Diablo 4

Ihan mukava tää D4 Lord of Hatred lisäosa ollut. HC pelannut ja pääasiassa tehnyt juonen tehtäviä. Muutaman kerran kuollut ja joutunut aloittamaan uudestaan.
Pari tuntia illasta yleensä kerkeän pelaamaan. Mukavaa ajanvietettä tämä on. Viime viikonloppuna ajattelin, että nyt vedän juonen loppuun ja pääsin sitten Mephistoa vastaan. En tiedä, mitä siinä kävi mutta en päässyt karkuun sitä suuta joka haukkasi sitten mun ukkelin kuolemaan. Hetken aikaa piti keräillä itseäni. Nyt aattelin taasen kokeilla uudella ukkelilla ja katsoa miten käy. Ohjeita ja skillibuildeja en ole katsonut netistä, tein sen periaate päätöksen :D
HC ilman ohjeita on kyllä next level masokismia. Ei voi kuin ihailla. :lol:
 
Ei tota mephistoa saa alas kuin barbaarilla, joka mutkassa kuolee. Barbaari vaa veti whirlwindiä koko reissun eikä ees HP menny ollenkaa alas, vissii bugi buildi?
 
Alkaa kohta lentään kyllä hanskat naulaan tän warlockin kans, pahin tässä on että maa on täynnä paskaa ja pommien yms väisteleminen on mahdotonta.

Jotenkuten t6 menee, mutta the pit alkaa olla jo nihkeää lvl 40, ja nyt sain war plans tehtävän kill butcher jota en pysty tekemään, koska tekee ihan hirveetä dmg ja en näe mitä pitäs väistellä.
Sain kuitenkin upattua osan geareista, joka helpottaa, mutta matskut loppu ja lisää pitäs grindata.
 
Alkaa kohta lentään kyllä hanskat naulaan tän warlockin kans, pahin tässä on että maa on täynnä paskaa ja pommien yms väisteleminen on mahdotonta.

Jotenkuten t6 menee, mutta the pit alkaa olla jo nihkeää lvl 40, ja nyt sain war plans tehtävän kill butcher jota en pysty tekemään, koska tekee ihan hirveetä dmg ja en näe mitä pitäs väistellä.
Sain kuitenkin upattua osan geareista, joka helpottaa, mutta matskut loppu ja lisää pitäs grindata.
Meikällä on jonkun veran Lock gearia tossa. Voin pistää jos haluut.
 
Joo no joku killasta tulikin auttaan ja oneshottas ton butcherin :)
tää joku casual kilta, mutta on tässä pelaajia, se war plans olisi pitänyt hylätä ja tehdä uusi torment 5, joten hyvä näin.
tuli tollanen selig mythic amuletti, joka muistaakseni baballe hyvä.
killasta sanoivat, että open worldia voi hyvin tehä pari isompaa tormenttia, mutta bosseille pitää laskea.

Edelleen oma buildi, jossain vaiheessa kait tehtävä joku guiden mukaan.
eli doom, dread claws, nether step, profane sentinel, terror swarm
 
Joo no joku killasta tulikin auttaan ja oneshottas ton butcherin :)
tää joku casual kilta, mutta on tässä pelaajia, se war plans olisi pitänyt hylätä ja tehdä uusi torment 5, joten hyvä näin.
tuli tollanen selig mythic amuletti, joka muistaakseni baballe hyvä.
killasta sanoivat, että open worldia voi hyvin tehä pari isompaa tormenttia, mutta bosseille pitää laskea.

Edelleen oma buildi, jossain vaiheessa kait tehtävä joku guiden mukaan.
eli doom, dread claws, nether step, profane sentinel, terror swarm
Hyvä että jelppiä löyty :) Ja jelppiä löytyy kyllä jos vaan tarviit.
 
Joo no joku killasta tulikin auttaan ja oneshottas ton butcherin :)
tää joku casual kilta, mutta on tässä pelaajia, se war plans olisi pitänyt hylätä ja tehdä uusi torment 5, joten hyvä näin.
tuli tollanen selig mythic amuletti, joka muistaakseni baballe hyvä.
killasta sanoivat, että open worldia voi hyvin tehä pari isompaa tormenttia, mutta bosseille pitää laskea.

Edelleen oma buildi, jossain vaiheessa kait tehtävä joku guiden mukaan.
eli doom, dread claws, nether step, profane sentinel, terror swarm
Aikalailla sama on itsellä paitsi minionit keräämässä wrathia.
 
Jos jollain i ole Ultimate Tribute to Armamenttia, niin sen saa hidden cube ohjeella. 5 Greater Tribute to Armament ja Transmute = 1 Ultimate.
 
No niin alkaa jo paremmin sujumaan warlockilla pelailu. Edelleen oma buildi, pitäs ehkä nyt jo miettiä skillit yms tarkemmin.
Sen verta guideja lueskelin, että volatility glyph runeihin vaihoin ja nostin ekat lvl50.

Alkuun en pärjänny oikeastaan sen takia, että en osannut noita horadric cube yms masterworking tempering tehä, tai en älynny.
Nousi torment lvl 3-4 pelkästään sen takia, että temperoin ja masterworkkasin kaikki kamat nyt. Tein noita alussa, mutta resurssit loppu äkkiä ja ne unohtu.

Huomasin vaan että horadric cube transfigure tms jättää viimeiseksi, koska se brickaa itemin ja mulle jäi vahingossa hyvään sormukseen väärä aspect ja buildi meni vähän pilalle, no kyllä siihen päivitys tulee varmaan.
Ja vähän otin selvää mitä statteja kannattaa priorisoida.

T8 open world menee nyt suht ok, mutta varmaan buildin rajat alkaa olla vastassa. Apoc buildi varmaan kun jaksaa, mutta vähän taukoa kun lätkää ja viisuja.
 
Edelleen oma buildi, jossain vaiheessa kait tehtävä joku guiden mukaan.
eli doom, dread claws, nether step, profane sentinel, terror swarm
Heh, itellä myös oma buildi (en käytä koskaan valmiita enkä lue ohjeita) ja sattumalta täysin samat skillit. Toki noi kaikki on shadow ja hex tukiskilleihin laittanut pojoja, joten sillä perusteella valkattu. Vähän tuossa miettinyt tuon silmän vaihtamista johonkin muuhun.

Harmi kun tässä jää yhtä slottia "vajaaksi" ettei saa kaikkia, kai se on ideakin. 😁
 
Heh, itellä myös oma buildi (en käytä koskaan valmiita enkä lue ohjeita) ja sattumalta täysin samat skillit. Toki noi kaikki on shadow ja hex tukiskilleihin laittanut pojoja, joten sillä perusteella valkattu. Vähän tuossa miettinyt tuon silmän vaihtamista johonkin muuhun.

Harmi kun tässä jää yhtä slottia "vajaaksi" ettei saa kaikkia, kai se on ideakin. 😁

Uniikkibootsit droppaat mitkä laittaa evaden tilalle nether stepin, niin saa skilleihin nether stepin tilallle minkä haluaa/tarvitsee.
 
Nyt on helltides sivulla warlockki kärjessä, sopivasti sorsalla putos mythikit parhaimpaa lokkibuildii ja sieltähä se menee kovaa, ainoa harmi toi sotasuunnitelmat kun ei jaeta tilin keske vaa pitäs lokillaki se levuttaa, ei taida jaksaa...
 
Uniikkibootsit droppaat mitkä laittaa evaden tilalle nether stepin, niin saa skilleihin nether stepin tilallle minkä haluaa/tarvitsee.
Joo mulla noi arkussa. Tuo uus warlokin eviscerate buildi aika kova nyt, tuli vaan jo vähän Diablo ähky, jossain vaiheessa vois kokeilla kun jaksaa.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=VPDbT3praEE

googlella voi löytyä varmaan tekstireferaattia

Edit: no nyt pistin just ton buildin mikä on tuolla videolla. Ja toi evade juttu on helmet, ei bootsit. näkyy tuotlta videolta, tosin noita chest ja pants uniikkeja ei oo käytössä nyt.
Ihan täysin sama ei oo ja sormuksista ja parista muusta puuttuu aspectit, mutta skillit samat, ja paragorn board.

ihan älytön buildi, 100% 10/10 suosittelut, pari palasta vielä 850 ja ei täysin masterworkattu, nousin t7 helppo/t8 sopiva, suoraan t10 oneshottimaan melkein kaikki. vielä kun saa amuletit ja ringit oikein menee varmaan loppuun asti koko season.
ei millään kuole, tarvii vähän toughness ja life steal / life on hit ja ihan älytön dps, tosin se nousee alusta, mutta melko nopeasti ja voi pistää evaden = immunity. ei vaadi mitään älytöntä gearia edes, toughnessia enää lisää ja t12 contentti varmaan menee oneshottina, pieni miinus, että hirmu click click click buildi, mutta ei tarvi montaa skilliä.
Ja siis melkein täysin suoraan kopsasin ukkelin tuolta videolta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: spr
HC ilman ohjeita on kyllä next level masokismia. Ei voi kuin ihailla. :lol:
Miten toi vaikeustaso? Mulla fiilis ainakin Eternalissa, että tuo on älyttömän helppoa vaikeimmalla tasolla, mitä stoorissa saa päälle eli Penitent.

Eli olen siis vanhoja hahmoja levuttanut 50 -> 70. Kamatkin jotain vanhoja legacy kamoja level 50 req tai jotain, kun alottanut. Käytännössä aika äkkiä noi kamat korvaantuu uusilla kun niissä paljon paremmat statit eli siinä mielessä ihan paskoja. Toki joka slotissa Aspectit vs. jos alottaisi lvl1.

Kun sain vähän parempaa kamaa niin kaikki kuolee ihan hetkessä eikä tee juurikaan mitään damaa muhun. Muistan vielä edellisessä lisärissä kun alotti Penitent levuttaa 50 -> 60 niin ei ollut alkuun kovin helppoa ennen kun löysi paremmat kamat. Ne vanhat legacy gearit oli tosi huonoja. Jotain tapahtunut noille vaikeustasoille vs uudet skillit.

Sitten toi mun Sorc joka oli T3/T4 kun lisäri iski niin heti sai laittaa vaikeustason johku T7/8, joka kyllä kertoo, että joko hahmon voimat kasvo,i tai ne muutti vaikeustasoja. Joten ihmettelen miksi noita piti lisätä edes noin montaa? Olis laittanu T5 lopullinen vaikeustaso.. selkeesti vaikeempi kuin vanha T4, varmaan olis riittäny. (+ toki tuunannu niitä monster heloja tai sitten skillejä alemmalle dmg jne.)

Ei tota mephistoa saa alas kuin barbaarilla, joka mutkassa kuolee. Barbaari vaa veti whirlwindiä koko reissun eikä ees HP menny ollenkaa alas, vissii bugi buildi?
Oon levuttanu (50->70) vanhaa Barbaaria minkä tein Season1 ja vedin hatusta vaan suunilleen saman WW buildin ja joo kaikki vaan kuolee.. Fury kokoajan tapissa ite ei ota mitää damaa. Jotenkin tuntuu aika helpolta verrattuna mitä se oli ennen lisäriä. Toki nyt vasta levutusta mutta just sain 70 ja katotaas kun nostaa vaikeutta ja alkaa tekee pomoja jne.
 
Tuli vihdoinkin tutustuttua tuohon loot filteriin ja se on paras lisäys ikinä. Nyt oma filtterini käytännössä piilottaa kaiken turhan paskan kokonaan ja korostaa väreillä jos pudonneessa esineessä on hyvä todennäköisyys että aspectit on kohdallaan (Eli esim. aseelle on valittuna x kpl affixeja joista 3kpl pitää osua kohdilleen jolloin puuttuvan voi rerollata) tai esim. pudonneessa esineessä on aspect upgrade tarjolla. Tuo turhan sonnan perkominen aikaisemmissa kausissa söi miestä ja pahasti.
 
Tuli vihdoinkin tutustuttua tuohon loot filteriin ja se on paras lisäys ikinä. Nyt oma filtterini käytännössä piilottaa kaiken turhan paskan kokonaan ja korostaa väreillä jos pudonneessa esineessä on hyvä todennäköisyys että aspectit on kohdallaan (Eli esim. aseelle on valittuna x kpl affixeja joista 3kpl pitää osua kohdilleen jolloin puuttuvan voi rerollata) tai esim. pudonneessa esineessä on aspect upgrade tarjolla. Tuo turhan sonnan perkominen aikaisemmissa kausissa söi miestä ja pahasti.
Tääkin on vähän erikoinen tyyli näissä nyky ARPG:ssä. Tavaraa heitetään maahan niin helvetsiti ja sitten ihmetellään kun ihmiset ei oikeen jaksa käydä niitä läpi. Pitää tehdä filterit että näkyy vaan se mitä haluat. hmm,, erikoista. Jos pistää tarpeeksi tiukat kriteerit niin tippuuko loottia kerran viikossa ? :) , muuten ihan tyhjää vaan. Ite en ole käyttänyt noita filtereitä missään pelissä.

Entisaikaan tavaraa tippu vähemmän ja niissä oli jonkunlainen mahis olla jotain potentiaalia ja harvoin tosi hyviä. Nyt tuntuu että jos ei joka päivä tuu uppia niin huono peli ? tai vähintään kerran viikkoon pitäs saada joku helmi kama.
 
Joten ihmettelen miksi noita piti lisätä edes noin montaa? Olis laittanu T5 lopullinen vaikeustaso.. selkeesti vaikeempi kuin vanha T4, varmaan olis riittäny.
Joo, uusien tormentien progressio on selvästi pehmeämpi kuin vanhojen. T1 vs T2 ei ole juuri eroa. Ite sanoisin että T9 on lähellä T4:ää. 12 on aika paljon kovempi - T9 kamoilla tulee kyllä tukkaan.

Fury kokoajan tapissa ite ei ota mitää damaa. Jotenkin tuntuu aika helpolta verrattuna mitä se oli ennen lisäriä. Toki nyt vasta levutusta mutta just sain 70 ja katotaas kun nostaa vaikeutta ja alkaa tekee pomoja jne.
No niinhän tuossa aiemmin jo todettiin, että barbie on aika rikki ja Mephisto menee (kuulemma) silmät kiinni. Mikä on melkoinen ero esim. pallosorsaan - vaihdoin blizzardin ball lightningiin ja nyt T12 sulaa sen kummemmin varomatta, mutta Mephisto on edelleen about mahdoton T10:llä. Yksi virhe ja saa vetää kolme-neljä pottua (jos ehtii) kun healthi vaan häviää. Jos ei olis Endurant Faithia niin onemistake=oneshot.

"You want the truth of what... I ... amm" - "Real f*ing boring."
 
Niin se vaan T12 Mephisto meni vihdoin läpi warlockilla! 150 speedfarm buildi testiin ja kolmannella yrityksellä meni.

Saisivat kyllä lisätä välivideoiden skippauksen tuossa mephistossa.
 
https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/hotfix-1-may-19-2026-302/255377

HOTFIX 1 - May 19, 2026 - 3.0.2

Bug Fixes
  • Fixed an issue where Blood Lance could deal far more damage than intended under certain circumstances.
  • Fixed an issue where Warlock’s Eviscerate Fragment could deal unintended damaged when paired with Paingorger’s Gauntlets.
  • Fixed an issue where Ball Lightning was not a Core Skill.
    • Developer’s Note: The tooltip for Ball Lightning will continue to not show the tag, but it will function as a core skill. The tooltip will be updated with our next client patch.
  • Stability improvements.
 
Warlock sitten nerffattiin takas, ja meinas vähän into loppua. t12 open world kyllä sujuu ja pitissä pääsin tier110, siitä eespäin on jo hidasta.
Sorkkua meinasin alkaa altteilemaan, mutta arkut täynnä tavaraa ja toi loot filter pitäs käydä läpi miten toimii.

Alkaa olla ihan hirveä määrä loottia jo maassa, open world ja dungeonit menee t12, mutta bossit ei vielä kunnolla.
sain kuiteski mephiston t10 ja lilith t8, eikä tee mieli tehdä uudestaan, vielä ois tehtävää seasonissa, infernal hordes on vähän tympeää. Lisäksi parhaat set charmit saa horadric cubessa, ei loottina.
Alkaa tosin jo tuntuun puuduttavalta grindaamiselta ja ehkä pelinvaihtoa pian.
 
toi loot filter pitäs käydä läpi miten toimii.
Raxxanterax teki kauden alkupuolella hyvän vartin mittaisen rautalankavideon loot filtteristä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Videon kuvauksesta löytyy myös linkki tuommoiseen perusfiltteriin mistä on hyvä lähteä muokkailemaan jos ei itse huvita tehdä alusta alkaen.
 
Raxxanterax teki kauden alkupuolella hyvän vartin mittaisen rautalankavideon loot filtteristä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Videon kuvauksesta löytyy myös linkki tuommoiseen perusfiltteriin mistä on hyvä lähteä muokkailemaan jos ei itse huvita tehdä alusta alkaen.

Käytin itsekin tuota, mutta joka hahmolle piti säätää omansa niin vaihdoin tässä videolla olevaan yksinkertaiseen 4 säännön filtteriin, toimii joka hahmolla ja jättää suurimman osan roskasta pois.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/w8MPXDXdKh8?t=351
 
Mikäs homma, kun taas vaihteeksi tuon Lisärin myötä vaihtunut itemisaatio ja tuntuu ettei tavaraa tipu enää läheskään samalla tavalla. Pelaan nyt vielä toistaiseksi T6, niin 80% ajasta tippuu sinisiä ja keltasia. Legacy gearit ei anna myöden mennä korkeammalle kuin T7-8 max ja sillonkin henki löyhässä.
 
Mikäs homma, kun taas vaihteeksi tuon Lisärin myötä vaihtunut itemisaatio ja tuntuu ettei tavaraa tipu enää läheskään samalla tavalla. Pelaan nyt vielä toistaiseksi T6, niin 80% ajasta tippuu sinisiä ja keltasia. Legacy gearit ei anna myöden mennä korkeammalle kuin T7-8 max ja sillonkin henki löyhässä.
Kannattaa kattoa ne siniset/keltaset ja craftailla kuution kanssa. Se on aikalailla monesti pakollista lisärin kanssa.
 
Kannattaa kattoa ne siniset/keltaset ja craftailla kuution kanssa. Se on aikalailla monesti pakollista lisärin kanssa.

Jaa jaa, no sitten taitaa jäädä pelailut toistaiseksi, koska Lisäriä ei ole eikä tule ennen kuin se on vähintään -50% alennuksessa :D
 
Voi tosiaan Diablon formaatissa/rahastuksessa miettiä, että kannattaako sitä orkkista edes ostaa, kun tietää, että 2-4 lisäriä tulee kuitenkin.
Peli päivittyy ja tulee uusia seasoneita eri ominaisuuksilla. Kannattaa katsella jotain vanhoja 100% offline pelejä, jos muutokset itemisaatiossa tai pelimekaniikoissa ahdistaa.
 
  • Tykkää
Reactions: spr
Niin se vaan T12 Mephisto meni vihdoin läpi warlockilla! 150 speedfarm buildi testiin ja kolmannella yrityksellä meni.

Saisivat kyllä lisätä välivideoiden skippauksen tuossa mephistossa.
Mä luovutin, tein barbaarin ja onhan se ihan hölmön rikki. Käytännössä juustoa koko taistelu.
 
Pit ja tower 150 läpi tolla roguen uudella bugibuildillä, tulee ziljoona damagea kun tarpeeks rämppää, täytyy sanoa että sorsa paljon kivempi pelaa kuin bugibuildi mutta pitihä se testaa
 
Pit ja tower 150 läpi tolla roguen uudella bugibuildillä, tulee ziljoona damagea kun tarpeeks rämppää, täytyy sanoa että sorsa paljon kivempi pelaa kuin bugibuildi mutta pitihä se testaa
Kaikki tyylillään, mutta itsellä menee kyllä vati nurin, kun lukee näitä viestejä. Miksi pitää ostaa tai pelata peli, jos ei edes jaksa pelata sitä. Eikö noi ziljoonamiljoonat voi katsoa videolta youtubesta? Säästäisi sen 100€ (lisäreineen) ja voisi vaikka viedä vaimon syömään. Anteeksi avautuminen, mutta ärsyttäää tämä nykyinen pelikulttuuri näiden Diablo / PoE ympärillä, kun ei jakseta tehdä mitään itse.
 
Sinällää siisöni jo pelattu rehellisesti läpi ja löyty noi kamat ja romppeet niin ei sinällää ittee haitannu testata ja toimiha se, kyl siin muutaman tunnin kumminki sai kulumaa pelin parissa
 
Voi tosiaan Diablon formaatissa/rahastuksessa miettiä, että kannattaako sitä orkkista edes ostaa, kun tietää, että 2-4 lisäriä tulee kuitenkin.
Yleensä orkkis ja launch on parasta aikaa ja sen jälkeen lisärit muuttavat, lisäävät ja poistavat miljoona asiaa ja hahmoista tulee yhtäkkiä jotain jumalia jne

Orkkis saattaa alkuun jopa olla vahingossa vähän haastavakin kunnes nerfaavat juttuja. Ja toki lisäävät jonkun loppuvaikeustason mikä on haastava jumal damagellakin.

Tietysti jotain huonoja juttuja alkuversioissakin voi olla, mutta yleensä ne ei alkuun ihan niin paljon haittaa, kun uutta tekemistä jne.

Peli päivittyy ja tulee uusia seasoneita eri ominaisuuksilla. Kannattaa katsella jotain vanhoja 100% offline pelejä, jos muutokset itemisaatiossa tai pelimekaniikoissa ahdistaa.
Tai ihan vaan Diablo 2 online peli. Resurrect on vähän muuttanut peliä etenkin warlock lisärin jälkeen, mutta se on optionaalinen.

Ihmettelen vaan, että ei enää oikein osata tehdä peliä niin, että sitä ei tarttis vähän väliä muuttaa ihan "täysin". Ensin tulee joku parannus -> vanhat itemit roskiin. Sitten tajutaan eiku ei tää ollukaan hyvä laittakaas taas ne itemit roskiin. Sitte vielä muutama uudistus.. no en tiedä oliko lopputulos edes kovinkaan hyvä..
 
Yleensä orkkis ja launch on parasta aikaa ja sen jälkeen lisärit muuttavat, lisäävät ja poistavat miljoona asiaa ja hahmoista tulee yhtäkkiä jotain jumalia jne

Orkkis saattaa alkuun jopa olla vahingossa vähän haastavakin kunnes nerfaavat juttuja. Ja toki lisäävät jonkun loppuvaikeustason mikä on haastava jumal damagellakin.

Tietysti jotain huonoja juttuja alkuversioissakin voi olla, mutta yleensä ne ei alkuun ihan niin paljon haittaa, kun uutta tekemistä jne.


Tai ihan vaan Diablo 2 online peli. Resurrect on vähän muuttanut peliä etenkin warlock lisärin jälkeen, mutta se on optionaalinen.

Ihmettelen vaan, että ei enää oikein osata tehdä peliä niin, että sitä ei tarttis vähän väliä muuttaa ihan "täysin". Ensin tulee joku parannus -> vanhat itemit roskiin. Sitten tajutaan eiku ei tää ollukaan hyvä laittakaas taas ne itemit roskiin. Sitte vielä muutama uudistus.. no en tiedä oliko lopputulos edes kovinkaan hyvä..
Kannattaa ottaa nostalgialasit pois päästä ja vaikka googlettaa miten D2 muuttui pätsien ja lisärien toimesta. Itemisaatio ja gameplay molemmat.
 
Kannattaa ottaa nostalgialasit pois päästä ja vaikka googlettaa miten D2 muuttui pätsien ja lisärien toimesta. Itemisaatio ja gameplay molemmat.
Joo ainakin henk.koht voin sanoa että myöhemmin peli oli selkeästi parempi joskin pidin siitä alusta alkaen.
 
Kannattaa ottaa nostalgialasit pois päästä ja vaikka googlettaa miten D2 muuttui pätsien ja lisärien toimesta. Itemisaatio ja gameplay molemmat.
No paremmat setit,craftit, runewordit ja elite itemit tuli lisärissä.
Lisää uniikkeja ja runewordejä 1.10+
Mutta perusmekaniikat ja itemien statit pysyi lähes samana.

Pitää myös muistaa, että orggis D2 julkaistiin muistaakseni puoli vuotta myöhässä ja siitä oli karsittu viimesestä actista alueita ja tehtäviä sekä ilmeisesti alunperin Act5 piti olla ennen Act4.. joten tuo itemisaatiokin oli vähän vajaaksi jäänyt, kun uniikkeja oli vain normal itemeistä ym.
Muuten tykänny aina tuosta classikista enemmän kun lisäristä.

D4 viimesimmässä lisärissä taas affixit ihan erilaisia.. miksihän? Gemit taas muuttunu, muuttu jo ekassa lisärissäkin muistaakseni, esim ruby ei enää ollu HP vaan str.
Joidenkin Uniikkien speciality jutut muuttu, vanhoissakin itemeissä mitä olit jo löytäny..
 
Viimeksi muokattu:
Päivitystä tulossa tänään sekä Towerin resetti:

 
VKO0FT9QY1YS1754699164594.png


The 3.1 PTR: What You Need to Know

https://news.blizzard.com/en-us/article/24259077/the-3-1-ptr-what-you-need-to-know

The 3.1.0 Public Test Realm (PTR) for Diablo IV will be available from June 2, 10:00 a.m. PDT to June 9, 10 a.m. PDT, offering you the chance to test upcoming changes and features coming in the next season for the base game, shaking up how you play cross both Eternal and Seasonal Realms.
 
VKO0FT9QY1YS1754699164594.png


The 3.1 PTR: What You Need to Know

https://news.blizzard.com/en-us/article/24259077/the-3-1-ptr-what-you-need-to-know

The 3.1.0 Public Test Realm (PTR) for Diablo IV will be available from June 2, 10:00 a.m. PDT to June 9, 10 a.m. PDT, offering you the chance to test upcoming changes and features coming in the next season for the base game, shaking up how you play cross both Eternal and Seasonal Realms.
Solo Self Found (SSF) is a character state that allows you to take the role of the solo wanderer carving their fortune alone across Sanctuary, giving more options to challenge yourself the way you want. When you choose SSF as a character state, you accept on the following challenges:

  • SSF characters must be Seasonal only. They can also be either Normal or Hardcore.
  • SSF characters cannot join parties or trade with other players.
  • SSF share their own stash, currency, Paragon, and more only with other SSF characters on their account.

Eli SSF ei vaikuta pelaamiseen mitenkään. 😅
 
VKO0FT9QY1YS1754699164594.png


The 3.1 PTR: What You Need to Know

https://news.blizzard.com/en-us/article/24259077/the-3-1-ptr-what-you-need-to-know

The 3.1.0 Public Test Realm (PTR) for Diablo IV will be available from June 2, 10:00 a.m. PDT to June 9, 10 a.m. PDT, offering you the chance to test upcoming changes and features coming in the next season for the base game, shaking up how you play cross both Eternal and Seasonal Realms.
Jännä nähdä onko SSF:ssä oma ladderi. Toisi ihan eri näkökulman ladderiin kun tradeaminen ei ole mahdollista, sillä kaikki kamppeet täytyisi kerätä itse.
 
Jännä nähdä onko SSF:ssä oma ladderi. Toisi ihan eri näkökulman ladderiin kun tradeaminen ei ole mahdollista, sillä kaikki kamppeet täytyisi kerätä itse.
On siinä, oli se tuolla artikkelissa mainittu.

The fearless souls adopting this mode will enjoy exclusive SSF-only Tower Leaderboards to show off their true solo prowess.

Additionally, with the addition of Solo Self Found, the following Filters have been added to Leaderboards:
  • Solo Self Found
  • Hardcore Solo Self Found
 
Reilun viikon tauko ja taas melkein kaikki muutettu pelissä, taas pitäs warlock uusia kaikki, että pystyy t12 meneen. ja kaikki arkut umpitäynnä, pitäs tehdä mule altteja, niinkuin aikanaan d2.

Jos ei muuten pelaa niin kannattaa ainakin tuo ilmainen kypärä cosmetic käydä hakeen pelistä.
Ja itelle sopii tuo SSF kuin nyrkki silmään, pelaan käytännössä soolona koko ajan, en tradee yhtään.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
308 608
Viestejä
5 230 074
Jäsenet
83 358
Uusin jäsen
lampunhenri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom