Nyt löyty omia korvia hivelevä dac ja amp paritus. Denafrips Ares II ja RebelAmp. Huhhels, ostin juuri joku aika sitten HD800s takaisin uteliaisuuttani kokeiluun. Olin vähän vaiheilla tässä, että onko nämä wörtit pitää koska vokaalit on jotenkin tuntunut aina kauhean etäisiltä ja ''vaimeilta'' näillä. Eilen sain RebelAmpin postissa ja kuuntelin ZMF Auteureilla aivan hekumoissa koko illan. Nyt ajattelin, että tekeekö nämä samaa taikuutta HD800s ja voi kyllä tekee.
En oo ikinä ennen Class A amppia kokeillut, ja tää yllätti mut melkein yhtä kovaa kuin Denafrips daccien joukossa. Tässä on jotain todella maagista lämmittävää taikaa. Ääni tuntuu rehellisesti sanottuna mun mielestä paljon enemmän putkimaisen lämpimältä kun mun Feliks Audio Echo tai Eufonika H7. Äärettömän musikaalinen vahvistin. Tätä ennen kuuntelin jonkun aikaa hehkutettua ja helvetin hyvin mittautuvaa Topping A90. Ei siinä varsinaisesti vikaa ole, mutta kyllä tämä on mun makuun paljon maukkaampi vahvistin. A90 on niin järjettömän kliininen ja tavallaan kylmä, eli varmaankin juuri hyvin neutraali joka johtaa noihin hyviin mittaustuloksiinkin. Mä en kyllä ole henkilökohtaisesti ikinä noitten mittauksien perusteella ostanut mitään laitteita.
Jos jotain negatiivista tästä pitää hakea Toppingiin verrattuna niin se on se, että tällä on niin helppoa kuunnella, että volat nousee helposti koko ajan ylöspäin. Toppingilla oli kiva kuunnella maltillisemmilla volyymeillä sillä tuo kliinisyys teki sen, että kaikki jotenkin paljastui helpommin. Tämä sulavoittaa äänen niin upean tasaiseksi, että oikein ihmetyttää. Multa erittäin vahva suositus tälle vahvarille jos joku on etsimässä tuon 500-600e hintaluokan vahvistinta.
Värivaihtoehdot olivat musta tai vihreä. Normaalisti olisin ottanut tuon mustan, mutta kelasin tuon vihreän näyttävän jotenkin kuvissa niin kiehtovalta, että otin riskin ja valitsin sen vaikka rikkookin hyvin mun työpöydän sinfonian. Jollain kierolla tavalla kyllä tykkään tosta väristäkin aivan mielettömän paljon. Jos joku tämän päätyy ostamaan niin yks varoituksen sananen, tämä on aivan mahdottoman ison kokoinen. Ainakin omiin aikaisempiin laitteistoihin verrattuna.