- Liittynyt
- 28.10.2016
- Viestejä
- 5 604
Auto rikki, onko muilla sama vika? Voiskos täsmentää että mikä ei pelitä.Ei näytä paypal maksu toimivan cdonissa. Muilla samaa vai onko omassa päässä vikaa..
Auto rikki, onko muilla sama vika? Voiskos täsmentää että mikä ei pelitä.Ei näytä paypal maksu toimivan cdonissa. Muilla samaa vai onko omassa päässä vikaa..
Tilillä rahaa ?No juu.. Kun painaa kassalla "viimeistele maksu" -painiketta niin aukeaa uusi välilehti osoitteella http:// ja cdonin sivu antaa ilmoituksen "Oho! Emme voineet vahvistaa ostotapahtumaa."
Rahnukaista on ja kortti liitetty.Tilillä rahaa ?
Laskulla onnistuu kyllä. Minkäänlaista postiennakkomahdollisuutta ei CDONilla tietääkseni ole.Tietääkö täällä kukaan, onnistuuko CDONin kautta lahjakortilla tilaaminen siten, että lahjakortin ylimenevä maksetaan joko laskulla, tai sitten (mielellään) postiennakkona? Kysyin asiakaspalvelusta, tuli vain "pitäisi onnistua myös laskulla" -vastaus.
Oho, eipäs tosiaan olekaan. Liikaa kofeiinia, kun näen jo omianikin. Kiitos tiedosta, tämä helpottaa kummasti.Laskulla onnistuu kyllä. Minkäänlaista postiennakkomahdollisuutta ei CDONilla tietääkseni ole.
Oot varmaan vahingossa valinnut sen "osta nyt maksa helmikuussa" tai jotain. Käsittääkseni tuohon tulee aina se 4e lisämaksu. Muistaakseni mitään kampanjaa ei kyllä ollut tuon osalta.Olikohan Cdonilla Black Fridayn aikaan tai heti sen jälkeen kampanja jolla sai laskuun maksuaikaa täysin ilman lisäkuluja? Parinkympin tilaus josta tuli nelisen euroa tilinhoitomaksua tms. Testitilauksessa lisäkulu näkyy maksuvaihtoehdoissa selvästi joten en olisi missään tapauksessa sellaista valinnut, laskun otin yleensäkin ettei tarvitse odotella rahoja jos tilaus olisi mennyt palautukseen. Käytin 5 e alekoodin joten ei nyt sinällään tullut tappiota mutta jos siellä oli kampanja niin tietenkin valitan
Joo itsekin käytin ton "osta nyt maksa tammikuussa".Oot varmaan vahingossa valinnut sen "osta nyt maksa helmikuussa" tai jotain. Käsittääkseni tuohon tulee aina se 4e lisämaksu. Muistaakseni mitään kampanjaa ei kyllä ollut tuon osalta.
Ei kai se koskaan suomalainen oo ollutkaan.CDONin vuosikertomuksesta 2018 löytyy.
Like other companies in the industry, CDON previously chose to distribute to customers in Finland from Åland. Operations (in CDON Alandia) have been discontinued.
Koska yritys ei ole enää suomalainen, on todennäköistä että ilmainen asiakaspalautus loppuuu pian.
Ei niin. CDON.com on vuonna 1999 perustettu ruotsalainen yritys.Ei kai se koskaan suomalainen oo ollutkaan.
Oot varmaan vahingossa valinnut sen "osta nyt maksa helmikuussa" tai jotain. Käsittääkseni tuohon tulee aina se 4e lisämaksu. Muistaakseni mitään kampanjaa ei kyllä ollut tuon osalta.
Joo, kai sitä tuli tehtyä virhe. Ainakin nyt on vaan mahdoton olla huomaamatta lisämaksua. No 20 % oppirahatJoo itsekin käytin ton "osta nyt maksa tammikuussa".
Ainoastaan 14 päivän lasku on lisämaksuton.
Nyt kun vihdoin sain avattua paketin niin siellä tosiaan oli uusi kiintolevy. Paketin mukana oli kuitenkin myös seagaten alkuperäinen lähete cdonille, jossa mukana hinta.Selkeä takuuhuolto, jossa cdon varasi minulle tuotteen jo ennen kuin lähetin vanhan hajonneen heille.
Paketin perillemenosta korvaavan tuotteen lähettämiseen meni kevyet 6 viikkoa! Tämä siis siitä huolimatta, että minulle oli jo "varattu tuote varastoon".
Katteet kohdillaan, erityisesti näissä pilipali-alennus tuotteissa. CDONin "tarjous"-kovalevyssä 70 prosentit katteet, kun vertaa esim. Samsungin ja Applen puhelimia, joiden myyntikatteet liikkuvat siinä 5-10 prosentin välimaastossa.Nyt kun vihdoin sain avattua paketin niin siellä tosiaan oli uusi kiintolevy. Paketin mukana oli kuitenkin myös seagaten alkuperäinen lähete cdonille, jossa mukana hinta.
Eli tuote:
Seagate Barracuda ST4000DM004 256MB 4TB
Maksaa cdon.comille 35.68€ kipale.
Eiköhän se kantelu Etelä-Suomen AVI:lle hyvän perintätavan rikkomisesta ole yksi keino ja toiseksi valitus Kuluttajariitalautakuntaan.Olen saanut karhukirjeitä, muistutuksia ja uhkailuja viimeisimpänä perinnästä ja luottotietojen menetyksestä tähän päivään saakka, eli kokonaisuudessaan noin kuuden kuukauden ajalta. Lopulta minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin maksaa tuo summa tuotteista, jotka olen palauttanut puolisen vuotta sitten. Siis maksoin tuotteet, jotka palautin heille. Nyt kuittasivat Qlirosta, että en ole enää heille velkaa ja asia on siltä osin kunnossa. MAHTAVAA!
Tässä ajassa olen vastaanottanut kymmeniä kirjeitä, lähettänyt kymmeniä sähköposteja. Laskulla maksaminenkaan ei näemmä ole tämän yrityksen kanssa turvallista. Tavanomaisesti laskutus keskeytetään, mikäli lasku on riitautettu tai tuotteet palautettu.
Asia on siis näennäisesti ratkennut, mutta selvitän parhaillaan juristiltani mitä keinoja minulla on saada rahani takaisin ja vahingonkorvauksia aiheutuneesta vaivasta.
Olitko yhteydessä myös suoraan Qliroon? Oman kokemuksen mukaan CDONille on lähes turhaa lähteä noista laskuista sepittämään kun eivät siellä saa mitään aikaiseksi, mutta Qliron aspa on nopsaan siirtänyt eräpäivää ja lopulta mitätöinyt parit laskut kunhan olen heille laittanut todisteet niiden turhuudesta.Pian saadaan taas pakettiin yksi tämän paskalafkan kanssa taputeltu tarina. Tilasin joulukuussa 2018 keittiötarvikkeita, joista palautin osan. Lähetin toki palautetuista tuotteista selkeän erittelyn ja kuitin lähetyksestä asiakaspalvelun sähköpostiin. Samaiset tiedot olivat toki mukana paketissakin, mutta olen oppinut olemaan proaktiivinen tämän yhtiön kanssa.
Meni muutamia viikkoja ja tiedustelin rahojeni perään. Vastasivat ettei tuotteet ole vielä tulleet heille. Maksoin laskun, josta vähensin palauttamani tuotteet. Ilmoitin tästä toki myös heille.
Meni muutamia viikkoja ja tuli karhukirje alkuperäisestä laskusta, jonka pyysin toki mitätöimään aiheettomana. Ilmoitin maksaneeni pitämäni tuotteet ja palauttaneeni osan tuotteista. Ilmoittivat selvittävänsä asiaa. Karhukirjeitä alkoi tulemaan viikoittain, joista otin useita kertoja yhteyttä ja viittasin jo joulukuussa lähettämääni viestiin tuotteiden palautuksesta, liitin myös kuitin maksusta.
Olen saanut karhukirjeitä, muistutuksia ja uhkailuja viimeisimpänä perinnästä ja luottotietojen menetyksestä tähän päivään saakka, eli kokonaisuudessaan noin kuuden kuukauden ajalta. Lopulta minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin maksaa tuo summa tuotteista, jotka olen palauttanut puolisen vuotta sitten. Siis maksoin tuotteet, jotka palautin heille. Nyt kuittasivat Qlirosta, että en ole enää heille velkaa ja asia on siltä osin kunnossa. MAHTAVAA!
Tässä ajassa olen vastaanottanut kymmeniä kirjeitä, lähettänyt kymmeniä sähköposteja. Laskulla maksaminenkaan ei näemmä ole tämän yrityksen kanssa turvallista. Tavanomaisesti laskutus keskeytetään, mikäli lasku on riitautettu tai tuotteet palautettu.
Asia on siis näennäisesti ratkennut, mutta selvitän parhaillaan juristiltani mitä keinoja minulla on saada rahani takaisin ja vahingonkorvauksia aiheutuneesta vaivasta.
Hetkinen. Mistä rahoista ne ois palauttanu sulle ees mitään, jos et ees ollu maksanu viellä mitään? Ja muutenkin. En oo ikinä kuullu, että onnistuis vaa osien tuotteiden maksu, vaan aina maksetaan koko summa ja sitten palautetaan, jos jotain on palautettu.... Tosta voit jo syyttää iha itteäski, ku aloit sooloilemaa laskun maksus, koska eikös ne summat ole sidottuja viitenumeroihin....Pian saadaan taas pakettiin yksi tämän paskalafkan kanssa taputeltu tarina. Tilasin joulukuussa 2018 keittiötarvikkeita, joista palautin osan. Lähetin toki palautetuista tuotteista selkeän erittelyn ja kuitin lähetyksestä asiakaspalvelun sähköpostiin. Samaiset tiedot olivat toki mukana paketissakin, mutta olen oppinut olemaan proaktiivinen tämän yhtiön kanssa.
Meni muutamia viikkoja ja tiedustelin rahojeni perään. Vastasivat ettei tuotteet ole vielä tulleet heille. Maksoin laskun, josta vähensin palauttamani tuotteet. Ilmoitin tästä toki myös heille.
Meni muutamia viikkoja ja tuli karhukirje alkuperäisestä laskusta, jonka pyysin toki mitätöimään aiheettomana. Ilmoitin maksaneeni pitämäni tuotteet ja palauttaneeni osan tuotteista. Ilmoittivat selvittävänsä asiaa. Karhukirjeitä alkoi tulemaan viikoittain, joista otin useita kertoja yhteyttä ja viittasin jo joulukuussa lähettämääni viestiin tuotteiden palautuksesta, liitin myös kuitin maksusta.
Olen saanut karhukirjeitä, muistutuksia ja uhkailuja viimeisimpänä perinnästä ja luottotietojen menetyksestä tähän päivään saakka, eli kokonaisuudessaan noin kuuden kuukauden ajalta. Lopulta minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin maksaa tuo summa tuotteista, jotka olen palauttanut puolisen vuotta sitten. Siis maksoin tuotteet, jotka palautin heille. Nyt kuittasivat Qlirosta, että en ole enää heille velkaa ja asia on siltä osin kunnossa. MAHTAVAA!
Tässä ajassa olen vastaanottanut kymmeniä kirjeitä, lähettänyt kymmeniä sähköposteja. Laskulla maksaminenkaan ei näemmä ole tämän yrityksen kanssa turvallista. Tavanomaisesti laskutus keskeytetään, mikäli lasku on riitautettu tai tuotteet palautettu.
Asia on siis näennäisesti ratkennut, mutta selvitän parhaillaan juristiltani mitä keinoja minulla on saada rahani takaisin ja vahingonkorvauksia aiheutuneesta vaivasta.
Molemmille, CDON.COMille ja Qlirolle oli asiasta ilmoitettu useampaan kertaan. Viesteissä oli mukana liitteet, joissa kuitti tuotteiden palautuksesta ja lista palautetuista tuotteista.Oikein tehtynä olisit ilmoittanut qliroon että osa tuotteista palautettu ja että siirtävät eräpäivää. Tätä niin kauan että cdon hoitaa hommansa.
Ei laskua pidä koskaan mennä muuttamaan, tai maksamaan vain osaa, täysin omin päin. Vain jos laskuttajan kanssa on erikseen sovittu. Eräpäivän siirto ja sen tekee laskuttaja, ei myyntiliike.
Maksoin myös ne tuotteet, jotka palautin. Näin asia tuli kuntoon. Kuulostaako ratkaisu mielestäsi oikealta?Asia saatiin siis pakettiin maksamalla lasku? Kas kummaa. Mutta kuitenkin pitää selvitellä asiaa juristin kanssa?
Eiköhä se cdoni palauta rahat niistä palautetuista tuotteista nyt kun on jotain mitä palauttaa.... En näe mikä tossa on menny väärin pl sooloilu laskun maksusMaksoin myös ne tuotteet, jotka palautin. Näin asia tuli kuntoon. Kuulostaako ratkaisu mielestäsi oikealta?
Pian saadaan taas pakettiin yksi tämän paskalafkan kanssa taputeltu tarina. Tilasin joulukuussa 2018 keittiötarvikkeita, joista palautin osan. Lähetin toki palautetuista tuotteista selkeän erittelyn ja kuitin lähetyksestä asiakaspalvelun sähköpostiin. Samaiset tiedot olivat toki mukana paketissakin, mutta olen oppinut olemaan proaktiivinen tämän yhtiön kanssa.
Meni muutamia viikkoja ja tiedustelin rahojeni perään. Vastasivat ettei tuotteet ole vielä tulleet heille. Maksoin laskun, josta vähensin palauttamani tuotteet. Ilmoitin tästä toki myös heille.
Meni muutamia viikkoja ja tuli karhukirje alkuperäisestä laskusta, jonka pyysin toki mitätöimään aiheettomana. Ilmoitin maksaneeni pitämäni tuotteet ja palauttaneeni osan tuotteista. Ilmoittivat selvittävänsä asiaa. Karhukirjeitä alkoi tulemaan viikoittain, joista otin useita kertoja yhteyttä ja viittasin jo joulukuussa lähettämääni viestiin tuotteiden palautuksesta, liitin myös kuitin maksusta.
Olen saanut karhukirjeitä, muistutuksia ja uhkailuja viimeisimpänä perinnästä ja luottotietojen menetyksestä tähän päivään saakka, eli kokonaisuudessaan noin kuuden kuukauden ajalta. Lopulta minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin maksaa tuo summa tuotteista, jotka olen palauttanut puolisen vuotta sitten. Siis maksoin tuotteet, jotka palautin heille. Nyt kuittasivat Qlirosta, että en ole enää heille velkaa ja asia on siltä osin kunnossa. MAHTAVAA!
Tässä ajassa olen vastaanottanut kymmeniä kirjeitä, lähettänyt kymmeniä sähköposteja. Laskulla maksaminenkaan ei näemmä ole tämän yrityksen kanssa turvallista. Tavanomaisesti laskutus keskeytetään, mikäli lasku on riitautettu tai tuotteet palautettu.
Asia on siis näennäisesti ratkennut, mutta selvitän parhaillaan juristiltani mitä keinoja minulla on saada rahani takaisin ja vahingonkorvauksia aiheutuneesta vaivasta.
Kysehän oli että oli lopulta pakko maksaa myös palautetut tuotteet.No
Eiköhä se cdoni palauta rahat niistä palautetuista tuotteista nyt kun on jotain mitä palauttaa.... En näe mikä tossa on menny väärin pl sooloilu laskun maksus
On ollu, suomalaisille on myyty suomalaisen tytäryhtiön kautta, ruotsissa suurin varasto oli.Ei niin. CDON.com on vuonna 1999 perustettu ruotsalainen yritys.
Puoli vuotta on ihan ok aika odotella rahoja/hyvitystä takaisin palautetuista tuotteista. OK.No
En näe mikä tossa on menny väärin pl sooloilu laskun maksus
Näitä tahoja tässä on sovellettava. On aivan ennenkuulumattoman välinpitämätöntä toimintaa ollut yhtiöltä. Minullahan on yksi valitus käsittelyssä tästä kyseisestä yhtiöstä.Eiköhän se kantelu Etelä-Suomen AVI:lle hyvän perintätavan rikkomisesta ole yksi keino ja toiseksi valitus Kuluttajariitalautakuntaan.
Ensin pitää kuitenkin Kuluttaja-asiamiehen kautta sovitella asiaa ennen kuin sen voi viedä Kuluttajariitalautakuntaan.
Lopuksi siinä on sitten se käräjäoikeus mahdollisuutena jos eivät ala rahoja palauttamaan Kuluttajariitalautakunnan suosituksen mukaisesti.
Moni yritys voi soveltaa, mutta jos cdon ei sovella, niin silloin se on sooloilua, jos alkaa ite säveltämään, miten päättääkin maksaa. Jos firman käytäntö on, että maksetaan kokonaan ja sitten jos jotain palauttaa, niin siltä osin palauttaa rahat. Ja kauankos menikään aikaa siitä, kun maksoit cdonille, että pistivät palautuksesta rahat takas/kuittasivat asian heidä osaltaan ok:ksi? muutama päivä ilmeisesti?Puoli vuotta on ihan ok aika odotella rahoja/hyvitystä takaisin palautetuista tuotteista. OK.
Moni yritys soveltaa periaatetta jossa maksat vain pitämäsi tuotteet. Sellainenkin pieni yritys kuin H&M kehottaa vähentämään omatoimisesti laskun kokonaissummasta ne tuotteet, jotka on palauttanut. Tämä on toiminut aiemmin ongelmitta myös Qlirolle, joten olisi kiva kuulla mitähän vitun sooloilua tässä on tapahtunut.
Asia nytkähti tänään taas hiukan eteenpäin ja ilmoittivat CDONilla hyvittäneensä nuo tuotteet, mutta rahojen takaisin saamiseksi pitää ottaa erikseen jälleen yhteyttä Qliroon. Hyvin toimii kun kyse on kuitenkin samasta yhtiöstä.
Tämä ei ole mikään "firman käytäntö". Kuten mainitsin aiemminkin olen maksanut vain ne tavarat, jotka olen pitänyt. Toisekseen olen myös CDON/Qlirolle ilmoittanut tarkat tiedot tuotteista jotka olen pitänyt ja maksanut. Eivät ole pyytäneet maksamaan laskua kokonaan, joten tämä on juridisesti katsottavissa että he ovat hyväksyneet menettelytapani. Kun alkoi tulla karhukirjeitä ilmoitin, että lasku on aiheeton. Riitautetun laskun perintä pitää lopettaa _välittömästi_ riippumatta onko siitä maksettu osa tai ei.Moni yritys voi soveltaa, mutta jos cdon ei sovella, niin silloin se on sooloilua, jos alkaa ite säveltämään, miten päättääkin maksaa. Jos firman käytäntö on, että maksetaan kokonaan ja sitten jos jotain palauttaa, niin siltä osin palauttaa rahat.
Joulukuussa tilasin ja nyt tuli viesti CDONilta, että tuotteet on kirjattu palautetuksi. Jotakuinkin 7 kuukautta tulee pian prosessissa täyteen. Vielä pitää toki olla Qliroon yhteydessä, että palauttavat rahat tililleni. Siinä menee kokemukseni perusteella kahdesta viikosta kahteen kuukauteen aikaa. Kun kyseessä oli muistaakseni alle 25 euron summa on sen hoitamiseen käytetty omalta osaltani ja vastapuolen osalta aikaa varsin runsaasti. Periaatteesta en ala maksamaan kenellekkään perusteettomia laskuja.Ja kauankos menikään aikaa siitä, kun maksoit cdonille, että pistivät palautuksesta rahat takas/kuittasivat asian heidä osaltaan ok:ksi? muutama päivä ilmeisesti?
Sillä nyt ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko lasku osittain tai kokonaan maksettu, etteivät onnistuneet puolessa vuodessa hyvittämään palauttamiani tuotteita. Olivat siis palautut tuotteet jossain vaiheessa löytäneet ja sen jälkeen kadottaneet. Tämän jälkeen sitten alkoi useamman kuukauden taistelu.Eli en kyllä itse ymmärrä, miksei voinut maksaa Cdonin laskua kokonaan heti ja sen jälkeen pistänyt viestiä palautettuista tuotteista, jonka jälkeen olisit saanut rahat aika nopeasti takaisin? Itse tehnyt juuri noin pari kertaa ja homma on ollut sen osalta ohi 4-5 arkipäivässä. En ole ikinä kuullutkaan Cdonin tapauksissa, että voi maksaa osittaismaksua ja palautella jotain. H&M toimii noin kyllä, mutta heillä se lukee suoraan siinä laskussa mikä tulee tilauksen mukana, Cdonin osalta taasen en sellaista ole nähnyt. Tuntuu jotenkin että harvinaisen yksinkertaisesta asiasta tehtiin vänkäämällä 7kk draama, joihin sekoitettiin juristikin mukaan - ja kaikki tämä vain "muillakin toimii, joten vahvasti oletan tämänkin olevan näin".
Oikeihan sinä toimit alunperin. Ei koko laskua pidä maksaa, tai voi mutta ei tarvitse.Sillä nyt ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko lasku osittain tai kokonaan maksettu, etteivät onnistuneet puolessa vuodessa hyvittämään palauttamiani tuotteita.
Kyllä siellä lukee edelleen ilmaset postit yli 15e tilaukseen.Mistäs lähtien täällä on loppunu plussalaisten ilmaiset toimitukset?!
Ei ole loppunut. Tarkista, että myyjä on CDON (ilmaisuus pätee ulkopuolisista myyjistä vain joihinkin) ja että ostoskorissa on fyysistä tavaraa vähintään 15 eurolla.Mistäs lähtien täällä on loppunu plussalaisten ilmaiset toimitukset?!
Mikäpä tuossa nyt laitonta olisi. Lähinnä ihmetyttää, jos asiakas voi itse laittaa laskuttajalle, että rahat takas. Mikä estää tuollaisen systeemin hyväksikäytön.CDON on nyt ilmoittanut hyvittäneensä palautetut tuotteet. Minun on kuitenkin oltava yhteydessä Qliroon, jotta saan rahani takaisin. Kyllä millä tahansa muulla verkkokaupalla hyvitykset päätyvät suoraan laskuttajan tietoon, mutta CDONilla ei näköjään tämäkään onnistu.
Lieneekö edes laillista jättää asia kuluttajan tehtäväksi.
Kylläpä tuo nyt kokonaisuutena on juridisesti aika arveluttava kuvio.Mikäpä tuossa nyt laitonta olisi. Lähinnä ihmetyttää, jos asiakas voi itse laittaa laskuttajalle, että rahat takas. Mikä estää tuollaisen systeemin hyväksikäytön.
Kyllä Klarna toimii noin.Kyllä Qliro mielestäni jossian vaiheessa ilmoittaa, että täällä olisi ylimääräistä rahaa -anna tilinumero. Tai itseasiassa kokemukseni taisi olla Klarnasta
Ite tein tilauksen, ei tullut ilmaisia posteja mutta tilasin kuitenkin ja laitoin aspaan viestiä.Rikki tuntuu olevan koko kauppa!
Hei,
Kiitos viestistäsi!
Olen nyt poistanut postikulut ja ne palaavat tilillesi muutaman arkipäivän kuluessa.
Olemme pahoillamme että postikulut veloitettiin vaikka olet CDON+ -jäsen. Järjestelmässämme on valitettavasti käynyt virhe jota parhaillaan yritämme paikantaa ja korjata. Teemme parhaamme Asian selvittämiseksi ja arvioimme, että vian pitäisi olla korjattu tänään tai huomenna.
Voit jo kuitenkin nyt tehdä tilauksen postikuluitta seuraamalla seuraavia ohjeita:
1. Tyhjennä ostoskorisi
2. Kirjaudu ulos ja heti takaisin sisään asiakastilillesi
3. Lisää tuote/tuotteet uudelleen ostoskoriisi
Tämän jälkeen tilauksesi tulisi olla postikuluton kuten aikaisemmin.
Jos olet jo tehnyt tilauksen josta postikulut on veloitettu, ilmoitathan meille tilausnumerosi niin voimme poistaa postikulut siltä.
Pahoittelemme tapahtuneesta aiheutunutta vaivaa.
Jos sinulla on kysyttävää, vastaamme mielellämme!
Mukavaa päivänjatkoa!
Ystävällisin terveisin,
CDON
Sain vastaavan ei riitä luotto(?) tilaukseen. Itsellä monta vuotta tilauksia (lähinnä elokuvia ja musiikkia). Isompia ja pienempiä tilauksia ja kun itsellä cdon+ niin yli 15 euron tilaukset postikuluitta ja tilannut aina yli 15 eurolla. Ollut varmaan vajaa 20 vuotta asiakas ja tilauksia yli 300. Ei kertaakaan maksuja rästissä, kun tilasin viimeksi niin laskuja oli 0 euron edestä maksamatta ja tilaus hieman alle 20 euroa. Tilauksen arvo, taloudellinen tilanteeni jne. - tilaus perutettu tuosta vain. Pakko oli vain nauraa...kaikenlaista. Pitäköön tunkkinsa Ensimmäinen kerta elämässä kun ei firmalle raha kelpaa...Maksoitteko näytön suoraan? itse käytin laskutusta kun ajattelin että varmaan näyttöä ei saa plus ei voinut maksaa omasta verkkopankista suoraan. Sainkin sitten seuraavana päivänä laskutus firmasta spostin että sulla ei riitä luotto tähän 349e näyttöön joten tilaus perutaan... että cdon hoisi asian minun ja kaverini kohdalla näin. Joskus aikoinaan sain sentään toisesta tuotteesta pahoittelut ja jonkun 5e setelin tjsp. koko tilauksesta ei jäänyt cdonin tilille mitään merkintää eikä peruutusta se vain katosi.