CDON.com

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
148
Puoli vuotta on ihan ok aika odotella rahoja/hyvitystä takaisin palautetuista tuotteista. OK. :cigar2:

Moni yritys soveltaa periaatetta jossa maksat vain pitämäsi tuotteet. Sellainenkin pieni yritys kuin H&M kehottaa vähentämään omatoimisesti laskun kokonaissummasta ne tuotteet, jotka on palauttanut. Tämä on toiminut aiemmin ongelmitta myös Qlirolle, joten olisi kiva kuulla mitähän vitun sooloilua tässä on tapahtunut.

Asia nytkähti tänään taas hiukan eteenpäin ja ilmoittivat CDONilla hyvittäneensä nuo tuotteet, mutta rahojen takaisin saamiseksi pitää ottaa erikseen jälleen yhteyttä Qliroon. Hyvin toimii kun kyse on kuitenkin samasta yhtiöstä.
Moni yritys voi soveltaa, mutta jos cdon ei sovella, niin silloin se on sooloilua, jos alkaa ite säveltämään, miten päättääkin maksaa. Jos firman käytäntö on, että maksetaan kokonaan ja sitten jos jotain palauttaa, niin siltä osin palauttaa rahat. Ja kauankos menikään aikaa siitä, kun maksoit cdonille, että pistivät palautuksesta rahat takas/kuittasivat asian heidä osaltaan ok:ksi? muutama päivä ilmeisesti?
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
1 432
Tekisi mieli jättää sisältösi huomioimatta, mutta vastaan nyt kuitenkin. Päädyt kuitenkin tämän viestin jälkeen estolistalleni, sillä et anna keskustelulle mitään lisäarvoa.

Moni yritys voi soveltaa, mutta jos cdon ei sovella, niin silloin se on sooloilua, jos alkaa ite säveltämään, miten päättääkin maksaa. Jos firman käytäntö on, että maksetaan kokonaan ja sitten jos jotain palauttaa, niin siltä osin palauttaa rahat.
Tämä ei ole mikään "firman käytäntö". Kuten mainitsin aiemminkin olen maksanut vain ne tavarat, jotka olen pitänyt. Toisekseen olen myös CDON/Qlirolle ilmoittanut tarkat tiedot tuotteista jotka olen pitänyt ja maksanut. Eivät ole pyytäneet maksamaan laskua kokonaan, joten tämä on juridisesti katsottavissa että he ovat hyväksyneet menettelytapani. Kun alkoi tulla karhukirjeitä ilmoitin, että lasku on aiheeton. Riitautetun laskun perintä pitää lopettaa _välittömästi_ riippumatta onko siitä maksettu osa tai ei.

Perusteettomasta laskusta tai perinnästä valittaminen

Ja kauankos menikään aikaa siitä, kun maksoit cdonille, että pistivät palautuksesta rahat takas/kuittasivat asian heidä osaltaan ok:ksi? muutama päivä ilmeisesti?
Joulukuussa tilasin ja nyt tuli viesti CDONilta, että tuotteet on kirjattu palautetuksi. Jotakuinkin 7 kuukautta tulee pian prosessissa täyteen. Vielä pitää toki olla Qliroon yhteydessä, että palauttavat rahat tililleni. Siinä menee kokemukseni perusteella kahdesta viikosta kahteen kuukauteen aikaa. Kun kyseessä oli muistaakseni alle 25 euron summa on sen hoitamiseen käytetty omalta osaltani ja vastapuolen osalta aikaa varsin runsaasti. Periaatteesta en ala maksamaan kenellekkään perusteettomia laskuja.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 615
Eli en kyllä itse ymmärrä, miksei voinut maksaa Cdonin laskua kokonaan heti ja sen jälkeen pistänyt viestiä palautettuista tuotteista, jonka jälkeen olisit saanut rahat aika nopeasti takaisin? Itse tehnyt juuri noin pari kertaa ja homma on ollut sen osalta ohi 4-5 arkipäivässä. En ole ikinä kuullutkaan Cdonin tapauksissa, että voi maksaa osittaismaksua ja palautella jotain. H&M toimii noin kyllä, mutta heillä se lukee suoraan siinä laskussa mikä tulee tilauksen mukana, Cdonin osalta taasen en sellaista ole nähnyt. Tuntuu jotenkin että harvinaisen yksinkertaisesta asiasta tehtiin vänkäämällä 7kk draama, joihin sekoitettiin juristikin mukaan - ja kaikki tämä vain "muillakin toimii, joten vahvasti oletan tämänkin olevan näin".
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
1 432
Eli en kyllä itse ymmärrä, miksei voinut maksaa Cdonin laskua kokonaan heti ja sen jälkeen pistänyt viestiä palautettuista tuotteista, jonka jälkeen olisit saanut rahat aika nopeasti takaisin? Itse tehnyt juuri noin pari kertaa ja homma on ollut sen osalta ohi 4-5 arkipäivässä. En ole ikinä kuullutkaan Cdonin tapauksissa, että voi maksaa osittaismaksua ja palautella jotain. H&M toimii noin kyllä, mutta heillä se lukee suoraan siinä laskussa mikä tulee tilauksen mukana, Cdonin osalta taasen en sellaista ole nähnyt. Tuntuu jotenkin että harvinaisen yksinkertaisesta asiasta tehtiin vänkäämällä 7kk draama, joihin sekoitettiin juristikin mukaan - ja kaikki tämä vain "muillakin toimii, joten vahvasti oletan tämänkin olevan näin".
Sillä nyt ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko lasku osittain tai kokonaan maksettu, etteivät onnistuneet puolessa vuodessa hyvittämään palauttamiani tuotteita. Olivat siis palautut tuotteet jossain vaiheessa löytäneet ja sen jälkeen kadottaneet. Tämän jälkeen sitten alkoi useamman kuukauden taistelu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
3 164
Sillä nyt ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko lasku osittain tai kokonaan maksettu, etteivät onnistuneet puolessa vuodessa hyvittämään palauttamiani tuotteita.
Oikeihan sinä toimit alunperin. Ei koko laskua pidä maksaa, tai voi mutta ei tarvitse.

Qlirolle pitää ilmoittaa tilinumero jos olet maksanut kokolaskun.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
747
Mistäs lähtien täällä on loppunu plussalaisten ilmaiset toimitukset?!
Edit: Eihän tuolta onnistu tilaaminen ollenkaan! :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 270
Mistäs lähtien täällä on loppunu plussalaisten ilmaiset toimitukset?!
Ei ole loppunut. Tarkista, että myyjä on CDON (ilmaisuus pätee ulkopuolisista myyjistä vain joihinkin) ja että ostoskorissa on fyysistä tavaraa vähintään 15 eurolla.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
1 432
CDON on nyt ilmoittanut hyvittäneensä palautetut tuotteet. Minun on kuitenkin oltava yhteydessä Qliroon, jotta saan rahani takaisin. Kyllä millä tahansa muulla verkkokaupalla hyvitykset päätyvät suoraan laskuttajan tietoon, mutta CDONilla ei näköjään tämäkään onnistu.

Lieneekö edes laillista jättää asia kuluttajan tehtäväksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 450
CDON on nyt ilmoittanut hyvittäneensä palautetut tuotteet. Minun on kuitenkin oltava yhteydessä Qliroon, jotta saan rahani takaisin. Kyllä millä tahansa muulla verkkokaupalla hyvitykset päätyvät suoraan laskuttajan tietoon, mutta CDONilla ei näköjään tämäkään onnistu.

Lieneekö edes laillista jättää asia kuluttajan tehtäväksi.
Mikäpä tuossa nyt laitonta olisi. Lähinnä ihmetyttää, jos asiakas voi itse laittaa laskuttajalle, että rahat takas. Mikä estää tuollaisen systeemin hyväksikäytön.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
1 194
Kyllä Qliro mielestäni jossian vaiheessa ilmoittaa, että täällä olisi ylimääräistä rahaa -anna tilinumero. Tai itseasiassa kokemukseni taisi olla Klarnasta
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 450
Rikki tuntuu olevan koko kauppa!
Ite tein tilauksen, ei tullut ilmaisia posteja mutta tilasin kuitenkin ja laitoin aspaan viestiä.
Tuli 5min vastaus aspasta:
Hei,
Kiitos viestistäsi!

Olen nyt poistanut postikulut ja ne palaavat tilillesi muutaman arkipäivän kuluessa.
Olemme pahoillamme että postikulut veloitettiin vaikka olet CDON+ -jäsen. Järjestelmässämme on valitettavasti käynyt virhe jota parhaillaan yritämme paikantaa ja korjata. Teemme parhaamme Asian selvittämiseksi ja arvioimme, että vian pitäisi olla korjattu tänään tai huomenna.
Voit jo kuitenkin nyt tehdä tilauksen postikuluitta seuraamalla seuraavia ohjeita:
1. Tyhjennä ostoskorisi
2. Kirjaudu ulos ja heti takaisin sisään asiakastilillesi
3. Lisää tuote/tuotteet uudelleen ostoskoriisi
Tämän jälkeen tilauksesi tulisi olla postikuluton kuten aikaisemmin.
Jos olet jo tehnyt tilauksen josta postikulut on veloitettu, ilmoitathan meille tilausnumerosi niin voimme poistaa postikulut siltä.
Pahoittelemme tapahtuneesta aiheutunutta vaivaa.
Jos sinulla on kysyttävää, vastaamme mielellämme!
Mukavaa päivänjatkoa!

Ystävällisin terveisin,
CDON
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
4 257
Taas hienot OVH hinnat Cdon.comissa.
Nostetaan taivaisiin että saadaan alennus näyttämään suuremmalta kuin oikeasti olisi.

Alkaa meneen kiinalais kauppojen touhuksi.
 

klasunen

Haluamani titteli on asiaton
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
84
Päivitetty case.
- Paketti käynyt postissa mutta ei ilmoitusta asiakkaalle.
- cdon palautti hinnan parin viikon ja usean viestin jälkeen
- odotellaan tilanteen kehittymistä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.10.2019
Viestejä
1
Maksoitteko näytön suoraan? itse käytin laskutusta kun ajattelin että varmaan näyttöä ei saa plus ei voinut maksaa omasta verkkopankista suoraan. Sainkin sitten seuraavana päivänä laskutus firmasta spostin että sulla ei riitä luotto tähän 349e näyttöön joten tilaus perutaan... että cdon hoisi asian minun ja kaverini kohdalla näin. Joskus aikoinaan sain sentään toisesta tuotteesta pahoittelut ja jonkun 5e setelin tjsp. koko tilauksesta ei jäänyt cdonin tilille mitään merkintää eikä peruutusta se vain katosi.
Sain vastaavan ei riitä luotto(?) tilaukseen. Itsellä monta vuotta tilauksia (lähinnä elokuvia ja musiikkia). Isompia ja pienempiä tilauksia ja kun itsellä cdon+ niin yli 15 euron tilaukset postikuluitta ja tilannut aina yli 15 eurolla. Ollut varmaan vajaa 20 vuotta asiakas ja tilauksia yli 300. Ei kertaakaan maksuja rästissä, kun tilasin viimeksi niin laskuja oli 0 euron edestä maksamatta ja tilaus hieman alle 20 euroa. Tilauksen arvo, taloudellinen tilanteeni jne. - tilaus perutettu tuosta vain. Pakko oli vain nauraa...kaikenlaista. Pitäköön tunkkinsa :) Ensimmäinen kerta elämässä kun ei firmalle raha kelpaa...
 

Make

Tekee järkeä.
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
668
Palautin tuotteen CDONiin yli kuukausi sitten mutta ei ole vielä tullut ilmoitusta, että se olisi rekisteröity. Viimeksi kun tein palautuksen, kesti muistaakseni vajaa 2 viikkoa.

Mikähän kestää?
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
91
Ja kumpikaan noista ei ole cdonin myymä jos katsot tarkemmin.
Kelloa myy estore ja koteloa Pryliq ab
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
4 257
Ja kumpikaan noista ei ole cdonin myymä jos katsot tarkemmin.
Kelloa myy estore ja koteloa Pryliq ab
Aivan ja siksi Cdon.com on kuraa tälläisten vuoksi jotka alennus kusettaa tuolla.
Cdon.com sivusto kuitenkin on se paikka jossa näitäkin tuotteita myydää joten kyllä katson että se on Cdon.com vika kun tälläistä antaa tapahtua.

Näistä toki ennenkin on ollut jotain iltalehdessä ja joillakin foorumeilla ihmettelyä.
 
Viimeksi muokattu:

neko

ᓚᘏᗢ
Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 732
Menin pitkästä aikaa kuukausi sitten tuolta tilaamaan yhden tuotteen, ja siitä lähtien viikossa tulee useampi mainosposti. Kävin sitten pyytämässä, että pääsisin moiselta roskalistalta pois. Toimenpiteen jälkeen tuli muistaakseni ilmoitus, että voi kestää parikin viikkoa(wtf), ennen kuin tiedotteet loppuvat. Ihme pelleilyä. No, pistin menemään roskapostiksi, koska en odota tuolta kummoisia tarjouksia.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
925
Tää oli ihan luottopaikka musan, leffojen ja pelien hankintaan joskus viime vuosikymmenellä, mutta sen jälkeen viime vuosien aikana on kyllä tultu laadussa todella paljon alas. Hankin viime keväänä täältä Xboxin sun muuta, ja kun nyt kesällä sain CDON+ jäsenyyden palkinnon lunastettua, ei tule edes selailtua niiden sivuja kuten ennen.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
1 432
Tuoltahan sai joskus jopa tietotekniikkaakin kohtuuhinnalla. Nykyään ei juurikaan mitään ostettavaa tuolla enää ole. Lisäksi asiakaspalvelu on siinä määrin luokatonta, että en suosittele tilaamaan tuolta muuten kuin laskulla. Palautin tuonne tuotteita ja niiden palautuskäsittely kesti kokonaisuudessaan yli puoli vuotta ja karhukirjeitä tuli jatkuvasti Qlirolta.

Mikäli tuote on palautettu niin laskutus pitää keskeyttää. Tässä firmassa se ei onnistunut mitenkään. Laskut olivat menossa perintään ja asia ratkesi vasta kun juristini oli yritykseen yhteydessä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
684
Cdon.com alkanut olemaan nykyään sellainen mitä ei tee mieli edes vilkaista, muutama satunnainen tarjous ja sitten joukossa näitä alennus hinta kusetuksia.
Tulee mieleen joku wish tms. mutta cdon.com vetää vieläkin törkeemmin.


esim. tälläiset pisti silmään
Lompakkokotelot Iphone 5/5S/5SE Äkta Skinn, White, Apple iPhone 5

Älykello Y1 - Android & iOS - Valkoinen
Ainakin Suomen lain mukaan tuollainen on puhtaasti laitonta markkinontia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
11 239
Menin pitkästä aikaa kuukausi sitten tuolta tilaamaan yhden tuotteen, ja siitä lähtien viikossa tulee useampi mainosposti. Kävin sitten pyytämässä, että pääsisin moiselta roskalistalta pois. Toimenpiteen jälkeen tuli muistaakseni ilmoitus, että voi kestää parikin viikkoa(wtf), ennen kuin tiedotteet loppuvat. Ihme pelleilyä. No, pistin menemään roskapostiksi, koska en odota tuolta kummoisia tarjouksia.
Tilasin tuolta leffoja, kävi sama asia. Yhtäkkiä kaikki mainokset meni päälle.

Tilaan vieläkin uusia julkaisuja, kunnes Discshop toteuttaa sen "ilmoita, kun tuotetta on varastossa". Ostan nykyään paljon vähemmän leffoja, mutta ostan kuitenkin. Ja niitä tuolta vielä saa kohtuuhintaan ja tulevat ehjänä perille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
11 239
CDON:ia puolustellakseni, siellä on joskus myös erittäin hyviä tarjouksia. Luultavasti siellä joku automatisoitu systeemi tekee näitä alennuksia, kun joskus on tuollaisia suorastaan kusetuksenmakuisia ja joskus sitten semmosia hintavirhe-tasoisia löytöjä. Ja olen tilannut useasti ja homma toiminut (ei kokemusta palautuksista), että ei se kusetusfirma kuitenkaan ole pohjimmiltaan.

Esimerkkitarjous:
Razer Lancehead Wireless 50.95 Eur, alennettu -43% alkuperäisestä hinnasta 89€, joka on luultavasti langallisen version alkuperäinen hinta? Muualla normaalihinta noin 129€
Razer Lancehead Wireless
On kokemusta palautuksista. Pientä kitkaa on ollut välillä , mutta aina palautukset on menneet läpi ja aina olen saanut rahaa tilille tai korvaavan tuotteen. Luottaisin takuun toimivuuteen ja palautuksiin tässä firmassa oman kokemukseni perusteella.

Lisäksi noiden kaikki leffat tulevat ehjinä ja nopeasti, niin niitä tilailen useammin vuodessa.

Ei ne ole varsinainen kusetusfirma, mutta juuri tuo automaatti ja muut huonot bisnestavat (esim. ei-varastossa olevan tuotteen listaaminen tulevaa myyntihintaa alhaisemmalla hinnalla) tekevät siitä vähän tällaisen b-luokan yrityksen. Kyllä sieltä voi tilata ja saa tuotteet, ja takuu toimii, mutta hinta on sitten se kysymysmerkki ja voi päätyä ostamaan "alennustuotteen" sieltä, joka olisi muissa kaupoissa normaalihintainen.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 270
Palautin tuonne tuotteita ja niiden palautuskäsittely kesti kokonaisuudessaan yli puoli vuotta ja karhukirjeitä tuli jatkuvasti Qlirolta.

Mikäli tuote on palautettu niin laskutus pitää keskeyttää. Tässä firmassa se ei onnistunut mitenkään. Laskut olivat menossa perintään ja asia ratkesi vasta kun juristini oli yritykseen yhteydessä.
Meidän, joilla on vähemmän selkärankaa saati halua tapella tuollaisesta, on parempi vain ilmoittaa Qlirolle palautuksesta ennen eräpäivää ja pyytää laskun lykkäystä (myönnetään aina). Kunnioitan periaatteen miehiä ja naisia, mutta tuo on paljon vähemmän vaivan tie ja vie ehkä minuutin aikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
1 432
Meidän, joilla on vähemmän selkärankaa saati halua tapella tuollaisesta, on parempi vain ilmoittaa Qlirolle palautuksesta ennen eräpäivää ja pyytää laskun lykkäystä (myönnetään aina). Kunnioitan periaatteen miehiä ja naisia, mutta tuo on paljon vähemmän vaivan tie ja vie ehkä minuutin aikaa.
Itseasiassa ilmoitin lähes jokaisen karhukirjeen jälkeen palauttaneeni tuotteet. Eivät onnistuneet laskutustaan saamaan aisoihin ja vetosivat teknisiin syihin. Puoli vuotta asiaa katseltuani pistin juristin asialle, jonka ansiosta hyvittivät tuotteet jotka olivat kuulemma kadonneet palautuksen jälkeen.

Tässähän on se hyvä puoli, että nuo juristin käytöstä aiheutuneet kulut voi katsoa vastapuolen vahingoksi.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 270
Itseasiassa ilmoitin lähes jokaisen karhukirjeen jälkeen palauttaneeni tuotteet. Eivät onnistuneet laskutustaan saamaan aisoihin ja vetosivat teknisiin syihin. Puoli vuotta asiaa katseltuani pistin juristin asialle, jonka ansiosta hyvittivät tuotteet jotka olivat kuulemma kadonneet palautuksen jälkeen.

Tässähän on se hyvä puoli, että nuo juristin käytöstä aiheutuneet kulut voi katsoa vastapuolen vahingoksi.
Aivan joo, palautus oli siis kadonnut matkalle. Etenkin siinä tapauksessa toimit kyllä täysin oikein.

Palautus seurantakoodillisena pakettina on toki turvallisempi valinta.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
1 432
Aivan joo, palautus oli siis kadonnut matkalle. Etenkin siinä tapauksessa toimit kyllä täysin oikein.

Palautus seurantakoodillisena pakettina on toki turvallisempi valinta.
Tästähän oli seurantakoodi ja paketti oli sen mukaan otettu vastaan. CDON ilmoitti jälkikäteen että paketti on kadonnut heiltä vastaanoton jälkeen, vihjasivat jopa että paketti on varastettu henkilökunnan toimesta. Tämän asian hoito oli kokonaisuutena yritykseltä täysi farssi.
 
  • Tykkää
Reactions: Zat

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 270
Tästähän oli seurantakoodi ja paketti oli sen mukaan otettu vastaan. CDON ilmoitti jälkikäteen että paketti on kadonnut heiltä vastaanoton jälkeen, vihjasivat jopa että paketti on varastettu henkilökunnan toimesta. Tämän asian hoito oli kokonaisuutena yritykseltä täysi farssi.
No ei perkele. Aika katastrofi kyllä sitten :mad:
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
454
Tilasin 25.10. tuotteen lahjaksi. 27.10. muuttui tilaksi lähetetty ja oma tilaushistoria -sivuilla lukee myös 27.10. 14:15 "Klar att skickas iväg, transport bokad hos Posti", mikä kääntyy "valmiina lähetettäväksi, kuljetus varattu postiin". Myös seuranta tunnus on postiin, mutta postin seurannassa "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan". Neljä päivää vanha tuokin viesti nyt. Pelko perseessä, että isänpäivä ehtii ennen lahjaa.

CDON:in chat-asiakaspalvelu "Valitettavasti emme ole paikalla tällä hetkellä."
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
747
Tilasin 25.10. tuotteen lahjaksi. 27.10. muuttui tilaksi lähetetty ja oma tilaushistoria -sivuilla lukee myös 27.10. 14:15 "Klar att skickas iväg, transport bokad hos Posti", mikä kääntyy "valmiina lähetettäväksi, kuljetus varattu postiin". Myös seuranta tunnus on postiin, mutta postin seurannassa "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan". Neljä päivää vanha tuokin viesti nyt. Pelko perseessä, että isänpäivä ehtii ennen lahjaa.

CDON:in chat-asiakaspalvelu "Valitettavasti emme ole paikalla tällä hetkellä."
Aikalailla viikko noissa on menny lähetyksestä aina ennenkuin saapunut.
Eiköhän toi ole sulla ensviikon ma-ti paikkeilla!
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
454
Aikalailla viikko noissa on menny lähetyksestä aina ennenkuin saapunut.
Eiköhän toi ole sulla ensviikon ma-ti paikkeilla!
Jotenkin käsittämätöntä, että Ahvenanmaalta mantereelle menee näin kauan plus mahdolliset postin sekoilut siihen päälle. Tilannut nyt esimerkiksi muutamia kertoja Saksasta tai Briteistä, ja aina ollut parissa päivässä tuote kotona. Posti ei ole noissa tilauksissa ollut välikätenä, niin homma rullannut. Postin toimitukset ovat itsellä nyt viime aikoina tahmanneet pahan kerran, ja joutunut odottelemaan kuljetusta yli viikon pätkiäkin. Se tässä pelottaa, että posti saa paketin kuljetettavaksi vasta ensi viikon alussa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 270
Jotenkin käsittämätöntä, että Ahvenanmaalta mantereelle menee näin kauan plus mahdolliset postin sekoilut siihen päälle. Tilannut nyt esimerkiksi muutamia kertoja Saksasta tai Briteistä, ja aina ollut parissa päivässä tuote kotona. Posti ei ole noissa tilauksissa ollut välikätenä, niin homma rullannut. Postin toimitukset ovat itsellä nyt viime aikoina tahmanneet pahan kerran, ja joutunut odottelemaan kuljetusta yli viikon pätkiäkin. Se tässä pelottaa, että posti saa paketin kuljetettavaksi vasta ensi viikon alussa.
Useimmiten nuo tulee oikeasti Ruotsista, vaikka sitä ei paketin merkinnöissä näykään. Eli logistiikkaa on viivyttämässä kolme hidastelijaa: PostNord, Åland Post ja Posti.

Postin seurannassa se näkyy vasta kun paketti on Manner-Suomessa, ja siitä perilletuloon menee 1 - 2 arkipäivää.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 154
Ei varmaan paljoa auta cdon:ille valitella kun oma Death stranding on lojunu (oletettavasti) lähimmässä postin lajittelukeskuksessa sen 2 viikkoa kun olivat päivän liian myöhään sen laittaneet tulemaan?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 270
Ei varmaan paljoa auta cdon:ille valitella kun oma Death stranding on lojunu (oletettavasti) lähimmässä postin lajittelukeskuksessa sen 2 viikkoa kun olivat päivän liian myöhään sen laittaneet tulemaan?
Minkäpä ne sille mahtaa. Mutta 14 päivän peruutusoikeus alkaa vasta kun tavaran saat, joten voit kyllä vapaasti palauttaa sen sitten kun se suvaitsee saapua.
 

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
Omakin tilaus lähti juuri ennen kun ilmoittivat sivuilla että siirtyvät lakon takia postipakettikuljetukseen. Toisaalta silloin taitaa välttää että ei tarvitse myös hakea postista.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
747
Omakin tilaus lähti juuri ennen kun ilmoittivat sivuilla että siirtyvät lakon takia postipakettikuljetukseen. Toisaalta silloin taitaa välttää että ei tarvitse myös hakea postista.
Ei oo itellä ykskään cdonin lähetys tullu suoraan luukusta. Aina ne on ollu liian leveitä vaikka olisi vain yks elokuva. Ja pahimillaan ne pystyy hakemaan vasta seuraavana päivänä postista...
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 154
Ne paketit ovat kieltämättä perseestä, etenkin jos on ovi kiinni niin yritä sellasita sinne änkeä, onneksi sen ainoan kerran kun itse joutun sellasen kuskaamaan oli asukas kotona.
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
123
näitä kun luki niin alkoi mietityttämään kannattiko kauittimia(audio pro) lähettää noille takuuhuoltoon Ruotsiin, saa nähdä minkälainen tarina tästä tulee.

Ongelma olisi ollut kierrettävissä ostamalla ulkoisen dac:n (3,5 mm liitäntä mykkä) mutta kun halusi kokea takuuhuollon toimivuuden...
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
1 432
CDON muuten veloittaa nykyään palautuskuluja 4,90€ (ennen 0€) myös itse toimittamistaan paketeista.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
90 191
Viestejä
1 846 413
Jäsenet
39 163
Uusin jäsen
johnnnn

Hinta.fi

Ylös Bottom