asti.
Ainakin Rich Energyn omassa shopissa on ostettavissa juomaa ja vaatetta.Eikö Haasin Rich energyn kanssa ole ihan sama juttu, ei niillä tuotteita vielä ole?
Ainakin Rich Energyn omassa shopissa on ostettavissa juomaa ja vaatetta.
Toro Rosson väritysmuutokset on ollut aika maltillisia. Sentään julkaisivat kuvia uudesta autosta, toisin kuin Williams.Williams on hieno. Tämän vuoden Toro Rosso sen sijaan näyttää... öö.. viime vuoden Toro Rossolta.![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.