CDON.com

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Palautin tuotteen CDONiin yli kuukausi sitten mutta ei ole vielä tullut ilmoitusta, että se olisi rekisteröity. Viimeksi kun tein palautuksen, kesti muistaakseni vajaa 2 viikkoa.

Mikähän kestää?
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
694
Ja kumpikaan noista ei ole cdonin myymä jos katsot tarkemmin.
Kelloa myy estore ja koteloa Pryliq ab
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Ja kumpikaan noista ei ole cdonin myymä jos katsot tarkemmin.
Kelloa myy estore ja koteloa Pryliq ab
Aivan ja siksi Cdon.com on kuraa tälläisten vuoksi jotka alennus kusettaa tuolla.
Cdon.com sivusto kuitenkin on se paikka jossa näitäkin tuotteita myydää joten kyllä katson että se on Cdon.com vika kun tälläistä antaa tapahtua.

Näistä toki ennenkin on ollut jotain iltalehdessä ja joillakin foorumeilla ihmettelyä.
 
Viimeksi muokattu:

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Menin pitkästä aikaa kuukausi sitten tuolta tilaamaan yhden tuotteen, ja siitä lähtien viikossa tulee useampi mainosposti. Kävin sitten pyytämässä, että pääsisin moiselta roskalistalta pois. Toimenpiteen jälkeen tuli muistaakseni ilmoitus, että voi kestää parikin viikkoa(wtf), ennen kuin tiedotteet loppuvat. Ihme pelleilyä. No, pistin menemään roskapostiksi, koska en odota tuolta kummoisia tarjouksia.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 105
Tää oli ihan luottopaikka musan, leffojen ja pelien hankintaan joskus viime vuosikymmenellä, mutta sen jälkeen viime vuosien aikana on kyllä tultu laadussa todella paljon alas. Hankin viime keväänä täältä Xboxin sun muuta, ja kun nyt kesällä sain CDON+ jäsenyyden palkinnon lunastettua, ei tule edes selailtua niiden sivuja kuten ennen.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 458
Tuoltahan sai joskus jopa tietotekniikkaakin kohtuuhinnalla. Nykyään ei juurikaan mitään ostettavaa tuolla enää ole. Lisäksi asiakaspalvelu on siinä määrin luokatonta, että en suosittele tilaamaan tuolta muuten kuin laskulla. Palautin tuonne tuotteita ja niiden palautuskäsittely kesti kokonaisuudessaan yli puoli vuotta ja karhukirjeitä tuli jatkuvasti Qlirolta.

Mikäli tuote on palautettu niin laskutus pitää keskeyttää. Tässä firmassa se ei onnistunut mitenkään. Laskut olivat menossa perintään ja asia ratkesi vasta kun juristini oli yritykseen yhteydessä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 839
Cdon.com alkanut olemaan nykyään sellainen mitä ei tee mieli edes vilkaista, muutama satunnainen tarjous ja sitten joukossa näitä alennus hinta kusetuksia.
Tulee mieleen joku wish tms. mutta cdon.com vetää vieläkin törkeemmin.


esim. tälläiset pisti silmään
Lompakkokotelot Iphone 5/5S/5SE Äkta Skinn, White, Apple iPhone 5

Älykello Y1 - Android & iOS - Valkoinen
Ainakin Suomen lain mukaan tuollainen on puhtaasti laitonta markkinontia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 879
Menin pitkästä aikaa kuukausi sitten tuolta tilaamaan yhden tuotteen, ja siitä lähtien viikossa tulee useampi mainosposti. Kävin sitten pyytämässä, että pääsisin moiselta roskalistalta pois. Toimenpiteen jälkeen tuli muistaakseni ilmoitus, että voi kestää parikin viikkoa(wtf), ennen kuin tiedotteet loppuvat. Ihme pelleilyä. No, pistin menemään roskapostiksi, koska en odota tuolta kummoisia tarjouksia.
Tilasin tuolta leffoja, kävi sama asia. Yhtäkkiä kaikki mainokset meni päälle.

Tilaan vieläkin uusia julkaisuja, kunnes Discshop toteuttaa sen "ilmoita, kun tuotetta on varastossa". Ostan nykyään paljon vähemmän leffoja, mutta ostan kuitenkin. Ja niitä tuolta vielä saa kohtuuhintaan ja tulevat ehjänä perille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 879
CDON:ia puolustellakseni, siellä on joskus myös erittäin hyviä tarjouksia. Luultavasti siellä joku automatisoitu systeemi tekee näitä alennuksia, kun joskus on tuollaisia suorastaan kusetuksenmakuisia ja joskus sitten semmosia hintavirhe-tasoisia löytöjä. Ja olen tilannut useasti ja homma toiminut (ei kokemusta palautuksista), että ei se kusetusfirma kuitenkaan ole pohjimmiltaan.

Esimerkkitarjous:
Razer Lancehead Wireless 50.95 Eur, alennettu -43% alkuperäisestä hinnasta 89€, joka on luultavasti langallisen version alkuperäinen hinta? Muualla normaalihinta noin 129€
Razer Lancehead Wireless
On kokemusta palautuksista. Pientä kitkaa on ollut välillä , mutta aina palautukset on menneet läpi ja aina olen saanut rahaa tilille tai korvaavan tuotteen. Luottaisin takuun toimivuuteen ja palautuksiin tässä firmassa oman kokemukseni perusteella.

Lisäksi noiden kaikki leffat tulevat ehjinä ja nopeasti, niin niitä tilailen useammin vuodessa.

Ei ne ole varsinainen kusetusfirma, mutta juuri tuo automaatti ja muut huonot bisnestavat (esim. ei-varastossa olevan tuotteen listaaminen tulevaa myyntihintaa alhaisemmalla hinnalla) tekevät siitä vähän tällaisen b-luokan yrityksen. Kyllä sieltä voi tilata ja saa tuotteet, ja takuu toimii, mutta hinta on sitten se kysymysmerkki ja voi päätyä ostamaan "alennustuotteen" sieltä, joka olisi muissa kaupoissa normaalihintainen.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Palautin tuonne tuotteita ja niiden palautuskäsittely kesti kokonaisuudessaan yli puoli vuotta ja karhukirjeitä tuli jatkuvasti Qlirolta.

Mikäli tuote on palautettu niin laskutus pitää keskeyttää. Tässä firmassa se ei onnistunut mitenkään. Laskut olivat menossa perintään ja asia ratkesi vasta kun juristini oli yritykseen yhteydessä.
Meidän, joilla on vähemmän selkärankaa saati halua tapella tuollaisesta, on parempi vain ilmoittaa Qlirolle palautuksesta ennen eräpäivää ja pyytää laskun lykkäystä (myönnetään aina). Kunnioitan periaatteen miehiä ja naisia, mutta tuo on paljon vähemmän vaivan tie ja vie ehkä minuutin aikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 458
Meidän, joilla on vähemmän selkärankaa saati halua tapella tuollaisesta, on parempi vain ilmoittaa Qlirolle palautuksesta ennen eräpäivää ja pyytää laskun lykkäystä (myönnetään aina). Kunnioitan periaatteen miehiä ja naisia, mutta tuo on paljon vähemmän vaivan tie ja vie ehkä minuutin aikaa.
Itseasiassa ilmoitin lähes jokaisen karhukirjeen jälkeen palauttaneeni tuotteet. Eivät onnistuneet laskutustaan saamaan aisoihin ja vetosivat teknisiin syihin. Puoli vuotta asiaa katseltuani pistin juristin asialle, jonka ansiosta hyvittivät tuotteet jotka olivat kuulemma kadonneet palautuksen jälkeen.

Tässähän on se hyvä puoli, että nuo juristin käytöstä aiheutuneet kulut voi katsoa vastapuolen vahingoksi.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Itseasiassa ilmoitin lähes jokaisen karhukirjeen jälkeen palauttaneeni tuotteet. Eivät onnistuneet laskutustaan saamaan aisoihin ja vetosivat teknisiin syihin. Puoli vuotta asiaa katseltuani pistin juristin asialle, jonka ansiosta hyvittivät tuotteet jotka olivat kuulemma kadonneet palautuksen jälkeen.

Tässähän on se hyvä puoli, että nuo juristin käytöstä aiheutuneet kulut voi katsoa vastapuolen vahingoksi.
Aivan joo, palautus oli siis kadonnut matkalle. Etenkin siinä tapauksessa toimit kyllä täysin oikein.

Palautus seurantakoodillisena pakettina on toki turvallisempi valinta.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 458
Aivan joo, palautus oli siis kadonnut matkalle. Etenkin siinä tapauksessa toimit kyllä täysin oikein.

Palautus seurantakoodillisena pakettina on toki turvallisempi valinta.
Tästähän oli seurantakoodi ja paketti oli sen mukaan otettu vastaan. CDON ilmoitti jälkikäteen että paketti on kadonnut heiltä vastaanoton jälkeen, vihjasivat jopa että paketti on varastettu henkilökunnan toimesta. Tämän asian hoito oli kokonaisuutena yritykseltä täysi farssi.
 
  • Tykkää
Reactions: Zat

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Tästähän oli seurantakoodi ja paketti oli sen mukaan otettu vastaan. CDON ilmoitti jälkikäteen että paketti on kadonnut heiltä vastaanoton jälkeen, vihjasivat jopa että paketti on varastettu henkilökunnan toimesta. Tämän asian hoito oli kokonaisuutena yritykseltä täysi farssi.
No ei perkele. Aika katastrofi kyllä sitten :mad:
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
2 504
Tilasin 25.10. tuotteen lahjaksi. 27.10. muuttui tilaksi lähetetty ja oma tilaushistoria -sivuilla lukee myös 27.10. 14:15 "Klar att skickas iväg, transport bokad hos Posti", mikä kääntyy "valmiina lähetettäväksi, kuljetus varattu postiin". Myös seuranta tunnus on postiin, mutta postin seurannassa "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan". Neljä päivää vanha tuokin viesti nyt. Pelko perseessä, että isänpäivä ehtii ennen lahjaa.

CDON:in chat-asiakaspalvelu "Valitettavasti emme ole paikalla tällä hetkellä."
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 698
Tilasin 25.10. tuotteen lahjaksi. 27.10. muuttui tilaksi lähetetty ja oma tilaushistoria -sivuilla lukee myös 27.10. 14:15 "Klar att skickas iväg, transport bokad hos Posti", mikä kääntyy "valmiina lähetettäväksi, kuljetus varattu postiin". Myös seuranta tunnus on postiin, mutta postin seurannassa "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan". Neljä päivää vanha tuokin viesti nyt. Pelko perseessä, että isänpäivä ehtii ennen lahjaa.

CDON:in chat-asiakaspalvelu "Valitettavasti emme ole paikalla tällä hetkellä."
Aikalailla viikko noissa on menny lähetyksestä aina ennenkuin saapunut.
Eiköhän toi ole sulla ensviikon ma-ti paikkeilla!
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
2 504
Aikalailla viikko noissa on menny lähetyksestä aina ennenkuin saapunut.
Eiköhän toi ole sulla ensviikon ma-ti paikkeilla!
Jotenkin käsittämätöntä, että Ahvenanmaalta mantereelle menee näin kauan plus mahdolliset postin sekoilut siihen päälle. Tilannut nyt esimerkiksi muutamia kertoja Saksasta tai Briteistä, ja aina ollut parissa päivässä tuote kotona. Posti ei ole noissa tilauksissa ollut välikätenä, niin homma rullannut. Postin toimitukset ovat itsellä nyt viime aikoina tahmanneet pahan kerran, ja joutunut odottelemaan kuljetusta yli viikon pätkiäkin. Se tässä pelottaa, että posti saa paketin kuljetettavaksi vasta ensi viikon alussa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Jotenkin käsittämätöntä, että Ahvenanmaalta mantereelle menee näin kauan plus mahdolliset postin sekoilut siihen päälle. Tilannut nyt esimerkiksi muutamia kertoja Saksasta tai Briteistä, ja aina ollut parissa päivässä tuote kotona. Posti ei ole noissa tilauksissa ollut välikätenä, niin homma rullannut. Postin toimitukset ovat itsellä nyt viime aikoina tahmanneet pahan kerran, ja joutunut odottelemaan kuljetusta yli viikon pätkiäkin. Se tässä pelottaa, että posti saa paketin kuljetettavaksi vasta ensi viikon alussa.
Useimmiten nuo tulee oikeasti Ruotsista, vaikka sitä ei paketin merkinnöissä näykään. Eli logistiikkaa on viivyttämässä kolme hidastelijaa: PostNord, Åland Post ja Posti.

Postin seurannassa se näkyy vasta kun paketti on Manner-Suomessa, ja siitä perilletuloon menee 1 - 2 arkipäivää.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Ei varmaan paljoa auta cdon:ille valitella kun oma Death stranding on lojunu (oletettavasti) lähimmässä postin lajittelukeskuksessa sen 2 viikkoa kun olivat päivän liian myöhään sen laittaneet tulemaan?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Ei varmaan paljoa auta cdon:ille valitella kun oma Death stranding on lojunu (oletettavasti) lähimmässä postin lajittelukeskuksessa sen 2 viikkoa kun olivat päivän liian myöhään sen laittaneet tulemaan?
Minkäpä ne sille mahtaa. Mutta 14 päivän peruutusoikeus alkaa vasta kun tavaran saat, joten voit kyllä vapaasti palauttaa sen sitten kun se suvaitsee saapua.
 

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
Omakin tilaus lähti juuri ennen kun ilmoittivat sivuilla että siirtyvät lakon takia postipakettikuljetukseen. Toisaalta silloin taitaa välttää että ei tarvitse myös hakea postista.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 698
Omakin tilaus lähti juuri ennen kun ilmoittivat sivuilla että siirtyvät lakon takia postipakettikuljetukseen. Toisaalta silloin taitaa välttää että ei tarvitse myös hakea postista.
Ei oo itellä ykskään cdonin lähetys tullu suoraan luukusta. Aina ne on ollu liian leveitä vaikka olisi vain yks elokuva. Ja pahimillaan ne pystyy hakemaan vasta seuraavana päivänä postista...
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Ne paketit ovat kieltämättä perseestä, etenkin jos on ovi kiinni niin yritä sellasita sinne änkeä, onneksi sen ainoan kerran kun itse joutun sellasen kuskaamaan oli asukas kotona.
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
224
näitä kun luki niin alkoi mietityttämään kannattiko kauittimia(audio pro) lähettää noille takuuhuoltoon Ruotsiin, saa nähdä minkälainen tarina tästä tulee.

Ongelma olisi ollut kierrettävissä ostamalla ulkoisen dac:n (3,5 mm liitäntä mykkä) mutta kun halusi kokea takuuhuollon toimivuuden...
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 458
CDON muuten veloittaa nykyään palautuskuluja 4,90€ (ennen 0€) myös itse toimittamistaan paketeista.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 458
Ainahan siellä on postikulut ollu? Yli 100e tilauksissa on ilmainen ja klubilaisille olikohan nyt 20e yli.
Palautuskuluista kyse. Palautus on ollut ilmainen.

Screenshot 2020-02-04 at 17.43.09.png


Yhtiö ei tietenkään ole onnistunut päivittämään edes ostoehtojaan vaikka soveltaa jo laittomasti uusia ehtoja? Kenenkään ei pidä mennä palautuksesta mitään maksamaan.


Screenshot 2020-02-04 at 17.45.22.png

Screenshot 2020-02-04 at 17.45.47.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 658
Palautuskuluista kyse. Palautus on ollut ilmainen.



Yhtiö ei tietenkään ole onnistunut päivittämään edes ostoehtojaan vaikka soveltaa jo laittomasti uusia ehtoja? Kenenkään ei pidä mennä palautuksesta mitään maksamaan.




Katohan. Täytyy opetella lukemaan :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 157
Yhtiö ei tietenkään ole onnistunut päivittämään edes ostoehtojaan vaikka soveltaa jo laittomasti uusia ehtoja? Kenenkään ei pidä mennä palautuksesta mitään maksamaan.


Näyttäisi olevan muutakin laitonta, eli "asiakkaan vastuu päättyy, kun CDON on vastaanottanut palautuksen".
Asiakkaan vastuu päättyy siinä vaiheessa kun on vienyt palautuksen postiin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
126
Hienosti kyllä itellä menny takuu asiat cdonin kans perhana..

Jouukuussa imurin kahva päätti hajota ja takuuta kun oli nii tottakai sitä hyödyntään. Sain aina ~viikon verran odotella vastausta maileihin cdonilta ja parin viikon päästä sain jo tarvittavat ja korjatut tiedot millä lähettää huoltoon. Paketti vastaanotettu seurantatunnuksen mukaan 17.12.19 mää oottelin ihan rauhassa ku joulut sun muuta. 20.01.2020 aloin kyselemään että mitähän sille osalle kuuluu, kerta ei minulle annetun linkin kautta ollut päivittynyt mikään. Viikon päästä vastattiin, että odota rauhassa kun oli jouut sun muuta nii menee aikaa. Kyselin heti perään 7.2.2020 ja tähänkin vastattiin jo 11.2.2020 että kysellään huollosta nyt sitten 14.2.2020 tuli viestiä ettei huoltoliike löydä koko pakettia ja laittaa lähetystunnus tai kuitti palautuksesta heille. Katotaan mitä seuraavaksi ja joo eihän noi mahottoman pitkiä aikoja ole mitä olen joutunut vastausta aina odotteleen tympäsee vaan. Uusi osakaan ei taida maksaa 30€ enempää ja vanhankin olisin voinut vaikka liimata ite.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 458
On tämä kyllä uskomaton firma. Asiakaspalautusmaksu oli leivottu laskulle vaikka tilaushetkellä missään ei mainittu maksullisesta palautuksesta. Tuotteet oli CDONin toimittamia.

Screenshot 2020-02-24 at 12.54.13.png
Screenshot 2020-02-24 at 12.51.26.png
Screenshot 2020-02-24 at 12.50.56.png

Luonnollisesti en aio tätä laskua maksaa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
On tämä kyllä uskomaton firma. Asiakaspalautusmaksu oli leivottu laskulle vaikka tilaushetkellä missään ei mainittu maksullisesta palautuksesta. Tuotteet oli CDONin toimittamia.





Luonnollisesti en aio tätä laskua maksaa.
Tapauksessasi koen kyllä jonkinlaiseksi riskiksi sen, että jos käyt tuon 5 €:n osalta hankalaksi, niin saattavat katsoa tarkemmin sitä, miten tuon bundlen hajottaminen vaikuttaa konsolin hintaan. Eli jäljelle jäävä 134 €:n Switch Lite saattaakin pompsahtaa normaalihintaiseksi, koska palautit osia alkuperäisestä pakettitarjouksesta (jossa vielä hyödynsit hintavirhettä), mikä siitä teki noin halvan.

Itse ainakin mieluummin nielisin 5 € menetyksen kuin ottaisin sen riskin.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 458
Luonnollisesti varmaan maksat myös asianmukaisesti konsolista normaalihinnan, kun olet palauttanut tarjoukseen oikeuttaneet bundle-osat ja pitänyt pelkän konsolin?
Se nyt ei liity tähän millään tavalla. Todistaa vain sen kuinka kujalla firma on tuon laskutuksen osalta. Korjatkoon laskun jos siltä tuntuu, minä kyllä maksan sen mikä kuuluu mutta vien asian siinä tapauksessa kilpalu ja kuluttajavirastoon.

Tälläinen toiminta, että lisätään laskulle jälkikäteen sopimusehtojen vastaisia kuluja on täysin käsittämätöntä.

Toisekseen olisi tuon CDON+ jäänyt ostamatta jos olisi ostohetkellä ollut tiedossa, että ilmainen toimitus & palautus ei ole voimassa koko paketin voimassaoloajan. Tuostakin voisi toki KKV:ltä kysyä mielipidettä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Korjatkoon laskun jos siltä tuntuu, minä kyllä maksan sen mikä kuuluu mutta vien asian siinä tapauksessa kilpalu ja kuluttajavirastoon.
Siis mitä tarkalleenottaen viet sinne KKV:lle, jos laskusta poistetaan tuo ylimääräinen palautusveloitus ja muutetaan konsolin hinta oikeaksi?

Tälläinen toiminta, että lisätään laskulle jälkikäteen sopimusehtojen vastaisia kuluja on täysin käsittämätöntä.
Virheitä sattuu. Koititko edes selvittää tilannetta ennenkuin tulit tänne taas kerran purkautumaan CDON:n toiminnasta? Varmaan korjaisivat tilanteen ilman suurempaa vääntöä, kun vain huomauttaisit sinne että tilausta tehdessä ehdoissa ei ole ollut tällaista maksua.

Toisekseen olisi tuon CDON+ jäänyt ostamatta jos olisi ostohetkellä ollut tiedossa, että ilmainen toimitus & palautus ei ole voimassa koko paketin voimassaoloajan. Tuostakin voisi toki KKV:ltä kysyä mielipidettä.
Olet tässä ketjussa varmaan viimeiset 2 vuotta valittanut säännöllisesti siitä kuinka surkea lafka tuo CDON on ja silti menet ostamaan jonkun plus-jäsenyyden sinne? Voisi olettaa, että tässä vaiheessa ymmärtäisi jo pysyä kaukana kyseisestä firmasta. Meininki alkaa kuulostamaan hieman siltä, että hakataan tietoisesti päätä seinään ja ihmetellään kun sattuu..
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 458
Virheitä sattuu. Koititko edes selvittää tilannetta ennenkuin tulit tänne taas kerran purkautumaan CDON:n toiminnasta? Varmaan korjaisivat tilanteen ilman suurempaa vääntöä, kun vain huomauttaisit sinne että tilausta tehdessä ehdoissa ei ole ollut tällaista maksua.



Olet tässä ketjussa varmaan viimeiset 2 vuotta valittanut säännöllisesti siitä kuinka surkea lafka tuo CDON on ja silti menet ostamaan jonkun plus-jäsenyyden sinne? Voisi olettaa, että tässä vaiheessa ymmärtäisi jo pysyä kaukana kyseisestä firmasta. Meininki alkaa kuulostamaan hieman siltä, että hakataan tietoisesti päätä seinään ja ihmetellään kun sattuu..
Virheitä sattuu kuten sanoit ja oma oletus on, että niistä myös opitaan.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 458
CDON vastasi tänään tiedusteluuni ja ylimääräinen veloitus on korjattu. Voitaneen todeta, että toimivat tällä kertaa nopeasti ja asianmukaisesti. Tällä erää näyttäisi siis siltä, ettei niitä kahden viikon viiveitä viestien käsittelyssä näyttäisi ainakaan tällä hetkellä olevan hyvä suunta siis.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Vaikka onkin useille selvää niin eipä tuolta kannata mitään uusia pelejä ostaa. Doom Eternalin tilasin sillon kun se oli cdon+ tarjouksessa ja lähetettiin vasta torstaina niin ei se millään ois perjantaiksi tänne ehtiny (ilmotuksessa ei edes mitään mainintaa siitä että oliko digitaalinen vai ei)
Eihän tossa muuten mitään mutta meni vkl suunnitelmat poskilleen, joo oisin voinu tyyriimmällä ostaa digitaalisen version ja lähettää tuon takaisin/myydä mutta ei jaksa vaivautua.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 067
Ei ole tullu pitkään aikaan mitään ostettua.
Samalla huomioin että joku talousjohtaja oli nimitetty toimitusjohtajaksi, kohta alkuperäinen cdon on pelkkä rahoitusyhtiö.
CDON eriytetään eri yhtiöksi, myydään pois?

Eli varmasti ostoehdot CDONissa huononee entisestään. Missähän Amazon ruotsi viipyy?

1590209697321.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Tein pitkästä aikaa tilauksen CDONiin ja maksutavaksi valitsin 14pv laskun. Kun painoin vahvistusta, se kysyi jotain että "Käytä rekisteröityä osoitetta". Painoin että kyllä ja sitten tilaus meni läpi, mutta toimitusosoitteeksi tuli vanha osoitteeni. Ilmeisesti jostain Qliron järjestelmistä. CDON:ssa minulla on kyllä uusi osoitteeni vaihdettu jo kauan sitten. Pistin jo viestiä tonne mutta ne reagoi noihin viesteihin niin hitaasti, etten ihmettele vaikka ehtisivät lähettää vanhaan osoitteeseen. Jos menee ihan kirjepostina niin sitten toimitus menee väärään osoitteen enkä saa tuotteita ja laskun joudun silti maksamaan.

Kirjauduin Qliron omille sivuille muttei sieltä voi itse tuota osoitetta vaihtaa vaan pitäisi ilmeisesti siitä tehdä pyyntö tuonne. On kyllä systeemit.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Tein pitkästä aikaa tilauksen CDONiin ja maksutavaksi valitsin 14pv laskun. Kun painoin vahvistusta, se kysyi jotain että "Käytä rekisteröityä osoitetta". Painoin että kyllä ja sitten tilaus meni läpi, mutta toimitusosoitteeksi tuli vanha osoitteeni. Ilmeisesti jostain Qliron järjestelmistä. CDON:ssa minulla on kyllä uusi osoitteeni vaihdettu jo kauan sitten. Pistin jo viestiä tonne mutta ne reagoi noihin viesteihin niin hitaasti, etten ihmettele vaikka ehtisivät lähettää vanhaan osoitteeseen. Jos menee ihan kirjepostina niin sitten toimitus menee väärään osoitteen enkä saa tuotteita ja laskun joudun silti maksamaan.

Kirjauduin Qliron omille sivuille muttei sieltä voi itse tuota osoitetta vaihtaa vaan pitäisi ilmeisesti siitä tehdä pyyntö tuonne. On kyllä systeemit.
CDON vastasikin yllättävän nopeasti:

"... Nyt tilauksesi on jo kuljetusyhtiön käsittelyssä, mutta se on sen verran iso ja se ohjataan Postin toimipisteeseen. Toivottavasti saat sen noudettua sieltä. ... "

Ei kuulemma keretty päivittämään osoitetta vaikka eilen tein tilauksen, eihän se sunnuntaina vielä mihinkään lähde :D

Jos se tulee ihan pakettina niin sehän näkyy mulla sitten OmaPostissa ja voin sieltä saatavalla koodilla noutaa. Ei kai sillä osoitteella silloin ole väliä. Vanha ja uusi osoite on samalla postinumeroalueella niin ei tarvi toiselle puolelle Suomea lähteä noutamaan.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Sarjassamme huvittavaa. Lyönyt nyt yhden "import" leffan muutamaan kertaan jo "seurattavaksi" kun ei ole saatavilla. Tulee sit joskus 1-2vkon sisään ilmoitus, että "Nyt ois tarjolla" ja se on siellä ehkä vuorokauden ja sit taas pitää laittaa seurattavaksi. Ootteleen muutaman kuukauden päässä olevaa synttärikuponkia, nii sillä voi sit ostaa sen halvemmalla, jahka tulee taas tarjolle.

Edelleen on kyl tullut ostettua adlibriksen kirjoja satunnaisesti CDONn kautta, niiden kanssa ei tuon yhen jupakan jälkeen mitään ongelmia.
 
Liittynyt
12.06.2018
Viestejä
342
Aika erikoiseksi menee noi maksulomakkeet. Olin aikeissa maksaa OP:n verkkopankin kautta, mutta vähän omituisesti olisi pitänyt syöttää pankkitunnukset ja avainluku cdon:in omalle lomakkeelle. Sivut eivät siis ohjanneet omaan verkkopankkiin suorittamaan maksua. En todellakaan laittanut, enkä laita, tommosille sivuille pankkitietojani.

Siirryin maksamaan luottokortilla...no eipä riittänyt luottokortin tiedot, vaan avasi jonkinlaisessa ponnahdusikkunassa OP:n verkkopankin (näköiset) lomakkeet, joihin piti laittaa verkkopankin tunnukset ja avainluvut. Vitutti laittaa, mutta kun piti saada ostos tehtyä, niin laitoin sitten.

Voisko nämä tunnetut verkkokaupat toimia oikein ja jättää pakottamatta&opettamatta ihmisille, että pankkitunnuksia voi viljellä ympäri nettiä kaikenlaisille sivuille ja lomakkeille?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 313
Viestejä
4 157 007
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom