Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Unable to find a valid license for Diablo IV. (Code 315306)
Mikähän tässä, kun pääsin tonne lvl75+ nyt ja tehny pari world bossia, niin se grand cache avaaminen vaatii lvl 80??
muutama harmittava bugi tässä tullu kans bongattua, ei varsinaisesti pelaamiseen vaikuta, mutta vähän muuta
Itsellä kans oli kaks noita laatikoita ja kun pääsin lvl 80 niin rehellisesti sanottuna kasa paskaa sieltä tuli, ei kannata odottaa liikoja gemejä ja muutama hassu legeIte lvl66, lahtasin wt4 world bossin ja sain kanssa lvl80 laatikon.
Fire resististä lienee kiinni eli sitä sinne 60% paikkeille niin menee helposti.En mitään ongelmia huomannut. Parisen tuntia sitten menin sisään ilman ongelmia.
Eliasta yritin saada nurin capstonessa jonkun 2h. Edelleen Elias oneshottaa. Sama kun 68lvl ensin yritin, nyt 70lvl. En vaan osaa sitten kait.
Pari miltsiä kultaa kyllä sain poltettua korjauksiin.
Fire resististä lienee kiinni eli sitä sinne 60% paikkeille niin menee helposti.
Itselläni kävi toisinpäin, päätarinan läpipeluu ei maistunut lainkaan ja puudutti (ei tarinan vika yms) mutta noita aivot narikkaan helltide ja muita juttuja jaksanut grindaillaJoo-o huomaa, että pelaaminen selkeästi jäänyt vähemmälle tarinan läpipeluun jälkeen ja silloinkin kun pelaa, niin sellaisia 30min sessioita. NM tyrmiä ei oo vielä toistaiseksi jaksanut alkaa jyystämään, niin tehnyt sitten vaan Helltide, bountyjä ja world bosseja WT3. Huomaa kyllä, ettei jotenkin innosta tuo nykyinen systeemi, varsinkin nimenomaan lootti ja aspectit on mitäänsanomatonta ja tylsiä pl. uniikit.
Jos sitä vaikka ekalla kaudella pelaisi jollain toisella hahmolla sitten. Varsinkin näin D3 pelaajana esimerkiksi tuo Whirlwind Barbaari mitä pelaa tuntuu nyt erittäin karvalakkiselta versiolta vrt. Kolmosen, joka on tietysti luonnollista
Itselläni kävi toisinpäin, päätarinan läpipeluu ei maistunut lainkaan ja puudutti (ei tarinan vika yms) mutta noita aivot narikkaan helltide ja muita juttuja jaksanut grindailla
aika hyvä fire resistance tuli
Huomenna tulee pätchi, joka voi tehdä resistancet toimivaksi, joten en nyt tuota pois heittäisi." Content creator Kripparrian discovered that non-physical resistances on items in Diablo 4 might not work as intended. Based on the ARPG veteran's findings, even buffing resistance rolls on items by 1000% percent wouldn't make them worth pursuing compared to other defensive modifiers. " En tiedä onko tuo totta mutta useasti noin on sanottu, tosin lähteenä taitaa olla lähinnä hänen videonsa.Are Resistances in Diablo 4 Too Weak?
Content creator Kripparrian discovered that non-physical resistances on items in Diablo 4 might not work as intended.www.wowhead.com
Huomenna tulee pätchi, joka voi tehdä resistancet toimivaksi, joten en nyt tuota pois heittäisi.
Resistien muutoksia kaavaillaan vasta season 2. Tietääkseni tätä päätöstä ei olla muutettu?Huomenna tulee pätchi, joka voi tehdä resistancet toimivaksi, joten en nyt tuota pois heittäisi.
Oli varmaan kiva hetki kun tuli tuo Damage to Close Enemies? Tuliko monennella yrityksellä?Ihan kohtalainen ase tuli sorvattua ww-baballe! Grandfatheria odotellessa.
Oli varmaan kiva hetki kun tuli tuo Damage to Close Enemies? Tuliko monennella yrityksellä?
Damage to Vulnerable itse asiassa paljon tärkeämpi, kaikki vihut joka tapauksessa haavoittuvissa ja tuossa Damage tulee suoraan basedamagesta, close enemies tulee vähän pidemmän kaavan kautta eikä ole niin tehokas, mutta silti 3 paras damagetyyppi aseessa.Oli varmaan kiva hetki kun tuli tuo Damage to Close Enemies? Tuliko monennella yrityksellä?
Joo siis katsoin vaan kun se Damage to Close Enemies on rollattu paremmaksi vs. muut tuossa. Toki ite pelasin vaan sorceressilla niin en kyllä muista tiedäkään miten ne menee.Damage to Vulnerable itse asiassa paljon tärkeämpi, kaikki vihut joka tapauksessa haavoittuvissa ja tuossa Damage tulee suoraan basedamagesta, close enemines tulee vähän pidemmän kaavan kautta eikä ole niin tehokas.
Developer's Note: We are currently working on increasing the monster and elite density of end-game content and plan to introduce this change early in Season 1.
Taitaa olla vähän ongelmia Blizzun päässä, päivitys valuu huikeaa 100Kb/s...
Jäi näköjään jumiin 23Mb latauksen jälkeen, ei ny hyvältä näytä...
Damage to Vulnerable itse asiassa paljon tärkeämpi, kaikki vihut joka tapauksessa haavoittuvissa ja tuossa Damage tulee suoraan basedamagesta, close enemies tulee vähän pidemmän kaavan kautta eikä ole niin tehokas, mutta silti 3 paras damagetyyppi aseessa.
eihän ne mitään tajua, teki vain pelin eikä tajua siitä mitään. Yhtään mitään, niinBlizzard voi vetää vitun päähänsä. Eivät tajua näköjään tästä pelistä yhtään mitään. Necromancer sai juu buffia, mutta ei minionit. Ei näin...
Kuulemma kyllä, näin joku Redditissä väitti.Korjasiko ne necromancerin Darkness corpse explosionin?
Kuulemma kyllä, näin joku Redditissä väitti.
Sitä ei toki patch notes mainittu, mutta ei kovin harvinaista että unohdetaan joku asia mainita.
Just ku tein Legion eventin, niin joku Necro tuota käytti eikä enään ollut pilkkopimeää sentäänKorjasiko ne necromancerin Darkness corpse explosionin?
Alkanut peli kaatuilemaan PS5:llä, eilen juuri sellaisella hetkellä kun oli lege massaa, jonka missaaminen jäi sitten hieman harmittamaan. Tänään ilokseni huomasin että peli näemmä kerää missatut leget automaattisesti talteen, laatikossa ase odotti uudessa tabissa nimeltä "missed items", kiitos Blizzard.
Alkanut peli kaatuilemaan PS5:llä, eilen juuri sellaisella hetkellä kun oli lege massaa, jonka missaaminen jäi sitten hieman harmittamaan. Tänään ilokseni huomasin että peli näemmä kerää missatut leget automaattisesti talteen, laatikossa ase odotti uudessa tabissa nimeltä "missed items", kiitos Blizzard.
Itselläni kävi toisinpäin, päätarinan läpipeluu ei maistunut lainkaan ja puudutti (ei tarinan vika yms) mutta noita aivot narikkaan helltide ja muita juttuja jaksanut grindailla
Ota joku korkeamman levelin kaveri avittamaan Eliakseem, turhaan sitä kuluttaa aikaa levutukseen että itse pärjää, 61 levelillä menee jo WT4 suht helposti. Ystävällinen klaanilainen auttoi tänään minut level 61 läpi Eliaksesta, nyt se peli vasta alkoi.Itse tykkäsin enemmän grindata sinne levelille 50 asti kun nyt lvl61 geari tapissa (paskin itemi tais olla 724 täyteen levutettuna) ja ei saa enää parempaa ennen kuin saa unlokattua levelillä about 70 sen t4. Koittanut muutaman kerran mutta ei vaan levelit riitä voittamaan bossia. Tuntuu vaan helvetin tylsältä grindata vain leveleitä. Tuntuu ihan helvetin tylsältä lvl53 jälkeen kun tarvitsee ikuisuuden levuttaa tuonne 70+ asti että saa ton t4 auki.
Ite en Eliakselle pärjännyt lvl62 niin vaihtelun vuoksi keräsin kaikki Altar of Lilithit (nostavat statseja tai antavat paragon pojoja) ja seuraava yritys capstone dunkussa lvl64 meni rämpyttämällä läpi. Gemejä taisin tuossa vaiheessa itemeihin lisätä myös, mutta suht pienillä muutoksilla se dungeon muuttui mahdottomasta läpijuoksuksi (en käyttänyt ainuttakaan potionia koko dunkussa). Silloin lvl62 ne dunkun hyppivät Ravageritkin oneshottas ja tien raivaaminen bossille vei tunnin, lvl64 kokonaisuudessaan alle 20min.Itse tykkäsin enemmän grindata sinne levelille 50 asti kun nyt lvl61 geari tapissa (paskin itemi tais olla 724 täyteen levutettuna) ja ei saa enää parempaa ennen kuin saa unlokattua levelillä about 70 sen t4. Koittanut muutaman kerran mutta ei vaan levelit riitä voittamaan bossia. Tuntuu vaan helvetin tylsältä grindata vain leveleitä. Tuntuu ihan helvetin tylsältä lvl53 jälkeen kun tarvitsee ikuisuuden levuttaa tuonne 70+ asti että saa ton t4 auki.
Pitää nyt kysyä spoilauskysymys. Mutta onko tämä Elias nyt ihan kampanjassa oleva vastus, vai onko jokin Elias kampanjan jälkeen viellä joka on vaikea? Itse olen pelannut koko kampanjan jo läpi monen monia leveleitä sitten ja nyt olen jotain 55 lvl.Ota joku korkeamman levelin kaveri avittamaan Eliakseem, turhaan sitä kuluttaa aikaa levutukseen että itse pärjää, 61 levelillä menee jo WT4 suht helposti. Ystävällinen klaanilainen auttoi tänään minut level 61 läpi Eliaksesta, nyt se peli vasta alkoi.
Ei ole kampanjassa. Kampanjan jälkeen varmaan oot tehnyt sen Cathedralin Veteran-tasolla, että saat World Tier 3 auki? Siitä taitaa questikin olla.Pitää nyt kysyä spoilauskysymys. Mutta onko tämä Elias nyt ihan kampanjassa oleva vastus, vai onko jokin Elias kampanjan jälkeen viellä joka on vaikea? Itse olen pelannut koko kampanjan jo läpi monen monia leveleitä sitten ja nyt olen jotain 55 lvl.