Diablo 4

Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
438
Ota joku korkeamman levelin kaveri avittamaan Eliakseem, turhaan sitä kuluttaa aikaa levutukseen että itse pärjää, 61 levelillä menee jo WT4 suht helposti. Ystävällinen klaanilainen auttoi tänään minut level 61 läpi Eliaksesta, nyt se peli vasta alkoi.:cool:
Pitää nyt kysyä spoilauskysymys. Mutta onko tämä Elias nyt ihan kampanjassa oleva vastus, vai onko jokin Elias kampanjan jälkeen viellä joka on vaikea? Itse olen pelannut koko kampanjan jo läpi monen monia leveleitä sitten ja nyt olen jotain 55 lvl.
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
828
Pitää nyt kysyä spoilauskysymys. Mutta onko tämä Elias nyt ihan kampanjassa oleva vastus, vai onko jokin Elias kampanjan jälkeen viellä joka on vaikea? Itse olen pelannut koko kampanjan jo läpi monen monia leveleitä sitten ja nyt olen jotain 55 lvl.
Ei ole kampanjassa. Kampanjan jälkeen varmaan oot tehnyt sen Cathedralin Veteran-tasolla, että saat World Tier 3 auki? Siitä taitaa questikin olla.

Elias on sitten WT4 avaamiseen vaadittavan dunkun bossi, jonne siinä lvl65+ kantsii mennä. Sen jälkeen peli on auki korkeimmalle tasolle (ja lootille).
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
438
Ei ole kampanjassa. Kampanjan jälkeen varmaan oot tehnyt sen Cathedralin Veteran-tasolla, että saat World Tier 3 auki? Siitä taitaa questikin olla.

Elias on sitten WT4 avaamiseen vaadittavan dunkun bossi, jonne siinä lvl65+ kantsii mennä. Sen jälkeen peli on auki korkeimmalle tasolle (ja lootille).
Joo. kiitos. Olen nyt Nightmaressa ja tein sigileistä olikohan joku tier 21 dungeon. pitäisi sitä kokeilla pelata joskus
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 336
Level 64 Druidilla meni WT4 capstone dungeon läpi, aiemmin kokeilin lvl 58 ja teki niin kipeää että tein sitten muita juttuja tovin. Nyt kyllä huomannu, että XP tulee paljon paremmin noista eventeistä...
 
Liittynyt
11.04.2018
Viestejä
823
Pitää nyt kysyä spoilauskysymys. Mutta onko tämä Elias nyt ihan kampanjassa oleva vastus, vai onko jokin Elias kampanjan jälkeen viellä joka on vaikea? Itse olen pelannut koko kampanjan jo läpi monen monia leveleitä sitten ja nyt olen jotain 55 lvl.
Ei ole kampanjassa. Kampanjan jälkeen varmaan oot tehnyt sen Cathedralin Veteran-tasolla, että saat World Tier 3 auki? Siitä taitaa questikin olla.

Elias on sitten WT4 avaamiseen vaadittavan dunkun bossi, jonne siinä lvl65+ kantsii mennä. Sen jälkeen peli on auki korkeimmalle tasolle (ja lootille).
Selvennys, niin se on kyllä sama tyyppi, mutta boostattuna WT4 capstone dunkkuun.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 391
Level 62 barbaarilla vetää kyllä ihan hyvin WT4 vaikka mobit level 73. Tässä hionut itse kehitettyä hota-buildia, tärkein osa buildia on shout-sormukset (3x houtit lähes koko ajan päällä) ja barrier lege-affixit, toinen antaa barrierin 10 sekunniksi kun kohtaa eliten, toinen antaa +50% damagea kun barrier käytössä, elitet kaatuu parilla iskulla vaikka ovat tosiaan sen 11 leveliä korkeammalla eikä fury lopu koskaan, kiitos shouttien. Ww-buildia tuli kokeiltua myös, mutta se on yhtä tylsä kuin aina ennenkin, siksi aloin hiomaan hota-buildia.

Onks nää Diablot kuin hauskoja moninpelinä?Esim.PS4 netissä?
Erittäin hauskoja.
 
Liittynyt
26.12.2022
Viestejä
240
Vetääkö muilla kauheat lagipiikit/stutterit kun porttaa isompaan kaupunkiin, sellanen 5sekuntia pelkkää stutteria. Vaikuttas omien havaintojen mukaan, että mitä enemmän muita pelaajia siinä on kun porttaa niin sitä pahemmat piikit. Ja pc:llä siis. En huomannut suurempaa vaikutusta, että onko crossplay päällä vai pois.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 356
Vetääkö muilla kauheat lagipiikit/stutterit kun porttaa isompaan kaupunkiin, sellanen 5sekuntia pelkkää stutteria. Vaikuttas omien havaintojen mukaan, että mitä enemmän muita pelaajia siinä on kun porttaa niin sitä pahemmat piikit. Ja pc:llä siis. En huomannut suurempaa vaikutusta, että onko crossplay päällä vai pois.
Juu, ihan perus.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 079
lvl 90 baballa meni nyt yli t60 nm dungeon läpi, aika kovaa tulee dmg. Nuo jotkut affixit tekee aika kipeää, tää oli t61 ja lighting storm joka oneshottas jos ei ollu suojaavassa bubblessa, muuten meni ihan jees, butcher kuoli kans kimpassa. XP ja loottien takia ei kyllä kannata liian isoja tehä. Tuon paragorn puun resettaus ja uudelleen asettelu on huonosti tehty, mutta se on edessä mikäli himottaa isompia nm tier dunkkuja tehä.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 391
Itse en ole löytänyt viellä yhtään set-itemiä
Tarkoitinkin että niitä ei ole onneksi vielä tuotu peliin ja toivottavasti ei tulekaan, ainakaan siinä muodossa mitä ne oli D3:ssa, eli ainoa endgame vaihtoehto.

lvl 90 baballa meni nyt yli t60 nm dungeon läpi, aika kovaa tulee dmg. Nuo jotkut affixit tekee aika kipeää, tää oli t61 ja lighting storm joka oneshottas jos ei ollu suojaavassa bubblessa, muuten meni ihan jees, butcher kuoli kans kimpassa. XP ja loottien takia ei kyllä kannata liian isoja tehä. Tuon paragorn puun resettaus ja uudelleen asettelu on huonosti tehty, mutta se on edessä mikäli himottaa isompia nm tier dunkkuja tehä.
Mielenkiinnosta mitä buildia pelaat? Tässä ei taida olla D3:n kaltaista mahdollisuutta tarkkailla käyttäjän hahmoja/buildeja pelin ulkopuolella?
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 356
XP ja loottien takia ei kyllä kannata liian isoja tehä
Liian isoja ei toki, mutta glyph xp:n takia kiva rullaa niin korkeaa kuin menee vielä suhteellisen smoothisti.
Jos joku ei huomannut glyph xp:ssä ei ole vastaavaa ylärajaa suhteessa pelaajaan leveliin. Se on aina tier x 2 ja 2 pojoo päälle. Eli T50 = glyph xp.

Itsellä max pelaajan xp riittäisi T36, mutta nyt 87 sorcilla menee varsin kivasti vielä jotkut ~45 niin kyllä se +18xp glyphiin on ihan jees.
EDIT: Tai no, onhan se kai niin että monsterien base xp nousee aina, ei vaan saa lisäkerrointa jos mennään yli +3.

Tarkoitinkin että niitä ei ole onneksi vielä tuotu peliin ja toivottavasti ei tulekaan, ainakaan siinä muodossa mitä ne oli D3:ssa, eli ainoa endgame vaihtoehto.
Tästähän löytyy ihan kehittäjiltä juttua, että setit on tulossa mutta niistä ei haluta sellaisia kuin D3.
Tuosta voisi ehkä kuvitella, että setit on jotain 2-3 itemin kokonaisuuksia kun tulevat.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 079
Tarkoitinkin että niitä ei ole onneksi vielä tuotu peliin ja toivottavasti ei tulekaan, ainakaan siinä muodossa mitä ne oli D3:ssa, eli ainoa endgame vaihtoehto.


Mielenkiinnosta mitä buildia pelaat? Tässä ei taida olla D3:n kaltaista mahdollisuutta tarkkailla käyttäjän hahmoja/buildeja pelin ulkopuolella?
Periaatteessa hota endgame build maxroll.gg sivulta. 4 huutoa, ihan pikkasen erit skillit. Erilainen Paragon valinta. Esim every 75 Fury spend add fortify 12% lifestä ja muuta. Joka gearissa on ainaki 3 parasta substattia, ei parhailla rolleills kuitenkaan. Temerity housut. Dunkussa 900 armor elixir. Resource generation on tärkeä, oikeat aspectit kans, ei ihan samat kuin maxroll, ne on noin 90% parhaista ainakin.
 
Liittynyt
01.03.2021
Viestejä
122
Keksin mite ei tarvii uutta konetta tai konsolia ostaa tätä varte, hommasin boosteroid pilvipceen ja pyörii yllättävän hyvin. Ainoa mikä ärsyttää on lootin keräämine, onkoha tämä vaa cloudpc ongelma vai pelissä mutta älyttömän tarkkaa pitää painaa kohille että lootin saa matkaa, hiton ärsyttävää pysähtä koittaa klikka oikeaa paikkaa että ottaa muka. Sama homma ovissa ja luukuissa.

Itse interface kyllä D3 verrattuna aikalailla huonompi, tuntuu että paikoin liian pelkistetty ja toisaalla jossai kohissa liikaa vipataakkelia.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
438
Keksin mite ei tarvii uutta konetta tai konsolia ostaa tätä varte, hommasin boosteroid pilvipceen ja pyörii yllättävän hyvin. Ainoa mikä ärsyttää on lootin keräämine, onkoha tämä vaa cloudpc ongelma vai pelissä mutta älyttömän tarkkaa pitää painaa kohille että lootin saa matkaa, hiton ärsyttävää pysähtä koittaa klikka oikeaa paikkaa että ottaa muka. Sama homma ovissa ja luukuissa.

Itse interface kyllä D3 verrattuna aikalailla huonompi, tuntuu että paikoin liian pelkistetty ja toisaalla jossai kohissa liikaa vipataakkelia.
Voitko pelata tätä jollaintavalla controllerilla tuota käyttäen, silloin oletettavasti itemien kerääminen voisi kuvitella olevan saumattomampaa
 
Liittynyt
01.03.2021
Viestejä
122
Voitko pelata tätä jollaintavalla controllerilla tuota käyttäen, silloin oletettavasti itemien kerääminen voisi kuvitella olevan saumattomampaa
Vissii pitäs toimia, on steam controlleri pöytälaatikon perukoilla tai switchin semmone yhen palan ohjain. Pitää varmaa kokeilla jos sillä parempi
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
1 320
Jonkun matkaa edennyt Torment 4 vaikeusastetta, yksi asia kummastuttaa, aivan kuin mosien level ei vaikuta lootin power leveliin ? Saan saman tasoista kamaa 73 mosilta kuin 85 vai liekkö jotain mitä en tajunnut.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
533
Jonkun matkaa edennyt Torment 4 vaikeusastetta, yksi asia kummastuttaa, aivan kuin mosien level ei vaikuta lootin power leveliin ? Saan saman tasoista kamaa 73 mosilta kuin 85 vai liekkö jotain mitä en tajunnut.
Harvassa itemissä toi power level on merkittävä tekijä. Kunhan se on T4 tasolla Ancestral itemi. Kannattaa katsoa mielummin mitä se itemi itsessään tuo.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 391
Jos joku joskus miettinyt World Bossien ilmestymisaikoja niin tuossa kätevästi listattu (UTC+8), eli 5h taaksepäin niin on suomen aika. Tuon voi myös kopioida omaan Google-tiliin (File -> Make a copy) ja muuttaa sitten yläkulmasta +8 -> +3 niin ajat on suoraan oikein.

 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 356
Jos joku joskus miettinyt World Bossien ilmestymisaikoja niin tuossa kätevästi listattu (UTC+8), eli 5h taaksepäin niin on suomen aika. Tuon voi myös kopioida omaan Google-tiliin (File -> Make a copy) ja muuttaa sitten yläkulmasta +8 -> +3 niin ajat on suoraan oikein.

Jaa joko on saatu selville kaava ja tiedetään varmuudella spawnit?
Siinähän oli jotain 50/60 ainakin aiemmin.

Tuota katselen itse: Diablo 4 Helltide Event Tracker and Chest Locations
Siinä toi countdown world bosseille, vaikka lähinnä käytän sivustoa niiden helltide mystery chest lokaatioihin.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
438
Voiko joku auttaa?

Miten saan pelin Fullscreen Exclusiveen? On ainoastaan windowed ja fullscreen windowedissa ei toimi HDR.
betassa oli exclussive ja kaikki toimi hyvin. Jos jollain komentorivillä sen saisi pakotettua?

/hdr toimiikin koko näytössä nyt. on korjattu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
934
Jaa joko on saatu selville kaava ja tiedetään varmuudella spawnit?
Siinähän oli jotain 50/60 ainakin aiemmin.

Tuota katselen itse: Diablo 4 Helltide Event Tracker and Chest Locations
Siinä toi countdown world bosseille, vaikka lähinnä käytän sivustoa niiden helltide mystery chest lokaatioihin.
Tuota sivustoa itsekkin käytän, on näppärä. Tuo mystery chestin spawni mekaniikka on kyllä todella typerästi suunniteltu - saisi olla joko 100% random jota ei voi mistään luntata tai sitten karttaan saisi jäädä leima kun sen kertaalleen löytänyt, nykyisellään turhaa alt-tabbailua (toki moni lokaatio jo muistissa, mutta silti).
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
438
Mikä on tuollainen keltainen lentävä esine joka leijailee hahmon päällä ja castaa välillä bubblen? Miten se yhtäkki tuli minun päälle suojelemaan dungeonissa?
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 056
Mikä on tuollainen keltainen lentävä esine joka leijailee hahmon päällä ja castaa välillä bubblen? Miten se yhtäkki tuli minun päälle suojelemaan dungeonissa?
Nightmare dungeon? Ettei olisi sigilissä ollut Lightning Storm affixi? Eli: Lightning gathers above the player. Get into the protection dome to avoid severe outcomes.
Kannattaa mennä siihen kuplaan aina kun tuo ilmestyy, muuten saattaa sattua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
105
Voiko joku auttaa?

Miten saan pelin Fullscreen Exclusiveen? On ainoastaan windowed ja fullscreen windowedissa ei toimi HDR.
betassa oli exclussive ja kaikki toimi hyvin. Jos jollain komentorivillä sen saisi pakotettua?
Etpä taida saada tällä hetkellä mitenkään. Se tosiaan poistettiin jossakin betassa bugin takia ja devit sanoivat, että tuovat fullscreenin joskus takaisin.
 

spr

Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
167
Etpä taida saada tällä hetkellä mitenkään. Se tosiaan poistettiin jossakin betassa bugin takia ja devit sanoivat, että tuovat fullscreenin joskus takaisin.
Aiheuttaa tuo windowed myös pari bugia, mutta jos full screenin kanssa oli kriittistä, niin korjaavat sitten joskus. Windowed aiheuttaa mm. sitä skippibugia eli ei voi skipata keskusteluja/välikohtauksia ja pitää alt-tabata, niin toimii taas. Ja karttaa joutuu yleensä avaamaan kaksi kertaa, ennenkuin voi käyttää toimintoja siinä.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 391
Miksi käyttää windowed-tilaa yleensäkään? D3:ssa se oli pakollista jos halusi Ultrawiden toimimaan, mutta D4:ssä tuskin sillekään tarvetta.

Edit: Siis eikö PC:llä ole perus fullscreen-tilaa ollenkaan? T: PS5 pelaaja
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
968
Käy vähän tylsäksi kun 62lvl rogue ja levuttaminen on ihan hiton tylsää kun pullaa hirveen lauman ja saa ne tapettua ihan helposti. Eliasta kun ei vielä saa alas mutta ennen bossia ne lvl70 mobit on kyllä turhankin helppoja.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 391
Käy vähän tylsäksi kun 62lvl rogue ja levuttaminen on ihan hiton tylsää kun pullaa hirveen lauman ja saa ne tapettua ihan helposti. Eliasta kun ei vielä saa alas mutta ennen bossia ne lvl70 mobit on kyllä turhankin helppoja.
Kaveri auttamaan Eliakselle niin WT4:llä peli vasta alkaa kunnolla. Nightmare dungeonsit jne. tuo kyllä haastetta.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 391
Huomasi kyllä ukon kehityksen, level 68, WT4 ja tuli Butcher taas vastaan, tällä kertaa riitti 3 iskua Hotalla eli noin 2 sekuntia ja ukko oli maassa. Tekee kyllä kovaa lämää tuo Hota, alkaa olla jo tylsää kun lähes kaikki vihut kaatuu 1-2 iskulla, mutta kaippa se tuosta vaikeutuu taas kun levelit nousee, nyt jo aseet 2.5k damagella eikä tuosta hirveästi nouse vaikka levelit nousee.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
438
Tässä pelissä on ehkä paskin systeemi ikinä löytää jotain pelaajaa auttamaan jos tarvitsee apua :D
Täytyy vain avata Social, sieltä local-lista auki. Rohkeasti vain kirjoittaa tuntemattomalle ihmiselle privaattiviesti: "hi, can you play with me?"
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 356
Huomasi kyllä ukon kehityksen, level 68, WT4 ja tuli Butcher taas vastaan, tällä kertaa riitti 3 iskua Hotalla eli noin 2 sekuntia ja ukko oli maassa. Tekee kyllä kovaa lämää tuo Hota, alkaa olla jo tylsää kun lähes kaikki vihut kaatuu 1-2 iskulla, mutta kaippa se tuosta vaikeutuu taas kun levelit nousee, nyt jo aseet 2.5k damagella eikä tuosta hirveästi nouse vaikka levelit nousee.
Sitten taas itse en saa sitä enää alas lainkaan sorcilla ~105 levelin dunkuissa.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
650
Huomasi kyllä ukon kehityksen, level 68, WT4 ja tuli Butcher taas vastaan, tällä kertaa riitti 3 iskua Hotalla eli noin 2 sekuntia ja ukko oli maassa. Tekee kyllä kovaa lämää tuo Hota, alkaa olla jo tylsää kun lähes kaikki vihut kaatuu 1-2 iskulla, mutta kaippa se tuosta vaikeutuu taas kun levelit nousee, nyt jo aseet 2.5k damagella eikä tuosta hirveästi nouse vaikka levelit nousee.
Itellä tuli roguella vaikeuksia, kun lvl77 ukolla tuli lvl96 butcher vastaan. Kyllä sen voitin, mut ei ollut enää ihan yhtä helppoa kuin ennen. Ei ehkä järkevää vetää enää noin korkeita NM-dungeoneita, mutta tulipahan vedettyä. 87 (tier 33 vissiin) menee nopsaan ja saa myös sen mahiksen niihin super-harvinaisiin droppeihin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 220
Viestejä
4 310 434
Jäsenet
71 992
Uusin jäsen
Peppi

Hinta.fi

Ylös Bottom