Ennen oli kuskit valittu taidon perusteella, kun rahaa tuli tupakkayhtiöiltä ovista ja ikkunoista, myöskään tallimääräyksiä ei välttämättä noudatettu. Ei kai kenenkään polttaminen ole vähentynyt mainonnan karsimisella, joten voisivat ottaa vapaan mainonnan takaisin, pienemmätkin tallit saisivat selvästi lisää rahaa kehitykseen. Jokaiselle tallille pitäisi olla saatavilla kilpailukykyinen kone, mutta eihän se käy kun Mersu ja Ferrari pelkää. Onhan se naurettavaa, että Bottas ajaa Tappia karkuun suoralla, vaikka sillä on siipi auki. Kyllä se vieläkin on niin, että Adrian Newey:n nerouteen ei pystytä vastaamaan, ei tarvi edes itse suunnitella, mutta läsnäolo riittää. Mersukin halusi ainakin välillä lisää kilpailua, mutta omaa moottoria ei voida kaikille kuitenkaan antaa, tosin Bottas "kiusasi" Hämistä Williams:lla, kun suoranopeus oli silloin lähes aina paras. Parhaimmat ei pääse edes ajamaan, kun rahasta on niin tiukkaa ja jos perseilet tallia vastaan niin porukkaa on jonossa paljon tai oman aseman pitää olla tallissa aika vahva.
B-ryhmän ralliautollakin tuli paljon enemmän virheitä kuin nykyisin, mutta aika oli maalissa silti hyvä, vaikka välillä erot oli yhdellä pätkälläkin hurjia, Kankkunen ajoi jopa nollauton ohi ja Henkan ajot sitten asvaltilla jne. Liian teknisia laitteita nuo on nykyisin molemmissa sarjoissa. Mieleen tulee myös Piquet:n yritykset ohittaa Berger, Williams Honda oli paras, mutta BMW:n kone sillä kapealla repäisevällä tehoalueella oli suoralla aika kova, jos mutkan ulostulo onnistui. On mahtanut vituttaa, kun ei edes imusta pääse ohi, mutta useamman kierroksen yritykset palkittiin lopuksi ohituksella, hitaammallakin autolla pystyi perseilemään sopivan suoran kanssa. Prost sai mestaruuden niukasti, kun Williams:lla oli niin kova kilpailu Mansell:n ja Piquet:n kesken, ei ollut Frank edes oman onnettomuutensa takia paikalla rauhottamassa tilannetta. Se legendaarinen radiokeskustelu sopisi nykyisin monenkin kuskin kohdalla, Mansell sai hienon vastauksen; "stop whining for fuck's sake".
Sori, meni "vähän" tarinan puolelle.