Diablo 4

Tuo attack power ei vaan kerro todellisesta damagesta mitään, kun ei laske modifiereit ym.
Luultavasti näin ja selittänee sen, että todellisuudessa damage on tuota vielä kovempi ja Butchereita myöten bossit vajoaa alta 10s :thumbsup: Helltiden ”pääkallo bossit” sellaisia ettei yksin kerkeä kukistaan muttei ne mun hahmoa hengiltäkään saa.

Edit: jos jotain perspektiiviä voin antaa, niin ne ”treasure goblinit” tipahtaa 3-5 iskulla. Ehkä normi, ehkä ei, mutta mun mielestä peli on aivan liian helppo Tier4.
 
Viimeksi muokattu:
Joo, raret ja leget on samalla viivalla. Oikeestaan 99% droppaavasta nostettavasta tavarasta on vaa potentiaalisia craftipalasia (joko itemipohjana tai aspektirolleina) joita pitää sitten excelimäisesti kahlata läpi ja kylässä sitten omin pikku kätösin leipasta niistä end game itemit. Vähän imo puuttuu se viehätys pelistä, mikä D2:sessä aikanaan oli, että suoraan bossitapon jälkee ties saaneensa jonku megaitemin ja identifiointiin asti sai sitte jännittää rolleja.
Jos väkisin haluais lootit luoda craftipalasiksi, niin saisi sitten olla vaikka runewordit pelissä. Nyt tuo itemimeri on jotenkin ei miltään tuntuvaa tauhkaa.
Boldasin tuon itselle tärkeän kohdan sinun viestistäsi. Luin aiemmin tänään tuon sinun viestin, ja oli jo eilen alkanut tuntumaan liian paljon työltä vs. kivalta tahkoa tätä eteenpäin, Level 70 tasolle pääsin mutta poistin koko pelin äsken. Tuli tätä kyllä pelattuakin tässä kolmessa viikossa sen verran paljon että tuntuu että sain rahat takaisin vaikka ostinkin pre-order version.

Ja onhan tuo Diablo 4:n pelimaailma sinällään nyt miljoona kertaa fiksumpaa kun mitä D2:ssa tehtiin eli että on vaihtelua mitä tappaa ja missä jne.
 
Boldasin tuon itselle tärkeän kohdan sinun viestistäsi. Luin aiemmin tänään tuon sinun viestin, ja oli jo eilen alkanut tuntumaan liian paljon työltä vs. kivalta tahkoa tätä eteenpäin, Level 70 tasolle pääsin mutta poistin koko pelin äsken. Tuli tätä kyllä pelattuakin tässä kolmessa viikossa sen verran paljon että tuntuu että sain rahat takaisin vaikka ostinkin pre-order version.

Ja onhan tuo Diablo 4:n pelimaailma sinällään nyt miljoona kertaa fiksumpaa kun mitä D2:ssa tehtiin eli että on vaihtelua mitä tappaa ja missä jne.
kuinka monta tuntia tuli pelailtua?
 
kuinka monta tuntia tuli pelailtua?
En kirjoittanut sitä kun en ole varma. AMD Radeon näyttää 101 tuntia mutta en usko että tuo pitää paikkaansa täysin. Ma-To välillä tuli pelattua 2h max per päivä ja viikonloppuna (Pe-Su) enemmän mutta tuo vaatisi että olisin viikonloppuna pelannut 8,5h per päivä joka ei tapahtunut.

Kaipa sen jostain löytää kuinka monta tuntia kestää normi-dudella päästä level 70 niin olen varmaan siellä mediaanin lähellä.

edit: tai no, kyllähän se 101 tuntia pitänee paikkansa kuinka kauan se diablo4.exe on ollut käynnissä taustalla. Säätää jotain kahdella näytöllä ja windowed modessa niin alt-tab on helppoa joten voi olla noin. Mutta oikea peliaika paljon pienempi.
 
En kirjoittanut sitä kun en ole varma. AMD Radeon näyttää 101 tuntia mutta en usko että tuo pitää paikkaansa täysin. Ma-To välillä tuli pelattua 2h max per päivä ja viikonloppuna (Pe-Su) enemmän mutta tuo vaatisi että olisin viikonloppuna pelannut 8,5h per päivä joka ei tapahtunut.

Kaipa sen jostain löytää kuinka monta tuntia kestää normi-dudella päästä level 70 niin olen varmaan siellä mediaanin lähellä.

edit: tai no, kyllähän se 101 tuntia pitänee paikkansa kuinka kauan se diablo4.exe on ollut käynnissä taustalla. Säätää jotain kahdella näytöllä ja windowed modessa niin alt-tab on helppoa joten voi olla noin. Mutta oikea peliaika paljon pienempi.
51 level
55 tuntia itsellä näyttää

nyt koittanut tehdä sidequesteja läpi
 
Vähän off-topikkia..

Menin poistamaan PS4-tallennuksia hajamielisenä ja sinne tais mennä tärkeet Diablo 3-savet..

Olin suorittanu jo Act III:seen saakka
 
Asmongoldillekin näemmä riitti:




Video ja kommentit summaa vähän omiakin ajatuksia. Expan myötä levelauksen puoliväli taitanee olla vasta levelin ~85 holleilla, mutta peli muuttuu tossa jossain 60-70 tienoolla jo siihen, että oikeastaan tarvittavat itemit on jo kasassa ja upgradejen tsekkailu alkaa olemaan pelkkien stattirollien optimointia (aka. ei kovin palkitsevan tuntuista). Samalla pelaaminen muuttuu jo noin varhaisessa vaiheessa moodiin "joko pysyt hengissä tai sut oneshotataan", joka nyt imo pelikokemuksena ei ole kovin mielekästä.

Progressio tässä pelissä on sössitty ja edelleen musta tästä end game puttuu joka liittyy meikästä vahvasti myös tohon itemisaatioon. Sen lisäksi, että itemityyppejä on liian vähän, niin kaikki end game -herkut on tarjolla aivan liian aikasin/helpolla. D3:ssa päästiin vauhtiin end gameen legendaryilla/setti-itemeillä, joilla sitten puskettiin riftejä että saatiin ekat ancient-korvikkeet tilalle, joilla sitten puskettiinkin aika pitkän aikaa kunnes rarempina droppeina saatiin primal ancient -palasia. Tommosten selkeiden itemitavoitesteppien läsnäolo läpi pelaamisen on aika kriittistä tämmöselle pelille ja ei nyt suoranaisesti toimi, jos 50 tunnin pelaamisen jälkeen ollaan tilanteessa, että tuijotetaan itemeitä "et joo voishan toi strenarolli olla +3 korkeempi" ja ainoo realistinen isompi upgrade olisi joku zod-runen kaltainen shakodroppi, jonka eteen pitäisikin varmaan pelata sitten toisen 50 tunnin sijaan varmaan ennemmin 500-5000 tuntia? Ei se vaan oikeen toimi. Tarvis vielä jonkun primal ancient tai senkin jälkeisen itemilayerin nykyisten päälle, että jotain jatkamisen mieltä olisi. Joskin nimien puolesta voisi veikata, että eiköhän nuo primal ancientit tai vastaavat ole suunniteltu tulevaksi (joko myöhäisellä seasonilla tai lisärin myötä) - eihän näitä pelejä tosiaan valmiiksi tarvii myyntiin nykyään tehdä. :asif:
Muutoinkin pelin ultrafinalmegaendboss Über Lilith tjsp on vaan one shot dodge -karnevaalia, jonka suorittamisessa ei ole mitään mieltä, kun ei se vissiin oikein edes droppaa mitään ihmeellistä.
 
Tuleeko seasoniin jotain, mikä ei tule perästä normi puolelle vai mikä tuossa season hommassa ihmisiä ahdistaa ?

Uudelleenaloitus puhtaalta pöydältä seasoniin on tullut yllätyksenä monille. D3- ja muille ARPG-veteraaneille uudelleenaloitus ei ole mitään uutta tai ihmeellistä, mutta genrenyypeille tämä on outoa.
 
Uudelleenaloitus puhtaalta pöydältä seasoniin on tullut yllätyksenä monille. D3- ja muille ARPG-veteraaneille uudelleenaloitus ei ole mitään uutta tai ihmeellistä, mutta genrenyypeille tämä on outoa.
Tämä kyllä ihmetyttää. Mitäs järkeä niissä uusissa seasoneissa olisi, jos sulla olisi 100lvl ukko ja parhaat kamat heti kättelyssä?
 
Asmongoldillekin näemmä riitti:




Video ja kommentit summaa vähän omiakin ajatuksia. Expan myötä levelauksen puoliväli taitanee olla vasta levelin ~85 holleilla, mutta peli muuttuu tossa jossain 60-70 tienoolla jo siihen, että oikeastaan tarvittavat itemit on jo kasassa ja upgradejen tsekkailu alkaa olemaan pelkkien stattirollien optimointia (aka. ei kovin palkitsevan tuntuista). Samalla pelaaminen muuttuu jo noin varhaisessa vaiheessa moodiin "joko pysyt hengissä tai sut oneshotataan", joka nyt imo pelikokemuksena ei ole kovin mielekästä.

Progressio tässä pelissä on sössitty ja edelleen musta tästä end game puttuu joka liittyy meikästä vahvasti myös tohon itemisaatioon. Sen lisäksi, että itemityyppejä on liian vähän, niin kaikki end game -herkut on tarjolla aivan liian aikasin/helpolla. D3:ssa päästiin vauhtiin end gameen legendaryilla/setti-itemeillä, joilla sitten puskettiin riftejä että saatiin ekat ancient-korvikkeet tilalle, joilla sitten puskettiinkin aika pitkän aikaa kunnes rarempina droppeina saatiin primal ancient -palasia. Tommosten selkeiden itemitavoitesteppien läsnäolo läpi pelaamisen on aika kriittistä tämmöselle pelille ja ei nyt suoranaisesti toimi, jos 50 tunnin pelaamisen jälkeen ollaan tilanteessa, että tuijotetaan itemeitä "et joo voishan toi strenarolli olla +3 korkeempi" ja ainoo realistinen isompi upgrade olisi joku zod-runen kaltainen shakodroppi, jonka eteen pitäisikin varmaan pelata sitten toisen 50 tunnin sijaan varmaan ennemmin 500-5000 tuntia? Ei se vaan oikeen toimi. Tarvis vielä jonkun primal ancient tai senkin jälkeisen itemilayerin nykyisten päälle, että jotain jatkamisen mieltä olisi. Joskin nimien puolesta voisi veikata, että eiköhän nuo primal ancientit tai vastaavat ole suunniteltu tulevaksi (joko myöhäisellä seasonilla tai lisärin myötä) - eihän näitä pelejä tosiaan valmiiksi tarvii myyntiin nykyään tehdä. :asif:
Muutoinkin pelin ultrafinalmegaendboss Über Lilith tjsp on vaan one shot dodge -karnevaalia, jonka suorittamisessa ei ole mitään mieltä, kun ei se vissiin oikein edes droppaa mitään ihmeellistä.


Makuasioita nämä. Tänne maistuu kyllä vieläkin, vaikka leveliä melkein 90. Täydellinen tämä peli ei ole, mutta vallan erinomainen.

Oikein hyvää jussia Diablo-väki!
 
On tämä Diablon nettikoodi näköjään ihan täyttä roskaa, ei siitä mihinkään pääse. Veljen kanssa luovutettiin nyt tiimissä pelaamisen suhteen kun jommallekummalle tuli aina aivan saatananmoinen rubberband helvetti mikä teki pelaamisesta mahdotonta ellet ollut ranged hahmolla pelaamassa. Nyt kun alettiin pelaamaan soolona niin mitään rubberbandin häivähdystäkään ei ole tullut. World bossi meni molemmilla läpi ongelmitta kun ei oltu samassa instanssissa.
 
Asmongoldillekin näemmä riitti:




Video ja kommentit summaa vähän omiakin ajatuksia. Expan myötä levelauksen puoliväli taitanee olla vasta levelin ~85 holleilla, mutta peli muuttuu tossa jossain 60-70 tienoolla jo siihen, että oikeastaan tarvittavat itemit on jo kasassa ja upgradejen tsekkailu alkaa olemaan pelkkien stattirollien optimointia (aka. ei kovin palkitsevan tuntuista). Samalla pelaaminen muuttuu jo noin varhaisessa vaiheessa moodiin "joko pysyt hengissä tai sut oneshotataan", joka nyt imo pelikokemuksena ei ole kovin mielekästä.

Progressio tässä pelissä on sössitty ja edelleen musta tästä end game puttuu joka liittyy meikästä vahvasti myös tohon itemisaatioon. Sen lisäksi, että itemityyppejä on liian vähän, niin kaikki end game -herkut on tarjolla aivan liian aikasin/helpolla. D3:ssa päästiin vauhtiin end gameen legendaryilla/setti-itemeillä, joilla sitten puskettiin riftejä että saatiin ekat ancient-korvikkeet tilalle, joilla sitten puskettiinkin aika pitkän aikaa kunnes rarempina droppeina saatiin primal ancient -palasia. Tommosten selkeiden itemitavoitesteppien läsnäolo läpi pelaamisen on aika kriittistä tämmöselle pelille ja ei nyt suoranaisesti toimi, jos 50 tunnin pelaamisen jälkeen ollaan tilanteessa, että tuijotetaan itemeitä "et joo voishan toi strenarolli olla +3 korkeempi" ja ainoo realistinen isompi upgrade olisi joku zod-runen kaltainen shakodroppi, jonka eteen pitäisikin varmaan pelata sitten toisen 50 tunnin sijaan varmaan ennemmin 500-5000 tuntia? Ei se vaan oikeen toimi. Tarvis vielä jonkun primal ancient tai senkin jälkeisen itemilayerin nykyisten päälle, että jotain jatkamisen mieltä olisi. Joskin nimien puolesta voisi veikata, että eiköhän nuo primal ancientit tai vastaavat ole suunniteltu tulevaksi (joko myöhäisellä seasonilla tai lisärin myötä) - eihän näitä pelejä tosiaan valmiiksi tarvii myyntiin nykyään tehdä. :asif:
Muutoinkin pelin ultrafinalmegaendboss Über Lilith tjsp on vaan one shot dodge -karnevaalia, jonka suorittamisessa ei ole mitään mieltä, kun ei se vissiin oikein edes droppaa mitään ihmeellistä.


Itellä nyt level 74 ja on vähän sellanen fiilis että miksi jatkaisin tätä 100 asti. Varmaan seasonissa teen sit toisen hahmon, toivottavasti tulee jotain season challengeja jotta jaksaa innostaa vähän pidemmälle.
 
PVP alueella ei muita näy ?
No näkyyhän niitä mutta ei ole minkäänlaista logiikkaa. Sneak-attackina ainostaan hyökätään. Muistuttaa Diablo 2:n pelimuotoa siten että partyssä hostaa kaikki ja yrittää sitten vain tappaa muita.
 
On tämä Diablon nettikoodi näköjään ihan täyttä roskaa, ei siitä mihinkään pääse. Veljen kanssa luovutettiin nyt tiimissä pelaamisen suhteen kun jommallekummalle tuli aina aivan saatananmoinen rubberband helvetti mikä teki pelaamisesta mahdotonta ellet ollut ranged hahmolla pelaamassa. Nyt kun alettiin pelaamaan soolona niin mitään rubberbandin häivähdystäkään ei ole tullut. World bossi meni molemmilla läpi ongelmitta kun ei oltu samassa instanssissa.

Eipä se soolona pelatessa sen parempi ole. Savage beastien kohdalla huomaa parhaiten, kun niiden charge osuu (koska tekee sentään jotain damaa ja on erittäin helppo nähdä), vaikka menisi ohi tai stunnaisit/knockdownaisit ennen kuin sen saa ladattua loppuun. Ja tosi usein tulee rubberbandia myös.
 
Toivottavasti ei ole OT, mutten viitsinyt nyt omaa ketjua luoda. Elikkäs onko tuo Nvidian 40-sarjalaisten mukana tuleva koodi lunastettavissa vielä tuon kamppanjan loppumisajan (13.6) jälkeen? Ei löydy suoraa vastausta netistä tähän kyseiseen peliin, ja kauppapalstalla on koodeja myyty vielä tuonkin jälkeen.

E: Ja kävi perinteiset, eli vastaus löytyi heti viestin lähettämisen jälkeen. Viimeinen lunastuspäivä 13.7 Nvidian sivujen mukaan.
 
Toivottavasti ei ole OT, mutten viitsinyt nyt omaa ketjua luoda. Elikkäs onko tuo Nvidian 40-sarjalaisten mukana tuleva koodi lunastettavissa vielä tuon kamppanjan loppumisajan (13.6) jälkeen? Ei löydy suoraa vastausta netistä tähän kyseiseen peliin, ja kauppapalstalla on koodeja myyty vielä tuonkin jälkeen.

Start Date: 9/5/23

End Date: 13/6/23

Redemption Period End Date: 13/7/23
 
Onko jonkun muun mielestä myös ärsyttävää jos ruudulla on paljon vihollisia niin et käytännössä pysty liikkumaan mihinkaan kun "ampumis nappi ja liikkumisnamiska on käytännössä samassa niin ukko vaan seisoo paikallaan ja vihu tyyliin one hittaa.
 
Onko jonkun muun mielestä myös ärsyttävää jos ruudulla on paljon vihollisia niin et käytännössä pysty liikkumaan mihinkaan kun "ampumis nappi ja liikkumisnamiska on käytännössä samassa niin ukko vaan seisoo paikallaan ja vihu tyyliin one hittaa.

Tätä vastaan onkin bindattu force move hiiren sivunappiin jolla hoituu liikkumiset ilman atakkia.
 
Onko joku keksinyt miten PS5:llä saa itemien statsien skaalan näkyviin? Joitain ominaisuuksia tekisi mieli uppia isommaksi, mutta ei näe suoraan mikä se statsin x maksimi on milläkin aselevelillä..:cautious:

Edit: Jaa, tuolle oma asetuksensa Gameplay-asetuksissa, tottui PC:llä painamaan tab(?)-nappia jolla näki suoraan skaalan.
 
Kehittäjä paljastanut että lvl 85+ voi tippua 6 todella harvinaista uniikkia...

1687610981125.png
 
Pari hahmoa tuli kehitettyä WT3:lle mutta jotenkin ei vaan löydy motivaatiota enää endgamessa. Hahmon ja itemeiden kehittäminen vaan kehittämisen ilosta ei nappaa varsinkin kun möröt skaalautuu samaan tahtiin tai jopa nopeammin. Jospa eka season tois jotain motivoivaa lisäpelattavaa kun kerran passi on taskussa.

Ja helvetin paragon, jos en halua kerätä turhaa dexterityä/willpoweria noidan itemeissä niin eteneminen taulussa loppuu siihen tai sitten tuhlaan paragon pointteja dexterityyn. Rasittava mekaniikka.

Niin ja luin että normiluolia grindaamalla saa yhtä hyviä tuuridroppeja kuin nightmare-luolissa glyphejä lukuunottamatta, pitääkö paikkansa? Jos näin on niin laskee entisestään kiinnostusta endgamea kohtaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ja helvetin paragon, jos en halua kerätä turhaa dexterityä/willpoweria noidan itemeissä niin eteneminen taulussa loppuu siihen tai sitten tuhlaan paragon pointteja dexterityyn.

Ei mikään classi pysty ottamaan pelkkää main stattiaan, glypheissä on usein vaatimuksena "väärä" statti ja lisäksi tarttet eri statteja, että saat rare-nodeista kaikki irti.
 
Onko muilla ollut tänään ongelmia sisäänkirjautumisessa? Itse en ole päässyt koko päivänä sisään. Sanoo, ettei löydä validia lisenssiä.
 
ja jos pääsee sisää on sitten lagi sellasta että ei kannata ainakaa dunkkuihi mennä
 
Soolo dunkut toimii kaupungis jäätävä lagi, mut ei tosiaan kannata yrittää vaihtaa charrua. Tunnin sain odotella tossa aikasemmin.

Edit: Niin ja aamulla 3 tuntiin ei päässyt ku valitti lisenssistä.
 
Ne pisti jonotkin päälle siksi aikaa kun korjaavat ongelmaa.

Vihdoin kun peliin pääsi oli tosiaan isossa kaupungissa tosi kova lagi (350ms), mutta dunkuissa ei ainakaan solona ja laski sinne 50ms paikkeille. CTRL+R pari kertaa kun painaa saa latenssin näkyviin.
 
Reilu tunti sitten loggasin sisään ilman mitään ongelmia ja pelasin myöskin ongelmitta tähän asti, outoa...
 
Mikähän tässä, kun pääsin tonne lvl75+ nyt ja tehny pari world bossia, niin se grand cache avaaminen vaatii lvl 80??
muutama harmittava bugi tässä tullu kans bongattua, ei varsinaisesti pelaamiseen vaikuta, mutta vähän muuta
 
Jonku aikaa toimi tänään päivällä, ja nyt on taas serverit solmussa. Jos pääsee sisään on pingit 900-1300ms luokkaa.
 
Mikähän tässä, kun pääsin tonne lvl75+ nyt ja tehny pari world bossia, niin se grand cache avaaminen vaatii lvl 80??
muutama harmittava bugi tässä tullu kans bongattua, ei varsinaisesti pelaamiseen vaikuta, mutta vähän muuta

Ite lvl66, lahtasin wt4 world bossin ja sain kanssa lvl80 laatikon.
 
En mitään ongelmia huomannut. Parisen tuntia sitten menin sisään ilman ongelmia.

Eliasta yritin saada nurin capstonessa jonkun 2h. Edelleen Elias oneshottaa. Sama kun 68lvl ensin yritin, nyt 70lvl. En vaan osaa sitten kait.
Pari miltsiä kultaa kyllä sain poltettua korjauksiin.
 
En mitään ongelmia huomannut. Parisen tuntia sitten menin sisään ilman ongelmia.

Eliasta yritin saada nurin capstonessa jonkun 2h. Edelleen Elias oneshottaa. Sama kun 68lvl ensin yritin, nyt 70lvl. En vaan osaa sitten kait.
Pari miltsiä kultaa kyllä sain poltettua korjauksiin.
Fire resististä lienee kiinni eli sitä sinne 60% paikkeille niin menee helposti.
 
Lvl 62 ja äsken meni soolona Necrolla WT4 capstone, ensimmäisellä yrityksellä ja yhdellä kuolemalla. Oli yllättävän helppo Bone Spear + Corpse Explosion combolla, harmittaa kun en ollut aikaisemmin kokeillut. Gear ei edes mikään kovinkaan kummoinen, muutama unique item jotka helpotti tekemistä kohtalaisen paljon ja loput tuota ~680-700 item power legeä hyvillä aspecteilla.

Nyt WT4 kimppuun :)
 
  • Tykkää
Reactions: TML

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 128
Viestejä
4 861 781
Jäsenet
78 608
Uusin jäsen
Herttua

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom