Diablo 4

Joo, raret ja leget on samalla viivalla. Oikeestaan 99% droppaavasta nostettavasta tavarasta on vaa potentiaalisia craftipalasia (joko itemipohjana tai aspektirolleina) joita pitää sitten excelimäisesti kahlata läpi ja kylässä sitten omin pikku kätösin leipasta niistä end game itemit. Vähän imo puuttuu se viehätys pelistä, mikä D2:sessä aikanaan oli, että suoraan bossitapon jälkee ties saaneensa jonku megaitemin ja identifiointiin asti sai sitte jännittää rolleja.
Jos väkisin haluais lootit luoda craftipalasiksi, niin saisi sitten olla vaikka runewordit pelissä. Nyt tuo itemimeri on jotenkin ei miltään tuntuvaa tauhkaa.
 
Itse just kirjoitan vain tuolla Local kanavalla mikä ekana tulee esille, ja siellä ei lähes kukaan vastaa mihinkään kuten olen kirjoittanut.
Tähän asti kaikissa mmo:ssa local chat tarkoittaa että vain lähellä olevat näkevät sen. Jos ruudulla ei näy muita pelaajia niin ei sitä kukaan näe sitten.
 
Joo, raret ja leget on samalla viivalla. Oikeestaan 99% droppaavasta nostettavasta tavarasta on vaa potentiaalisia craftipalasia (joko itemipohjana tai aspektirolleina) joita pitää sitten excelimäisesti kahlata läpi ja kylässä sitten omin pikku kätösin leipasta niistä end game itemit. Vähän imo puuttuu se viehätys pelistä, mikä D2:sessä aikanaan oli, että suoraan bossitapon jälkee ties saaneensa jonku megaitemin ja identifiointiin asti sai sitte jännittää rolleja.
Jos väkisin haluais lootit luoda craftipalasiksi, niin saisi sitten olla vaikka runewordit pelissä. Nyt tuo itemimeri on jotenkin ei miltään tuntuvaa tauhkaa.
Noh sentää ei ole kun POEssä missä 99.99% on vendor kamaa ;D
 
Huhhuh, mitä vatipäitä ihmiset on. Porukalle tullut hirveenä yllätyksenä, että seasonit pelataan uudella hahmolla ja nyt kitistään ympäri nettiä :facepalm:
Tuli tuo mullekkin yllätyksenä enkä vatipäänä itseäni pidä. En ymmärrä homman ideaa enkä mielekkyyttä, lähtökohtaisesti ihan perseestähän tämmöinen malli on. Sittenhän se selviää kun pääsee testaamaan.
Noi legendarythan nyt ei oo sinällään mitään erityisiä droppeja, vaan ainoastaan rareja, joissa on random aspect kiinni. Oishan se tyhmää, jos aspecteja ei tippuisi. Ei mulla oo ainakaan käytössä yhtään itemiä, joka olisi ollut legendary suoraan tiputtuaan.
Kappas, tuokin mennyt ohi ja surutta laittanut kaikki raret joko salvageen tai rahoiksi :D Noh, item levelit keskiarvoltaan yli 800 ja ihan posketonta damagea roque tekee niin tokkopa olen paljoa menettäny. Motivaatio tosin aika nollissa kun näyttäis kaikilla lvl100 tyypeillä jotka vastaan tulee olevan huonompi geari yllä, taitaa tää lvl70-100 olla lähinnä paragon pojojen keräämistä.
 
Tuli tuo mullekkin yllätyksenä enkä vatipäänä itseäni pidä. En ymmärrä homman ideaa enkä mielekkyyttä, lähtökohtaisesti ihan perseestähän tämmöinen malli on. Sittenhän se selviää kun pääsee testaamaan.

Kappas, tuokin mennyt ohi ja surutta laittanut kaikki raret joko salvageen tai rahoiksi :D Noh, item levelit keskiarvoltaan yli 800 ja ihan posketonta damagea roque tekee niin tokkopa olen paljoa menettäny. Motivaatio tosin aika nollissa kun näyttäis kaikilla lvl100 tyypeillä jotka vastaan tulee olevan huonompi geari yllä, taitaa tää lvl70-100 olla lähinnä paragon pojojen keräämistä.

No jo on tuuri ollut kohdillaan jos käytät pelkästään legejä mitä löydät ja niihin on niin hyvät rollit osunut, että lvl100 tyypeillä on paskemmat kamat. Tuota nyt et usko itekään :D
 
Huhhuh, mitä vatipäitä ihmiset on. Porukalle tullut hirveenä yllätyksenä, että seasonit pelataan uudella hahmolla ja nyt kitistään ympäri nettiä :facepalm:
Tuli tuo mullekkin yllätyksenä enkä vatipäänä itseäni pidä. En ymmärrä homman ideaa enkä mielekkyyttä, lähtökohtaisesti ihan perseestähän tämmöinen malli on. Sittenhän se selviää kun pääsee testaamaan.
Tarkennuksena jos tämä kuvio ei ole tuttua mm. D3 tai PoE niin kaikkien ukkoken pelaamista voi jatkaa edelleen vaikka tulee uusi season.

Seasonal ukot on vaan erillisiä, ja seasonin päätteeksi ne siirtyvät sinne ns. pysyvälle puolelle.

Redditissä tehty yhteenveto:

- existing Characters do NOT get deleted when a new season starts!
- existing Characters can continued to be played on the non-Seasonal Servers, aka the Eternal Realm.
- when a new Season starts and you wanna participate in that new season, you need to make a new character ON THE SEASONAL SERVERS. You can also make new Characters on the non-Seasonal Eternal Realm if you want to.
- when a Season ends, the characters you played and the items you found (plus the ones in your stash / on your Characters) during that Season will be transferred to the Eternal Realm.
- Characters from the Eternal Realm can NOT interact with Characters on the Seasonal Servers and vice versa!
- Characters from the Eternal Realm can NOT participate in a new Season.
- If you make a new Character on the Seasonal Servers, then you have to re-do the leveling process
- based on currently available information, only SOME of the things you unlocked on the Eternal Realm or previous Seasons are being transferred, like Waypoints of Major Cities, Altars of Lilith (which is enough to unlock some of the earlier Renown for Skill Points and Potion Capacity), but not the Side Quests, or First Time Completions for Dungeons, etc. ...
- Characters from the Seasonal Servers do not have access to the items on your non-Seasonal Characters
- the Battlepass can only be progressed with Seasonal Characters
- a fresh start is one of the main intents behind Seasons
- it is intended that Seasons will last about 3-4 months.

Kyllähän uudet seasonit uudella ukolla on se juttu joka ylläpitää mielenkiinnon, kuten on nähty D3 ja PoE kanssa.
Joka tapauksessa seasonin aikana ehtii rummuttaa ukon tappiin, mutta olisi vähän tylsän puolesta jos hinkkaat sitä sun L100 ukkoa.

Tässähän hieman hämää nyt se, että julkaisusta ensimmäiseen seasoniin on merkittävästi vähemmän aikaa kuin mitä season tulee kestämään.
Eli nyt ekassa seasonissa on lähemmäs tuplat aikaa pelata, versus mitä nyt julkaisusta ekaan seasoniin.
 
No jo on tuuri ollut kohdillaan jos käytät pelkästään legejä mitä löydät ja niihin on niin hyvät rollit osunut, että lvl100 tyypeillä on paskemmat kamat. Tuota nyt et usko itekään :D
Kymmenisen lvl100 hahmoa vastaan tullut ja kaikilla ollut item leveliltään huonompi gear päällä - muilta osin en osaa sanoa kun olleet muita kuin roqueita niin ei hajuakaan millaisia statseja ne kaipailee. Omista legeistä olen osasta statseja rerollannut ja aspecteja vaihtanut eli ei ne suoraan ole kaikki ole natsannut ja aika ummikkona pelailen tietämättä pelistä juuri mitään eli tiedä vaikka olisin ihan kujalla gearin kanssa :D lvl70 attack power 10300, armor 5400 ja health 4200 dexiin pohjautuvalla buildilla nyt pelailen.
 
Tuo attack power ei vaan kerro todellisesta damagesta mitään, kun ei laske modifiereit ym.
Luultavasti näin ja selittänee sen, että todellisuudessa damage on tuota vielä kovempi ja Butchereita myöten bossit vajoaa alta 10s :thumbsup: Helltiden ”pääkallo bossit” sellaisia ettei yksin kerkeä kukistaan muttei ne mun hahmoa hengiltäkään saa.

Edit: jos jotain perspektiiviä voin antaa, niin ne ”treasure goblinit” tipahtaa 3-5 iskulla. Ehkä normi, ehkä ei, mutta mun mielestä peli on aivan liian helppo Tier4.
 
Viimeksi muokattu:
Joo, raret ja leget on samalla viivalla. Oikeestaan 99% droppaavasta nostettavasta tavarasta on vaa potentiaalisia craftipalasia (joko itemipohjana tai aspektirolleina) joita pitää sitten excelimäisesti kahlata läpi ja kylässä sitten omin pikku kätösin leipasta niistä end game itemit. Vähän imo puuttuu se viehätys pelistä, mikä D2:sessä aikanaan oli, että suoraan bossitapon jälkee ties saaneensa jonku megaitemin ja identifiointiin asti sai sitte jännittää rolleja.
Jos väkisin haluais lootit luoda craftipalasiksi, niin saisi sitten olla vaikka runewordit pelissä. Nyt tuo itemimeri on jotenkin ei miltään tuntuvaa tauhkaa.
Boldasin tuon itselle tärkeän kohdan sinun viestistäsi. Luin aiemmin tänään tuon sinun viestin, ja oli jo eilen alkanut tuntumaan liian paljon työltä vs. kivalta tahkoa tätä eteenpäin, Level 70 tasolle pääsin mutta poistin koko pelin äsken. Tuli tätä kyllä pelattuakin tässä kolmessa viikossa sen verran paljon että tuntuu että sain rahat takaisin vaikka ostinkin pre-order version.

Ja onhan tuo Diablo 4:n pelimaailma sinällään nyt miljoona kertaa fiksumpaa kun mitä D2:ssa tehtiin eli että on vaihtelua mitä tappaa ja missä jne.
 
Boldasin tuon itselle tärkeän kohdan sinun viestistäsi. Luin aiemmin tänään tuon sinun viestin, ja oli jo eilen alkanut tuntumaan liian paljon työltä vs. kivalta tahkoa tätä eteenpäin, Level 70 tasolle pääsin mutta poistin koko pelin äsken. Tuli tätä kyllä pelattuakin tässä kolmessa viikossa sen verran paljon että tuntuu että sain rahat takaisin vaikka ostinkin pre-order version.

Ja onhan tuo Diablo 4:n pelimaailma sinällään nyt miljoona kertaa fiksumpaa kun mitä D2:ssa tehtiin eli että on vaihtelua mitä tappaa ja missä jne.
kuinka monta tuntia tuli pelailtua?
 
kuinka monta tuntia tuli pelailtua?
En kirjoittanut sitä kun en ole varma. AMD Radeon näyttää 101 tuntia mutta en usko että tuo pitää paikkaansa täysin. Ma-To välillä tuli pelattua 2h max per päivä ja viikonloppuna (Pe-Su) enemmän mutta tuo vaatisi että olisin viikonloppuna pelannut 8,5h per päivä joka ei tapahtunut.

Kaipa sen jostain löytää kuinka monta tuntia kestää normi-dudella päästä level 70 niin olen varmaan siellä mediaanin lähellä.

edit: tai no, kyllähän se 101 tuntia pitänee paikkansa kuinka kauan se diablo4.exe on ollut käynnissä taustalla. Säätää jotain kahdella näytöllä ja windowed modessa niin alt-tab on helppoa joten voi olla noin. Mutta oikea peliaika paljon pienempi.
 
En kirjoittanut sitä kun en ole varma. AMD Radeon näyttää 101 tuntia mutta en usko että tuo pitää paikkaansa täysin. Ma-To välillä tuli pelattua 2h max per päivä ja viikonloppuna (Pe-Su) enemmän mutta tuo vaatisi että olisin viikonloppuna pelannut 8,5h per päivä joka ei tapahtunut.

Kaipa sen jostain löytää kuinka monta tuntia kestää normi-dudella päästä level 70 niin olen varmaan siellä mediaanin lähellä.

edit: tai no, kyllähän se 101 tuntia pitänee paikkansa kuinka kauan se diablo4.exe on ollut käynnissä taustalla. Säätää jotain kahdella näytöllä ja windowed modessa niin alt-tab on helppoa joten voi olla noin. Mutta oikea peliaika paljon pienempi.
51 level
55 tuntia itsellä näyttää

nyt koittanut tehdä sidequesteja läpi
 
Vähän off-topikkia..

Menin poistamaan PS4-tallennuksia hajamielisenä ja sinne tais mennä tärkeet Diablo 3-savet..

Olin suorittanu jo Act III:seen saakka
 
Asmongoldillekin näemmä riitti:




Video ja kommentit summaa vähän omiakin ajatuksia. Expan myötä levelauksen puoliväli taitanee olla vasta levelin ~85 holleilla, mutta peli muuttuu tossa jossain 60-70 tienoolla jo siihen, että oikeastaan tarvittavat itemit on jo kasassa ja upgradejen tsekkailu alkaa olemaan pelkkien stattirollien optimointia (aka. ei kovin palkitsevan tuntuista). Samalla pelaaminen muuttuu jo noin varhaisessa vaiheessa moodiin "joko pysyt hengissä tai sut oneshotataan", joka nyt imo pelikokemuksena ei ole kovin mielekästä.

Progressio tässä pelissä on sössitty ja edelleen musta tästä end game puttuu joka liittyy meikästä vahvasti myös tohon itemisaatioon. Sen lisäksi, että itemityyppejä on liian vähän, niin kaikki end game -herkut on tarjolla aivan liian aikasin/helpolla. D3:ssa päästiin vauhtiin end gameen legendaryilla/setti-itemeillä, joilla sitten puskettiin riftejä että saatiin ekat ancient-korvikkeet tilalle, joilla sitten puskettiinkin aika pitkän aikaa kunnes rarempina droppeina saatiin primal ancient -palasia. Tommosten selkeiden itemitavoitesteppien läsnäolo läpi pelaamisen on aika kriittistä tämmöselle pelille ja ei nyt suoranaisesti toimi, jos 50 tunnin pelaamisen jälkeen ollaan tilanteessa, että tuijotetaan itemeitä "et joo voishan toi strenarolli olla +3 korkeempi" ja ainoo realistinen isompi upgrade olisi joku zod-runen kaltainen shakodroppi, jonka eteen pitäisikin varmaan pelata sitten toisen 50 tunnin sijaan varmaan ennemmin 500-5000 tuntia? Ei se vaan oikeen toimi. Tarvis vielä jonkun primal ancient tai senkin jälkeisen itemilayerin nykyisten päälle, että jotain jatkamisen mieltä olisi. Joskin nimien puolesta voisi veikata, että eiköhän nuo primal ancientit tai vastaavat ole suunniteltu tulevaksi (joko myöhäisellä seasonilla tai lisärin myötä) - eihän näitä pelejä tosiaan valmiiksi tarvii myyntiin nykyään tehdä. :asif:
Muutoinkin pelin ultrafinalmegaendboss Über Lilith tjsp on vaan one shot dodge -karnevaalia, jonka suorittamisessa ei ole mitään mieltä, kun ei se vissiin oikein edes droppaa mitään ihmeellistä.
 
Tuleeko seasoniin jotain, mikä ei tule perästä normi puolelle vai mikä tuossa season hommassa ihmisiä ahdistaa ?

Uudelleenaloitus puhtaalta pöydältä seasoniin on tullut yllätyksenä monille. D3- ja muille ARPG-veteraaneille uudelleenaloitus ei ole mitään uutta tai ihmeellistä, mutta genrenyypeille tämä on outoa.
 
Uudelleenaloitus puhtaalta pöydältä seasoniin on tullut yllätyksenä monille. D3- ja muille ARPG-veteraaneille uudelleenaloitus ei ole mitään uutta tai ihmeellistä, mutta genrenyypeille tämä on outoa.
Tämä kyllä ihmetyttää. Mitäs järkeä niissä uusissa seasoneissa olisi, jos sulla olisi 100lvl ukko ja parhaat kamat heti kättelyssä?
 
Asmongoldillekin näemmä riitti:




Video ja kommentit summaa vähän omiakin ajatuksia. Expan myötä levelauksen puoliväli taitanee olla vasta levelin ~85 holleilla, mutta peli muuttuu tossa jossain 60-70 tienoolla jo siihen, että oikeastaan tarvittavat itemit on jo kasassa ja upgradejen tsekkailu alkaa olemaan pelkkien stattirollien optimointia (aka. ei kovin palkitsevan tuntuista). Samalla pelaaminen muuttuu jo noin varhaisessa vaiheessa moodiin "joko pysyt hengissä tai sut oneshotataan", joka nyt imo pelikokemuksena ei ole kovin mielekästä.

Progressio tässä pelissä on sössitty ja edelleen musta tästä end game puttuu joka liittyy meikästä vahvasti myös tohon itemisaatioon. Sen lisäksi, että itemityyppejä on liian vähän, niin kaikki end game -herkut on tarjolla aivan liian aikasin/helpolla. D3:ssa päästiin vauhtiin end gameen legendaryilla/setti-itemeillä, joilla sitten puskettiin riftejä että saatiin ekat ancient-korvikkeet tilalle, joilla sitten puskettiinkin aika pitkän aikaa kunnes rarempina droppeina saatiin primal ancient -palasia. Tommosten selkeiden itemitavoitesteppien läsnäolo läpi pelaamisen on aika kriittistä tämmöselle pelille ja ei nyt suoranaisesti toimi, jos 50 tunnin pelaamisen jälkeen ollaan tilanteessa, että tuijotetaan itemeitä "et joo voishan toi strenarolli olla +3 korkeempi" ja ainoo realistinen isompi upgrade olisi joku zod-runen kaltainen shakodroppi, jonka eteen pitäisikin varmaan pelata sitten toisen 50 tunnin sijaan varmaan ennemmin 500-5000 tuntia? Ei se vaan oikeen toimi. Tarvis vielä jonkun primal ancient tai senkin jälkeisen itemilayerin nykyisten päälle, että jotain jatkamisen mieltä olisi. Joskin nimien puolesta voisi veikata, että eiköhän nuo primal ancientit tai vastaavat ole suunniteltu tulevaksi (joko myöhäisellä seasonilla tai lisärin myötä) - eihän näitä pelejä tosiaan valmiiksi tarvii myyntiin nykyään tehdä. :asif:
Muutoinkin pelin ultrafinalmegaendboss Über Lilith tjsp on vaan one shot dodge -karnevaalia, jonka suorittamisessa ei ole mitään mieltä, kun ei se vissiin oikein edes droppaa mitään ihmeellistä.


Makuasioita nämä. Tänne maistuu kyllä vieläkin, vaikka leveliä melkein 90. Täydellinen tämä peli ei ole, mutta vallan erinomainen.

Oikein hyvää jussia Diablo-väki!
 
On tämä Diablon nettikoodi näköjään ihan täyttä roskaa, ei siitä mihinkään pääse. Veljen kanssa luovutettiin nyt tiimissä pelaamisen suhteen kun jommallekummalle tuli aina aivan saatananmoinen rubberband helvetti mikä teki pelaamisesta mahdotonta ellet ollut ranged hahmolla pelaamassa. Nyt kun alettiin pelaamaan soolona niin mitään rubberbandin häivähdystäkään ei ole tullut. World bossi meni molemmilla läpi ongelmitta kun ei oltu samassa instanssissa.
 
Asmongoldillekin näemmä riitti:




Video ja kommentit summaa vähän omiakin ajatuksia. Expan myötä levelauksen puoliväli taitanee olla vasta levelin ~85 holleilla, mutta peli muuttuu tossa jossain 60-70 tienoolla jo siihen, että oikeastaan tarvittavat itemit on jo kasassa ja upgradejen tsekkailu alkaa olemaan pelkkien stattirollien optimointia (aka. ei kovin palkitsevan tuntuista). Samalla pelaaminen muuttuu jo noin varhaisessa vaiheessa moodiin "joko pysyt hengissä tai sut oneshotataan", joka nyt imo pelikokemuksena ei ole kovin mielekästä.

Progressio tässä pelissä on sössitty ja edelleen musta tästä end game puttuu joka liittyy meikästä vahvasti myös tohon itemisaatioon. Sen lisäksi, että itemityyppejä on liian vähän, niin kaikki end game -herkut on tarjolla aivan liian aikasin/helpolla. D3:ssa päästiin vauhtiin end gameen legendaryilla/setti-itemeillä, joilla sitten puskettiin riftejä että saatiin ekat ancient-korvikkeet tilalle, joilla sitten puskettiinkin aika pitkän aikaa kunnes rarempina droppeina saatiin primal ancient -palasia. Tommosten selkeiden itemitavoitesteppien läsnäolo läpi pelaamisen on aika kriittistä tämmöselle pelille ja ei nyt suoranaisesti toimi, jos 50 tunnin pelaamisen jälkeen ollaan tilanteessa, että tuijotetaan itemeitä "et joo voishan toi strenarolli olla +3 korkeempi" ja ainoo realistinen isompi upgrade olisi joku zod-runen kaltainen shakodroppi, jonka eteen pitäisikin varmaan pelata sitten toisen 50 tunnin sijaan varmaan ennemmin 500-5000 tuntia? Ei se vaan oikeen toimi. Tarvis vielä jonkun primal ancient tai senkin jälkeisen itemilayerin nykyisten päälle, että jotain jatkamisen mieltä olisi. Joskin nimien puolesta voisi veikata, että eiköhän nuo primal ancientit tai vastaavat ole suunniteltu tulevaksi (joko myöhäisellä seasonilla tai lisärin myötä) - eihän näitä pelejä tosiaan valmiiksi tarvii myyntiin nykyään tehdä. :asif:
Muutoinkin pelin ultrafinalmegaendboss Über Lilith tjsp on vaan one shot dodge -karnevaalia, jonka suorittamisessa ei ole mitään mieltä, kun ei se vissiin oikein edes droppaa mitään ihmeellistä.


Itellä nyt level 74 ja on vähän sellanen fiilis että miksi jatkaisin tätä 100 asti. Varmaan seasonissa teen sit toisen hahmon, toivottavasti tulee jotain season challengeja jotta jaksaa innostaa vähän pidemmälle.
 
PVP alueella ei muita näy ?
No näkyyhän niitä mutta ei ole minkäänlaista logiikkaa. Sneak-attackina ainostaan hyökätään. Muistuttaa Diablo 2:n pelimuotoa siten että partyssä hostaa kaikki ja yrittää sitten vain tappaa muita.
 
On tämä Diablon nettikoodi näköjään ihan täyttä roskaa, ei siitä mihinkään pääse. Veljen kanssa luovutettiin nyt tiimissä pelaamisen suhteen kun jommallekummalle tuli aina aivan saatananmoinen rubberband helvetti mikä teki pelaamisesta mahdotonta ellet ollut ranged hahmolla pelaamassa. Nyt kun alettiin pelaamaan soolona niin mitään rubberbandin häivähdystäkään ei ole tullut. World bossi meni molemmilla läpi ongelmitta kun ei oltu samassa instanssissa.

Eipä se soolona pelatessa sen parempi ole. Savage beastien kohdalla huomaa parhaiten, kun niiden charge osuu (koska tekee sentään jotain damaa ja on erittäin helppo nähdä), vaikka menisi ohi tai stunnaisit/knockdownaisit ennen kuin sen saa ladattua loppuun. Ja tosi usein tulee rubberbandia myös.
 
Itellä ainakin helpotti jumitteluihin, kun otti crossplayn pois käytöstä.
 
Toivottavasti ei ole OT, mutten viitsinyt nyt omaa ketjua luoda. Elikkäs onko tuo Nvidian 40-sarjalaisten mukana tuleva koodi lunastettavissa vielä tuon kamppanjan loppumisajan (13.6) jälkeen? Ei löydy suoraa vastausta netistä tähän kyseiseen peliin, ja kauppapalstalla on koodeja myyty vielä tuonkin jälkeen.

E: Ja kävi perinteiset, eli vastaus löytyi heti viestin lähettämisen jälkeen. Viimeinen lunastuspäivä 13.7 Nvidian sivujen mukaan.
 
Toivottavasti ei ole OT, mutten viitsinyt nyt omaa ketjua luoda. Elikkäs onko tuo Nvidian 40-sarjalaisten mukana tuleva koodi lunastettavissa vielä tuon kamppanjan loppumisajan (13.6) jälkeen? Ei löydy suoraa vastausta netistä tähän kyseiseen peliin, ja kauppapalstalla on koodeja myyty vielä tuonkin jälkeen.

Start Date: 9/5/23

End Date: 13/6/23

Redemption Period End Date: 13/7/23
 
Onko jonkun muun mielestä myös ärsyttävää jos ruudulla on paljon vihollisia niin et käytännössä pysty liikkumaan mihinkaan kun "ampumis nappi ja liikkumisnamiska on käytännössä samassa niin ukko vaan seisoo paikallaan ja vihu tyyliin one hittaa.
 
Onko jonkun muun mielestä myös ärsyttävää jos ruudulla on paljon vihollisia niin et käytännössä pysty liikkumaan mihinkaan kun "ampumis nappi ja liikkumisnamiska on käytännössä samassa niin ukko vaan seisoo paikallaan ja vihu tyyliin one hittaa.

Tätä vastaan onkin bindattu force move hiiren sivunappiin jolla hoituu liikkumiset ilman atakkia.
 
Onko joku keksinyt miten PS5:llä saa itemien statsien skaalan näkyviin? Joitain ominaisuuksia tekisi mieli uppia isommaksi, mutta ei näe suoraan mikä se statsin x maksimi on milläkin aselevelillä..:cautious:

Edit: Jaa, tuolle oma asetuksensa Gameplay-asetuksissa, tottui PC:llä painamaan tab(?)-nappia jolla näki suoraan skaalan.
 
Kehittäjä paljastanut että lvl 85+ voi tippua 6 todella harvinaista uniikkia...

1687610981125.png
 
Pari hahmoa tuli kehitettyä WT3:lle mutta jotenkin ei vaan löydy motivaatiota enää endgamessa. Hahmon ja itemeiden kehittäminen vaan kehittämisen ilosta ei nappaa varsinkin kun möröt skaalautuu samaan tahtiin tai jopa nopeammin. Jospa eka season tois jotain motivoivaa lisäpelattavaa kun kerran passi on taskussa.

Ja helvetin paragon, jos en halua kerätä turhaa dexterityä/willpoweria noidan itemeissä niin eteneminen taulussa loppuu siihen tai sitten tuhlaan paragon pointteja dexterityyn. Rasittava mekaniikka.

Niin ja luin että normiluolia grindaamalla saa yhtä hyviä tuuridroppeja kuin nightmare-luolissa glyphejä lukuunottamatta, pitääkö paikkansa? Jos näin on niin laskee entisestään kiinnostusta endgamea kohtaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ja helvetin paragon, jos en halua kerätä turhaa dexterityä/willpoweria noidan itemeissä niin eteneminen taulussa loppuu siihen tai sitten tuhlaan paragon pointteja dexterityyn.

Ei mikään classi pysty ottamaan pelkkää main stattiaan, glypheissä on usein vaatimuksena "väärä" statti ja lisäksi tarttet eri statteja, että saat rare-nodeista kaikki irti.
 
Onko muilla ollut tänään ongelmia sisäänkirjautumisessa? Itse en ole päässyt koko päivänä sisään. Sanoo, ettei löydä validia lisenssiä.
 
ja jos pääsee sisää on sitten lagi sellasta että ei kannata ainakaa dunkkuihi mennä
 
Soolo dunkut toimii kaupungis jäätävä lagi, mut ei tosiaan kannata yrittää vaihtaa charrua. Tunnin sain odotella tossa aikasemmin.

Edit: Niin ja aamulla 3 tuntiin ei päässyt ku valitti lisenssistä.
 
Ne pisti jonotkin päälle siksi aikaa kun korjaavat ongelmaa.

Vihdoin kun peliin pääsi oli tosiaan isossa kaupungissa tosi kova lagi (350ms), mutta dunkuissa ei ainakaan solona ja laski sinne 50ms paikkeille. CTRL+R pari kertaa kun painaa saa latenssin näkyviin.
 
Reilu tunti sitten loggasin sisään ilman mitään ongelmia ja pelasin myöskin ongelmitta tähän asti, outoa...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 785
Viestejä
4 496 523
Jäsenet
74 292
Uusin jäsen
GeGGoZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom