Itsellä taas alussa painat nappia ja bossi kuolee ja nyt levelillä 52 ja saa taistella että saa bossit kaatumaan.Joo, itellä eniten pännii kun vaikeustaso laskenut kun World Tier noussut, Nightmare paaaaaljon helpompi entä WT1 (WT4 ei kokemusta, hahmo lvl60). Dunkkujen/eventtien/jne bosseissa harmittaa kun moneen on selkeästi suunniteltu bossille phaset ja pitäs opetella ne ulkoa pärjätäkseen, mutta nyt riittää kun max 10s rämpyttää nappeja ja bossit on nurin.
Olenko käsittänyt oikein että suunnitelmissa on resetti aina seasinin alussa?Yleisesti ottaen huippu launchi tämä ollut teknisesti ja sisällöltään - Seasoneiden varaan peli suunniteltu ja Season 1 starttaa jo kuukauden päästä? Tokkopa sunnuntaipelaajalta tekeminen loppuu, HC-pelaajat ei puolestaan ole koskaan tyytyväisiä.
Taitaa kuitenkin olla että tämä peli on lähinnä suunniteltu casuaali pelaajille joita koko populaatiosta on varmaan 99%.Kuten tuossa yllä jo kirjoitin, tiedän mitä nämä aRPG:t ovat ja loputon grindi ja saman toisto on niissä se juttu. Ei se yllätyksenä tullut. Luulin kuitenkin, että end gamessa olisi enemmän ja monipuolisempaa kontenttia ja yli päätään bosseihin (dungeonit ja muut) olisi panostettu enemmän ja ne olisivat olleet monipuolisempia. Ei tarvitse olla ADHD, että kahdessa viikossa on nähnyt kampanjan, ison kasan side questeja ja dunkkuja, world bossit, sekä Tree of Whispersin, Helltide eventit ja NM dungeonit, mitkä ovat sitä end gamea tällä hetkellä.
Mutta kuten jo sanoin, moni jaksaa tahkota samaa loputtomiin, itselle se alkaa tökkiä tietyn rajan jälkeen. Siksi uusi hahmokin vasta tulevalle seasonille. Peli on kuitenkin hyvä ja odottelen mielenkiinnolla mitä tuleman pitää. Onhan tämä ollut pihalla vasta pari viikkoa, joten reilusti lisää kontenttia on varmasti tulossa.
Viimeksi muokattu: