Kummasta? Linkin 8vs8 turnauksesta ei ainakaan, ja siitä 5vs5 on melko hankala muistaa kun sitä en ole ollut voittamassaSaiko tosta ne kaiuttimet yms palkintona?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kummasta? Linkin 8vs8 turnauksesta ei ainakaan, ja siitä 5vs5 on melko hankala muistaa kun sitä en ole ollut voittamassaSaiko tosta ne kaiuttimet yms palkintona?
Pelin kansioon user.cfg tiedosto ja laitat sinne Thread.MaxProcessorCount 2
i7 and AMD users see here for performance boost (Possible solution to Geometry and Texture popping)
Pelin kansioon user.cfg tiedosto ja laitat sinne Thread.MaxProcessorCount 2
i7 and AMD users see here for performance boost (Possible solution to Geometry and Texture popping)
oisko trialia kellää jäljellä että pääsis koittamaan?
Siis mihin tää pitäis käytännössä auttaa BF V? Itselläni ku on 6700k ja dx12 päällä tulee pahaa FPS nykimistä.
Jokainen battlefield ainakin nelosesta lähtien on osannut käyttää vakiona 8 ydintä tai yli. Toisin sanoen tuosta komennosta ei ole mitään hyötyä.BF V siinä missä BF 1 ei käytä kaikkia ytimiä hyväksi. Laita Thread.MaxProcessorCount 8 niin pitäisi käyttää jokaista ydintä. DX12 vaikutusta en tiedä koska käytän vain DX11.
" Here is how you do it but please note: **** This might only apply to DirectX 12*** If I'm not mistaken DX11 can only address the GPU directly with 1 thread simultaneously. A boost may still occur for DX11 but your mileage may vary. "
Tämä oli minusta paskapuhetta ja toisella komennollahan nuo sai näkyviin kuinka montaa ydintä peli käyttää.
Jokainen battlefield ainakin nelosesta lähtien on osannut käyttää vakiona 8 ydintä tai yli. Toisin sanoen tuosta komennosta ei ole mitään hyötyä.
Pieni typo omaan viestiin, tarkoitin siis säikeitä enkä ytimiäMitä helvettiä ei mulla ainakaan msin mukaan käyttänyt kaikkia coreja eikä ollut pelin mukaan käytössä alunperin kuin 4 ja ht. Tarkistan tänään, ennen kuin myönnän thriiditappion
Kävin tuossa kokeilemassa, niin ainakin itsellä 8700K:n kanssa jokainen ydin huitelee siellä jossain ~60% paikkeilla ilman mitään muutoksia.Pieni typo omaan viestiin, tarkoitin siis säikeitä enkä ytimiä
i7-5820K saattaa tosiaan vaatia tuon komennon. Perus 4C/8T i7 prossut ovat ainakin toimineet kunnolla ilman komentoja.
Pieni typo omaan viestiin, tarkoitin siis säikeitä enkä ytimiä
i7-5820K saattaa tosiaan vaatia tuon komennon. Perus 4C/8T i7 prossut ovat ainakin toimineet kunnolla ilman komentoja.
Kävin tuossa kokeilemassa, niin ainakin itsellä 8700K:n kanssa jokainen ydin huitelee siellä jossain ~60% paikkeilla ilman mitään muutoksia.
Joo ovat keksineet DICE:llä nyt että ovat muuttamassa pelin TTK:ta. Ei nyt kuuntelis niitä hemmetin konsolipelaajia. TTK on helvetin hyvä näin eikä se vaadi mitään muutoksia.
Please no! The issue is with TTD not TTK! : BattlefieldV
Vähän jo toppuuteltu asiaa samaisen käyttäjän toimesta mutta kuulostaa huonolta.
Hei helvetin tyhmä kysymys kaikille, miten pääsee Airbornea pelaamaan? Mulla ei ole vaihtoehtoina kuin ne perus Conquest, Frontlines, Breaktrough, Grand Operations, (ym.)?
Muista laittaa siihen hiiren näppäinten sarakkeeseen. Siinä on siis erikseen näppäimistö, hiiri yms. Vaikeasti selitetty mutta varmaan selvis?Mitenkä saa esim. hiiren rullassa olevan napin bindattua? Keybindigsin kautta ei rekisteröi kun vaikka melee lyönnin laittaisi siihen.
Jeps, pahin pelko käymässä toteen taas sit.Joo ovat keksineet DICE:llä nyt että ovat muuttamassa pelin TTK:ta. Ei nyt kuuntelis niitä hemmetin konsolipelaajia. TTK on helvetin hyvä näin eikä se vaadi mitään muutoksia.
Please no! The issue is with TTD not TTK! : BattlefieldV
Vähän jo toppuuteltu asiaa samaisen käyttäjän toimesta mutta kuulostaa huonolta.
No tietysti! Pittääpä testata ku pääsee taas koneelle.Muista laittaa siihen hiiren näppäinten sarakkeeseen. Siinä on siis erikseen näppäimistö, hiiri yms. Vaikeasti selitetty mutta varmaan selvis?
Eipä taida olla, menuun on mentävä jotta onnistuu.Onko mitään mahdollisuutta vaihtaa weapon perkkejä kesken pelin? En löydä mistään,ja ennen peliä oleva n. 20 sek ei riitä millään
Sama näyttis ja muistit, ei putoa alle 60fpsMiten mahtaa peli pyöriä tälläisellä raudalla 1080p resoluutiolla: E3-1231-V3, GTX 970, 8GB DDR3? Eniten mietityttää muistin riittävyys.
Sama näyttis ja muistit, ei putoa alle 60fps
Asetukset on poimittu yhestä tässäkin ketsjussa olleesta tweak quidesta. Textures Ultra ja Lighting High, Hbao ja öö yks tai pari Lowia, yleisest medium.
Pointtina kai on, että saa pyörimään kyllä yli 60fps eikä tarvi kattoa low graffoja (ellei halua tryhardata).
Muisti tosin on sen vertta rajoilla, että ite tuppaan sulkea isommat muistihaukkaajat esim Selaimet pelatessa.
Ainakin nvidia lapuilla toimii paremmin dx11Siis mihin tää pitäis käytännössä auttaa BF V? Itselläni ku on 6700k ja dx12 päällä tulee pahaa FPS nykimistä.
Ihan vakiona (3.8GHz), valitettavasti onnistuin joskus ostamaan niin surkean yksilön, että tämä ei kellotu yli 4GHz vaikka miten päin on yrittäny.Minkälaisilla kelloilla olet ajellut tuota 2600K:ta?
Onko kellään muulla sellaista ongelmaa että toggle aimia käyttäessä se joskus tiputtaa tähtäyksen? En jaksa uskoa että hiirestä johtuisi kun ei ole ainakaan koskaan ennen ainakaan mitään right clikkejä ole tapahtunu itsestään.
Tää on kaikkien nykyisten multiplayerien syöpä, eli pelaajakunta valittaa mekanismeista, kunnes devit antavat periksi ja sotkevat balanssin kokonaan. Tän vuoksi kynnys läheteä opettelemaan mitään uutta skill-based peliä on aika suuri, kun oma suosikkihahmo tullaan kuitenkin nerffaamaan täysin köpöksi ja sitten pitää opetella kaikki uudestaan, pahimmillaan parin kuukauden välein (Overwatchin lopetin tästä syystä ja myös RS6 raivostuttaa kovasti)Siis mitä. Tän pelin TTK on täydellinen. Vihdoinkin BF1 jälkeen hyvä pelaaja palkitaan kun osaa ampua! Eli mahdollisuus useampaa tappoon putkeen. Ja nyt vai ovat muuttamassa sitä, koska huonot pelaajat vikisee?
Kohta saa sitten taas ampua lippaan per vihu.
Tää on kaikkien nykyisten multiplayerien syöpä, eli pelaajakunta valittaa mekanismeista, kunnes devit antavat periksi ja sotkevat balanssin kokonaan. Tän vuoksi kynnys läheteä opettelemaan mitään uutta skill-based peliä on aika suuri, kun oma suosikkihahmo tullaan kuitenkin nerffaamaan täysin köpöksi ja sitten pitää opetella kaikki uudestaan, pahimmillaan parin kuukauden välein (Overwatchin lopetin tästä syystä ja myös RS6 raivostuttaa kovasti)
Aiheesta: RO2:n armoton laaki-ja-vainaa systeemi ikuisesti paras/best
Ja se vikinäkin johtuu TTD:stä, ei TTK:sta. Jotain vikaa vissiin tuossa damagen vastaanotossa, joka johtaa äkkikuolemiin. Olisi kyllä parempi, kun ei tehtäisi suuria muutoksia pelin perustoimintoihin näin hätäisesti. TTK on juuri hyvä tässä.
Tämä.Olen kyllä itsekin huomannut, että välillä kuolee silmänräpäyksessä. Tähän voi tulla mun puolesta muutosta, mutta ei mitään isoja. Tulee kyllä ekana mieleen se, että nettikoodi niinsanotusti laahaa ja se sitten näyttää siltä, että kuolisi instana.
Olen kyllä itsekin huomannut, että välillä kuolee silmänräpäyksessä. Tähän voi tulla mun puolesta muutosta, mutta ei mitään isoja. Tulee kyllä ekana mieleen se, että nettikoodi niinsanotusti laahaa ja se sitten näyttää siltä, että kuolisi instana.
Vielä en ole peliä hankkinut, ajattelin testata ensiksi sen 10h tuolla EA Accesilla. Mitenköhän pyörii 7700k + GTX 1070 setillä? Entä löytyykö tästä millainen hardcore, onko samanlainen floppi kuten BF1 vai kenties BF4 tyylinen?
Noniin, ekaa kertaa tuli vastaan päättymätön peli. Aiemmin jo puhuinkin tuosta, että Frontlinessa pelikello voi bugittaa. Tällä kertaa kävi sitten niin, että pääkello bugitti ja peli ei päättynyt sitten peliajan loppumiseen. Sen jälkeen vihollistiimi pääsi hyökkäämään ja heidän hyökkäyksensä jäi jumiin, eikä siis sekään päättynyt tikettien loppuun kulumiseen. Peli jäi siis odottamaan sitä, että he pommittaisivat jäljellä olevat kohteet. Tämänpä jälkeen peli päätti sitten vielä bugittaa pommin. Eli peli jäi odottamaan B:n pommittamista ja hyökkääjille ei kuitenkaan pommia spawnannut. Samaan aikaan siis pelissä bugittaa kello, tiketit ja pommi. Hyvin menee.
Ei ole vielä hc peli muotoa pelissä.
Ja hyvin pitäisi pyöriä tuolla kokoonpanolla, tässä jotain tuntumaa miten pöyrii kaikki ultralla samoilla osilla:
En kyllä saanut ultralla pyörimään mitenkään ~90fps kuten videolla. Jotkut custom asetukset laitoin ja ikinä ei pudonnut alle 60fps vaan seilasi tilanteesta riippuen 60fps-80fps välillä, käytössä siis 1080p reso. Kaksi erää ehdin pelata ja sinällänsä peli vaikutti ihan mukavalta. Testataan nyt tuo 10h kokeilujakso ja sen jälkeen ostopäätöstä kehiin.
Juu, latailin ennen pelisessiota. Kumpaa tässä kannattaa käyttää, DX11 vai DX12?Onhan uusimmat nvidian ajurit asennettu?
Juu, latailin ennen pelisessiota. Kumpaa tässä kannattaa käyttää, DX11 vai DX12?
Näyttää olevan vähän kiinni keneltä kysyy, joillain toimii dx11 paremmin ja joillain dx12, itsellä pöyrii dx12 paremmin 1080ti näyttiksellä, suosittelen kokeilemaan molempia vaikka singleplayer ja vertaamaan fps.
Tuossakin vertailua, dx12 reilusti parempi fps: