Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäisi olla vain 2 sessiota. Puolet putoaa pois ekan session jälkeen ja aikaa ajella tuossa ekassa olisi se joku 20min. 20 minsaa sitten toiseen sessioon myös. Siinä ehtisi sen joku 4 nopeaa vetästä.
Itsekin meinaan, että (Giovi)Nazzi ois paras, mutta oishan se hauska nähä Ericssonin löylyytystäMitäs tuumitte, kuka olis paras tallikaveri Kimille? Mielestäni Giovinazzi olisi korporaation kannalta paras vaihtoehto, ja varmasti Kimillekin ihan hyvä benchmark. Ericsson on vähän menetetty tapaus, ja jos jostain kumman syystä Kimi hänelle vielä sattuisi häviämään, niin sais koko uran loppupuoliskon varjot ikävän sinetin.
Ferrari sai valita tuon toisen kuljettajan. Hyvä kuski tulee, kun useilla onkin jo tallipaikka valmiina.Eipä tarvinnut tätä pitkään pähkäillä:
Lehti: Kimi Räikkösen tallikaveri valittu - ruotsalaiskuskin unelma murskaksi, Giovinazzi sai paikan
24-vuotiaan Giovinazzin valinta on myös omanlaista F1-politiikkaansa. Sauberin, sen nimikkosponsorina toimivan Alfa Romeon ja tämän sisaryhtiön Ferrarin välinen sopimus oikeuttaa Ferrarin valitsemaan toisen Sauberin kuljettajista.
Eipä tarvinnut tätä pitkään pähkäillä:
Lehti: Kimi Räikkösen tallikaveri valittu - ruotsalaiskuskin unelma murskaksi, Giovinazzi sai paikan
Edelleenkin Kimi teki itsenäisesti sopimuksen ja siten ei täyttänyt mitenkään Ferrarin vaatimaa paikkaa. Giovanazzi on akatemia kuski joten luonnollisesti toinen paikka menee hänelle. Yksi maksukuski vähemmän mikä on hyvä juttu kun Ericssonin näytöt on nähty.Katos perhana, hyvä homma että saadaan uusia kuskeja. Itse jotenkin kuvittelin, että Kimi olisi täyttänyt sen "Ferrarin paikan" Sauberilta. Suomi-Ruotsi kisa jää näkemättä mutta sarjan kannalta ihan positiivinen vaihdos.
Edelleenkin Kimi teki itsenäisesti sopimuksen ja siten ei täyttänyt mitenkään Ferrarin vaatimaa paikkaa. Giovanazzi on akatemia kuski joten luonnollisesti toinen paikka menee hänelle. Yksi maksukuski vähemmän mikä on hyvä juttu kun Ericssonin näytöt on nähty.
En kyllä mitenkään usko siihen että vasta monzan jälkeen olisi sauberin kanssa ekat keskustelut käyty, veikkaan todellisen syyn olleen fefen sisäinen taistelu kuljettaja valinnoista jolloin on hierottu myös vaihtoehtoja kimille. Monzaa enne sitten kerrottu kimille että "valitettavasti päädyimme leclerckiin mutta jos kiinnostaa niin sinulle olisi paikka sauberilla". Toki tämän jälkee kimi on itse sopimuksensa kirjoittanut jolloin paperilla on itse paikan hommannut.Edelleenkin Kimi teki itsenäisesti sopimuksen ja siten ei täyttänyt mitenkään Ferrarin vaatimaa paikkaa. Giovanazzi on akatemia kuski joten luonnollisesti toinen paikka menee hänelle. Yksi maksukuski vähemmän mikä on hyvä juttu kun Ericssonin näytöt on nähty.
Ensimmäiset salaliittoteoriat alkakoon.Toivottavasti ei ala politikointi heti Alfa Romeolla, kun Italian poika ajaa tallissa: "Grandissimo Antonio! Forza Ragazzi!"
Vaan eiköhän Kimi peittoa helposti tämän 'Sovinatsin', jonka ainoa mestaruus on Formula Pilota China-sarjasta ja viimeinen kokonainen kilpakausi vuodelta 2016.
Mennyt ihan ohi.Sauber on jo julkistanut aiemmin iltapäivällä, että Giovinazzi tosiaan ensi kaudella toinen kisakuljettaja.
Jolloin kuskit odottaisivat kymmenen minuuttia ja ajaisivat lopussa kaksi nopeaa vetoa. Aivat kuten tunnin aika-ajoissa odotettiin viimeistä kymmentä minuuttia. Aika-ajo on jaettu kolmeen osaan siksi että kärkipään kuskien on pakko mennä useammin radalle, osioiden vähennys ei tule missään tilanteessa lisäämään heidän radalla oloa, ainoastaan vähentämään.
Nykyinen aika-ajosysteemi on ylivoimaisesti paras ja sitä ei pysty enää sääntömuutoksilla merkittävästi parantamaan.
Jossain kohtaa siinä alkuperäisen Crashjeanin ja nykyisen evvk:n välillä Grosjean oli muistaakseni ihan hyvältä vaikuttava kuski.
Vähän ikävää sinänsä että Haasille tallina soisi menestystä, mutta kummallekaan noista kuskeista ei.Haas jatkaa samoilla kuskeilla
Huhuille stoppi – Haas vahvisti ensi kauden F1-ajajansa
Olen yllätys. Grosjean olisi ansainnu monoa jos joku..
Niin siis se Lotus oli oikeasti helvetin hyvä auto, sillähän Kimi krapuloissaan/päissään voitti kisoja ja oli hyviä voittosaumoja useamminkin. Sillä olisi joku aika-ajojyrä tehnyt todella kovaa tulosta.
Jep, kyllä Lotus oli korkeintaankin kolmanneksi paras auto tuolla kaudella ja Grosjean ajoi oikeasti todella hyvin monissa kisoissa.Oli silloin Red Bullilla, Ferrarilla ja Mercedekselläkin hyvät autot, joten eivät nuo Grosjeanin podiumit ihan ilmaisena tuolla autolla tulleet.
Yksinkertaista: raha. Perezin mukana tulee tallille iso kasa euroja ja Oconin taustatuki ei sille pärjää.Itse ihmettelen vieläkin miten perez jatkaa mieluummin kuin oconi.
"Vittu mitä säätöö"![]()
Kimi sano ettei aika riitä enää ulos, mutta laittovat silti ulos ja tajusivat vähän ajan päästä että ei olekkaan aikaaOho. Mitä tuossa siis oikeastaan oli tapahtumassa tai taustana? En kyllä sinänsä ihmettele noita tunteenpurkauksia, kun tuota sähläystä tapahtuu jatkuvasti. Miten voi tuollaisella tiimillä olla pakka noin sekaisin?
Vettel jäi varikon portille samassa kohtaa, vaihtui vihreästä punaiseen valo joku 5 metriä ennen varikon ulostuloviivaaKimi sano ettei aika riitä enää ulos, mutta laittovat silti ulos ja tajusivat vähän ajan päästä että ei olekkaan aikaa![]()
Kimi sano ettei aika riitä enää ulos, mutta laittovat silti ulos ja tajusivat vähän ajan päästä että ei olekkaan aikaa![]()
Olivat varmaan etsimässä käännöksiä sanakirjasta, niin eivät huomanneet ajan kulkua. Ferrarille olisi hyväksi laittaa muutama spagetti pois vastuutehtävistä.Eli meni pitkälti niinkuin ajattelinkin. Laitetaan pihalle kun aika on loppu. Hyvin menee kyllä huipputiimillä, kun insinöörit eivät osaa edes kelloa katsoa.
Ei käytännössä mahdollisuuksia, pitäisi saada 13,4 pistettä enemmän per kisa kuin Vettel. Jo neljännestä sijasta tulee 12 pistettä, joten voittokaan ei riitä jos Vettel ajaa normisuorituksia.Valtterilla on vielä pieni mahdollisuus sijoittua toiseksi MM-taistossa. 67 pistettä perässä Vetteliä ja kisoja vielä viisi jäljellä. Toki se ei onnistu jos joutuu vielä siipimiehenä sijoituksia tiputtamaan.
Ei käytännössä mahdollisuuksia, pitäisi saada 13,4 pistettä enemmän per kisa kuin Vettel. Jo neljännestä sijasta tulee 12 pistettä, joten voittokaan ei riitä jos Vettel ajaa normisuorituksia.
Jospa Italian te-toimisto on toimittanut puolet Ferrarin väestä ja sitten pitkää tikkua vedetty siitä kuka pääsee tekemään sitä "vitun säätöö"Viime vuosien Ferrari on kyllä epäammattimaisin huipputiimi, mitä itse F1:n historiasta muistan. Aivan uskomatonta sähellystä, kun ottaa huomioon tallin budjetin ja sen, että itse auto on erittäin hyvä. Ei pitäisi olla mahdollista, että tuollaisessa tallissa puolet henkilökunnasta on täysin epäpätevää.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.