CDON.com

Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
1 432
Ainahan siellä on postikulut ollu? Yli 100e tilauksissa on ilmainen ja klubilaisille olikohan nyt 20e yli.
Palautuskuluista kyse. Palautus on ollut ilmainen.

Screenshot 2020-02-04 at 17.43.09.png


Yhtiö ei tietenkään ole onnistunut päivittämään edes ostoehtojaan vaikka soveltaa jo laittomasti uusia ehtoja? Kenenkään ei pidä mennä palautuksesta mitään maksamaan.


Screenshot 2020-02-04 at 17.45.22.png

Screenshot 2020-02-04 at 17.45.47.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 023
Palautuskuluista kyse. Palautus on ollut ilmainen.



Yhtiö ei tietenkään ole onnistunut päivittämään edes ostoehtojaan vaikka soveltaa jo laittomasti uusia ehtoja? Kenenkään ei pidä mennä palautuksesta mitään maksamaan.




Katohan. Täytyy opetella lukemaan :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
770
Yhtiö ei tietenkään ole onnistunut päivittämään edes ostoehtojaan vaikka soveltaa jo laittomasti uusia ehtoja? Kenenkään ei pidä mennä palautuksesta mitään maksamaan.


Näyttäisi olevan muutakin laitonta, eli "asiakkaan vastuu päättyy, kun CDON on vastaanottanut palautuksen".
Asiakkaan vastuu päättyy siinä vaiheessa kun on vienyt palautuksen postiin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
80
Hienosti kyllä itellä menny takuu asiat cdonin kans perhana..

Jouukuussa imurin kahva päätti hajota ja takuuta kun oli nii tottakai sitä hyödyntään. Sain aina ~viikon verran odotella vastausta maileihin cdonilta ja parin viikon päästä sain jo tarvittavat ja korjatut tiedot millä lähettää huoltoon. Paketti vastaanotettu seurantatunnuksen mukaan 17.12.19 mää oottelin ihan rauhassa ku joulut sun muuta. 20.01.2020 aloin kyselemään että mitähän sille osalle kuuluu, kerta ei minulle annetun linkin kautta ollut päivittynyt mikään. Viikon päästä vastattiin, että odota rauhassa kun oli jouut sun muuta nii menee aikaa. Kyselin heti perään 7.2.2020 ja tähänkin vastattiin jo 11.2.2020 että kysellään huollosta nyt sitten 14.2.2020 tuli viestiä ettei huoltoliike löydä koko pakettia ja laittaa lähetystunnus tai kuitti palautuksesta heille. Katotaan mitä seuraavaksi ja joo eihän noi mahottoman pitkiä aikoja ole mitä olen joutunut vastausta aina odotteleen tympäsee vaan. Uusi osakaan ei taida maksaa 30€ enempää ja vanhankin olisin voinut vaikka liimata ite.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
1 432
On tämä kyllä uskomaton firma. Asiakaspalautusmaksu oli leivottu laskulle vaikka tilaushetkellä missään ei mainittu maksullisesta palautuksesta. Tuotteet oli CDONin toimittamia.

Screenshot 2020-02-24 at 12.54.13.png
Screenshot 2020-02-24 at 12.51.26.png
Screenshot 2020-02-24 at 12.50.56.png

Luonnollisesti en aio tätä laskua maksaa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 270
On tämä kyllä uskomaton firma. Asiakaspalautusmaksu oli leivottu laskulle vaikka tilaushetkellä missään ei mainittu maksullisesta palautuksesta. Tuotteet oli CDONin toimittamia.





Luonnollisesti en aio tätä laskua maksaa.
Tapauksessasi koen kyllä jonkinlaiseksi riskiksi sen, että jos käyt tuon 5 €:n osalta hankalaksi, niin saattavat katsoa tarkemmin sitä, miten tuon bundlen hajottaminen vaikuttaa konsolin hintaan. Eli jäljelle jäävä 134 €:n Switch Lite saattaakin pompsahtaa normaalihintaiseksi, koska palautit osia alkuperäisestä pakettitarjouksesta (jossa vielä hyödynsit hintavirhettä), mikä siitä teki noin halvan.

Itse ainakin mieluummin nielisin 5 € menetyksen kuin ottaisin sen riskin.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
1 432
Luonnollisesti varmaan maksat myös asianmukaisesti konsolista normaalihinnan, kun olet palauttanut tarjoukseen oikeuttaneet bundle-osat ja pitänyt pelkän konsolin?
Se nyt ei liity tähän millään tavalla. Todistaa vain sen kuinka kujalla firma on tuon laskutuksen osalta. Korjatkoon laskun jos siltä tuntuu, minä kyllä maksan sen mikä kuuluu mutta vien asian siinä tapauksessa kilpalu ja kuluttajavirastoon.

Tälläinen toiminta, että lisätään laskulle jälkikäteen sopimusehtojen vastaisia kuluja on täysin käsittämätöntä.

Toisekseen olisi tuon CDON+ jäänyt ostamatta jos olisi ostohetkellä ollut tiedossa, että ilmainen toimitus & palautus ei ole voimassa koko paketin voimassaoloajan. Tuostakin voisi toki KKV:ltä kysyä mielipidettä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 933
Korjatkoon laskun jos siltä tuntuu, minä kyllä maksan sen mikä kuuluu mutta vien asian siinä tapauksessa kilpalu ja kuluttajavirastoon.
Siis mitä tarkalleenottaen viet sinne KKV:lle, jos laskusta poistetaan tuo ylimääräinen palautusveloitus ja muutetaan konsolin hinta oikeaksi?

Tälläinen toiminta, että lisätään laskulle jälkikäteen sopimusehtojen vastaisia kuluja on täysin käsittämätöntä.
Virheitä sattuu. Koititko edes selvittää tilannetta ennenkuin tulit tänne taas kerran purkautumaan CDON:n toiminnasta? Varmaan korjaisivat tilanteen ilman suurempaa vääntöä, kun vain huomauttaisit sinne että tilausta tehdessä ehdoissa ei ole ollut tällaista maksua.

Toisekseen olisi tuon CDON+ jäänyt ostamatta jos olisi ostohetkellä ollut tiedossa, että ilmainen toimitus & palautus ei ole voimassa koko paketin voimassaoloajan. Tuostakin voisi toki KKV:ltä kysyä mielipidettä.
Olet tässä ketjussa varmaan viimeiset 2 vuotta valittanut säännöllisesti siitä kuinka surkea lafka tuo CDON on ja silti menet ostamaan jonkun plus-jäsenyyden sinne? Voisi olettaa, että tässä vaiheessa ymmärtäisi jo pysyä kaukana kyseisestä firmasta. Meininki alkaa kuulostamaan hieman siltä, että hakataan tietoisesti päätä seinään ja ihmetellään kun sattuu..
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
1 432
Virheitä sattuu. Koititko edes selvittää tilannetta ennenkuin tulit tänne taas kerran purkautumaan CDON:n toiminnasta? Varmaan korjaisivat tilanteen ilman suurempaa vääntöä, kun vain huomauttaisit sinne että tilausta tehdessä ehdoissa ei ole ollut tällaista maksua.



Olet tässä ketjussa varmaan viimeiset 2 vuotta valittanut säännöllisesti siitä kuinka surkea lafka tuo CDON on ja silti menet ostamaan jonkun plus-jäsenyyden sinne? Voisi olettaa, että tässä vaiheessa ymmärtäisi jo pysyä kaukana kyseisestä firmasta. Meininki alkaa kuulostamaan hieman siltä, että hakataan tietoisesti päätä seinään ja ihmetellään kun sattuu..
Virheitä sattuu kuten sanoit ja oma oletus on, että niistä myös opitaan.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
1 432
CDON vastasi tänään tiedusteluuni ja ylimääräinen veloitus on korjattu. Voitaneen todeta, että toimivat tällä kertaa nopeasti ja asianmukaisesti. Tällä erää näyttäisi siis siltä, ettei niitä kahden viikon viiveitä viestien käsittelyssä näyttäisi ainakaan tällä hetkellä olevan hyvä suunta siis.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 154
Vaikka onkin useille selvää niin eipä tuolta kannata mitään uusia pelejä ostaa. Doom Eternalin tilasin sillon kun se oli cdon+ tarjouksessa ja lähetettiin vasta torstaina niin ei se millään ois perjantaiksi tänne ehtiny (ilmotuksessa ei edes mitään mainintaa siitä että oliko digitaalinen vai ei)
Eihän tossa muuten mitään mutta meni vkl suunnitelmat poskilleen, joo oisin voinu tyyriimmällä ostaa digitaalisen version ja lähettää tuon takaisin/myydä mutta ei jaksa vaivautua.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
3 164
Ei ole tullu pitkään aikaan mitään ostettua.
Samalla huomioin että joku talousjohtaja oli nimitetty toimitusjohtajaksi, kohta alkuperäinen cdon on pelkkä rahoitusyhtiö.
CDON eriytetään eri yhtiöksi, myydään pois?

Eli varmasti ostoehdot CDONissa huononee entisestään. Missähän Amazon ruotsi viipyy?

1590209697321.png
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
90 194
Viestejä
1 846 562
Jäsenet
39 164
Uusin jäsen
salodanger

Hinta.fi

Ylös Bottom