CDON.com

Tilasin Cdonista vidaXL:ltä kaksi eri valaisinta. Lattiavalaisin https://cdon.fi/kodit-ja-puutarhat/...ja-kulta-puolipallomainen-40-cm-e27-p48397886 ja kattovalaisimet https://cdon.fi/kodit-ja-puutarhat/...ja-kulta-puolipallomainen-40-cm-e27-p48397886

Tuotekuvausten perusteella näissä pitäisi olla molemmissa samanlainen kultaus kuvun sisäpinnalla. Lattiavalaisimen kultaus on kuitenkin muutama roiske maalia, kun kattovalaisimessa on juuri sellainen kuin tuotekuvauksen kuva antaa olettaa.

Mietin kannattaisiko tehdä reklaamaatio vai palauttaa suoraan? Kuumottaa jos reklamaation käsittelyssä kestää yli 14 päivää, niin sitten ei voi ilmeisesti enää palauttaa. Onko kellään kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
Ensinnäkin laitoit saman linkin kaksi kertaa. Toisekseen se tuotteen palaustus katsotaan siitä päivästä kun sinä käynnistät reklamaation, eli siitä kun ilmoitat kaupalle reklamaatiosta, eikä siitä milloin kauppa jaksaa sen käsitellä. Pistät reklamaation käyntiin, otat kaikki viestit talteen, ja pidät muuten tuotteen paketin yms siistinä niin ei pitäisi olla mitään vaikeuksia palauttaa sitä.
 
Ensinnäkin laitoit saman linkin kaksi kertaa. Toisekseen se tuotteen palaustus katsotaan siitä päivästä kun sinä käynnistät reklamaation, eli siitä kun ilmoitat kaupalle reklamaatiosta, eikä siitä milloin kauppa jaksaa sen käsitellä. Pistät reklamaation käyntiin, otat kaikki viestit talteen, ja pidät muuten tuotteen paketin yms siistinä niin ei pitäisi olla mitään vaikeuksia palauttaa sitä.
Hups, no nyt linkit korjattu. Kuulostaa järkevältä, että palautus katsotaan reklamaation lähettämisestä. Kiitos avusta!
 
Nyt tuli valaisimen toimittajalta eli VidaXL:ltä ehdotus reklamaatioon. 25€ hyvitys ja saisin pitää tuotteen itselläni. Aika huono diili, kun en haluaisi pitää viallista tuotetta ja saisin tuon palautettuakin (toki tässä voi tulla säätöä, kuten ylläoleva maininnut).

Nyt pohdinnassa mitäköhän sitä tekisi. Ei hirveästi luottoa vaihtaa uuteen samanlaiseen jos tulee taas viallinen tuote. Pieni epäilys ettei VidaXL edes tee kyseistä valaisinta kuvauksen "ylellisellä kultafoliolla", sillä tuossa oli vain muutama roiske kultamaalia. Eli kyseessä olisi harhaanjohtavaa mainontaa... Pienin vaiva olisi ottaa 25€ ja yrittää myydä esim. Torissa pienellä tappiolla ja katsoa toisesta puljusta vastaavanlaista tuotetta. Tai voisihan sitä koittaa jos VidaXL suostuisi vaikka 50€ hinnan palautukseen.

Ei enää ikinä sisustus/kalustustuotteita Cdonilta.
 
Itsekin yhden tuotteen palautin jollekin CDONin kauppiaalle ja taisi 7-8kk mennä ennen kuin juttu oli taputeltu. Palautuskuitti kannattaa myös säästää. Multa vaativat vielä puolen vuoden jälkeen kopiota siitä, että olin varmasti tuotteen palauttanut. Onneksi CDONin sivut ovat nykyään niin sekavat, ettei tarvitse enää edes harkita sieltä mitään tilaavansa.
 
Nyt tuli valaisimen toimittajalta eli VidaXL:ltä ehdotus reklamaatioon. 25€ hyvitys ja saisin pitää tuotteen itselläni. Aika huono diili, kun en haluaisi pitää viallista tuotetta ja saisin tuon palautettuakin (toki tässä voi tulla säätöä, kuten ylläoleva maininnut).

Nyt pohdinnassa mitäköhän sitä tekisi. Ei hirveästi luottoa vaihtaa uuteen samanlaiseen jos tulee taas viallinen tuote. Pieni epäilys ettei VidaXL edes tee kyseistä valaisinta kuvauksen "ylellisellä kultafoliolla", sillä tuossa oli vain muutama roiske kultamaalia. Eli kyseessä olisi harhaanjohtavaa mainontaa... Pienin vaiva olisi ottaa 25€ ja yrittää myydä esim. Torissa pienellä tappiolla ja katsoa toisesta puljusta vastaavanlaista tuotetta. Tai voisihan sitä koittaa jos VidaXL suostuisi vaikka 50€ hinnan palautukseen.

Ei enää ikinä sisustus/kalustustuotteita Cdonilta.

Ostin joskus sohvan furniturestorelta cdonin kautta kun oli tarjouksessa. Meni 1,5v aikana normaalilla käytöllä pehmusteet niin surkeaan kuntoon että oli käytännössä käyttökelvoton yhden istuimen osalta. Tarjosivat ensin hyvitykseksi uutta sohvaa ja kun en tähän suostunut niin tarjosivat 100€ hinnanalennusta. Sain kuitenkin tingattua alennuksen 200€ (sohva maksoi 270€ posteineen) eli kannattaa ainakin yrittää hinata tuota summaa ylöspäin.

Omalla kohdalla kourallinen cdonin palautuksia takana ja kaikki meneet ihan mallikkaasti, toki näissä ollut myyjänä cdon itse.
 
Mitäpä sitä ihmettelemään liikoja. Palauta jos viallinen. Alkaisiko harmittamaan vaikka hyvittäisivät 50 euroa vai onko tässä takana jokun ansaintamahdollisuus?
 
Mitäpä sitä ihmettelemään liikoja. Palauta jos viallinen. Alkaisiko harmittamaan vaikka hyvittäisivät 50 euroa vai onko tässä takana jokun ansaintamahdollisuus?
Sitä vain, että jos palautus on sellainen rumba mitä tässä langassa on monesti kuvattu, niin mieluummin otan kohtuullisen korvauksen pienellä rahallisella tappiolla, kuin käytän tuntikaupalla aikaa selvittämiseen.

Laitoin eilen Cdonille viestiä, että odotan isompaa korvausta kuin 25€, sillä se on vähän valaisimen hinnasta. Nyt sieltä vastattiin, että pitäisi palauttaa. Ollut jo tähän asti aika säätämistä kun vastaukset ovat olleet välillä ruotsia, tanskaa ja nyt tuli ekaa kertaa käännettynä huonosti suomeksi. Asiakaspalvelu ei anna kunnolla tietoja ja antavat ne huonosti käännettynä, niin jokainen viesti herättää enemmän kysymyksiä kuin antaa vastauksia.

Esimerkiksi viimeisimmässä viestissä luki: "Varmista, että rahdinkuljettaja on valmis noutamaan paketin sovittuna päivänä". Mistä lähtien on ollut asiakkaan vastuulla varmistaa rahdinkuljettajan aikatauluja? :lol:

------------------

Tänään saapui toinen tilaus Cdonilta. Ajattelin, että pienemmät ostokset olisivat varmoja, mutta toisin kävi. Cards against humanityn -korttipelin paketti oli kulmasta rutussa ja toinen sivu revennyt auki... Peliä ei oltu pehmustettu mitenkään ja se oli laitettu liian isoon pahvilaatikkoon. Huoh, varmaan pitää tästäkin jonkinlaista rumbaa viritellä sinne päin.
 
Viimeksi muokattu:
Uskomatonta toimintaa. Tilattaessa näkyi toimitusajaksi 3-4pv ja heti kun sain maksettua muuttui aika 10-12 päiväksi. Nyt kolme viikkoa odotellut. Joku automaattinen pahoittelusähköposti tuli kun kyselin toimitusta. Pistin takaisin viestiä että olkaapa hyvä ja palauttakaa rahat tai teen rikosilmoituksen.

Luulin että cdon on ihan "legitti" toimija kun 20 vuotta sitten tms ekan kerran kuullut firmasta. Never again.
 
tämä pulju on kyllä aika syvällä suossa nykyään, eipä tuolta tule tilattua kuin korkeintaan silloin jos on joku lahjakortti ollut käytössä.
 
Uskomatonta toimintaa. Tilattaessa näkyi toimitusajaksi 3-4pv ja heti kun sain maksettua muuttui aika 10-12 päiväksi. Nyt kolme viikkoa odotellut. Joku automaattinen pahoittelusähköposti tuli kun kyselin toimitusta. Pistin takaisin viestiä että olkaapa hyvä ja palauttakaa rahat tai teen rikosilmoituksen.

Luulin että cdon on ihan "legitti" toimija kun 20 vuotta sitten tms ekan kerran kuullut firmasta. Never again.
Oliko sattumoisin myyjänä "Xstra Digital Storage"?
 
Olen ostoskorissa tekemässä checkouttia ja kuljetuksesta näyttää 80e tuotteesta 0e onko luottamista kun en ilmaista toimitusta näe kuin + jäsenille vain?
 
Miten kaukaa tuotteet lähetetään, jos lukee että "Myyjä ja toimittaja: CDON". Tiistaina päivittyi tila: "Valmis toimitettavaksi, kuljetus tilattu toimittajalla Posti 2021-01-12 13:29:00", jonka jälkeen mitään ei ole tapahtunut.
 
Miten kaukaa tuotteet lähetetään, jos lukee että "Myyjä ja toimittaja: CDON". Tiistaina päivittyi tila: "Valmis toimitettavaksi, kuljetus tilattu toimittajalla Posti 2021-01-12 13:29:00", jonka jälkeen mitään ei ole tapahtunut.
Ruotsista yleensä. Noin viikko siinä on mennyt.
 
Hohhoijaa, kaikki vuoden sisällä tehdyt CDON tilaukset olleet negatiivisia näiden ruotsalaisten ja tanskalaisten pikkupuljujen kanssa. Tilasin uuden 10GB hallittavan kytkimen uutta kotiverkkoa varten ja paketista paljastui ei-hallittava halpismalli. Toimittajana oli tanskalainen ComputerSalg A/S.

Saa nähdä millainen taistelu tästä oikein tulee saada vaihdettua oikea malli, väärää kytkintä en ainakaan lähetä ennakkoon takaisin ennen kuin on oikea malli saapunut perille.
 
Tällä kertaa meni yllättävän tuskattomasti. Reilussa viikossa tuli oikea kytkin ja vanha lähti takaisin.
Syyksi kertoivat maahantuojalla olleen väärää tietoa tuotelistauksessa, tosin kyllä tuossa pakkaajallakin on käynyt moka, kun ei ollut kytkimen mallia tarkastanut ennen postitusta.

Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Uskaltaa jatkossakin tuosta firmasta ostaa, kun palvelu sentään tuntuu pelaavan nopeasti.
 
Kenelläkään mitään kokemuksia tosta myyjästä Cdiscountista? 6pv toimitusta lupaavat.
 
Onhan tuo kyllä melkoisen sekava sivusto... Ihan sattumalta googlen kautta löysin 3kpl/50€ LP tarjouksen, joka sisältyy tuohon spring friday kampanjaan (löytyi myös 2kpl/30€ tarjous, jossa hitusen halvempia lättyjä). Hinnaksi jää NM tason käytetty, eli melkoisen hyvä tarjous, mutta sinnehän se tavarapaljouden keskelle hukkuu jos siihen ei jotenkin osu.
 
Kenelläkään mitään kokemuksia tosta myyjästä Cdiscountista? 6pv toimitusta lupaavat.
HomePod Mini tuli viikossa Ranskasta kotiin toimitettuna. Ei mulla ainakaan ole mitään huonoa sanottavaa.
 
Onhan tuo kyllä melkoisen sekava sivusto... Ihan sattumalta googlen kautta löysin 3kpl/50€ LP tarjouksen, joka sisältyy tuohon spring friday kampanjaan (löytyi myös 2kpl/30€ tarjous, jossa hitusen halvempia lättyjä). Hinnaksi jää NM tason käytetty, eli melkoisen hyvä tarjous, mutta sinnehän se tavarapaljouden keskelle hukkuu jos siihen ei jotenkin osu.

On kyllä erikoiset sivut. Kannettavat tietokoneet kategorian alla näyttäisi olevan 4717 tuotetta. Sitten kun klikkaa suodata näytön koon mukaan, niin näyttää että olisi 44 läppäriä. Ota nyt selvää sitten.
 
Suosittelen kiertämään kaukaa.
Aika selkeä mielipide, mutta onko tähän jotain perustelua? Esimerkiksi toimitusajalla ei itselle ole ihan niin suurta merkitystä. Varsinainen Cdiscount nettisivu vaikuttaisi olevan joku ranskalainen Amazon-kopio?
 
En tiedä mitä CDON firman päässä ajateltu kun huijauksen antaneet jatkua viikkoja.
Suuria toimijoita ei tuo juuri kiinnosta. esim. Amazonilla on paljon ongelmia noiden väärennettyjen tuotteiden, virheellisten tuotekuvausten, ostettujen arvosteluiden ja vedätysmyyjien kanssa, mutta noihin ongelmiin puuttuminen on ainakin ulkopuolelta katsottuna ihan onnetonta. Walmartilla oli juuri tuo otsikko kokaanikaktuksen osalta, vaikka asiakkaat olivat ilmoittaneet siitä jo kuukausia sitten.
 
Kyseinen firma ei omaa mitään selkärankaa muutenkaan, joten miksi kiinnostaisi?
No onneksi tämä selkärangaton firma kuitenkin korvaa asiakkaidensa tappiot. Luulisi firmaakin kiinnostavan niin ei tarvitsisi maksaa korvauksia, nyt tuli oikein pörssitiedote asiasta että korvaukset vaikuttavat negatiivisesti tulokseen.
 
Mut harvassa on ne netin sekatavarakaupat, joissa pääsee heti etusivulta ostamaan parilla klikkauksella esim. anaaliseksivälineitä. Onhan se kätevää hankkia anaalitapit ja padel-mailat samalla kerralla ja samoilla posteilla :tup:
 
Älkää ostako tältä myyjältä: https://cdon.fi/merchant/erksononline

Paska tavarat! Myyjä ei osaa puhua tai ymmärtää suomen kieltä tai englannin kieltä ollenkaan... Myyjä on myöskin sanonut että palautus tavarat ovat omavastuu. En kyllä maksa 80 Euro siihen. Ja, eikä auta sinua yhtääkän... Mitä hemmeti tapahtui cdonlle?! Ei se kyllä ollut tälläinen kun minä ostin 3 vuotta sitten tavarat. Unohdin yksi juttu sanoa! että asiakaspalvelu on 100% perseestä...

Update: Myyjä on helevetin tyhmä aasi, voi juma... Jätkä ei edes voi puhua kunnolla.....
Update #2: Myyjä on myöskin wishistä (Wish - Shopping Made Fun) kui köyhää cdon on? Ihan perseestä tämä sivu ja sen yritys on. Tämä on kyllä viimeinen kertaa ostan tältä paskasta sivulta.
 
Viimeksi muokattu:
Itse ostan cdonista vain jos tavara löytyy only cdon eikä muualta ja siten et myyjä on vain cdon, en noilta muilta myyjiltä,muuten käy just noita ongelmia..
Jos jotain tuotetta ei muuten saa kuin yksityismyyjältä, saa tavaran osto olla.
 
Aika pitkään ollut hiljaiseloa CDON:n osalta, uutiskirjeitä kyl lapannut sähköpostiin mutta aniharvoin niitä aiemmin vuosien takaisia alennuskoodeja, jossain vaiheessa ei enää edes synttäreinä tullut. Nyt sit yhtäkkiä jostain toukokuusta lähtien noita on tullut aivan jatkuvasti, varmaan neljästä viiteen "tilaa 30€, saat 5€ alennusta". Pari kertaa adlibriksen kirjoja noilla tilannut CDON:n kautta. Nyt on vaan kaks tilausta sisällä joista toinen kuukausi sitten laitettu, mikä alkaa olla Adlibriksellekkin jo aika pitkä aika, olkoon että juhannus oli välissä.

Mielenkiintoista on kyl myös heidän sivuston toiminta. Adlibriksessä kirja on 20€, CDON:ssa lukee 22€ = 20€! (kirjan siis toimittaa adlibris). Ja sit ku lyöt ostoskoriin nii siel on jotain aivan outoja 200€ hintoja, joista alennusta niin paljon et tullaan tohon merkittyyn hintaan.
 
Tulipa astuttua itsekin harhaan ja tilattua prosessori CDONista (joka olikin sitten Xstra Digital Storage). Eihän niillä mitään tavaraa oikeasti varastossa ole vaikka sivuilla luki. Heti täppäävät tilauksen ”toimitetuksi” jotta laskutus aktivoituu ja lähetykselle muodostuu Fedexin seurantatunnus. Tämän jälkeen asiakas ei voi itse perua tilausta.

Eilen 8 päivää rekisteröimätöntä seurantanumeroa kytättyäni, firmasta pari kokemusta luettuani laitoin sinne viestiä, että perukaa tilaukseni heti. Ei mitään reaktiota.

Oli kyllä taas vihoviiminen kerta kun koitan säästää kymppejä tilaamalla muualta kuin kotimaisilta luottomyyjiltä.
 
Tulipa astuttua itsekin harhaan ja tilattua prosessori CDONista (joka olikin sitten Xstra Digital Storage). Eihän niillä mitään tavaraa oikeasti varastossa ole vaikka sivuilla luki. Heti täppäävät tilauksen ”toimitetuksi” jotta laskutus aktivoituu ja lähetykselle muodostuu Fedexin seurantatunnus. Tämän jälkeen asiakas ei voi itse perua tilausta.

Eilen 8 päivää rekisteröimätöntä seurantanumeroa kytättyäni, firmasta pari kokemusta luettuani laitoin sinne viestiä, että perukaa tilaukseni heti. Ei mitään reaktiota.

Oli kyllä taas vihoviiminen kerta kun koitan säästää kymppejä tilaamalla muualta kuin kotimaisilta luottomyyjiltä.
Itse tilasin prosessorin ja olisin edelleen halukas ottamaan kyseisen prossun tämän Xstra Digital Storagen hinnalla, mutta cdon perui tilauksen vaikka olivat tilauksen vahvistaneet sähköpostilla. Tuotteita on kuitenkin markkinoilla, mutta hieman parempaan hintaan ja myös tämä Xstra myy tuotetta omilla sivuilaan, mutta ei enään CDon kautta.

Löytyy myös tällainen tapaus jo ennakkoon: Verkkokaupan ehdot, tarjouksen sitovuus, peruuttamisoikeus ja palauttamiskäytännöt – Kilpailu- ja kuluttajavirasto

Valitukseen vastasivat hyvin epämääräisesti että odottakaa että asia käsitellään ja pari päivää myöhemmin tuli asiakasapalautekysely, eli tapaus suljettu. Nyt kysyin että kuinka kauon on odotettava, niin pahoittelivat viivästystä ja ilmoittivat tilauksen olevan peruttu.
 
Tulipa astuttua itsekin harhaan ja tilattua prosessori CDONista (joka olikin sitten Xstra Digital Storage). Eihän niillä mitään tavaraa oikeasti varastossa ole vaikka sivuilla luki. Heti täppäävät tilauksen ”toimitetuksi” jotta laskutus aktivoituu ja lähetykselle muodostuu Fedexin seurantatunnus. Tämän jälkeen asiakas ei voi itse perua tilausta.

Eilen 8 päivää rekisteröimätöntä seurantanumeroa kytättyäni, firmasta pari kokemusta luettuani laitoin sinne viestiä, että perukaa tilaukseni heti. Ei mitään reaktiota.

Oli kyllä taas vihoviiminen kerta kun koitan säästää kymppejä tilaamalla muualta kuin kotimaisilta luottomyyjiltä.
Tuosta myyjästä muistaakseni keskusteltu ainakin tarjousketjuissa useampien vuosien aikana moneen kertaan, että mitään ei ole varastossa ja tilaukset tulee tyylillä joskus ja jouluna. Pari vuotta sitten tilasin edullisen m2 levyn ja taisi mennä 5 viikkoa, mutta tuli lopulta.

edit.en huomannut, että oli vanha viesti kun edellinen juuri vastasi.:lol:
 
Ei helkkari nyt tuo Xstra Digital Storage on CDON:in mukaan mennyt konkurssiin. Sinne taitaa jäädä rahat sekä tuote (5800X3D). Ei taida olla mitään saumaa saada masseja takaisin ja cdon sähköpostissaan vain linkkasi kkv:n konkurssisivut

Ihmetyttää kyllä miten cdon muka voi yhteistyökumppanin virheestä vain pestä kätensä tolla lailla.
 
Jos maksoit luottokortilla niin kannattaa ottaa yhteyttä pankkiin. Etukäteen en kyllä olisi maksanut tuolle kaupalle missään tapauksessa jo ennen mitään konkurssia.

Ja eikös CDON kanssa mainosta itseään turvalliseksi kauppapaikaksi, mutta ilmeisesti heitäkään ei kiinnosta?

Kannattaa varmaan otta kuluttajaviranomaisiin yhteyttä ja kysyä neuvoa varsinkin jos maksoit etukäteen jollain muulla kuin luottokortilla.
 
Enpä kyllä itse ole koskaan maksanut etukäteismaksulla CDONiin ylipäätään, kun siellähän on aina ollut maksuton jälkikäteislasku tarjolla, siis Qliro tai ennen vanhaan Klarna. Saati sitten jos ostaisi epämääräiseltä third party -myyjältä.

Poikkeuksena vain muutama harva kerta, kun ostanut jotain digisisältöä, niin niissä ei voinut maksaa laskulla mutta toimituskin oli välitön.
 
Kiitti neuvoista! Meikäläinen kokemattomana maksoin verkkopankilla eli aikalailla huonoin mahdollinen valinta. Hauska juttu tossa on, että cdonin ohjeiden mukaan meikän täytyisi ottaa tuon kyseisen Alankomaisen yrityksen konkurssipesän pesänhoitajaan (xD?!?). Noh, tein tosta rikosilmoituksen ja lähetän jossain kohtaan vaatimuksen cdonin suuntaan, että saisin maksun takaisin. Kuitenkin tuote maksettu syyskuun alussa. Jos ei tuo auta niin otan yhteyttä kuluttajaviranomaisiin.
 
Noin kai se menee kun kauppa on ulkomaalainen, eli siinä suhteen CDON on varmaankin oikeassa (en ole lakimies). KKV:n konkurssisivuillta mitkä linkkasit oli ohjeita.

Enintään avoimeksi kysymykseksi jää, että onko CDOnin omat maksuehdot luvanneet mitään parempaa turvaa jos tavaraa ei saa.
 
Kiitti neuvoista! Meikäläinen kokemattomana maksoin verkkopankilla eli aikalailla huonoin mahdollinen valinta. Hauska juttu tossa on, että cdonin ohjeiden mukaan meikän täytyisi ottaa tuon kyseisen Alankomaisen yrityksen konkurssipesän pesänhoitajaan (xD?!?). Noh, tein tosta rikosilmoituksen ja lähetän jossain kohtaan vaatimuksen cdonin suuntaan, että saisin maksun takaisin. Kuitenkin tuote maksettu syyskuun alussa. Jos ei tuo auta niin otan yhteyttä kuluttajaviranomaisiin.

Noin se menee konkurssipesän kanssa. Sama homma oli silloin kun Toy's r us/BR lelut meni konkkaan niin jouduin hakemaan lahjakortti rahani keskieuroopasta. Jotka yllättäen sainkin toisesta lahjakortista toinen jäi omaksi tappioksi.

Rikosilmoituksesta tuskin on hyötyä jos oikeasti mennyt konkkaan.
 
Missä?
Jotain arvausta , mutta googletus anto jotain ihan muuta.

Lainaus linkistä
is sanoi:
CDON-verkkokaupan asiakkaiden tietoja on vuotanut internetiin. Mukana on nettimyymälän suomalaisia, ruotsalaisia ja tanskalaisia käyttäjiä.

Ruotsalaistaustaisen verkkokaupan käyttäjien tiedot ovat kaupan, ja niistä on jaettu ilmainen näyte eräälle verkkofoorumille. Tiedoissa näkyvät asiakkaan nimi, katuosoite postinumeroineen, puhelinnumero, viimeisimmän ostoksen hinta ja ostopäivä sekä tilausnumero.

Vuotaneissa tiedoissa ei näy maksukorttitietoja tai asiakkaiden syntymäaikoja.

Tietoja myyvän tahon väitteen mukaan tietokannassa on 989 suomalaista, 5000 ruotsalaista ja 665 tanskalaista.
Määrästä päätelleen kaupan on pieniosanen asiakasrekisteristä, tuosta tulee mieleen että on jonkin CDON asiakkaan

Tieturvauutiset ketjussa on myös asiasta postaus. (tätä postatessa vain uutispostaus)
 
  • Tykkää
Reactions: Sir
Eipä ole tullut tilattua tuolta mitään sen jälkeen kun muuttui kaikenlaisien kepulifirmojen temmellyskentäksi,itse emoliikkeestä tuli aikoinaan satoja tilauksia tehtyä.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
257 519
Viestejä
4 475 398
Jäsenet
73 946
Uusin jäsen
JsKK

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom