Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>

Tuleeko seasoniin jotain, mikä ei tule perästä normi puolelle vai mikä tuossa season hommassa ihmisiä ahdistaa ?
Tämä kyllä ihmetyttää. Mitäs järkeä niissä uusissa seasoneissa olisi, jos sulla olisi 100lvl ukko ja parhaat kamat heti kättelyssä?Uudelleenaloitus puhtaalta pöydältä seasoniin on tullut yllätyksenä monille. D3- ja muille ARPG-veteraaneille uudelleenaloitus ei ole mitään uutta tai ihmeellistä, mutta genrenyypeille tämä on outoa.
Asmongoldillekin näemmä riitti:
Video ja kommentit summaa vähän omiakin ajatuksia. Expan myötä levelauksen puoliväli taitanee olla vasta levelin ~85 holleilla, mutta peli muuttuu tossa jossain 60-70 tienoolla jo siihen, että oikeastaan tarvittavat itemit on jo kasassa ja upgradejen tsekkailu alkaa olemaan pelkkien stattirollien optimointia (aka. ei kovin palkitsevan tuntuista). Samalla pelaaminen muuttuu jo noin varhaisessa vaiheessa moodiin "joko pysyt hengissä tai sut oneshotataan", joka nyt imo pelikokemuksena ei ole kovin mielekästä.
Progressio tässä pelissä on sössitty ja edelleen musta tästä end game puttuu joka liittyy meikästä vahvasti myös tohon itemisaatioon. Sen lisäksi, että itemityyppejä on liian vähän, niin kaikki end game -herkut on tarjolla aivan liian aikasin/helpolla. D3:ssa päästiin vauhtiin end gameen legendaryilla/setti-itemeillä, joilla sitten puskettiin riftejä että saatiin ekat ancient-korvikkeet tilalle, joilla sitten puskettiinkin aika pitkän aikaa kunnes rarempina droppeina saatiin primal ancient -palasia. Tommosten selkeiden itemitavoitesteppien läsnäolo läpi pelaamisen on aika kriittistä tämmöselle pelille ja ei nyt suoranaisesti toimi, jos 50 tunnin pelaamisen jälkeen ollaan tilanteessa, että tuijotetaan itemeitä "et joo voishan toi strenarolli olla +3 korkeempi" ja ainoo realistinen isompi upgrade olisi joku zod-runen kaltainen shakodroppi, jonka eteen pitäisikin varmaan pelata sitten toisen 50 tunnin sijaan varmaan ennemmin 500-5000 tuntia? Ei se vaan oikeen toimi. Tarvis vielä jonkun primal ancient tai senkin jälkeisen itemilayerin nykyisten päälle, että jotain jatkamisen mieltä olisi. Joskin nimien puolesta voisi veikata, että eiköhän nuo primal ancientit tai vastaavat ole suunniteltu tulevaksi (joko myöhäisellä seasonilla tai lisärin myötä) - eihän näitä pelejä tosiaan valmiiksi tarvii myyntiin nykyään tehdä.
Muutoinkin pelin ultrafinalmegaendboss Über Lilith tjsp on vaan one shot dodge -karnevaalia, jonka suorittamisessa ei ole mitään mieltä, kun ei se vissiin oikein edes droppaa mitään ihmeellistä.
Asmongoldillekin näemmä riitti:
Video ja kommentit summaa vähän omiakin ajatuksia. Expan myötä levelauksen puoliväli taitanee olla vasta levelin ~85 holleilla, mutta peli muuttuu tossa jossain 60-70 tienoolla jo siihen, että oikeastaan tarvittavat itemit on jo kasassa ja upgradejen tsekkailu alkaa olemaan pelkkien stattirollien optimointia (aka. ei kovin palkitsevan tuntuista). Samalla pelaaminen muuttuu jo noin varhaisessa vaiheessa moodiin "joko pysyt hengissä tai sut oneshotataan", joka nyt imo pelikokemuksena ei ole kovin mielekästä.
Progressio tässä pelissä on sössitty ja edelleen musta tästä end game puttuu joka liittyy meikästä vahvasti myös tohon itemisaatioon. Sen lisäksi, että itemityyppejä on liian vähän, niin kaikki end game -herkut on tarjolla aivan liian aikasin/helpolla. D3:ssa päästiin vauhtiin end gameen legendaryilla/setti-itemeillä, joilla sitten puskettiin riftejä että saatiin ekat ancient-korvikkeet tilalle, joilla sitten puskettiinkin aika pitkän aikaa kunnes rarempina droppeina saatiin primal ancient -palasia. Tommosten selkeiden itemitavoitesteppien läsnäolo läpi pelaamisen on aika kriittistä tämmöselle pelille ja ei nyt suoranaisesti toimi, jos 50 tunnin pelaamisen jälkeen ollaan tilanteessa, että tuijotetaan itemeitä "et joo voishan toi strenarolli olla +3 korkeempi" ja ainoo realistinen isompi upgrade olisi joku zod-runen kaltainen shakodroppi, jonka eteen pitäisikin varmaan pelata sitten toisen 50 tunnin sijaan varmaan ennemmin 500-5000 tuntia? Ei se vaan oikeen toimi. Tarvis vielä jonkun primal ancient tai senkin jälkeisen itemilayerin nykyisten päälle, että jotain jatkamisen mieltä olisi. Joskin nimien puolesta voisi veikata, että eiköhän nuo primal ancientit tai vastaavat ole suunniteltu tulevaksi (joko myöhäisellä seasonilla tai lisärin myötä) - eihän näitä pelejä tosiaan valmiiksi tarvii myyntiin nykyään tehdä.
Muutoinkin pelin ultrafinalmegaendboss Über Lilith tjsp on vaan one shot dodge -karnevaalia, jonka suorittamisessa ei ole mitään mieltä, kun ei se vissiin oikein edes droppaa mitään ihmeellistä.
No näkyyhän niitä mutta ei ole minkäänlaista logiikkaa. Sneak-attackina ainostaan hyökätään. Muistuttaa Diablo 2:n pelimuotoa siten että partyssä hostaa kaikki ja yrittää sitten vain tappaa muita.PVP alueella ei muita näy ?
On tämä Diablon nettikoodi näköjään ihan täyttä roskaa, ei siitä mihinkään pääse. Veljen kanssa luovutettiin nyt tiimissä pelaamisen suhteen kun jommallekummalle tuli aina aivan saatananmoinen rubberband helvetti mikä teki pelaamisesta mahdotonta ellet ollut ranged hahmolla pelaamassa. Nyt kun alettiin pelaamaan soolona niin mitään rubberbandin häivähdystäkään ei ole tullut. World bossi meni molemmilla läpi ongelmitta kun ei oltu samassa instanssissa.
Toivottavasti ei ole OT, mutten viitsinyt nyt omaa ketjua luoda. Elikkäs onko tuo Nvidian 40-sarjalaisten mukana tuleva koodi lunastettavissa vielä tuon kamppanjan loppumisajan (13.6) jälkeen? Ei löydy suoraa vastausta netistä tähän kyseiseen peliin, ja kauppapalstalla on koodeja myyty vielä tuonkin jälkeen.
Start Date: 9/5/23
End Date: 13/6/23
Redemption Period End Date: 13/7/23
Löysinkin itse tuon heti viestin lähettämisen jälkeen, elikkäs pahoittelut offtopicista.
Onko jonkun muun mielestä myös ärsyttävää jos ruudulla on paljon vihollisia niin et käytännössä pysty liikkumaan mihinkaan kun "ampumis nappi ja liikkumisnamiska on käytännössä samassa niin ukko vaan seisoo paikallaan ja vihu tyyliin one hittaa.
Isot kiitoksen vinkistäTätä vastaan onkin bindattu force move hiiren sivunappiin jolla hoituu liikkumiset ilman atakkia.

Kehittäjä paljastanut että lvl 85+ voi tippua 6 todella harvinaista uniikkia...
![]()
Kehittäjä paljastanut että lvl 85+ voi tippua 6 todella harvinaista uniikkia...
![]()
Voiko lucky hitin ottaa pois itemistä ja siirtää aspecti toiseen itemiin?
Ja helvetin paragon, jos en halua kerätä turhaa dexterityä/willpoweria noidan itemeissä niin eteneminen taulussa loppuu siihen tai sitten tuhlaan paragon pointteja dexterityyn.
Unable to find a valid license for Diablo IV. (Code 315306)
Mikähän tässä, kun pääsin tonne lvl75+ nyt ja tehny pari world bossia, niin se grand cache avaaminen vaatii lvl 80??
muutama harmittava bugi tässä tullu kans bongattua, ei varsinaisesti pelaamiseen vaikuta, mutta vähän muuta
Itsellä kans oli kaks noita laatikoita ja kun pääsin lvl 80 niin rehellisesti sanottuna kasa paskaa sieltä tuli, ei kannata odottaa liikojaIte lvl66, lahtasin wt4 world bossin ja sain kanssa lvl80 laatikon.
Fire resististä lienee kiinni eli sitä sinne 60% paikkeille niin menee helposti.En mitään ongelmia huomannut. Parisen tuntia sitten menin sisään ilman ongelmia.
Eliasta yritin saada nurin capstonessa jonkun 2h. Edelleen Elias oneshottaa. Sama kun 68lvl ensin yritin, nyt 70lvl. En vaan osaa sitten kait.
Pari miltsiä kultaa kyllä sain poltettua korjauksiin.
Fire resististä lienee kiinni eli sitä sinne 60% paikkeille niin menee helposti.
Itselläni kävi toisinpäin, päätarinan läpipeluu ei maistunut lainkaan ja puudutti (ei tarinan vika yms) mutta noita aivot narikkaan helltide ja muita juttuja jaksanut grindaillaJoo-o huomaa, että pelaaminen selkeästi jäänyt vähemmälle tarinan läpipeluun jälkeen ja silloinkin kun pelaa, niin sellaisia 30min sessioita. NM tyrmiä ei oo vielä toistaiseksi jaksanut alkaa jyystämään, niin tehnyt sitten vaan Helltide, bountyjä ja world bosseja WT3. Huomaa kyllä, ettei jotenkin innosta tuo nykyinen systeemi, varsinkin nimenomaan lootti ja aspectit on mitäänsanomatonta ja tylsiä pl. uniikit.
Jos sitä vaikka ekalla kaudella pelaisi jollain toisella hahmolla sitten. Varsinkin näin D3 pelaajana esimerkiksi tuo Whirlwind Barbaari mitä pelaa tuntuu nyt erittäin karvalakkiselta versiolta vrt. Kolmosen, joka on tietysti luonnollista
Itselläni kävi toisinpäin, päätarinan läpipeluu ei maistunut lainkaan ja puudutti (ei tarinan vika yms) mutta noita aivot narikkaan helltide ja muita juttuja jaksanut grindailla![]()

Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.