Vähän kummalta tuntuu pelin itemien randomiudet.
Itellä nyt lvl 74 baba, enkä ole vieläkään kertaakaan löytänyt erästä aspectia koko pelin aikana, joka vieläpä olennaisesti kuuluis ww-baban end buildiin. Kampanjan lopusta asti on kuitenkin tullut targetoitua ringiloottibokseja (ko. aspecti esiintyy vain ringeissä) helltidessä, puubountyissa ja lisäksi vielä gamble obolit on kaikki käytetty ringeihin. Piti ihan googletella asiaa, mutta enpä todella ole asian kanssa yksin.
Lisäksi jotkut affixit tuntuvat olevan todella kiven alla yleisesti. Taisin tänään huomata ekaa kertaa koskaan ringissä resource generation tjsp affixin, vaikka sitä on tullut yritettyä rollata useaan kertaan. Samaan aikaan eräs hc-bolostriimeri meemutteli aiheella lähetyksessään, että taitaa siinäkin olla jotain mystisen alhaista low rng -elementtiä.
Jotenki toi itemisaatio yleisestikin tuntuu niin oudolta. Legejä putoilee kuin sieniä sateella, ettei niitä meinaa jaksaa inventoryssä kahlata läpi (ymmärsin jotenkin ennen pelin julkaisua, ettei tää olisi näin bolo3-menoa droppien suhteen, mutta näköjään). Muutenkin suppeiden item-lajimäärien takia toi kahlailu on melkosen puuduttavaa, kun d3:sessa oli sentään erikseen settityypit ja eri tason legetkin oli imo eroteltu paremmin toisistaan. EDIT: Tuplalausefiks*
Muutenkin stashi alkaa täyttymään ancestral uniqueista, mutta ilmeisesti noiden oikeasti super end game top tier -itemit luokkaa shako ja grandfather drop ratet on kuitenkin vedetty jonkin d2:sen zod-runen tasolle, kun niitä ei montaa taida vielä maailmassa olla. Jotenkin progressio itemien suhteen on todella "sekunneissa lähes maaliin, mutta vika metri kestää 10v". Poikkeuksena noi todella arkisen tason asioiden harvinaisuudet.
Myös eri crafting materiaalit on jäänyt aivan triviaaleiksi aspekteiksi. Ainoa minkä nimen edes tietää on nuo forgotten soulsit koska ovat koko aika loppu ja joita ikävästi pakotetaan farmaamaan hemmetin puuduttavassa helltidessä.
Itellä nyt lvl 74 baba, enkä ole vieläkään kertaakaan löytänyt erästä aspectia koko pelin aikana, joka vieläpä olennaisesti kuuluis ww-baban end buildiin. Kampanjan lopusta asti on kuitenkin tullut targetoitua ringiloottibokseja (ko. aspecti esiintyy vain ringeissä) helltidessä, puubountyissa ja lisäksi vielä gamble obolit on kaikki käytetty ringeihin. Piti ihan googletella asiaa, mutta enpä todella ole asian kanssa yksin.
Lisäksi jotkut affixit tuntuvat olevan todella kiven alla yleisesti. Taisin tänään huomata ekaa kertaa koskaan ringissä resource generation tjsp affixin, vaikka sitä on tullut yritettyä rollata useaan kertaan. Samaan aikaan eräs hc-bolostriimeri meemutteli aiheella lähetyksessään, että taitaa siinäkin olla jotain mystisen alhaista low rng -elementtiä.
Jotenki toi itemisaatio yleisestikin tuntuu niin oudolta. Legejä putoilee kuin sieniä sateella, ettei niitä meinaa jaksaa inventoryssä kahlata läpi (ymmärsin jotenkin ennen pelin julkaisua, ettei tää olisi näin bolo3-menoa droppien suhteen, mutta näköjään). Muutenkin suppeiden item-lajimäärien takia toi kahlailu on melkosen puuduttavaa, kun d3:sessa oli sentään erikseen settityypit ja eri tason legetkin oli imo eroteltu paremmin toisistaan. EDIT: Tuplalausefiks*
Muutenkin stashi alkaa täyttymään ancestral uniqueista, mutta ilmeisesti noiden oikeasti super end game top tier -itemit luokkaa shako ja grandfather drop ratet on kuitenkin vedetty jonkin d2:sen zod-runen tasolle, kun niitä ei montaa taida vielä maailmassa olla. Jotenkin progressio itemien suhteen on todella "sekunneissa lähes maaliin, mutta vika metri kestää 10v". Poikkeuksena noi todella arkisen tason asioiden harvinaisuudet.
Myös eri crafting materiaalit on jäänyt aivan triviaaleiksi aspekteiksi. Ainoa minkä nimen edes tietää on nuo forgotten soulsit koska ovat koko aika loppu ja joita ikävästi pakotetaan farmaamaan hemmetin puuduttavassa helltidessä.
Viimeksi muokattu: