Battlefield V

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 462
Jaahas, mikäs tässä nyt. Ei päästä pelaamaan multiplayeria DX12 päällä, sanoo että "Missing online access", pelkästään single player toimii. Vastaavasti DX11 päällä multiplayer toimii normaalisti :confused: Ilmeisesti muillakin ollut samoja ongelmia.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Jaahas, mikäs tässä nyt. Ei päästä pelaamaan multiplayeria DX12 päällä, sanoo että "Missing online access", pelkästään single player toimii. Vastaavasti DX11 päällä multiplayer toimii normaalisti :confused: Ilmeisesti muillakin ollut samoja ongelmia.
Onpa jännä, joku bugi on joo mihin ei näköjään syytä ole vielä löydetty.


“Missing online access” message
If you’re sure your account isn’t banned, suspended, or underage, try turning off Direct X 12 in your video settings and restarting Battlefield V. This workaround should help while we investigate what’s causing the error"

Editt, näyttää olevan vain tuossa 10h trialissa tämä bugi, hyvä ensivaikutelma.:tup:

"Are you playing the trial version of the game? DX12 disabling online features is a known bug when you're playing the trial version for some reason."
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
30
Muuten varmasti ihan hyvä peli, mutta minä en pääse edes menuun asti. Taustakuva kyllä näkyy ja pyörii mutta ei mitään muuta. Onko muilla ollut samaa ongelmaa ja miten tästä pääsee eteenpäin?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Muuten varmasti ihan hyvä peli, mutta minä en pääse edes menuun asti. Taustakuva kyllä näkyy ja pyörii mutta ei mitään muuta. Onko muilla ollut samaa ongelmaa ja miten tästä pääsee eteenpäin?
Näyttääkö tältä? Discord porukassa yhellä tyypillä on jämähtänyt tällä tavalla, mutta ongelmaan ei ole löytynyt vielä ratkaisua.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
30
Kyllä, juuri sama homma. Sain pelin käynnistymään kun editoin dx12 päälle manuaalisesti. Kun asetuksista pistää dx12 pois päältä niin taas sama homma.

tuossa linkki tubeen mistä löysin apuja.

Nyt käynnistyy mutta ainakin kampanjan välivideot pätkivät. Johtuuko koneesta vai mistä sitä en tiedä, mutta ärsyttävä juttu.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 036
Support on vielä level 4, mutta muut inffi classit alkaa olla 20 levelillä. En tiedä mikä siinä on, mutta supportilla pelaaminen ei kiinnosta yhtään :D
Supportin M30 Drilling on helvetin hauska ase. Rotterdamin junavaunuissa ja D-lipun kerrostaloissa stalkkerointi conquestissa tuon aseen kanssa on koukuttavaa touhua. Kunpa olis kaupunkimappeja enemmän niin olis enempi ympäristöjä haulikoille.

Hienoa snipaamista btw... kateellisena kattelee kun joillain toi aivot & kädet suostuu yhteistyöhön. Ite en juuri muulla osu vihuihin kuin haulikoilla ja konekivääreillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
762
onkos muilla latenssin kanssa ongelmia? Ihan saatanan raivostuttavaa kun huitelee 400-700 välimaastossa ihan jatkuvasti.

BF1 ei tätä ongelmaa laisinkaan eikä liioin muutkaan pelit ole näin vitusti tökkineet. Monta hyvää yllätystä mennyt vituiksi kun ammun suoraan päin ja yhtään mitään ei tapahtu :mad:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 462
Hienoa snipaamista btw... kateellisena kattelee kun joillain toi aivot & kädet suostuu yhteistyöhön. Ite en juuri muulla osu vihuihin kuin haulikoilla ja konekivääreillä.
Sniputtaminen on tehty kyllä tässä vaikeaksi mitä nyt pari tuntia sitä ehtinyt testailla. Toisaalta se ei itseäni haittaa, pelaamalla oppii. Muutenkin tuntuu että sniput eivät ole niin suuri ongelma kuin esim BF4 aikoihin. Myös ampumamekaniikka tuntuu jotenkin aivan erilaiselta, paljon vaikeampi osua.

EDIT: Ainoa mitä kaipaisin snipereilla olisi joku x4,5 zoomi. Tuntuu että x3 on liian pieni ja x6 on liian iso.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Noniin, ekaa kertaa tuli vastaan päättymätön peli. Aiemmin jo puhuinkin tuosta, että Frontlinessa pelikello voi bugittaa. Tällä kertaa kävi sitten niin, että pääkello bugitti ja peli ei päättynyt sitten peliajan loppumiseen. Sen jälkeen vihollistiimi pääsi hyökkäämään ja heidän hyökkäyksensä jäi jumiin, eikä siis sekään päättynyt tikettien loppuun kulumiseen. Peli jäi siis odottamaan sitä, että he pommittaisivat jäljellä olevat kohteet. Tämänpä jälkeen peli päätti sitten vielä bugittaa pommin. Eli peli jäi odottamaan B:n pommittamista ja hyökkääjille ei kuitenkaan pommia spawnannut. Samaan aikaan siis pelissä bugittaa kello, tiketit ja pommi. Hyvin menee. :tup:
Kävi muuten ihan samanlainen tänää täälläkin, tosin operationsissa. Sen verran hyvin meni erä, että toivottavasti nuo statsit ei kadonnut bittiavaruuteen.. Rapiat 7 KD, 140 tappoa ja scoree mielin määrin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Ei kyllä sniputtaminen suju täälläkään, varsinkaan kun päähän ei osu kuin vahingossa. Syytän tästä ainakin osittain tuota 3x scopen ristikkoa :grumpy: Vähän typerää, että vain reconilla on scope glint 3x:ssä.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
onkos muilla latenssin kanssa ongelmia? Ihan saatanan raivostuttavaa kun huitelee 400-700 välimaastossa ihan jatkuvasti.

BF1 ei tätä ongelmaa laisinkaan eikä liioin muutkaan pelit ole näin vitusti tökkineet. Monta hyvää yllätystä mennyt vituiksi kun ammun suoraan päin ja yhtään mitään ei tapahtu :mad:

Päin vastoin, joka pelissä ~20 luokkaa, ettet vain olisi itse server listalta poiminut huonoa servua? Sitä kautta pääsee iso ping servuun.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 209
Jotain random pätkiä, joista suuri osa viikonlopun ajalta. Osassa pätkistä näkyy myös CPU/GPU käyttöasteet yms. 1080p low asetukset ja ffr off.


Alkuun Recon tuntui erittäin huonolta, mutta pienen harjoittelun jälkeen tuollakin saa hyvin tuhoa aikaiseksi. Gewehr sopinut omaan käteen parhaiten. Lisäksi pathfinder rooli, beacon ja spotting scope.

Pelin parhaaksi jokatilanteen aseeksi julistan assaultin M1A1 carbinen. Ase tuli vedettyä sen verran pikasesti 10 levelille, etten kerennyt edes yhtään päivitystä laittamaan. Pitää varmaan palata tuon aseen kimppuun ennen kuin se saa nerffiä.

Pistoolina olen käyttänyt revolveria jokaisella classilla. Oli jotenkain tuttu valinta BF1 auto revolverin jälkeen.

Support on vielä level 4, mutta muut inffi classit alkaa olla 20 levelillä. En tiedä mikä siinä on, mutta supportilla pelaaminen ei kiinnosta yhtään :D

Omasta mielestä aika erikoista kuinka alas erilaiset rankit pelissä on laitettu. Maksimi rank on 50. Classit on rajoitettu 20 levelille ja aseet 10 levelille. Myös ribboneiden puuttuminen ihmetyttää.

Tulipas aika sekalaista asiaa :D
M1A1 on kyllä tarkka, vakaa ja nopea, mutta onnettoman tehoton. Melkein aina tappo vaatii vähintään 3 osumaa vartaloon, mikä on kyllä liikaa varsinkin kohteen liikkuessa.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 562
M1A1 on kyllä tarkka, vakaa ja nopea, mutta onnettoman tehoton. Melkein aina tappo vaatii vähintään 3 osumaa vartaloon, mikä on kyllä liikaa varsinkin kohteen liikkuessa.
Eihän sillä oikeen läheltä pärjääkään hyvää smg/mg/ar pelaajaa vastaan mutta keskipitkältä matkalta noi 3-4 tappavaa kutia saa semmosella varmuudella osumaan että on se siinä hurja vehje. Oon käyttänyt 3x scopen kanssa enimmäkseen.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 319
Jahas, heitin jo threadin pois seurannasta kun ajattelin etten peliä pelaa.
Noh, tuli sitten kuitenkin hankittua tuo Access Basic niin sai 10h peliaikaa.... nyt piti sitten ottaa Premier, kun loppui peliaika kesken. :D
Eiköhän se pidä ihan omaksi ostaa, tuon Premier hinnan juoksuttamisen sijaan.

Olen kyllä todella positiivistesti yllättynyt tästä pelistä.
BF1 ei napannut melkein lainkaan, ja mielestäni melko kamalakin peli. Tämä on kyllä aivan eri homma, ja todella viihdyttävää on ollut. :tup:
Vihujen tiputus on jotenkin hyvin tyydyttävää, ja se kuuluisa gunplay on kyllä tässä hyvää toisin kuin BF1.

Suurin miinus on ehdottomasti tuo käyttöliittymä valikoissa.
Noh, onneksi sillä ei ole väliä itse pelaamisen kannalta.
Pelissä häiritsee vain se, että kompassi on siellä minimapin päällä. Olisi todella kätevää jos se olisi ohuena palkkina näytön ylälaidassa. Olisi helpompi nopeasti tsekkaa ja heittää infoa kavereille suunnista.

Yllä puhuttiin DX12, toimiiko se tosiaan hyvin tässä? Tuntuu että monissa peleissä, ja ainakin BF1 alkuaikoina, se vain aiheutti stutteria tai heikompaa FPS:ää eikä voinut käyttää.
Jos toimii, vaatiiko se sitten jotian 20x0 näyttistä, vai toimiiko paremmin kuin DX11 myös 1070:llä?

Tuosta TTK, toivottavasti eivät nyt mene sitä nostamaan..... korjaisivat vaan superbulletsit, joka on se todellinen ongelma.
Yhtä asiaa en ymmärä mistä osa valittaa, että ei muka tahdo nähdä vihollisia. :confused: Useasti lukenut tuollaista kommenttia. En kyllä kokenut ongelmaksi missään vaiheessa.

Assault ja M1A1 oma valinta tähän mennessä. Lähitaistelussa tulee usein takkiin, mutta onhan se kiva kun voi suhteellisen hyvin counter-snipaa telttailijoita. Medium rangella onkin sitten täydet mahkut.

Perinteinen Battlefield ongelma tässä toki on, että on niiiiin paljon pelaajia ketkä ei vaan tee voiton eteen kauhean paljon. Soolona pelatessa on usein melko masentavaa menoa, kun squadin kaikki kolme muuta joko kökkii vuorella ja tappaa vihun per 5 minuuttia, tai sitten ne säätää jotain muuta.
Conquestia kun siis tulee vain pelattua, niin siitä nämä kokemukset.

Paljon random asiaa samaan viestiin, sori. :D
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Yllä puhuttiin DX12, toimiiko se tosiaan hyvin tässä? Tuntuu että monissa peleissä, ja ainakin BF1 alkuaikoina, se vain aiheutti stutteria tai heikompaa FPS:ää eikä voinut käyttää.
Jos toimii, vaatiiko se sitten jotian 20x0 näyttistä, vai toimiiko paremmin kuin DX11 myös 1070:llä?

DX12 kyllä toimii, pitäisi olla fps boostia jokaisella näytönohjaimella, täällä 1080ti ja huomaa eron.

Battlefield 5 PC performance analysis: DirectX 12 finally works… though maybe not on AMD CPUs

Tuossa jtn testiä, mukana myös vanhempia näyttiksiä 1060, 580 yms.

edit, tuossa näyttäisi min fps laskevan mutta en kyllä itse ole semmoista huomannut.

Ja näköjään jotain ongelmia amd prossujen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 319
DX12 kyllä toimii, pitäisi olla fps boostia jokaisella näytönohjaimella, täällä 1080ti ja huomaa eron.

Battlefield 5 PC performance analysis: DirectX 12 finally works… though maybe not on AMD CPUs

Tuossa jtn testiä, mukana myös vanhempia näyttiksiä 1060, 580 yms.
Hmm, mikähän tuossa on takana että min FPS reippaasti huonompi DX12?
Aiheuttaako se sitten kuitenkin paikoin FPS dropppeja.

Keskusteluissa vaihtelee kyllä kovasti kokemukset.
Osalla DX11 tuntuu smoothimmalta, ja osalla DX12. DX12 osa juuri sanoo että tulee pari dippiä rundissa, mistä lie syystä.
How is your DX12 performance after 14. November patch? - Page 4
Significantly better framerate with DX12 : BattlefieldV

Ei siinä, pitää kyllä testata miten on omalla kohdalla. Tuntuu olevan melko tapauskohtaista.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Hmm, mikähän tuossa on takana että min FPS reippaasti huonompi DX12?
Aiheuttaako se sitten kuitenkin paikoin FPS dropppeja.

Keskusteluissa vaihtelee kyllä kovasti kokemukset.
Osalla DX11 tuntuu smoothimmalta, ja osalla DX12. DX12 osa juuri sanoo että tulee pari dippiä rundissa, mistä lie syystä.
How is your DX12 performance after 14. November patch? - Page 4
Significantly better framerate with DX12 : BattlefieldV

Ei siinä, pitää kyllä testata miten on omalla kohdalla. Tuntuu olevan melko tapauskohtaista.
Sepä, helposti sen kokeilee kuinka itsellä pyörii parhaiten DX11 vai DX12.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 462
FPS vaikuttaa riippuvan DX11/DX12 lisäksi aika paljon kentästä. Ainakin itsellä lumikentissä FPS on paljon huonompi kun vertaa vaikka aavikkoon.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 036
Yllä puhuttiin DX12, toimiiko se tosiaan hyvin tässä? Tuntuu että monissa peleissä, ja ainakin BF1 alkuaikoina, se vain aiheutti stutteria tai heikompaa FPS:ää eikä voinut käyttää.
BF1 DX12 oli koko pelin elinkaaren ajan ihan roska. Kamalat stutterit. BFV:ssä tuli ensimmäisinä päivinä päivityksessä uudistettu DX12-tuki.

Ja näköjään jotain ongelmia amd prossujen kanssa.
Nuokin rajoittuu vain osaan tapauksista kun minulla ainakin toimii DX12 oikein hyvin 4ghz 2700X:llä. Stutterit hyvin vähäisiä ja fps raskaimmissa mapeissa (Rotterdam, Narvik) alimmillaan 110 luokkaa. Kevyemmissä mapeissa fps ei juuri koskaan laske alle 130.

Ei kyllä ole läheskään maksimikarkit taulussa ja ne syövät myös CPU-puolen fps:ää.

Tappiinsa viritetyt b-diet luultavasti auttaa tässä aika paljon.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 209
Eihän sillä oikeen läheltä pärjääkään hyvää smg/mg/ar pelaajaa vastaan mutta keskipitkältä matkalta noi 3-4 tappavaa kutia saa semmosella varmuudella osumaan että on se siinä hurja vehje. Oon käyttänyt 3x scopen kanssa enimmäkseen.
3× scope itselläkin käytössä, pitää tänään kopasta 1917. Ainakin ykkösessä oli kova pyssy.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Eihän sillä oikeen läheltä pärjääkään hyvää smg/mg/ar pelaajaa vastaan mutta keskipitkältä matkalta noi 3-4 tappavaa kutia saa semmosella varmuudella osumaan että on se siinä hurja vehje. Oon käyttänyt 3x scopen kanssa enimmäkseen.
Läheltä pärjää jos täydellä roffilla osuu jokaisen, tai vihu ei ammu nii kovaa, mutta onhan se altavastaaja. M1A1 on myös yksi lemppareistani, tasapaksu kova ase 3x scopella. Ainut huono puoli lienee toi damage. Turhan usein käy niin, että vihu pääsee karkuu/piiloon kun olisi seuraavasta kudista jo vainaa.

Mites muute jengi yleensä tykkää pelailla aseita? Rautatähtäimellä vai jollain muulla?

Itse pelaan lähes kaikkia "Häyhä" tyylii, eli rautatähtäimellä, lukuunottamatta niitä aseita, joissa se rautatähtäin on lähes käyttökelvoton (mm. MP40). Jotenkin osun vain paremmin niin. Toki voisi vähä lääjentaa kokeilua ja testata asekohtaisesti muitakin tähtäimiä, mutta oletuksena jokaisessa on se rautatähtäin. Toki aseet, joissa käytän pidemmän matkan tähtäintä on eri juttu (mm. snipat ja M1A1 karbiini).

Aika paljo saanut jo materiaalia kasaan, joten voisi luottaa siihen, että ensi vuoden alussa pusken ekan fragivideon ulos.

@Moksu-FIN Laitoin Originissa ystäväpyyntöä, jos satuttaisiin aina välillä samaan squadiin? :) Oletettavasti olet samalla nimellä Originissa. Leilebule on meikän nikki.

Kattelin sun statseja ohimennen niin aika hyvin oot saanut tuota score/min statsia. Mitäs pelimuotoa pääasiassa pelailet? Me olaan pelailtu pääasiassa Grand Operationsia ja siinä ainakin puolustuksessa välillä tuntuu, että ei saa kunnolla pisteitä kun vihun tiimi ei jaksa puskea ja itse ei sitten pääse lähelle tappamaan niitä. Sitten taas saattaa käydä niin, että oma tiimi on niin huono, ettei pääse hyökkäämään edes ekoille lipuille kunnolla. Tällöin tuo score/min statsi kyllä kärsii ja pahasti. Vähä niinkuin paikallaan junnaamista se peli silloin. Conquestissa ei taida näitä ongelmia niin paljon olevan kun pääsee juoksee ympäriinsä lipuille :) Mutta mitä Conquestia pelattiin, niin tuntuu, että siinä ei ole semmoista järkeä/päämäärää kun vihuja tulee joka suunnalta. Grand Operations/Breakthrough on jotenkin Squadin kesken kivempaa.

Voittoprosentti myös aika kovaa luokkaa. Meikällä on vajaa 57%, vaikka lähes kaikki pelisessiot ovat olleet kavereiden kanssa squadissa. Tainnut olla vain kovaa vastarintaa ;)

Meikän k/d on aika kova. Johtuu aika paljo siitä kun Squadi nostelee toisiaan. Kovaa yritystä on kyllä itselläni saada tuota score/min ylöspäin, mutta noi huonot erät huonontaa sitä aikalailla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
44
Kappas Battlefieldtracker pelittää jo tässäkin, innostuin nyt tarkastelemaan statseja tarkemmin. Aika hyvää jälkeä onnistunut näin alkumetreillä tekemään :) Pitkälti sniperina tulee pelailtua ja tykkään kun ovat siitä haastavaa tehneet. Gewehr M95/30 314 tappoa, joista 215 headshotteja. Krag-Jorgensenilla 267 tappoa, joista 207 headshotteja. K/D kärsii aggressiivisesta pelityylistä eli pulttilukollakin lähitaisteluetäisyyksille. Originista löytää nimellä: CombatMonkeyy, jos peliseuraa kaipailee.
 

DaNightlander

Powered by 3dfx Voodoo
Tukijäsen
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
915
Noista bugeista jämähtäneet pelikellot ja maan alle kadonneet pommit on vissiin jo mainittu täällä, mutta mites trollaava tulosruutu? Tullut jo yhden sortin vitsi siitä, kun matsin päätteeksi peli arpoo ketkä voittivat ja ketkä hävisivät samassa squadissa. Yhtä randomia kuin RAYlle sanoa että pelaa maltilla hyväksyessä sekä visa että mastercardit hedelmäpeliin. Entäs sitten pienet vihreät miehet, joita näkee useimmiten lyijymyrkytyksen jälkeen? Hyvänä muistutuksena puuttua lähimmäisesi liialliseen bäfän pelaamiseen ennen kuin on liian myöhäistä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Kappas Battlefieldtracker pelittää jo tässäkin, innostuin nyt tarkastelemaan statseja tarkemmin. Aika hyvää jälkeä onnistunut näin alkumetreillä tekemään :) Pitkälti sniperina tulee pelailtua ja tykkään kun ovat siitä haastavaa tehneet. Gewehr M95/30 314 tappoa, joista 215 headshotteja. Krag-Jorgensenilla 267 tappoa, joista 207 headshotteja. K/D kärsii aggressiivisesta pelityylistä eli pulttilukollakin lähitaisteluetäisyyksille. Originista löytää nimellä: CombatMonkeyy, jos peliseuraa kaipailee.
Laitan illalla kaveripyyntöä. Itselläni myös aika aggressiivinen pelityyli, mutta tän uuden bäfän seurauksena on joutunut vähän jarruttelee :) välillä kyllä tulee liikaa haastettua ja siinä sitten huomaa, että liika on liikaa, vaikka neljästä sen kolmen tappaisikin; kukaan tiimistä ei ole lähellä ja joutuu hakemaan vauhtia taas taaempaa.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 209
Kyllä on pitänyt ryntäilyt jättää pois, äkkiä on henki pois:D frontlinessa semmonen taakse jättäytyminen ja sivustojen siivoaminen puoliautomaattilla on ihan parhautta.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Kyllä on pitänyt ryntäilyt jättää pois, äkkiä on henki pois:D frontlinessa semmonen taakse jättäytyminen ja sivustojen siivoaminen puoliautomaattilla on ihan parhautta.
Frontlines on kyllä jees. Siinä on mukava pelata supportiakin, kun mennään usein edestakaisin. Itse rakennetusta bunkkerista on kiva MG:lla paukuttaa, kun huomaa pellon reunassa liikettä. :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
M1A1 on kyllä tarkka, vakaa ja nopea, mutta onnettoman tehoton. Melkein aina tappo vaatii vähintään 3 osumaa vartaloon, mikä on kyllä liikaa varsinkin kohteen liikkuessa.
3x tähtäimellä tuolla saa snipujakin hengiltä. Toimii myös lähitaistelussa, jos vain kerkeää näpyttää tarpeeksi nopeasti ja tarkasti. Ei ole välttämättä pelin paras ase, mutta toimii yllättävän monessa tilanteessa.

Suurin miinus on ehdottomasti tuo käyttöliittymä valikoissa.
Noh, onneksi sillä ei ole väliä itse pelaamisen kannalta.
Pelissä häiritsee vain se, että kompassi on siellä minimapin päällä. Olisi todella kätevää jos se olisi ohuena palkkina näytön ylälaidassa. Olisi helpompi nopeasti tsekkaa ja heittää infoa kavereille suunnista.
Käyttöliittymään on ainakin tulossa parannuksia. Aseiden kustoimoinnit pitäisi onnistua tulevaisuudessa vähemmällä määrällä klikkauksia ja lisäksi pelin aikana.
Kehittäjät on tietoisia tuosta kompassi ehdotuksesta ja uskon että jossain vaiheessa se saadaan ruudun yläreunaan. Kompassi saisi näkyä myös kuolleena.

@Moksu-FIN Laitoin Originissa ystäväpyyntöä, jos satuttaisiin aina välillä samaan squadiin? :) Oletettavasti olet samalla nimellä Originissa. Leilebule on meikän nikki.

Kattelin sun statseja ohimennen niin aika hyvin oot saanut tuota score/min statsia. Mitäs pelimuotoa pääasiassa pelailet? Me olaan pelailtu pääasiassa Grand Operationsia ja siinä ainakin puolustuksessa välillä tuntuu, että ei saa kunnolla pisteitä kun vihun tiimi ei jaksa puskea ja itse ei sitten pääse lähelle tappamaan niitä. Sitten taas saattaa käydä niin, että oma tiimi on niin huono, ettei pääse hyökkäämään edes ekoille lipuille kunnolla. Tällöin tuo score/min statsi kyllä kärsii ja pahasti. Vähä niinkuin paikallaan junnaamista se peli silloin. Conquestissa ei taida näitä ongelmia niin paljon olevan kun pääsee juoksee ympäriinsä lipuille :) Mutta mitä Conquestia pelattiin, niin tuntuu, että siinä ei ole semmoista järkeä/päämäärää kun vihuja tulee joka suunnalta. Grand Operations/Breakthrough on jotenkin Squadin kesken kivempaa.

Voittoprosentti myös aika kovaa luokkaa. Meikällä on vajaa 57%, vaikka lähes kaikki pelisessiot ovat olleet kavereiden kanssa squadissa. Tainnut olla vain kovaa vastarintaa ;)

Meikän k/d on aika kova. Johtuu aika paljo siitä kun Squadi nostelee toisiaan. Kovaa yritystä on kyllä itselläni saada tuota score/min ylöspäin, mutta noi huonot erät huonontaa sitä aikalailla.
Tähän mennessä olen pelannut pelkästään conquestia ja lähes pelkästään muro porukan kanssa discordissa. Conquest on aina ollut ykkös pelimuoto minulle. BF1 operationissa tuli ainakin enemmän pisteitä mitä conquestin puolella, mutta tässä en ole vielä kokeillut grand operations pelimuotoa. Ei ole oikein oma juttu nämä game modet, joissa edetään "suoraviivaisesti" toisen osapuolen hyökätessä ja toisen puolustaessa.

Voittoprosentti on tosiaan ihan hyvä. Oman tiimin voittaminen on ykkösprioriteetti ja toisena tulee se, että löytää itsensä scoreboardin kärjestä pelin loputtua. KD ratiosta en ole pahemmin välittänyt muuta kuin tankkeja käytettäessä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
54
DX12 kyllä toimii, pitäisi olla fps boostia jokaisella näytönohjaimella, täällä 1080ti ja huomaa eron.
Itsellä 1080ti + 4770k:n seurana ja dx12 on kyllä jos jonkinmoista stutteria ja droppailua mitä ei dx11 ilmene. Voi olla että keskimääräinen fps on parempi, mutta pelikokemus ei.
Kannattaa tosiaan testata omalla kokoonpanolla varmasti.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
30
Näyttääkö tältä? Discord porukassa yhellä tyypillä on jämähtänyt tällä tavalla, mutta ongelmaan ei ole löytynyt vielä ratkaisua.
Kyllä, juuri sama homma. Sain pelin käynnistymään kun editoin dx12 päälle manuaalisesti. Kun asetuksista pistää dx12 pois päältä niin taas sama homma.

tuossa linkki tubeen mistä löysin apuja.

Nyt käynnistyy mutta ainakin kampanjan välivideot pätkivät. Johtuuko koneesta vai mistä sitä en tiedä, mutta ärsyttävä juttu.
Ei hemmetti. Eilen peli käynnistyi, mutta nyt taas ei. Mikä ihme tässä nyt mahtaa olla? Onko kenellekään tullut vastaan kyseistä ongelmaa ja korjausta siihen?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
847
Te ketkä pelaatte DX11 niin onko FFR asetettuna päälle? Itsellä ainakin DX11 ja FFR pois päältä FPS jää alle sadan koko ajan. CPU 8700K ja GPU 1080ti
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 462
Te ketkä pelaatte DX11 niin onko FFR asetettuna päälle? Itsellä ainakin DX11 ja FFR pois päältä FPS jää alle sadan koko ajan. CPU 8700K ja GPU 1080ti
Origin Accesista johtuen pitää (vielä) käyttää DX11 niin FFR on päällä.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Frontlines on kyllä jees. Siinä on mukava pelata supportiakin, kun mennään usein edestakaisin. Itse rakennetusta bunkkerista on kiva MG:lla paukuttaa, kun huomaa pellon reunassa liikettä. :D
En vaan ymmärrä miten tuo on 32 pelaajan pelimuoto, kun Grand operaatiossa saa samoissa mapeissa nauttia 64 pelaajan versiona.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 462
Paljon eri asetuksia kokeilleena tuntuu, että tällä ohjeella toimii parhaiten.

 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Peliin alkoi yhtäkkiä tulemaan niitä ribboneita/mitä lie pikkupalkintoja. Jatkuvasti läjähtää keskelle ruutua.

Olisi kiva jos voisi noiden paikkaa itse säätää, itse haluaisin kaikki nuo keskelle ruutua lävähtävät johonkin sivuun, lisäksi niitä pirun isoja tekstejä jne. pienemmäksi.

Ja mikä ihme siinä on että vallattuasi lipun se laskuri katoaa (tai siis se logo jossa näkee onko vihuja lipulla jne)? Todella typerä ratkaisu.

DICE vähän taas innostunut liikaa ja unohtanut käytettävyyden. Valikot kankeat, maailman typerin idea olla antamatta valita assignmenttia kesken matsin (matsin välilläkään ei saa kai valittua).


Mutta pelaaminen itsessään silkkaa parhautta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 902
En tiedä olenko käsittänyt väärin, mutta se laskuri katoaa mikäli lipun alueella (eli siinä cappirinkulassa) ei ole enää yhtään vihollista.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Tähän mennessä olen pelannut pelkästään conquestia ja lähes pelkästään muro porukan kanssa discordissa. Conquest on aina ollut ykkös pelimuoto minulle. BF1 operationissa tuli ainakin enemmän pisteitä mitä conquestin puolella, mutta tässä en ole vielä kokeillut grand operations pelimuotoa. Ei ole oikein oma juttu nämä game modet, joissa edetään "suoraviivaisesti" toisen osapuolen hyökätessä ja toisen puolustaessa.

Voittoprosentti on tosiaan ihan hyvä. Oman tiimin voittaminen on ykkösprioriteetti ja toisena tulee se, että löytää itsensä scoreboardin kärjestä pelin loputtua. KD ratiosta en ole pahemmin välittänyt muuta kuin tankkeja käytettäessä.
Conquestia tuli yleensä itsekin aina pelattua, mutta jotenkin tuo Operations vain maistuu hyvältä tässä BF V. Siinä jää myös hyvä fiilis kun välillä pelkän Squadin voimin pääsee vihujen niskan päälle hyökkääjänä. Toki kyllä Conquestia edelleenkin pelaan, mutta ehkä harvemmin :) Pisteistä en oikein osaa vielä sanoa mitään kun en ole sinänsä vertaillut keskenään. BF1 Conquest ja Frontlines antoi molemmat aika hyvin pisteitä. Tosin aika paljo erästä ja mapista kiinni, sekä kuinka paljon lippuja valloitettavissa. Ainakin siinä kirkkomapissa (en muista nimeä) saa aika hyvin mähinän päälle. Sitten taas Rotterdamissa kun tilanne on se, että joki vihujen ja puolustuksen välissä, niin ainakin puolustajana välillä saa melkein oikeasti odottaa 5 minuuttia ennenkuin ensimmäinen vihu kunnolla pääsee sieltä yli :D

Voitot kiinnostaa pääasiassa myös itseänikin ja pelkästään neljän squadi ei kyllä aina riitä siihen kun oma tiimi on ollut välillä sen verran huonoa, ettei siellä kukaan anna mediccii saatika ammoja. Operationsissa on myös se huono puoli, että välillä sellaiset ottaa sitä pommia, jotka jää sinne omaan baseen makaa maahan joku MG34 kourassa ja siinä sitten saa kiroilla sitä tilannetta. Mun mielestä se pommi pitäisi pudota itsestään jos ei etene mihinkään.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
En vaan ymmärrä miten tuo on 32 pelaajan pelimuoto, kun Grand operaatiossa saa samoissa mapeissa nauttia 64 pelaajan versiona.
Toi onkin paljon tiiviimpää menoa, enemmän squadina pelaamista. Paras kokemus tästä pelistä on just Twisted Steel (?) mappi Frontlinesina, rakenneltiin porukalla KK-asemia ja edettiin rauhallisesti. Siinä kohti tää peli kolahtikin täysillä, aikamoinen pudotus oli Operations sen jälkeen. :btooth:

Ei oikein jaksa tota Conquestin edestakas ravaamistakaan enää.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Toi onkin paljon tiiviimpää menoa, enemmän squadina pelaamista. Paras kokemus tästä pelistä on just Twisted Steel (?) mappi Frontlinesina, rakenneltiin porukalla KK-asemia ja edettiin rauhallisesti. Siinä kohti tää peli kolahtikin täysillä, aikamoinen pudotus oli Operations sen jälkeen. :btooth:

Ei oikein jaksa tota Conquestin edestakas ravaamistakaan enää.
Mä jotenkin haluaisin sit taas isoon mappiin ison sodan tuntua, mitä 32 pelaajaa ei tuo mitenkään.
Esim arrasin frontlines Grand operaatiossa on todella hieno kokemus, mutta vähemmällä pelaajamäärällä ei sit yhtään. Siinä ei ollu enää tuntuma et oltais sodassa, vaa jotai erikoisyksikköjä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
328
Ai jumaliste miten paljon paremmaksi muuttui pelituntuma kun heitti v-syncin pois päältä. Nyt ampumisestakin tulee jotakin eikä ole enää sitä että sihti hakee ja ylikorjaa ja hakee ja ylikorjaa...
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Ai jumaliste miten paljon paremmaksi muuttui pelituntuma kun heitti v-syncin pois päältä. Nyt ampumisestakin tulee jotakin eikä ole enää sitä että sihti hakee ja ylikorjaa ja hakee ja ylikorjaa...
Taidat olla kohtalaisen uusi pc-pelaaja jos tämä oli sinulle yllätys? :D

Hämmentää tuo zeroing noissa snipuissa. En saa sen kanssa millään tuntumaa. Otin koko päivityksen pois niin alkoi taas heduja napsumaan. En ilmeisesti sitten osaa arvioida etäisyyttä kauhean hyvin tjsp.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Peliin alkoi yhtäkkiä tulemaan niitä ribboneita/mitä lie pikkupalkintoja. Jatkuvasti läjähtää keskelle ruutua.

Olisi kiva jos voisi noiden paikkaa itse säätää, itse haluaisin kaikki nuo keskelle ruutua lävähtävät johonkin sivuun, lisäksi niitä pirun isoja tekstejä jne. pienemmäksi.

Ja mikä ihme siinä on että vallattuasi lipun se laskuri katoaa (tai siis se logo jossa näkee onko vihuja lipulla jne)? Todella typerä ratkaisu.

DICE vähän taas innostunut liikaa ja unohtanut käytettävyyden. Valikot kankeat, maailman typerin idea olla antamatta valita assignmenttia kesken matsin (matsin välilläkään ei saa kai valittua).


Mutta pelaaminen itsessään silkkaa parhautta.
Muistaakseni gameplay astusten alta pitäisi löytyä "show award messages" yms. Tuolla saa ainakin kaikki piiloon, jos se kelpaa. Itse olen piilottanut nuo.
 
Liittynyt
18.09.2017
Viestejä
182
Muistaakseni gameplay astusten alta pitäisi löytyä "show award messages" yms. Tuolla saa ainakin kaikki piiloon, jos se kelpaa. Itse olen piilottanut nuo.
Tuossa on vissiin joku bugi, ennen noita ribboneita ei tullut ollenkaan ja nyt eilisestä lähtien ruudulle hyppää viisi erilaista heti matsin alkaessa. Itsellä on nuo awardsit pois päältä ja silti näkyy. Ilmeisesti joku server patch oli eilen tullut ja siitä lähtien nuo ovat bugittaneet.

Tuota joulukuun 4. päivän pätsiä odotellessa, ilmeisesti aika isohko päivitys tulossa. Huomenna ja torstaina pitäisi tulla jotain lisäinfoa tuosta Tides of Warista ja sen ensimmäisestä chapterista.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
328
Taidat olla kohtalaisen uusi pc-pelaaja jos tämä oli sinulle yllätys? :D
Kyllä tässä on jo tovi hakattu tietokoneella. Lähinnä yllätys oli että kuinka iso vaikutus tuolla oli, yleensä ei ole näin paljoa muuttanut tuntumaa. Kuvittelin että tuo ei olisi vaikuttanut oikein millään lailla sillä Future Frames-asetuksen jätin edelleen päälle ja juuri tuon FF:n pitäisi olla se hiirituntumaan vaikuttava asia ainakin foorumiulinan perusteella.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
23
Ei hemmetti. Eilen peli käynnistyi, mutta nyt taas ei. Mikä ihme tässä nyt mahtaa olla? Onko kenellekään tullut vastaan kyseistä ongelmaa ja korjausta siihen?
Sama ongelma minulla, Moksu-FIN taisi sen postatakin tänne jo. Bfv lataa ruutu mustana ja sen jälkeen tulee ne DICE yms valkoiset logot. Seuraavaksi tulee se menu, jossa on vain liikkuva taustakuva. Bfv ja Origin poistettu ja uudelleen asennettu, ei tunnu mikään auttavan.

Setup:
6600K, 2080 RTX, 16 Gb muistia, uusimmat Nvidian ajurit, kokeiltu sekä Windows 10 syys-updaten kanssa ja ilman.
 

aPm

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
420
Sain assault rank 13 ja avautu tuo Stg44. Nyt menussa aseen kohdalla on edelleen lukon kuva ilman rankkia. Peli kaatui samalla kun sain tuon rank 13 niin vissiin jumissa jonku aikaa? :confused:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Sain assault rank 13 ja avautu tuo Stg44. Nyt menussa aseen kohdalla on edelleen lukon kuva ilman rankkia. Peli kaatui samalla kun sain tuon rank 13 niin vissiin jumissa jonku aikaa? :confused:
Matsin päätyttyä pitäisi avautua. Voi vaatia uudelleen käynnistyksen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
150
Sain assault rank 13 ja avautu tuo Stg44. Nyt menussa aseen kohdalla on edelleen lukon kuva ilman rankkia. Peli kaatui samalla kun sain tuon rank 13 niin vissiin jumissa jonku aikaa? :confused:
Mulla käyny pari kertaa samoin ja unlokkautu kun sain uuden rankin classiin. Ei auttanut vaikka pelasi seuraavat roundit loppuun. Eli pelaa assault rank 14:lle ja muista jäädä pelin loppuun asti jolloin se ase unlokkautuu.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 462
Nyt on reipas 10 tuntia takana, periaatteessa pelkästään reconilla.

Vaikuttaa kyllä hyvältä, täysin eri peli kuin esim Battlefield 1, jota pelasin loppujen lopuksi vain 90h. Ampuminen tuntuu erilaiselta verrattuna aikaisempiin Battlefieldeihin, huomattavasti vaikeammalta. Sinällänsä aseet vaikuttavat olevan ihan hyvin balancessa ja kun reconilla juoksee agressiivisesti lipulta lipulle niin 1vs1 tilanteessa olet lähes varmuudella kuollut jos ensimmäinen laukaus ei ole tappava. Muutenkin verrattuna aikaisempiin Battlefieldeihin tässä tulee kuolemia todella yllättävistä suunnista ja tilanteissa pitää pelata aikaisempaa varovaisemmin. Tiimipelaaminen korostunut entisestään, mikä on vain positiivinen juttu. Skinit on ihan hauskoja ja assigmentteja on todella mukava tehdä. Olisin toivonut kuitenkin hieman enemmän modifikaatiomahdollisuuksia aseisiin, esim tähtäimien osalta. Toisaalta, ei kai niitä hirveästi WW2 aikaan edes ollut. Mappisuunnittelu ihan hyvää, kentät pääasiassa hauskoja pelata.

Eiköhän tämän pelin parissa tule vierähtämään tunti jos toinenkin. Muutamia bugeja kun saataisiin vielä korjattua esim satunnaiset lyhytkestoiset jäätymiset, hitreg ongelmat yms lastentaudit niin kyllä tässä on ainekset erittäin hyvään peliin :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 961
Viestejä
4 207 630
Jäsenet
70 998
Uusin jäsen
TuomasP99

Hinta.fi

Ylös Bottom