No täähän se mielipiteissä erottava tekijä on.
Itelle peli näyttäytyy ja ennen kaikkea tuntuu ihan vaan muutamalta dungeon-pohjalta (eri läpäisyehtoineen) ja ehkä yhtenä-kahtena cellar-pohjana, joita on ihan häikäilemättä copypastettu pelin skaalaamiseksi "isoksi". Noita dungeoneita vois copypasteta minimieffortilla reilusta sadasta vaikka tuhanteen, eikä se musta kovinkaa hyvin "paksuntaisi" peliä, kun se olisi vaan aivan identtiseltä tuntuvan sisällön juoksemista all over again.
Tai no, siihenhän koko pelin end game nightmare-dunkkujen muodossa itse asiassa perustuukin - juostaan kirjaimellisesti ihan saatanan samoja luolia, joita on leveliltä yksi asti juostu.
Ite level 65 tms nyt ja puutuminen luoliin tapahtui jo jossain main quest linen lopulla ja siitä asti hampaat irvessä pitänyt näitä vääntää, eikä meinaa exeä huvittaa avata enää, kun levelaaminen on sen verta hidasta ja progression tunteen puuttuminen saa saman pahvin maistumaan entistä paskemmalta
Että ihan rehellisen vastavuoroisesti on vaikea ymmärtää ihmisiä jotka juoksee vaikka pelin kaikki escort-questit ja cellarit läpi ja aidosti ajattelee niistä, että wahuu onpa paljon sisältöä. Tai että oikeesti kymmenettä kertaa putkeen jossain dungeonissa joidenki kivipaasien ettiminen tuntuis aidosti hyvältä. Peli on aivan liikaa minimaalisia sekunneissa laskettavia fightejä, joita edistää helposti joku 3-10 minuutin downtime jonkun siirtymisen tai muun typerän venailun muodossa.