CDON.com

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Aaltoliike, 19.10.2016.

Tagit:
  1. antero

    antero

    Viestejä:
    2 932
    Rekisteröitynyt:
    29.10.2016

    Syy varmasti on että luokittelevat hygienia tuotteiksi joita ei voi palauttaa.
    En perustele tai puolusta mitenkää, kunhan sherlokkina mietin syytä ongelmiin.
    Mutta jos oli jonkun muun kuin cdon myymää ostanu, olet palauttanut väärään osoitteeseen. CDON myymänhän voi palauttaa asiakaspalautuksena, muut menee itsemaksetuilla posteilla jos ei toisin mainita.
    Jos voisit kertoa mikä tuote oli?

    Laskutushan on CDONin oman emoyhtiön hoitamaa (QLiro Group, ex CDON Group), paypal ainoa ok maksu.


    Kysehän oli että oli lopulta pakko maksaa myös palautetut tuotteet.

    On ollu, suomalaisille on myyty suomalaisen tytäryhtiön kautta, ruotsissa suurin varasto oli.
    Suomen yksikön ajoi verottaja alas suurilla sakoilla.
    Jos yritys on rekisteröity suomeen, on se suomalainen vaikka omistaja olisiki muualta. Silloin verot maksetaan suomeen ja noudattaa suomen lainsäädäntöä.
    Toki tuo oli vain varasto, mutta peiteltiin yritykseksi.
    Hallinto-oikeus: Verottajan miljoonamätkyt verkkokauppa CDONille jäävät voimaan


    Ilmisesti on yhä rekisterissä kun tänä vuonna ollu vielä jotain tapahtumia.
    upload_2019-5-24_13-32-25.png
     
    Viimeksi muokattu: 24.05.2019
  2. mineraalimies

    mineraalimies

    Viestejä:
    1 101
    Rekisteröitynyt:
    28.11.2017
    Puoli vuotta on ihan ok aika odotella rahoja/hyvitystä takaisin palautetuista tuotteista. OK. :cigar2:

    Moni yritys soveltaa periaatetta jossa maksat vain pitämäsi tuotteet. Sellainenkin pieni yritys kuin H&M kehottaa vähentämään omatoimisesti laskun kokonaissummasta ne tuotteet, jotka on palauttanut. Tämä on toiminut aiemmin ongelmitta myös Qlirolle, joten olisi kiva kuulla mitähän vitun sooloilua tässä on tapahtunut.

    Asia nytkähti tänään taas hiukan eteenpäin ja ilmoittivat CDONilla hyvittäneensä nuo tuotteet, mutta rahojen takaisin saamiseksi pitää ottaa erikseen jälleen yhteyttä Qliroon. Hyvin toimii kun kyse on kuitenkin samasta yhtiöstä.
     
  3. mineraalimies

    mineraalimies

    Viestejä:
    1 101
    Rekisteröitynyt:
    28.11.2017
    Näitä tahoja tässä on sovellettava. On aivan ennenkuulumattoman välinpitämätöntä toimintaa ollut yhtiöltä. Minullahan on yksi valitus käsittelyssä tästä kyseisestä yhtiöstä.
     
  4. Finlandery

    Finlandery

    Viestejä:
    133
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Moni yritys voi soveltaa, mutta jos cdon ei sovella, niin silloin se on sooloilua, jos alkaa ite säveltämään, miten päättääkin maksaa. Jos firman käytäntö on, että maksetaan kokonaan ja sitten jos jotain palauttaa, niin siltä osin palauttaa rahat. Ja kauankos menikään aikaa siitä, kun maksoit cdonille, että pistivät palautuksesta rahat takas/kuittasivat asian heidä osaltaan ok:ksi? muutama päivä ilmeisesti?
     
  5. mineraalimies

    mineraalimies

    Viestejä:
    1 101
    Rekisteröitynyt:
    28.11.2017
    Tekisi mieli jättää sisältösi huomioimatta, mutta vastaan nyt kuitenkin. Päädyt kuitenkin tämän viestin jälkeen estolistalleni, sillä et anna keskustelulle mitään lisäarvoa.

    Tämä ei ole mikään "firman käytäntö". Kuten mainitsin aiemminkin olen maksanut vain ne tavarat, jotka olen pitänyt. Toisekseen olen myös CDON/Qlirolle ilmoittanut tarkat tiedot tuotteista jotka olen pitänyt ja maksanut. Eivät ole pyytäneet maksamaan laskua kokonaan, joten tämä on juridisesti katsottavissa että he ovat hyväksyneet menettelytapani. Kun alkoi tulla karhukirjeitä ilmoitin, että lasku on aiheeton. Riitautetun laskun perintä pitää lopettaa _välittömästi_ riippumatta onko siitä maksettu osa tai ei.

    Perusteettomasta laskusta tai perinnästä valittaminen

    Joulukuussa tilasin ja nyt tuli viesti CDONilta, että tuotteet on kirjattu palautetuksi. Jotakuinkin 7 kuukautta tulee pian prosessissa täyteen. Vielä pitää toki olla Qliroon yhteydessä, että palauttavat rahat tililleni. Siinä menee kokemukseni perusteella kahdesta viikosta kahteen kuukauteen aikaa. Kun kyseessä oli muistaakseni alle 25 euron summa on sen hoitamiseen käytetty omalta osaltani ja vastapuolen osalta aikaa varsin runsaasti. Periaatteesta en ala maksamaan kenellekkään perusteettomia laskuja.
     
  6. Awelonian

    Awelonian Residentti maahanmuuttaja

    Viestejä:
    1 446
    Rekisteröitynyt:
    22.10.2016
    Eli en kyllä itse ymmärrä, miksei voinut maksaa Cdonin laskua kokonaan heti ja sen jälkeen pistänyt viestiä palautettuista tuotteista, jonka jälkeen olisit saanut rahat aika nopeasti takaisin? Itse tehnyt juuri noin pari kertaa ja homma on ollut sen osalta ohi 4-5 arkipäivässä. En ole ikinä kuullutkaan Cdonin tapauksissa, että voi maksaa osittaismaksua ja palautella jotain. H&M toimii noin kyllä, mutta heillä se lukee suoraan siinä laskussa mikä tulee tilauksen mukana, Cdonin osalta taasen en sellaista ole nähnyt. Tuntuu jotenkin että harvinaisen yksinkertaisesta asiasta tehtiin vänkäämällä 7kk draama, joihin sekoitettiin juristikin mukaan - ja kaikki tämä vain "muillakin toimii, joten vahvasti oletan tämänkin olevan näin".
     
    Rupert ja Jezme tykkäävät tästä.
  7. mineraalimies

    mineraalimies

    Viestejä:
    1 101
    Rekisteröitynyt:
    28.11.2017
    Sillä nyt ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko lasku osittain tai kokonaan maksettu, etteivät onnistuneet puolessa vuodessa hyvittämään palauttamiani tuotteita. Olivat siis palautut tuotteet jossain vaiheessa löytäneet ja sen jälkeen kadottaneet. Tämän jälkeen sitten alkoi useamman kuukauden taistelu.
     
    Viimeksi muokattu: 25.05.2019
  8. antero

    antero

    Viestejä:
    2 932
    Rekisteröitynyt:
    29.10.2016
    Oikeihan sinä toimit alunperin. Ei koko laskua pidä maksaa, tai voi mutta ei tarvitse.

    Qlirolle pitää ilmoittaa tilinumero jos olet maksanut kokolaskun.
     
  9. jkaart

    jkaart

    Viestejä:
    648
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Mistäs lähtien täällä on loppunu plussalaisten ilmaiset toimitukset?!
    Edit: Eihän tuolta onnistu tilaaminen ollenkaan! :facepalm:
     
    Viimeksi muokattu: 03.06.2019
  10. Persojet

    Persojet

    Viestejä:
    2 103
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kyllä siellä lukee edelleen ilmaset postit yli 15e tilaukseen.
     
  11. Zat

    Zat

    Viestejä:
    1 894
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ei ole loppunut. Tarkista, että myyjä on CDON (ilmaisuus pätee ulkopuolisista myyjistä vain joihinkin) ja että ostoskorissa on fyysistä tavaraa vähintään 15 eurolla.
     
  12. jkaart

    jkaart

    Viestejä:
    648
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Rikki tuntuu olevan koko kauppa!
     
  13. mineraalimies

    mineraalimies

    Viestejä:
    1 101
    Rekisteröitynyt:
    28.11.2017
    CDON on nyt ilmoittanut hyvittäneensä palautetut tuotteet. Minun on kuitenkin oltava yhteydessä Qliroon, jotta saan rahani takaisin. Kyllä millä tahansa muulla verkkokaupalla hyvitykset päätyvät suoraan laskuttajan tietoon, mutta CDONilla ei näköjään tämäkään onnistu.

    Lieneekö edes laillista jättää asia kuluttajan tehtäväksi.
     
  14. Persojet

    Persojet

    Viestejä:
    2 103
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Mikäpä tuossa nyt laitonta olisi. Lähinnä ihmetyttää, jos asiakas voi itse laittaa laskuttajalle, että rahat takas. Mikä estää tuollaisen systeemin hyväksikäytön.
     
  15. mineraalimies

    mineraalimies

    Viestejä:
    1 101
    Rekisteröitynyt:
    28.11.2017
    Kylläpä tuo nyt kokonaisuutena on juridisesti aika arveluttava kuvio.
     
  16. Jamboa

    Jamboa

    Viestejä:
    868
    Rekisteröitynyt:
    16.08.2017
    Kyllä Qliro mielestäni jossian vaiheessa ilmoittaa, että täällä olisi ylimääräistä rahaa -anna tilinumero. Tai itseasiassa kokemukseni taisi olla Klarnasta
     
  17. mineraalimies

    mineraalimies

    Viestejä:
    1 101
    Rekisteröitynyt:
    28.11.2017
    Kyllä Klarna toimii noin.
     
    Jamboa tykkää tästä.
  18. Persojet

    Persojet

    Viestejä:
    2 103
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ite tein tilauksen, ei tullut ilmaisia posteja mutta tilasin kuitenkin ja laitoin aspaan viestiä.
    Tuli 5min vastaus aspasta:
     
  19. Lepakomäyrä

    Lepakomäyrä

    Viestejä:
    3 451
    Rekisteröitynyt:
    21.08.2018
    Taas hienot OVH hinnat Cdon.comissa.
    Nostetaan taivaisiin että saadaan alennus näyttämään suuremmalta kuin oikeasti olisi.

    Alkaa meneen kiinalais kauppojen touhuksi.
     
    Oravamedian käpy tykkää tästä.
  20. klasunen

    klasunen Haluamani titteli on asiaton

    Viestejä:
    70
    Rekisteröitynyt:
    12.11.2018
    Päivitetty case.
    - Paketti käynyt postissa mutta ei ilmoitusta asiakkaalle.
    - cdon palautti hinnan parin viikon ja usean viestin jälkeen
    - odotellaan tilanteen kehittymistä
     
    Viimeksi muokattu: 26.09.2019
  21. Gevättärinnassa

    Gevättärinnassa

    Viestejä:
    1
    Rekisteröitynyt:
    01.10.2019
    Sain vastaavan ei riitä luotto(?) tilaukseen. Itsellä monta vuotta tilauksia (lähinnä elokuvia ja musiikkia). Isompia ja pienempiä tilauksia ja kun itsellä cdon+ niin yli 15 euron tilaukset postikuluitta ja tilannut aina yli 15 eurolla. Ollut varmaan vajaa 20 vuotta asiakas ja tilauksia yli 300. Ei kertaakaan maksuja rästissä, kun tilasin viimeksi niin laskuja oli 0 euron edestä maksamatta ja tilaus hieman alle 20 euroa. Tilauksen arvo, taloudellinen tilanteeni jne. - tilaus perutettu tuosta vain. Pakko oli vain nauraa...kaikenlaista. Pitäköön tunkkinsa :) Ensimmäinen kerta elämässä kun ei firmalle raha kelpaa...
     
  22. Make

    Make Tekee järkeä. Tukijäsen

    Viestejä:
    586
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Palautin tuotteen CDONiin yli kuukausi sitten mutta ei ole vielä tullut ilmoitusta, että se olisi rekisteröity. Viimeksi kun tein palautuksen, kesti muistaakseni vajaa 2 viikkoa.

    Mikähän kestää?
     
    Kermeli tykkää tästä.
  23. mineraalimies

    mineraalimies

    Viestejä:
    1 101
    Rekisteröitynyt:
    28.11.2017
    Minulla meni viimeksi puolisen vuotta.
     
  24. Lepakomäyrä

    Lepakomäyrä

    Viestejä:
    3 451
    Rekisteröitynyt:
    21.08.2018
  25. Partis

    Partis

    Viestejä:
    58
    Rekisteröitynyt:
    24.03.2019
    Ja kumpikaan noista ei ole cdonin myymä jos katsot tarkemmin.
    Kelloa myy estore ja koteloa Pryliq ab
     
  26. Lepakomäyrä

    Lepakomäyrä

    Viestejä:
    3 451
    Rekisteröitynyt:
    21.08.2018
    Aivan ja siksi Cdon.com on kuraa tälläisten vuoksi jotka alennus kusettaa tuolla.
    Cdon.com sivusto kuitenkin on se paikka jossa näitäkin tuotteita myydää joten kyllä katson että se on Cdon.com vika kun tälläistä antaa tapahtua.

    Näistä toki ennenkin on ollut jotain iltalehdessä ja joillakin foorumeilla ihmettelyä.
     
    Viimeksi muokattu: 22.10.2019
  27. Sonic Empire

    Sonic Empire

    Viestejä:
    557
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ainakin joskus kyseiset ns. OVH-hinnat ovat ruotsin kruunuissa jostain syystä.
     
  28. Lepakomäyrä

    Lepakomäyrä

    Viestejä:
    3 451
    Rekisteröitynyt:
    21.08.2018
    Esim. tämä linkissä olevien kuorien hintaa 199€ kuuluisi olla siis 199kruunua eli noin 19e ?
     
  29. Sonic Empire

    Sonic Empire

    Viestejä:
    557
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Lepakomäyrä tykkää tästä.
  30. neko

    neko Make ATK Great Again

    Viestejä:
    2 532
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Menin pitkästä aikaa kuukausi sitten tuolta tilaamaan yhden tuotteen, ja siitä lähtien viikossa tulee useampi mainosposti. Kävin sitten pyytämässä, että pääsisin moiselta roskalistalta pois. Toimenpiteen jälkeen tuli muistaakseni ilmoitus, että voi kestää parikin viikkoa(wtf), ennen kuin tiedotteet loppuvat. Ihme pelleilyä. No, pistin menemään roskapostiksi, koska en odota tuolta kummoisia tarjouksia.
     
    Lepakomäyrä tykkää tästä.
  31. mölyä

    mölyä

    Viestejä:
    669
    Rekisteröitynyt:
    30.10.2016
    Tää oli ihan luottopaikka musan, leffojen ja pelien hankintaan joskus viime vuosikymmenellä, mutta sen jälkeen viime vuosien aikana on kyllä tultu laadussa todella paljon alas. Hankin viime keväänä täältä Xboxin sun muuta, ja kun nyt kesällä sain CDON+ jäsenyyden palkinnon lunastettua, ei tule edes selailtua niiden sivuja kuten ennen.
     
    Lepakomäyrä tykkää tästä.
  32. mineraalimies

    mineraalimies

    Viestejä:
    1 101
    Rekisteröitynyt:
    28.11.2017
    Tuoltahan sai joskus jopa tietotekniikkaakin kohtuuhinnalla. Nykyään ei juurikaan mitään ostettavaa tuolla enää ole. Lisäksi asiakaspalvelu on siinä määrin luokatonta, että en suosittele tilaamaan tuolta muuten kuin laskulla. Palautin tuonne tuotteita ja niiden palautuskäsittely kesti kokonaisuudessaan yli puoli vuotta ja karhukirjeitä tuli jatkuvasti Qlirolta.

    Mikäli tuote on palautettu niin laskutus pitää keskeyttää. Tässä firmassa se ei onnistunut mitenkään. Laskut olivat menossa perintään ja asia ratkesi vasta kun juristini oli yritykseen yhteydessä.
     
    Lepakomäyrä tykkää tästä.
  33. shaminy

    shaminy

    Viestejä:
    495
    Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Ainakin Suomen lain mukaan tuollainen on puhtaasti laitonta markkinontia.
     
    mineraalimies ja Lepakomäyrä tykkäävät tästä.
  34. hsalonen

    hsalonen

    Viestejä:
    9 570
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tilasin tuolta leffoja, kävi sama asia. Yhtäkkiä kaikki mainokset meni päälle.

    Tilaan vieläkin uusia julkaisuja, kunnes Discshop toteuttaa sen "ilmoita, kun tuotetta on varastossa". Ostan nykyään paljon vähemmän leffoja, mutta ostan kuitenkin. Ja niitä tuolta vielä saa kohtuuhintaan ja tulevat ehjänä perille.
     
  35. hsalonen

    hsalonen

    Viestejä:
    9 570
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    On kokemusta palautuksista. Pientä kitkaa on ollut välillä , mutta aina palautukset on menneet läpi ja aina olen saanut rahaa tilille tai korvaavan tuotteen. Luottaisin takuun toimivuuteen ja palautuksiin tässä firmassa oman kokemukseni perusteella.

    Lisäksi noiden kaikki leffat tulevat ehjinä ja nopeasti, niin niitä tilailen useammin vuodessa.

    Ei ne ole varsinainen kusetusfirma, mutta juuri tuo automaatti ja muut huonot bisnestavat (esim. ei-varastossa olevan tuotteen listaaminen tulevaa myyntihintaa alhaisemmalla hinnalla) tekevät siitä vähän tällaisen b-luokan yrityksen. Kyllä sieltä voi tilata ja saa tuotteet, ja takuu toimii, mutta hinta on sitten se kysymysmerkki ja voi päätyä ostamaan "alennustuotteen" sieltä, joka olisi muissa kaupoissa normaalihintainen.
     
    bubbana ja mölyä tykkäävät tästä.
  36. Zat

    Zat

    Viestejä:
    1 894
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Meidän, joilla on vähemmän selkärankaa saati halua tapella tuollaisesta, on parempi vain ilmoittaa Qlirolle palautuksesta ennen eräpäivää ja pyytää laskun lykkäystä (myönnetään aina). Kunnioitan periaatteen miehiä ja naisia, mutta tuo on paljon vähemmän vaivan tie ja vie ehkä minuutin aikaa.
     
    Viimeksi muokattu: 25.10.2019
  37. mineraalimies

    mineraalimies

    Viestejä:
    1 101
    Rekisteröitynyt:
    28.11.2017
    Itseasiassa ilmoitin lähes jokaisen karhukirjeen jälkeen palauttaneeni tuotteet. Eivät onnistuneet laskutustaan saamaan aisoihin ja vetosivat teknisiin syihin. Puoli vuotta asiaa katseltuani pistin juristin asialle, jonka ansiosta hyvittivät tuotteet jotka olivat kuulemma kadonneet palautuksen jälkeen.

    Tässähän on se hyvä puoli, että nuo juristin käytöstä aiheutuneet kulut voi katsoa vastapuolen vahingoksi.
     
  38. Zat

    Zat

    Viestejä:
    1 894
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Aivan joo, palautus oli siis kadonnut matkalle. Etenkin siinä tapauksessa toimit kyllä täysin oikein.

    Palautus seurantakoodillisena pakettina on toki turvallisempi valinta.
     
  39. mineraalimies

    mineraalimies

    Viestejä:
    1 101
    Rekisteröitynyt:
    28.11.2017
    Tästähän oli seurantakoodi ja paketti oli sen mukaan otettu vastaan. CDON ilmoitti jälkikäteen että paketti on kadonnut heiltä vastaanoton jälkeen, vihjasivat jopa että paketti on varastettu henkilökunnan toimesta. Tämän asian hoito oli kokonaisuutena yritykseltä täysi farssi.
     
    Zat tykkää tästä.
  40. Zat

    Zat

    Viestejä:
    1 894
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    No ei perkele. Aika katastrofi kyllä sitten :mad:
     
  41. Lämpöpumppu

    Lämpöpumppu

    Viestejä:
    267
    Rekisteröitynyt:
    20.10.2018
    Tilasin 25.10. tuotteen lahjaksi. 27.10. muuttui tilaksi lähetetty ja oma tilaushistoria -sivuilla lukee myös 27.10. 14:15 "Klar att skickas iväg, transport bokad hos Posti", mikä kääntyy "valmiina lähetettäväksi, kuljetus varattu postiin". Myös seuranta tunnus on postiin, mutta postin seurannassa "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan". Neljä päivää vanha tuokin viesti nyt. Pelko perseessä, että isänpäivä ehtii ennen lahjaa.

    CDON:in chat-asiakaspalvelu "Valitettavasti emme ole paikalla tällä hetkellä."
     
  42. jkaart

    jkaart

    Viestejä:
    648
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Aikalailla viikko noissa on menny lähetyksestä aina ennenkuin saapunut.
    Eiköhän toi ole sulla ensviikon ma-ti paikkeilla!
     
  43. Lämpöpumppu

    Lämpöpumppu

    Viestejä:
    267
    Rekisteröitynyt:
    20.10.2018
    Jotenkin käsittämätöntä, että Ahvenanmaalta mantereelle menee näin kauan plus mahdolliset postin sekoilut siihen päälle. Tilannut nyt esimerkiksi muutamia kertoja Saksasta tai Briteistä, ja aina ollut parissa päivässä tuote kotona. Posti ei ole noissa tilauksissa ollut välikätenä, niin homma rullannut. Postin toimitukset ovat itsellä nyt viime aikoina tahmanneet pahan kerran, ja joutunut odottelemaan kuljetusta yli viikon pätkiäkin. Se tässä pelottaa, että posti saa paketin kuljetettavaksi vasta ensi viikon alussa.
     
  44. Zat

    Zat

    Viestejä:
    1 894
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Useimmiten nuo tulee oikeasti Ruotsista, vaikka sitä ei paketin merkinnöissä näykään. Eli logistiikkaa on viivyttämässä kolme hidastelijaa: PostNord, Åland Post ja Posti.

    Postin seurannassa se näkyy vasta kun paketti on Manner-Suomessa, ja siitä perilletuloon menee 1 - 2 arkipäivää.
     
  45. Zerrod

    Zerrod

    Viestejä:
    1 071
    Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Ei varmaan paljoa auta cdon:ille valitella kun oma Death stranding on lojunu (oletettavasti) lähimmässä postin lajittelukeskuksessa sen 2 viikkoa kun olivat päivän liian myöhään sen laittaneet tulemaan?
     
  46. Zat

    Zat

    Viestejä:
    1 894
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Minkäpä ne sille mahtaa. Mutta 14 päivän peruutusoikeus alkaa vasta kun tavaran saat, joten voit kyllä vapaasti palauttaa sen sitten kun se suvaitsee saapua.
     
  47. druidi

    druidi BANNATTU BANNED

    Viestejä:
    271
    Rekisteröitynyt:
    20.10.2017
    Omakin tilaus lähti juuri ennen kun ilmoittivat sivuilla että siirtyvät lakon takia postipakettikuljetukseen. Toisaalta silloin taitaa välttää että ei tarvitse myös hakea postista.
     
  48. jkaart

    jkaart

    Viestejä:
    648
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Ei oo itellä ykskään cdonin lähetys tullu suoraan luukusta. Aina ne on ollu liian leveitä vaikka olisi vain yks elokuva. Ja pahimillaan ne pystyy hakemaan vasta seuraavana päivänä postista...
     
  49. Zerrod

    Zerrod

    Viestejä:
    1 071
    Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Ne paketit ovat kieltämättä perseestä, etenkin jos on ovi kiinni niin yritä sellasita sinne änkeä, onneksi sen ainoan kerran kun itse joutun sellasen kuskaamaan oli asukas kotona.