Battlefield V

Te ketkä pelaatte DX11 niin onko FFR asetettuna päälle? Itsellä ainakin DX11 ja FFR pois päältä FPS jää alle sadan koko ajan. CPU 8700K ja GPU 1080ti
Origin Accesista johtuen pitää (vielä) käyttää DX11 niin FFR on päällä.

Frontlines on kyllä jees. Siinä on mukava pelata supportiakin, kun mennään usein edestakaisin. Itse rakennetusta bunkkerista on kiva MG:lla paukuttaa, kun huomaa pellon reunassa liikettä. :D

En vaan ymmärrä miten tuo on 32 pelaajan pelimuoto, kun Grand operaatiossa saa samoissa mapeissa nauttia 64 pelaajan versiona.

Paljon eri asetuksia kokeilleena tuntuu, että tällä ohjeella toimii parhaiten.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Peliin alkoi yhtäkkiä tulemaan niitä ribboneita/mitä lie pikkupalkintoja. Jatkuvasti läjähtää keskelle ruutua.

Olisi kiva jos voisi noiden paikkaa itse säätää, itse haluaisin kaikki nuo keskelle ruutua lävähtävät johonkin sivuun, lisäksi niitä pirun isoja tekstejä jne. pienemmäksi.

Ja mikä ihme siinä on että vallattuasi lipun se laskuri katoaa (tai siis se logo jossa näkee onko vihuja lipulla jne)? Todella typerä ratkaisu.

DICE vähän taas innostunut liikaa ja unohtanut käytettävyyden. Valikot kankeat, maailman typerin idea olla antamatta valita assignmenttia kesken matsin (matsin välilläkään ei saa kai valittua).

Mutta pelaaminen itsessään silkkaa parhautta.

En tiedä olenko käsittänyt väärin, mutta se laskuri katoaa mikäli lipun alueella (eli siinä cappirinkulassa) ei ole enää yhtään vihollista.

Tähän mennessä olen pelannut pelkästään conquestia ja lähes pelkästään muro porukan kanssa discordissa. Conquest on aina ollut ykkös pelimuoto minulle. BF1 operationissa tuli ainakin enemmän pisteitä mitä conquestin puolella, mutta tässä en ole vielä kokeillut grand operations pelimuotoa. Ei ole oikein oma juttu nämä game modet, joissa edetään "suoraviivaisesti" toisen osapuolen hyökätessä ja toisen puolustaessa.

Voittoprosentti on tosiaan ihan hyvä. Oman tiimin voittaminen on ykkösprioriteetti ja toisena tulee se, että löytää itsensä scoreboardin kärjestä pelin loputtua. KD ratiosta en ole pahemmin välittänyt muuta kuin tankkeja käytettäessä.

Conquestia tuli yleensä itsekin aina pelattua, mutta jotenkin tuo Operations vain maistuu hyvältä tässä BF V. Siinä jää myös hyvä fiilis kun välillä pelkän Squadin voimin pääsee vihujen niskan päälle hyökkääjänä. Toki kyllä Conquestia edelleenkin pelaan, mutta ehkä harvemmin :) Pisteistä en oikein osaa vielä sanoa mitään kun en ole sinänsä vertaillut keskenään. BF1 Conquest ja Frontlines antoi molemmat aika hyvin pisteitä. Tosin aika paljo erästä ja mapista kiinni, sekä kuinka paljon lippuja valloitettavissa. Ainakin siinä kirkkomapissa (en muista nimeä) saa aika hyvin mähinän päälle. Sitten taas Rotterdamissa kun tilanne on se, että joki vihujen ja puolustuksen välissä, niin ainakin puolustajana välillä saa melkein oikeasti odottaa 5 minuuttia ennenkuin ensimmäinen vihu kunnolla pääsee sieltä yli :D

Voitot kiinnostaa pääasiassa myös itseänikin ja pelkästään neljän squadi ei kyllä aina riitä siihen kun oma tiimi on ollut välillä sen verran huonoa, ettei siellä kukaan anna mediccii saatika ammoja. Operationsissa on myös se huono puoli, että välillä sellaiset ottaa sitä pommia, jotka jää sinne omaan baseen makaa maahan joku MG34 kourassa ja siinä sitten saa kiroilla sitä tilannetta. Mun mielestä se pommi pitäisi pudota itsestään jos ei etene mihinkään.

En vaan ymmärrä miten tuo on 32 pelaajan pelimuoto, kun Grand operaatiossa saa samoissa mapeissa nauttia 64 pelaajan versiona.
Toi onkin paljon tiiviimpää menoa, enemmän squadina pelaamista. Paras kokemus tästä pelistä on just Twisted Steel (?) mappi Frontlinesina, rakenneltiin porukalla KK-asemia ja edettiin rauhallisesti. Siinä kohti tää peli kolahtikin täysillä, aikamoinen pudotus oli Operations sen jälkeen. :btooth:

Ei oikein jaksa tota Conquestin edestakas ravaamistakaan enää.

Toi onkin paljon tiiviimpää menoa, enemmän squadina pelaamista. Paras kokemus tästä pelistä on just Twisted Steel (?) mappi Frontlinesina, rakenneltiin porukalla KK-asemia ja edettiin rauhallisesti. Siinä kohti tää peli kolahtikin täysillä, aikamoinen pudotus oli Operations sen jälkeen. :btooth:

Ei oikein jaksa tota Conquestin edestakas ravaamistakaan enää.

Mä jotenkin haluaisin sit taas isoon mappiin ison sodan tuntua, mitä 32 pelaajaa ei tuo mitenkään.
Esim arrasin frontlines Grand operaatiossa on todella hieno kokemus, mutta vähemmällä pelaajamäärällä ei sit yhtään. Siinä ei ollu enää tuntuma et oltais sodassa, vaa jotai erikoisyksikköjä.

Ai jumaliste miten paljon paremmaksi muuttui pelituntuma kun heitti v-syncin pois päältä. Nyt ampumisestakin tulee jotakin eikä ole enää sitä että sihti hakee ja ylikorjaa ja hakee ja ylikorjaa...

Ai jumaliste miten paljon paremmaksi muuttui pelituntuma kun heitti v-syncin pois päältä. Nyt ampumisestakin tulee jotakin eikä ole enää sitä että sihti hakee ja ylikorjaa ja hakee ja ylikorjaa...

Taidat olla kohtalaisen uusi pc-pelaaja jos tämä oli sinulle yllätys? :D

Hämmentää tuo zeroing noissa snipuissa. En saa sen kanssa millään tuntumaa. Otin koko päivityksen pois niin alkoi taas heduja napsumaan. En ilmeisesti sitten osaa arvioida etäisyyttä kauhean hyvin tjsp.

Peliin alkoi yhtäkkiä tulemaan niitä ribboneita/mitä lie pikkupalkintoja. Jatkuvasti läjähtää keskelle ruutua.

Olisi kiva jos voisi noiden paikkaa itse säätää, itse haluaisin kaikki nuo keskelle ruutua lävähtävät johonkin sivuun, lisäksi niitä pirun isoja tekstejä jne. pienemmäksi.

Ja mikä ihme siinä on että vallattuasi lipun se laskuri katoaa (tai siis se logo jossa näkee onko vihuja lipulla jne)? Todella typerä ratkaisu.

DICE vähän taas innostunut liikaa ja unohtanut käytettävyyden. Valikot kankeat, maailman typerin idea olla antamatta valita assignmenttia kesken matsin (matsin välilläkään ei saa kai valittua).

Mutta pelaaminen itsessään silkkaa parhautta.
Muistaakseni gameplay astusten alta pitäisi löytyä "show award messages" yms. Tuolla saa ainakin kaikki piiloon, jos se kelpaa. Itse olen piilottanut nuo.

Muistaakseni gameplay astusten alta pitäisi löytyä "show award messages" yms. Tuolla saa ainakin kaikki piiloon, jos se kelpaa. Itse olen piilottanut nuo.
Tuossa on vissiin joku bugi, ennen noita ribboneita ei tullut ollenkaan ja nyt eilisestä lähtien ruudulle hyppää viisi erilaista heti matsin alkaessa. Itsellä on nuo awardsit pois päältä ja silti näkyy. Ilmeisesti joku server patch oli eilen tullut ja siitä lähtien nuo ovat bugittaneet.

Tuota joulukuun 4. päivän pätsiä odotellessa, ilmeisesti aika isohko päivitys tulossa. Huomenna ja torstaina pitäisi tulla jotain lisäinfoa tuosta Tides of Warista ja sen ensimmäisestä chapterista.

Taidat olla kohtalaisen uusi pc-pelaaja jos tämä oli sinulle yllätys? :D

Kyllä tässä on jo tovi hakattu tietokoneella. Lähinnä yllätys oli että kuinka iso vaikutus tuolla oli, yleensä ei ole näin paljoa muuttanut tuntumaa. Kuvittelin että tuo ei olisi vaikuttanut oikein millään lailla sillä Future Frames-asetuksen jätin edelleen päälle ja juuri tuon FF:n pitäisi olla se hiirituntumaan vaikuttava asia ainakin foorumiulinan perusteella.

Ei hemmetti. Eilen peli käynnistyi, mutta nyt taas ei. Mikä ihme tässä nyt mahtaa olla? Onko kenellekään tullut vastaan kyseistä ongelmaa ja korjausta siihen?

Sama ongelma minulla, Moksu-FIN taisi sen postatakin tänne jo. Bfv lataa ruutu mustana ja sen jälkeen tulee ne DICE yms valkoiset logot. Seuraavaksi tulee se menu, jossa on vain liikkuva taustakuva. Bfv ja Origin poistettu ja uudelleen asennettu, ei tunnu mikään auttavan.

Setup:
6600K, 2080 RTX, 16 Gb muistia, uusimmat Nvidian ajurit, kokeiltu sekä Windows 10 syys-updaten kanssa ja ilman.

Sain assault rank 13 ja avautu tuo Stg44. Nyt menussa aseen kohdalla on edelleen lukon kuva ilman rankkia. Peli kaatui samalla kun sain tuon rank 13 niin vissiin jumissa jonku aikaa? :confused:

Sain assault rank 13 ja avautu tuo Stg44. Nyt menussa aseen kohdalla on edelleen lukon kuva ilman rankkia. Peli kaatui samalla kun sain tuon rank 13 niin vissiin jumissa jonku aikaa? :confused:
Matsin päätyttyä pitäisi avautua. Voi vaatia uudelleen käynnistyksen.

Mulla käyny pari kertaa samoin ja unlokkautu kun sain uuden rankin classiin. Ei auttanut vaikka pelasi seuraavat roundit loppuun. Eli pelaa assault rank 14:lle ja muista jäädä pelin loppuun asti jolloin se ase unlokkautuu.

Nyt on reipas 10 tuntia takana, periaatteessa pelkästään reconilla.

Vaikuttaa kyllä hyvältä, täysin eri peli kuin esim Battlefield 1, jota pelasin loppujen lopuksi vain 90h. Ampuminen tuntuu erilaiselta verrattuna aikaisempiin Battlefieldeihin, huomattavasti vaikeammalta. Sinällänsä aseet vaikuttavat olevan ihan hyvin balancessa ja kun reconilla juoksee agressiivisesti lipulta lipulle niin 1vs1 tilanteessa olet lähes varmuudella kuollut jos ensimmäinen laukaus ei ole tappava. Muutenkin verrattuna aikaisempiin Battlefieldeihin tässä tulee kuolemia todella yllättävistä suunnista ja tilanteissa pitää pelata aikaisempaa varovaisemmin. Tiimipelaaminen korostunut entisestään, mikä on vain positiivinen juttu. Skinit on ihan hauskoja ja assigmentteja on todella mukava tehdä. Olisin toivonut kuitenkin hieman enemmän modifikaatiomahdollisuuksia aseisiin, esim tähtäimien osalta. Toisaalta, ei kai niitä hirveästi WW2 aikaan edes ollut. Mappisuunnittelu ihan hyvää, kentät pääasiassa hauskoja pelata.

Eiköhän tämän pelin parissa tule vierähtämään tunti jos toinenkin. Muutamia bugeja kun saataisiin vielä korjattua esim satunnaiset lyhytkestoiset jäätymiset, hitreg ongelmat yms lastentaudit niin kyllä tässä on ainekset erittäin hyvään peliin :)

Jotain random pätkiä, joista suuri osa viikonlopun ajalta. Osassa pätkistä näkyy myös CPU/GPU käyttöasteet yms. 1080p low asetukset ja ffr off.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.

Alkuun Recon tuntui erittäin huonolta, mutta pienen harjoittelun jälkeen tuollakin saa hyvin tuhoa aikaiseksi. Gewehr sopinut omaan käteen parhaiten. Lisäksi pathfinder rooli, beacon ja spotting scope.

Pelin parhaaksi jokatilanteen aseeksi julistan assaultin M1A1 carbinen. Ase tuli vedettyä sen verran pikasesti 10 levelille, etten kerennyt edes yhtään päivitystä laittamaan. Pitää varmaan palata tuon aseen kimppuun ennen kuin se saa nerffiä.

Pistoolina olen käyttänyt revolveria jokaisella classilla. Oli jotenkain tuttu valinta BF1 auto revolverin jälkeen.

Support on vielä level 4, mutta muut inffi classit alkaa olla 20 levelillä. En tiedä mikä siinä on, mutta supportilla pelaaminen ei kiinnosta yhtään :D

Omasta mielestä aika erikoista kuinka alas erilaiset rankit pelissä on laitettu. Maksimi rank on 50. Classit on rajoitettu 20 levelille ja aseet 10 levelille. Myös ribboneiden puuttuminen ihmetyttää.

Tulipas aika sekalaista asiaa :D

Millä softalla otat pelikuvaa talteen? Nvidia shadowplay?

Itse ainakin otan ShadowPlaylla. Helposti saa sitten vaikka 5min pätkiä menneisyydestä jos tulee hyvin tappoja tms, pienet editoinnit ja valmis. Helppoa touhua :)

@Moksu-FIN Millä FoV pelaat? Onko ihan vakio 74 (+90)? Ja kuis nopealla senssillä? Itsellä on 800dpi ja 15% senssi asetuksista. Sulla taitaa myös olla joku värisokea tila päällä? Aika paljo paremmin näkyy noi liput ruudulla. Mielenkiinnosta kyselen :)

Piru kun näillä iltavuoroviikoilla ei oikein ehdi paljoa pelailee, eikä kavereitakaan linjoilla, niin yksin jotenkin aina kynnys lähteä pelailee. 2-vuorotyön huonot puolet :)

Itse ainakin otan ShadowPlaylla. Helposti saa sitten vaikka 5min pätkiä menneisyydestä jos tulee hyvin tappoja tms, pienet editoinnit ja valmis. Helppoa touhua :)

@Moksu-FIN Millä FoV pelaat? Onko ihan vakio 74 (+90)? Ja kuis nopealla senssillä? Itsellä on 800dpi ja 15% senssi asetuksista. Sulla taitaa myös olla joku värisokea tila päällä? Aika paljo paremmin näkyy noi liput ruudulla. Mielenkiinnosta kyselen :)

Piru kun näillä iltavuoroviikoilla ei oikein ehdi paljoa pelailee, eikä kavereitakaan linjoilla, niin yksin jotenkin aina kynnys lähteä pelailee. 2-vuorotyön huonot puolet :)
Shadowplayta tuli itsekin aikoinaan käytettyä joskus BF4 alkuaikoina. Ajattelin vain että onko tullut vuosien saatossa jotain selkeesti parempaa tilalle mutta tällä taidetaan mennä jatkossakin, vaatii vain karttamani geforce experiencen asennuksen. Ilmeisesti performance hit ei ole järin suuri?

Shadowplayta tuli itsekin aikoinaan käytettyä joskus BF4 alkuaikoina. Ajattelin vain että onko tullut vuosien saatossa jotain selkeesti parempaa tilalle mutta tällä taidetaan mennä jatkossakin, vaatii vain karttamani geforce experiencen asennuksen. Ilmeisesti performance hit ei ole järin suuri?

Itselläni ei tule kuin ihan pieni nykäisy siinä vaiheessa kun tallennan sen x minuuttia, muuten ei yhtään vaikuta suorituskykyyn.

noniin latenssit sain kuriin kun jostain syystä liittyi automaagisesti japanin tai murican servuihin. Nyt laitettu eu ja kelpaa pelailla eikä mene hermot :D Omat aseetkin alkaa löytymään. Ke7 on kyllä sellainen laseri ja tohon vielä 3x scope niin :D hävettää vähän käyttää

noniin latenssit sain kuriin kun jostain syystä liittyi automaagisesti japanin tai murican servuihin. Nyt laitettu eu ja kelpaa pelailla eikä mene hermot :D Omat aseetkin alkaa löytymään. Ke7 on kyllä sellainen laseri ja tohon vielä 3x scope niin :D hävettää vähän käyttää

KE7 saa nerffiä ensi pätsissä joten siitä kannattaa vielä ottaa ilo irti. Onko kenelläkään antaa murobbs/iotechbbs kutsulinkkiä discordiin. Vaikka tänne tai yksityisviestillä? Löytyisi varmaan paremmin peliseuraa ainaki näin iltavuoroviikoille.

Viimeksi muokattu:
Tästä ollut varmaan täällä puhetta, mutta kylläpä toimii huonosti mulla DX11, tökkii jatkuvasti. DX12 toimii ihan hyvin.

Tekeekö muille peli sitä, että menee välillä ihmeellisesti työpöydälle? Tapahtuu ehkä parin päivän välein, mutta outoa.

Tästä ollut varmaan täällä puhetta, mutta kylläpä toimii huonosti mulla DX11, tökkii jatkuvasti. DX12 toimii ihan hyvin.

Tekeekö muille peli sitä, että menee välillä ihmeellisesti työpöydälle? Tapahtuu ehkä parin päivän välein, mutta outoa.
Samaa on minulla ja monella muulla. DX12 toimii periaatteessa ihan ok mutta itselläni aiheuttaa pingin levottomuutta ja saa sen seilaamaan 50-100 maastossa kun taas DX11 ping istuu 35 tuntumassa.
DX11:n kanssa joutuu käyttämään Future Frame Renderingia että saa fps:n ylös mutta vastaavasti lisää hieman input lagia. Liekkö vielä bugittaa DX12 pelissä vai mikä on mutta enempi tai vähempi kompromissin joutuu tekemään sääti miten tahansa.

Samaa on minulla ja monella muulla. DX12 toimii periaatteessa ihan ok mutta itselläni aiheuttaa pingin levottomuutta ja saa sen seilaamaan 50-100 maastossa kun taas DX11 ping istuu 35 tuntumassa.
DX11:n kanssa joutuu käyttämään Future Frame Renderingia että saa fps:n ylös mutta vastaavasti lisää hieman input lagia. Liekkö vielä bugittaa DX12 pelissä vai mikä on mutta enempi tai vähempi kompromissin joutuu tekemään sääti miten tahansa.

DX12 toimii itselläni hyvin satunnaisesti. FPS on todella hyvä, mutta lähes joka mapissa alkaa johonkin väliin armoton nykiminen, eli FPS pomppii 30-120 välillä, tekee pelikelvottomaksi. DX11 taas toimii stabiilisti, mutta huonommalla FPS kuin DX12. Vakiona mulla FFR = OFF, mutta niissä mapeissa, joissa FPS on tosiaan huonompi, laitan manuaalisesti konsolesta sen arvolle 2. Näin on mun mielestä paras, jos DX12 ei toimi kunnolla.

Mulla toimii ihan ok DX 12, ping aina 25. FPS rajoitettu 120 ja pyörii 90-120fps 1440p. Ryzen 2700x, 2070 RTX. Custom asetukset on Ultraa ja Low:ta. Kerran mapissa tulee kyllä ihmeellinen nykäisy, tuskin johtuu raudasta. En tiedä olenko se vain minä, mut ihan ku tässä ois mappien alussa varsinki vähän serverlagia, samaa ku pubgissa.

DX11 en pysty ees pelaamaan, kun nykii niin pahasti joka 10sekunti. En tiedä mistä johtuu.

Pari kuvaa, missä omat asetukset. Kannattaako tuo GPU Memory Restriction olla on vai off?

C2828EAC-F5AC-41EE-90B8-F01F82326B95.jpeg 46703161-D33C-4DC3-B7F3-C09FC6F597C6.jpeg 8FB85509-B80D-46E2-A51E-6C4B1B5A3E60.jpeg

Viimeksi muokattu:
Mulla toimii ihan ok DX 12, ping aina 25. FPS rajoitettu 120 ja pyörii 90-120fps 1440p. Ryzen 2700x, 2070 RTX. Custom asetukset on Ultraa ja Low:ta. Kerran mapissa tulee kyllä ihmeellinen nykäisy, tuskin johtuu raudasta. En tiedä olenko se vain minä, mut ihan ku tässä ois mappien alussa varsinki vähän serverlagia, samaa ku pubgissa.

DX11 en pysty ees pelaamaan, kun nykii niin pahasti joka 10sekunti. En tiedä mistä johtuu.

Ootko kokeillut ottaa tota GPU Memory Restriction pois päältä? Saattaa vaikuttaa toimivuuteen. Tuo asetus on mun mielest lähinnä vanhemmille/huonommille korteille, joissa ei riitä muisti. Muuten aika jännä et toisilla ei toimi DX11 ja DX12 taas toimii, ja toisinpäin.. Ei se auta kun kokeilla mikä on paras :D

Ootko kokeillut ottaa tota GPU Memory Restriction pois päältä? Saattaa vaikuttaa toimivuuteen. Muuten aika jännä et toisilla ei toimi DX11 ja DX12 taas toimii, ja toisinpäin.. Ei se auta kun kokeilla mikä on paras :D

Joo pitää kokeilla, kokeillu niin paljon erilaisia säätöjä, ettei enää muista mitä kokeillu ja mitä ei :D

Pari päivää kokeillu ja paskat fiilikset tällähetkellä.
Koko ajan lähtee henki yhdestä tai kahdesta osumasta, ei ehdi reagoimaan millään lailla.
Kaikki kaksintaistelut häviää, toinen kääntyy salamana ja taas headshot...:shy:
Oma tussari tosiaan täysin tehoton, saa laittaa lippaan selkään 10m päästä että vihu tippuu. Itellä kyllä lähtee henki vaikka joku posottas konepistoolilla 100m päästä.
En oiken ymmärrä tätä aseiden valintaa, pari paskaa tussaria millä ei tosiaan tee mitään.
Ei viittis pelailla casuaalisti kaikki grafiikat minimissä että pärjäis yhtään näitä 50lv jannuja vastaan.
Kentät täynnä snipereitä, naps ja headshot.
Grafiikka oudolla tavalla pelkein paskempaa kun edellisessä, jotkut vitun lehdet jotka lentelee siellätäällä sentään nättejä.

Koko ajan lähtee henki yhdestä tai kahdesta osumasta, ei ehdi reagoimaan millään lailla.
Oma tussari tosiaan täysin tehoton, saa laittaa lippaan selkään 10m päästä että vihu tippuu. Itellä kyllä lähtee henki vaikka joku posottas konepistoolilla 100m päästä.
En oiken ymmärrä tätä aseiden valintaa, pari paskaa tussaria millä ei tosiaan tee mitään.
Ei viittis pelailla casuaalisti kaikki grafiikat minimissä että pärjäis yhtään näitä 50lv jannuja vastaan.
Grafiikka oudolla tavalla pelkein paskempaa kun edellisessä, jotkut vitun lehdet jotka lentelee siellätäällä sentään nättejä.

Tää on varmaan aika tyhmä kysymys, mut ammutko lonkalta läheltä vai tähtäiletkö?

Mun mielestä peli on hyvä, mut omat squadit yleensä aika paskaa ja ei ne ees yritä revivaa sua saatika sitten valtaa lippuja, ne huitelee jossain omissa tankeissaan. Lentokoneet aika OP varsinki siinä yhdessä vuoristomapissa. On muuten todella kuraa se mappi (en muista nimeä). Täynnä snipuja.

Muuten kyllä hienon näköinen ja koukuttava peli, ite vaan huono :D. Silloin ku se hyvä squad sattuu tulee ni on kyllä kiva pelata.

Paska peli koska (ei millään pahalla mutta) olet huono pelissä? Juuri näin. :facepalm:
Tämä nyt sattuu olemaan moninpeli jossa parempi pelaaja voittaa, ei peli mahda sille mitään että olet huono etkä saa ketään hengiltä, ihan hyvin itse pärjään kaikki asetukset ultrassa paitsi ruoho low (Luo puskia ultralla jotka ei näy low asetuksilla), jopa kaikki visual effectit on päällä koska tykkään miltä peli näyttää.

Ihan hyvin saanut tappoja alusta asti enkä vieläkään ole kuin ~20lvl, tällä hetkellä pelaan medicillä jolla kaikki sanovat olevan pelin huonoimmat aseet, kummasti niillä vaan tappoja tulee kun pelaa oikein.

Onko muuten mitään huhuja lisäsisällöstä, milloin alkaa tippumaan esim uusia kenttiä?

Paska peli koska (ei millään pahalla mutta) olet huono pelissä? Juuri näin. :facepalm:
Tämä nyt sattuu olemaan moninpeli jossa parempi pelaaja voittaa, ei peli mahda sille mitään että olet huono etkä saa ketään hengiltä, ihan hyvin itse pärjään kaikki asetukset ultrassa paitsi ruoho low, jopa kaikki visual effectit on päällä koska tykkään miltä peli näyttää.
Tiesin että tämä on ensimmäinen vastaus...
Juu, tuskin mikään kummonen pelaaja tosiaan olen mutta Bf1 asti tuhansia tunteja tahkoneena tälläiset ovat omat mielipiteet.
Joko asetuksissani on jotain viturallaan ja pahasti tai ikä on tuonut peliin sellaisen paskennuksen ettei onlinessa tosiaan saa ketään nurin.
Olen aina ostanut ja pelannut siksi että viihtyisin, mukavaa touhua jopa.
Onlinepeleissä joskus voittaa, joskus häviää. Sehän on selvä asia.
Mutta siinätapauksessa kun peli on sellainen että sen parissa ei viihdy, vaikkapa siksi että pelaajat ovat taidoiltaan niin eri planeetalta että itse on perseraiskattavana, niin silloin se ei vastaa tarkoitustaan. Ei ole ns. viihdyttävää enään.
Voihan se olla että nuorempi polvi menee heittämällä ohi ja siinä tapauksessa pitää tietysti tehdä asiasta omat johtopäätökset.

Viimeksi muokattu:
Tiesin että tämä on ensimmäinen vastaus...
Juu, tuskin mikään kummonen pelaaja tosiaan olen mutta Bf1 asti tuhansia tunteja tahkoneena tälläiset ovat omat mielipiteet.
Joko asetuksissani on jotain viturallaan ja pahasti tai ikä on tuonut peliin sellaisen paskennuksen ettei onlinessa tosiaan saa ketään nurin.
Voihan se olla että nuorempi polvi menee heittämällä ohi ja siinä tapauksessa pitää tietysti tehdä asiasta omat johtopäätökset.

Nojuu ikää voit syyttää ja itseäsi mutta tämä on parasta mitä Battlefield on antanut pitkään aikaan niin tuo sinun ensimmäinen teksti meni vähän tunteisiin, ikää löytyy täältäkin +30v :tup:

Nojuu ikää voit syyttää ja itseäsi mutta tämä on parasta mitä Battlefield on antanut pitkään aikaan niin tuo sinun ensimmäinen teksti meni vähän tunteisiin, ikää löytyy täältäkin +30v :tup:
Hienoa että tykkäät ja että ostoksesi on tuonut sinulle viihdykettä rahansa edestä.

Hienoa että tykkäät ja että ostoksesi on tuonut sinulle viihdykettä rahansa edestä.

Kiitos, tämä on myös yleinen mielipide Battlefield veteraaneilta, enemmistö sanoo että paras Battlefield koskaan.

Parasta tämä peli tarjoaa 4man irl kavereitten kanssa squadissa kun pelaa, tunnelma kohillaan.

Kolmosesta lähtien yrittänyt kaikkia Battlefieldejä pelata mutta tämä tuntuu olevan ensimmäinen missä ei tule perseraiskatuksi. Kokemukset on hyvin ohkaset fps multiplayereistä. Oikeastaan Titanfall 2 on ainoa mitä jaksoi pidempään ja ihan mukavaa huvia aikansa vaikka siinäkin aika paska olin. Mutta pikkuhiljaa kun oppii pelimekaniikat ja mapit niin eiköhän se tuosta.

Kaikkia (pl. hardlinea) Battlefieldeja pelanneena tämä on kyllä myös omasta mielestäni yksi sarjan parhaista peleistä.

Jep shadowplaylla 20min varjo ajalla. Jos tapahtuu jotain hienoa, niin voi tilanteen jälkeen ottaa talteen.

Fov 90 horizontal.
800dpi & 8% pelistä, uniformal soldier aiming päällä. Vai mikä lie on. Ads sens 100%. Ajoneuvoilla myös sama 8%
Värisokea tila custom asennossa, jolla olen korostanut noita värejä.

Discord: https://discord.gg/vUKjams

Viimeksi muokattu:
Mulla käyny pari kertaa samoin ja unlokkautu kun sain uuden rankin classiin. Ei auttanut vaikka pelasi seuraavat roundit loppuun. Eli pelaa assault rank 14:lle ja muista jäädä pelin loppuun asti jolloin se ase unlokkautuu.
Kyllä se sieltä avautu illan päälle. Jäi vissiin hetkeksi jumiin, kun peli kaatu tuohon unlockiin kesken matsin.

Jep shadowplaylla 20min varjo ajalla. Jos tapahtuu jotain hienoa, niin voi tilanteen jälkeen ottaa talteen.

Fov 90 horizontal.
800dpi & 8% pelistä, uniformal soldier aiming päällä. Vai mikä lie on. Ads sens 100%. Ajoneuvoilla myös sama 8%
Värisokea tila custom asennossa, jolla olen korostanut noita värejä.

Discord: https://discord.gg/vUKjams

Kiitokset kutsusta tuonne Discord kanavalle. Yllättävän hitaalla (omaan makuun) pelailet. Toki itse tykkään liikuttaa kättä/rannetta aika vähän, joten sopeutunut tuohon suht nopeaan. Mulla kanssa uniform aiming päällä, coefficient 133% ja sitten ADS field of view myös päällä. Mietin, että toi Tritanopia asetus voisi toimia ihan yhtähyvin. Pitänee testaa noita säätöjä.

@Hair Jos haluat saada enemmän irti pelistä. Katso nämä videot:

Ja sitten siihen tosiasiaan, että tässä pelissä vaaditaan aika hyviä refleksejä ja aimitaitoa jos aikoo pärjätä. Asebalanssi on tällä hetkellä hieman unbalanssissa, mutta tähän oletettavasti tulee muutoksia. Jos haluat pärjätä, kannattaa medic jättää suosiolla pois (poislukien nämä joissa on nopea tulinopeus, joilla pärjää vielä läheltä) ja alkuun pelailla Assaultia tai Supportia.

Siis tämä kuulostaa ihan sille "netcode" issuelle.
Tuntuu että omista luodeista osa jää rekisteröitymättä ja vihollisen luodeista tulee "ilmoitus" kertakimppuna, harmi kun ei ole videota millä voisi todistaa, mutta vastaan tulee noita tilanteita että jopa Walther P-38'lla on tullu vaan se yksi "naps" ja henkipois tilanteita.
En oikeen tiedä miksi tuota sanoa, mutta tuota tulee itsellä säännöllisesti vastaan. Ketään ei tunnu saavan hengiltä ja itse kuolee mitä ihmeellisimmin niihin yhteen tai kahteen osumaan. Sitten taas välillä kaikki pelaa niinkuin pitääkin... Olisi todella kiva tietää, tuleeko tuo vain ja ainostataan serverin puolelta vai onko omassa päässä jotain joka vaikuttaa siihen?
Muistelen että ihan samaa oli molempien Battlefronttien julkkarissa omalla kohdalla, sitten kun puoli/vuoden jälkeen menee kokeilemaan, niin yllättäen tätä efektiä ei enää ole?
Jokuhan jo redditissä puhui että jotkut serverit rullaavat vain 30hz ticratella vaikka ilmoittavat 60 kuvauksessa, olisiko tuossa syy?

Muutama video löyty aiheesta

Viimeksi muokattu:
Siis tämä kuulostaa ihan sille "netcode" issuelle.
Tuntuu että omista luodeista osa jää rekisteröitymättä ja vihollisen luodeista tulee "ilmoitus" kertakimppuna, harmi kun ei ole videota millä voisi todistaa, mutta vastaan tulee noita tilanteita että jopa Walther P-38'lla on tullu vaan se yksi "naps" ja henkipois tilanteita.
En oikeen tiedä miksi tuota sanoa, mutta tuota tulee itsellä säännöllisesti vastaan. Ketään ei tunnu saavan hengiltä ja itse kuolee mitä ihmeellisimmin niihin yhteen tai kahteen osumaan. Sitten taas välillä kaikki pelaa niinkuin pitääkin... Olisi todella kiva tietää, tuleeko tuo vain ja ainostataan serverin puolelta vai onko omassa päässä jotain joka vaikuttaa siihen?
Muistelen että ihan samaa oli molempien Battlefronttien julkkarissa omalla kohdalla, sitten kun puoli/vuoden jälkeen menee kokeilemaan, niin yllättäen tätä efektiä ei enää ole?
Jokuhan jo redditissä puhui että jotkut serverit rullaavat vain 30hz ticratella vaikka ilmoittavat 60 kuvauksessa, olisiko tuossa syy?

Muutama video löyty aiheesta

No siis, tämähän on se mistä jengi puhuu kun kuulee "Don't change TTK, fix TTD".

TTK = time to kill
TTD = time to death

Best case scenario noi on siis "sama aika".

Toivottavasti eivät tosiaan muuta TTK:ta "korjatakseen" tämän ongelman.
Eli nyt tosiaan tulee ns. super bullets, eli yhdessä serverin paketissa tulee usean luodin damage.

Pitäisi siis korjata ns. netcode, joka voisi tapahtua sillä että kaikki servut on 60Hz, ellei siellä ole muita ongelmia.

No siis, tämähän on se mistä jengi puhuu kun kuulee "Don't change TTK, fix TTD".

TTK = time to kill
TTD = time to death

Best case scenario noi on siis "sama aika".

Toivottavasti eivät tosiaan muuta TTK:ta "korjatakseen" tämän ongelman.
Eli nyt tosiaan tulee ns. super bullets, eli yhdessä serverin paketissa tulee usean luodin damage.

Pitäisi siis korjata ns. netcode, joka voisi tapahtua sillä että kaikki servut on 60Hz, ellei siellä ole muita ongelmia.

Jossain oli etteivät tiedä miten korjata TTD, joten TTK tullee muuttumaan.

Jossain oli etteivät tiedä miten korjata TTD, joten TTK tullee muuttumaan.
Erikoista, kun on ne aiemmin saaneet tuon oikein.

Toki ei voi tietää mitä muutoksia netcodeen on tehty tämän pelin kohdalla.

Harmi jos näin kun ei TTK:saa ole mitään vikaa. Tätä mieltä on varmaan 95% pelaajista.
Nyt jos TTK muuttuu, eli pitenee, niin servut/netcode kun ei bugita voi ehkä tuntua siltä ettei jannut tipu. :dead:

Statistiikka

Viestiketjuista
295 873
Jäsenet
80 995
Uusin jäsen
klankton

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom