Battlefield V

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
847
Jotain random pätkiä, joista suuri osa viikonlopun ajalta. Osassa pätkistä näkyy myös CPU/GPU käyttöasteet yms. 1080p low asetukset ja ffr off.


Alkuun Recon tuntui erittäin huonolta, mutta pienen harjoittelun jälkeen tuollakin saa hyvin tuhoa aikaiseksi. Gewehr sopinut omaan käteen parhaiten. Lisäksi pathfinder rooli, beacon ja spotting scope.

Pelin parhaaksi jokatilanteen aseeksi julistan assaultin M1A1 carbinen. Ase tuli vedettyä sen verran pikasesti 10 levelille, etten kerennyt edes yhtään päivitystä laittamaan. Pitää varmaan palata tuon aseen kimppuun ennen kuin se saa nerffiä.

Pistoolina olen käyttänyt revolveria jokaisella classilla. Oli jotenkain tuttu valinta BF1 auto revolverin jälkeen.

Support on vielä level 4, mutta muut inffi classit alkaa olla 20 levelillä. En tiedä mikä siinä on, mutta supportilla pelaaminen ei kiinnosta yhtään :D

Omasta mielestä aika erikoista kuinka alas erilaiset rankit pelissä on laitettu. Maksimi rank on 50. Classit on rajoitettu 20 levelille ja aseet 10 levelille. Myös ribboneiden puuttuminen ihmetyttää.

Tulipas aika sekalaista asiaa :D
Millä softalla otat pelikuvaa talteen? Nvidia shadowplay?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Millä softalla otat pelikuvaa talteen? Nvidia shadowplay?
Itse ainakin otan ShadowPlaylla. Helposti saa sitten vaikka 5min pätkiä menneisyydestä jos tulee hyvin tappoja tms, pienet editoinnit ja valmis. Helppoa touhua :)

@Moksu-FIN Millä FoV pelaat? Onko ihan vakio 74 (+90)? Ja kuis nopealla senssillä? Itsellä on 800dpi ja 15% senssi asetuksista. Sulla taitaa myös olla joku värisokea tila päällä? Aika paljo paremmin näkyy noi liput ruudulla. Mielenkiinnosta kyselen :)

Piru kun näillä iltavuoroviikoilla ei oikein ehdi paljoa pelailee, eikä kavereitakaan linjoilla, niin yksin jotenkin aina kynnys lähteä pelailee. 2-vuorotyön huonot puolet :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
847
Itse ainakin otan ShadowPlaylla. Helposti saa sitten vaikka 5min pätkiä menneisyydestä jos tulee hyvin tappoja tms, pienet editoinnit ja valmis. Helppoa touhua :)

@Moksu-FIN Millä FoV pelaat? Onko ihan vakio 74 (+90)? Ja kuis nopealla senssillä? Itsellä on 800dpi ja 15% senssi asetuksista. Sulla taitaa myös olla joku värisokea tila päällä? Aika paljo paremmin näkyy noi liput ruudulla. Mielenkiinnosta kyselen :)

Piru kun näillä iltavuoroviikoilla ei oikein ehdi paljoa pelailee, eikä kavereitakaan linjoilla, niin yksin jotenkin aina kynnys lähteä pelailee. 2-vuorotyön huonot puolet :)
Shadowplayta tuli itsekin aikoinaan käytettyä joskus BF4 alkuaikoina. Ajattelin vain että onko tullut vuosien saatossa jotain selkeesti parempaa tilalle mutta tällä taidetaan mennä jatkossakin, vaatii vain karttamani geforce experiencen asennuksen. Ilmeisesti performance hit ei ole järin suuri?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Shadowplayta tuli itsekin aikoinaan käytettyä joskus BF4 alkuaikoina. Ajattelin vain että onko tullut vuosien saatossa jotain selkeesti parempaa tilalle mutta tällä taidetaan mennä jatkossakin, vaatii vain karttamani geforce experiencen asennuksen. Ilmeisesti performance hit ei ole järin suuri?
Itselläni ei tule kuin ihan pieni nykäisy siinä vaiheessa kun tallennan sen x minuuttia, muuten ei yhtään vaikuta suorituskykyyn.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
762
noniin latenssit sain kuriin kun jostain syystä liittyi automaagisesti japanin tai murican servuihin. Nyt laitettu eu ja kelpaa pelailla eikä mene hermot :D Omat aseetkin alkaa löytymään. Ke7 on kyllä sellainen laseri ja tohon vielä 3x scope niin :D hävettää vähän käyttää
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
noniin latenssit sain kuriin kun jostain syystä liittyi automaagisesti japanin tai murican servuihin. Nyt laitettu eu ja kelpaa pelailla eikä mene hermot :D Omat aseetkin alkaa löytymään. Ke7 on kyllä sellainen laseri ja tohon vielä 3x scope niin :D hävettää vähän käyttää
KE7 saa nerffiä ensi pätsissä joten siitä kannattaa vielä ottaa ilo irti. Onko kenelläkään antaa murobbs/iotechbbs kutsulinkkiä discordiin. Vaikka tänne tai yksityisviestillä? Löytyisi varmaan paremmin peliseuraa ainaki näin iltavuoroviikoille.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2017
Viestejä
396
Tästä ollut varmaan täällä puhetta, mutta kylläpä toimii huonosti mulla DX11, tökkii jatkuvasti. DX12 toimii ihan hyvin.

Tekeekö muille peli sitä, että menee välillä ihmeellisesti työpöydälle? Tapahtuu ehkä parin päivän välein, mutta outoa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
847
Tästä ollut varmaan täällä puhetta, mutta kylläpä toimii huonosti mulla DX11, tökkii jatkuvasti. DX12 toimii ihan hyvin.

Tekeekö muille peli sitä, että menee välillä ihmeellisesti työpöydälle? Tapahtuu ehkä parin päivän välein, mutta outoa.
Samaa on minulla ja monella muulla. DX12 toimii periaatteessa ihan ok mutta itselläni aiheuttaa pingin levottomuutta ja saa sen seilaamaan 50-100 maastossa kun taas DX11 ping istuu 35 tuntumassa.
DX11:n kanssa joutuu käyttämään Future Frame Renderingia että saa fps:n ylös mutta vastaavasti lisää hieman input lagia. Liekkö vielä bugittaa DX12 pelissä vai mikä on mutta enempi tai vähempi kompromissin joutuu tekemään sääti miten tahansa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Samaa on minulla ja monella muulla. DX12 toimii periaatteessa ihan ok mutta itselläni aiheuttaa pingin levottomuutta ja saa sen seilaamaan 50-100 maastossa kun taas DX11 ping istuu 35 tuntumassa.
DX11:n kanssa joutuu käyttämään Future Frame Renderingia että saa fps:n ylös mutta vastaavasti lisää hieman input lagia. Liekkö vielä bugittaa DX12 pelissä vai mikä on mutta enempi tai vähempi kompromissin joutuu tekemään sääti miten tahansa.
DX12 toimii itselläni hyvin satunnaisesti. FPS on todella hyvä, mutta lähes joka mapissa alkaa johonkin väliin armoton nykiminen, eli FPS pomppii 30-120 välillä, tekee pelikelvottomaksi. DX11 taas toimii stabiilisti, mutta huonommalla FPS kuin DX12. Vakiona mulla FFR = OFF, mutta niissä mapeissa, joissa FPS on tosiaan huonompi, laitan manuaalisesti konsolesta sen arvolle 2. Näin on mun mielestä paras, jos DX12 ei toimi kunnolla.
 
Liittynyt
22.12.2017
Viestejä
396
Mulla toimii ihan ok DX 12, ping aina 25. FPS rajoitettu 120 ja pyörii 90-120fps 1440p. Ryzen 2700x, 2070 RTX. Custom asetukset on Ultraa ja Low:ta. Kerran mapissa tulee kyllä ihmeellinen nykäisy, tuskin johtuu raudasta. En tiedä olenko se vain minä, mut ihan ku tässä ois mappien alussa varsinki vähän serverlagia, samaa ku pubgissa.

DX11 en pysty ees pelaamaan, kun nykii niin pahasti joka 10sekunti. En tiedä mistä johtuu.

Pari kuvaa, missä omat asetukset. Kannattaako tuo GPU Memory Restriction olla on vai off?

C2828EAC-F5AC-41EE-90B8-F01F82326B95.jpeg 46703161-D33C-4DC3-B7F3-C09FC6F597C6.jpeg 8FB85509-B80D-46E2-A51E-6C4B1B5A3E60.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Mulla toimii ihan ok DX 12, ping aina 25. FPS rajoitettu 120 ja pyörii 90-120fps 1440p. Ryzen 2700x, 2070 RTX. Custom asetukset on Ultraa ja Low:ta. Kerran mapissa tulee kyllä ihmeellinen nykäisy, tuskin johtuu raudasta. En tiedä olenko se vain minä, mut ihan ku tässä ois mappien alussa varsinki vähän serverlagia, samaa ku pubgissa.

DX11 en pysty ees pelaamaan, kun nykii niin pahasti joka 10sekunti. En tiedä mistä johtuu.
Ootko kokeillut ottaa tota GPU Memory Restriction pois päältä? Saattaa vaikuttaa toimivuuteen. Tuo asetus on mun mielest lähinnä vanhemmille/huonommille korteille, joissa ei riitä muisti. Muuten aika jännä et toisilla ei toimi DX11 ja DX12 taas toimii, ja toisinpäin.. Ei se auta kun kokeilla mikä on paras :D
 
Liittynyt
22.12.2017
Viestejä
396
Ootko kokeillut ottaa tota GPU Memory Restriction pois päältä? Saattaa vaikuttaa toimivuuteen. Muuten aika jännä et toisilla ei toimi DX11 ja DX12 taas toimii, ja toisinpäin.. Ei se auta kun kokeilla mikä on paras :D
Joo pitää kokeilla, kokeillu niin paljon erilaisia säätöjä, ettei enää muista mitä kokeillu ja mitä ei :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
548
Pari päivää kokeillu ja paskat fiilikset tällähetkellä.
Koko ajan lähtee henki yhdestä tai kahdesta osumasta, ei ehdi reagoimaan millään lailla.
Kaikki kaksintaistelut häviää, toinen kääntyy salamana ja taas headshot...:shy:
Oma tussari tosiaan täysin tehoton, saa laittaa lippaan selkään 10m päästä että vihu tippuu. Itellä kyllä lähtee henki vaikka joku posottas konepistoolilla 100m päästä.
En oiken ymmärrä tätä aseiden valintaa, pari paskaa tussaria millä ei tosiaan tee mitään.
Ei viittis pelailla casuaalisti kaikki grafiikat minimissä että pärjäis yhtään näitä 50lv jannuja vastaan.
Kentät täynnä snipereitä, naps ja headshot.
Grafiikka oudolla tavalla pelkein paskempaa kun edellisessä, jotkut vitun lehdet jotka lentelee siellätäällä sentään nättejä.
 
Liittynyt
22.12.2017
Viestejä
396
Pari päivää kokeillu ja paskat fiilikset tällähetkellä.
Koko ajan lähtee henki yhdestä tai kahdesta osumasta, ei ehdi reagoimaan millään lailla.
Kaikki kaksintaistelut häviää, toinen kääntyy salamana ja taas headshot...:shy:
Oma tussari tosiaan täysin tehoton, saa laittaa lippaan selkään 10m päästä että vihu tippuu. Itellä kyllä lähtee henki vaikka joku posottas konepistoolilla 100m päästä.
En oiken ymmärrä tätä aseiden valintaa, pari paskaa tussaria millä ei tosiaan tee mitään.
Ei viittis pelailla casuaalisti kaikki grafiikat minimissä että pärjäis yhtään näitä 50lv jannuja vastaan.
Kentät täynnä snipereitä, naps ja headshot.
Grafiikka oudolla tavalla pelkein paskempaa kun edellisessä, jotkut vitun lehdet jotka lentelee siellätäällä sentään nättejä.
Tää on varmaan aika tyhmä kysymys, mut ammutko lonkalta läheltä vai tähtäiletkö?

Mun mielestä peli on hyvä, mut omat squadit yleensä aika paskaa ja ei ne ees yritä revivaa sua saatika sitten valtaa lippuja, ne huitelee jossain omissa tankeissaan. Lentokoneet aika OP varsinki siinä yhdessä vuoristomapissa. On muuten todella kuraa se mappi (en muista nimeä). Täynnä snipuja.

Muuten kyllä hienon näköinen ja koukuttava peli, ite vaan huono :D. Silloin ku se hyvä squad sattuu tulee ni on kyllä kiva pelata.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Pari päivää kokeillu ja paskat fiilikset tällähetkellä.
Koko ajan lähtee henki yhdestä tai kahdesta osumasta, ei ehdi reagoimaan millään lailla.
Kaikki kaksintaistelut häviää, toinen kääntyy salamana ja taas headshot...:shy:
Oma tussari tosiaan täysin tehoton, saa laittaa lippaan selkään 10m päästä että vihu tippuu. Itellä kyllä lähtee henki vaikka joku posottas konepistoolilla 100m päästä.
En oiken ymmärrä tätä aseiden valintaa, pari paskaa tussaria millä ei tosiaan tee mitään.
Ei viittis pelailla casuaalisti kaikki grafiikat minimissä että pärjäis yhtään näitä 50lv jannuja vastaan.
Kentät täynnä snipereitä, naps ja headshot.
Grafiikka oudolla tavalla pelkein paskempaa kun edellisessä, jotkut vitun lehdet jotka lentelee siellätäällä sentään nättejä.
Paska peli koska (ei millään pahalla mutta) olet huono pelissä? Juuri näin. :facepalm:
Tämä nyt sattuu olemaan moninpeli jossa parempi pelaaja voittaa, ei peli mahda sille mitään että olet huono etkä saa ketään hengiltä, ihan hyvin itse pärjään kaikki asetukset ultrassa paitsi ruoho low (Luo puskia ultralla jotka ei näy low asetuksilla), jopa kaikki visual effectit on päällä koska tykkään miltä peli näyttää.

Ihan hyvin saanut tappoja alusta asti enkä vieläkään ole kuin ~20lvl, tällä hetkellä pelaan medicillä jolla kaikki sanovat olevan pelin huonoimmat aseet, kummasti niillä vaan tappoja tulee kun pelaa oikein.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 462
Onko muuten mitään huhuja lisäsisällöstä, milloin alkaa tippumaan esim uusia kenttiä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
548
Paska peli koska (ei millään pahalla mutta) olet huono pelissä? Juuri näin. :facepalm:
Tämä nyt sattuu olemaan moninpeli jossa parempi pelaaja voittaa, ei peli mahda sille mitään että olet huono etkä saa ketään hengiltä, ihan hyvin itse pärjään kaikki asetukset ultrassa paitsi ruoho low, jopa kaikki visual effectit on päällä koska tykkään miltä peli näyttää.
Tiesin että tämä on ensimmäinen vastaus...
Juu, tuskin mikään kummonen pelaaja tosiaan olen mutta Bf1 asti tuhansia tunteja tahkoneena tälläiset ovat omat mielipiteet.
Joko asetuksissani on jotain viturallaan ja pahasti tai ikä on tuonut peliin sellaisen paskennuksen ettei onlinessa tosiaan saa ketään nurin.
Olen aina ostanut ja pelannut siksi että viihtyisin, mukavaa touhua jopa.
Onlinepeleissä joskus voittaa, joskus häviää. Sehän on selvä asia.
Mutta siinätapauksessa kun peli on sellainen että sen parissa ei viihdy, vaikkapa siksi että pelaajat ovat taidoiltaan niin eri planeetalta että itse on perseraiskattavana, niin silloin se ei vastaa tarkoitustaan. Ei ole ns. viihdyttävää enään.
Voihan se olla että nuorempi polvi menee heittämällä ohi ja siinä tapauksessa pitää tietysti tehdä asiasta omat johtopäätökset.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Tiesin että tämä on ensimmäinen vastaus...
Juu, tuskin mikään kummonen pelaaja tosiaan olen mutta Bf1 asti tuhansia tunteja tahkoneena tälläiset ovat omat mielipiteet.
Joko asetuksissani on jotain viturallaan ja pahasti tai ikä on tuonut peliin sellaisen paskennuksen ettei onlinessa tosiaan saa ketään nurin.
Voihan se olla että nuorempi polvi menee heittämällä ohi ja siinä tapauksessa pitää tietysti tehdä asiasta omat johtopäätökset.
Nojuu ikää voit syyttää ja itseäsi mutta tämä on parasta mitä Battlefield on antanut pitkään aikaan niin tuo sinun ensimmäinen teksti meni vähän tunteisiin, ikää löytyy täältäkin +30v :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
548
Nojuu ikää voit syyttää ja itseäsi mutta tämä on parasta mitä Battlefield on antanut pitkään aikaan niin tuo sinun ensimmäinen teksti meni vähän tunteisiin, ikää löytyy täältäkin +30v :tup:
Hienoa että tykkäät ja että ostoksesi on tuonut sinulle viihdykettä rahansa edestä.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Hienoa että tykkäät ja että ostoksesi on tuonut sinulle viihdykettä rahansa edestä.
Kiitos, tämä on myös yleinen mielipide Battlefield veteraaneilta, enemmistö sanoo että paras Battlefield koskaan.

Parasta tämä peli tarjoaa 4man irl kavereitten kanssa squadissa kun pelaa, tunnelma kohillaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
789
Kolmosesta lähtien yrittänyt kaikkia Battlefieldejä pelata mutta tämä tuntuu olevan ensimmäinen missä ei tule perseraiskatuksi. Kokemukset on hyvin ohkaset fps multiplayereistä. Oikeastaan Titanfall 2 on ainoa mitä jaksoi pidempään ja ihan mukavaa huvia aikansa vaikka siinäkin aika paska olin. Mutta pikkuhiljaa kun oppii pelimekaniikat ja mapit niin eiköhän se tuosta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 902
Kaikkia (pl. hardlinea) Battlefieldeja pelanneena tämä on kyllä myös omasta mielestäni yksi sarjan parhaista peleistä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Millä softalla otat pelikuvaa talteen? Nvidia shadowplay?
Jep shadowplaylla 20min varjo ajalla. Jos tapahtuu jotain hienoa, niin voi tilanteen jälkeen ottaa talteen.

@Moksu-FIN Millä FoV pelaat? Onko ihan vakio 74 (+90)? Ja kuis nopealla senssillä? Itsellä on 800dpi ja 15% senssi asetuksista. Sulla taitaa myös olla joku värisokea tila päällä? Aika paljo paremmin näkyy noi liput ruudulla. Mielenkiinnosta kyselen :)

Piru kun näillä iltavuoroviikoilla ei oikein ehdi paljoa pelailee, eikä kavereitakaan linjoilla, niin yksin jotenkin aina kynnys lähteä pelailee. 2-vuorotyön huonot puolet :)
Fov 90 horizontal.
800dpi & 8% pelistä, uniformal soldier aiming päällä. Vai mikä lie on. Ads sens 100%. Ajoneuvoilla myös sama 8%
Värisokea tila custom asennossa, jolla olen korostanut noita värejä.

Discord: https://discord.gg/vUKjams
 
Viimeksi muokattu:

aPm

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
420
Mulla käyny pari kertaa samoin ja unlokkautu kun sain uuden rankin classiin. Ei auttanut vaikka pelasi seuraavat roundit loppuun. Eli pelaa assault rank 14:lle ja muista jäädä pelin loppuun asti jolloin se ase unlokkautuu.
Kyllä se sieltä avautu illan päälle. Jäi vissiin hetkeksi jumiin, kun peli kaatu tuohon unlockiin kesken matsin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Jep shadowplaylla 20min varjo ajalla. Jos tapahtuu jotain hienoa, niin voi tilanteen jälkeen ottaa talteen.


Fov 90 horizontal.
800dpi & 8% pelistä, uniformal soldier aiming päällä. Vai mikä lie on. Ads sens 100%. Ajoneuvoilla myös sama 8%
Värisokea tila custom asennossa, jolla olen korostanut noita värejä.

Discord: https://discord.gg/vUKjams
Kiitokset kutsusta tuonne Discord kanavalle. Yllättävän hitaalla (omaan makuun) pelailet. Toki itse tykkään liikuttaa kättä/rannetta aika vähän, joten sopeutunut tuohon suht nopeaan. Mulla kanssa uniform aiming päällä, coefficient 133% ja sitten ADS field of view myös päällä. Mietin, että toi Tritanopia asetus voisi toimia ihan yhtähyvin. Pitänee testaa noita säätöjä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
@Hair Jos haluat saada enemmän irti pelistä. Katso nämä videot:





Ja sitten siihen tosiasiaan, että tässä pelissä vaaditaan aika hyviä refleksejä ja aimitaitoa jos aikoo pärjätä. Asebalanssi on tällä hetkellä hieman unbalanssissa, mutta tähän oletettavasti tulee muutoksia. Jos haluat pärjätä, kannattaa medic jättää suosiolla pois (poislukien nämä joissa on nopea tulinopeus, joilla pärjää vielä läheltä) ja alkuun pelailla Assaultia tai Supportia.
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
84
Pari päivää kokeillu ja paskat fiilikset tällähetkellä.
Koko ajan lähtee henki yhdestä tai kahdesta osumasta, ei ehdi reagoimaan millään lailla.
Kaikki kaksintaistelut häviää, toinen kääntyy salamana ja taas headshot...:shy:
Oma tussari tosiaan täysin tehoton, saa laittaa lippaan selkään 10m päästä että vihu tippuu. Itellä kyllä lähtee henki vaikka joku posottas konepistoolilla 100m päästä.
En oiken ymmärrä tätä aseiden valintaa, pari paskaa tussaria millä ei tosiaan tee mitään.
Ei viittis pelailla casuaalisti kaikki grafiikat minimissä että pärjäis yhtään näitä 50lv jannuja vastaan.
Kentät täynnä snipereitä, naps ja headshot.
Grafiikka oudolla tavalla pelkein paskempaa kun edellisessä, jotkut vitun lehdet jotka lentelee siellätäällä sentään nättejä.
Siis tämä kuulostaa ihan sille "netcode" issuelle.
Tuntuu että omista luodeista osa jää rekisteröitymättä ja vihollisen luodeista tulee "ilmoitus" kertakimppuna, harmi kun ei ole videota millä voisi todistaa, mutta vastaan tulee noita tilanteita että jopa Walther P-38'lla on tullu vaan se yksi "naps" ja henkipois tilanteita.
En oikeen tiedä miksi tuota sanoa, mutta tuota tulee itsellä säännöllisesti vastaan. Ketään ei tunnu saavan hengiltä ja itse kuolee mitä ihmeellisimmin niihin yhteen tai kahteen osumaan. Sitten taas välillä kaikki pelaa niinkuin pitääkin... Olisi todella kiva tietää, tuleeko tuo vain ja ainostataan serverin puolelta vai onko omassa päässä jotain joka vaikuttaa siihen?
Muistelen että ihan samaa oli molempien Battlefronttien julkkarissa omalla kohdalla, sitten kun puoli/vuoden jälkeen menee kokeilemaan, niin yllättäen tätä efektiä ei enää ole?
Jokuhan jo redditissä puhui että jotkut serverit rullaavat vain 30hz ticratella vaikka ilmoittavat 60 kuvauksessa, olisiko tuossa syy?

Muutama video löyty aiheesta

 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Siis tämä kuulostaa ihan sille "netcode" issuelle.
Tuntuu että omista luodeista osa jää rekisteröitymättä ja vihollisen luodeista tulee "ilmoitus" kertakimppuna, harmi kun ei ole videota millä voisi todistaa, mutta vastaan tulee noita tilanteita että jopa Walther P-38'lla on tullu vaan se yksi "naps" ja henkipois tilanteita.
En oikeen tiedä miksi tuota sanoa, mutta tuota tulee itsellä säännöllisesti vastaan. Ketään ei tunnu saavan hengiltä ja itse kuolee mitä ihmeellisimmin niihin yhteen tai kahteen osumaan. Sitten taas välillä kaikki pelaa niinkuin pitääkin... Olisi todella kiva tietää, tuleeko tuo vain ja ainostataan serverin puolelta vai onko omassa päässä jotain joka vaikuttaa siihen?
Muistelen että ihan samaa oli molempien Battlefronttien julkkarissa omalla kohdalla, sitten kun puoli/vuoden jälkeen menee kokeilemaan, niin yllättäen tätä efektiä ei enää ole?
Jokuhan jo redditissä puhui että jotkut serverit rullaavat vain 30hz ticratella vaikka ilmoittavat 60 kuvauksessa, olisiko tuossa syy?

Muutama video löyty aiheesta

No siis, tämähän on se mistä jengi puhuu kun kuulee "Don't change TTK, fix TTD".

TTK = time to kill
TTD = time to death

Best case scenario noi on siis "sama aika".

Toivottavasti eivät tosiaan muuta TTK:ta "korjatakseen" tämän ongelman.
Eli nyt tosiaan tulee ns. super bullets, eli yhdessä serverin paketissa tulee usean luodin damage.

Pitäisi siis korjata ns. netcode, joka voisi tapahtua sillä että kaikki servut on 60Hz, ellei siellä ole muita ongelmia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
781
No siis, tämähän on se mistä jengi puhuu kun kuulee "Don't change TTK, fix TTD".

TTK = time to kill
TTD = time to death

Best case scenario noi on siis "sama aika".

Toivottavasti eivät tosiaan muuta TTK:ta "korjatakseen" tämän ongelman.
Eli nyt tosiaan tulee ns. super bullets, eli yhdessä serverin paketissa tulee usean luodin damage.

Pitäisi siis korjata ns. netcode, joka voisi tapahtua sillä että kaikki servut on 60Hz, ellei siellä ole muita ongelmia.
Jossain oli etteivät tiedä miten korjata TTD, joten TTK tullee muuttumaan.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Jossain oli etteivät tiedä miten korjata TTD, joten TTK tullee muuttumaan.
Erikoista, kun on ne aiemmin saaneet tuon oikein.

Toki ei voi tietää mitä muutoksia netcodeen on tehty tämän pelin kohdalla.

Harmi jos näin kun ei TTK:saa ole mitään vikaa. Tätä mieltä on varmaan 95% pelaajista.
Nyt jos TTK muuttuu, eli pitenee, niin servut/netcode kun ei bugita voi ehkä tuntua siltä ettei jannut tipu. :dead:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
548
Siis tämä kuulostaa ihan sille "netcode" issuelle.
Tuntuu että omista luodeista osa jää rekisteröitymättä ja vihollisen luodeista tulee "ilmoitus" kertakimppuna, harmi kun ei ole videota millä voisi todistaa, mutta vastaan tulee noita tilanteita että jopa Walther P-38'lla on tullu vaan se yksi "naps" ja henkipois tilanteita.
En oikeen tiedä miksi tuota sanoa, mutta tuota tulee itsellä säännöllisesti vastaan. Ketään ei tunnu saavan hengiltä ja itse kuolee mitä ihmeellisimmin niihin yhteen tai kahteen osumaan. Sitten taas välillä kaikki pelaa niinkuin pitääkin... Olisi todella kiva tietää, tuleeko tuo vain ja ainostataan serverin puolelta vai onko omassa päässä jotain joka vaikuttaa siihen?
Muistelen että ihan samaa oli molempien Battlefronttien julkkarissa omalla kohdalla, sitten kun puoli/vuoden jälkeen menee kokeilemaan, niin yllättäen tätä efektiä ei enää ole?
Jokuhan jo redditissä puhui että jotkut serverit rullaavat vain 30hz ticratella vaikka ilmoittavat 60 kuvauksessa, olisiko tuossa syy?
Jus näin, ihan sama miten ite ampuu niin tuntuu että hernepyssyllä laskis menemään.
Vihu kun ampuu niin samantien instakill, trtrtr.... Ei ehdi todellakaan reagoida tippaakaan.
Yks kuti on -60% helaa muutenkin, siis vihun puolelta. Eli otat kaks kutia niin :astonished:
Edit: Ihan samaa tekee mulle kun #Logane ekassa videossa!
Huoh, jospa ne sais korjattuu ton.
Tollasta kun se on kokoajan niin ei oo ihmekkään että peli tuntuu paskalta..
Edit2: kokeilin taas ja pelikelvoton on , tuntuu että n. 1sec "näkee" tapahtumat jäljessä mitä ne pelissä tapahtuu muille. Eli ei oikein voi pelata.
Ammun singolla taloon ikkunaan missä oli vihun snipu niin se ei tietenkään kuollu, tuli 3-4 kertaa hp-, ihan kun olis ollu tulessa se tai tjtn.
Eli sinkoa pärstään ja silti ei saa hengiltä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 197
Täytyy kyllä yhtyä tuohon TTD/nettikoodiin, että välillä tuntuu kuin kuolisi instana. Sama se on kyllä viholliselle jos itse ampuu. Harmittava ominaisuus kuitenkin. Heti tulee mieleen tilanne, jossa vihu istui rappusten alla. Ammun hieman ennakkoon mennessä kkunalle tietäen sen sijainnin. Sen sijaan kuolen itse heti siihen, eikä ampunut päähän. Tulee myös niitä tilanteita välillä, että osumat ei jostain syystä rekisteröidy. Osut jatkuvasti, mutta mitään ei tapahdu. Tämä kyllä on tullut todella harvoin, mutta jää kyllä mieleen.

Tässä ei kuitenkaan tunnu olevan ainakaan niin pahasti sitä ominaisuutta, että kuolisit kilometrin kulman taakse :D
 

aPm

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
420
Mulla on tuo premier passi nyt sen aikaa, että jos pilaavat TTK muutoksella niin voi perua tuon tilauksen ja jättää pelin ostamatta. Jättäsivät vaan koskematta siihen ja korjaisivat bugit.
 
Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
136
Jossain oli etteivät tiedä miten korjata TTD, joten TTK tullee muuttumaan.
Aivan käsittämätön päätös(ja julkinen ulostulo: emme osaa) jos pitää paikkansa. Ongelma peitetään purukumipaikalla joka jo itsessään on suurempi virhe kun se mitä lähdettiin korjaamaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 462
Kolmosesta lähtien yrittänyt kaikkia Battlefieldejä pelata mutta tämä tuntuu olevan ensimmäinen missä ei tule perseraiskatuksi. Kokemukset on hyvin ohkaset fps multiplayereistä.
Hyvin jakaa mielipiteitä, sillä omasta mielestä tämä on juurikin ensimmäinen Battlefield jossa tulen itse perseraiskatuksi :D Nooh, pelaamalla oppii ja vaikka kuinka tulee turpaan niin hyvähän tämä on, ei siitä mihinkään pääse.
 

klasunen

Haluamani titteli on asiaton
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
166
Miten tykkejä voi hinata?
Ennen onnistui x nappia painamalla mutta ei enää, ainakaan mulla.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 036
Mulla toimii ihan ok DX 12, ping aina 25. FPS rajoitettu 120 ja pyörii 90-120fps 1440p. Ryzen 2700x, 2070 RTX. Custom asetukset on Ultraa ja Low:ta. Kerran mapissa tulee kyllä ihmeellinen nykäisy, tuskin johtuu raudasta. En tiedä olenko se vain minä, mut ihan ku tässä ois mappien alussa varsinki vähän serverlagia, samaa ku pubgissa.

DX11 en pysty ees pelaamaan, kun nykii niin pahasti joka 10sekunti. En tiedä mistä johtuu.

Kannattaako tuo GPU Memory Restriction olla on vai off?
Sama prossu ja resoluutio täällä ja hyvin samanlaisiin asetuksiin olin päätynyt itsekin. Tuo sama yksi iso DX12 nykäsy tulee kerran mapissa ja jotain pikkunykäsyjäkin, mutta hyvin harvoin. DX11 tulee pikkunykäsyjä useammin, mutta ei kyllä kuvailemallasi tavalla, vaan täysin pelattava sekin. DX12 kuitenkin mielestäni parempi joten sillä mennään.

2080 näyttiksenä ja olen tainnut pitää GPU mem restrictionin pois päältä suurimman osan ajasta enkä olo huomannut mitään ongelmia. Muisti ei ole koskaan lähelläkään maksimia. Tuossa 2070:ssä sama muisti joten veikkaan ettei sullakaan off asetus aiheuta ongelmia. Afterburnerilla saa kyllä muistinkäytön näkymään hudiin jos sitä kiinnostaa tarkkailla.
 
Liittynyt
22.12.2017
Viestejä
396
Sama prossu ja resoluutio täällä ja hyvin samanlaisiin asetuksiin olin päätynyt itsekin. Tuo sama yksi iso DX12 nykäsy tulee kerran mapissa ja jotain pikkunykäsyjäkin, mutta hyvin harvoin. DX11 tulee pikkunykäsyjä useammin, mutta ei kyllä kuvailemallasi tavalla, vaan täysin pelattava sekin. DX12 kuitenkin mielestäni parempi joten sillä mennään.

2080 näyttiksenä ja olen tainnut pitää GPU mem restrictionin pois päältä suurimman osan ajasta enkä olo huomannut mitään ongelmia. Muisti ei ole koskaan lähelläkään maksimia. Tuossa 2070:ssä sama muisti joten veikkaan ettei sullakaan off asetus aiheuta ongelmia. Afterburnerilla saa kyllä muistinkäytön näkymään hudiin jos sitä kiinnostaa tarkkailla.
No siis samanlailla dx11 ku sulla, mut ei kiva pelata joten sulava dx12 pysyy.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 462
Nollautuuko nuo assigmentit jossain vaiheessa? Minulla on menossa Gewehr M95/30 Mastery III jossa on complete any tehtävinä "In one round, kill 20 enemies from distance greater than 60m" ja lisäksi "Kill 60 enemies greater distance than 60m". Jälkimmäiseen sain muutaman tapon aamupäivän kierroksella mutta nyt kun aloitti pelin niin ei näytä yhtään tappoa. Eikö tuon jälkimmäisen pitäisi olla ns. lifetime tehtävä kun taas ensimmäinen on tehtävä yhdessä matsissa?
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 036
Nollautuuko nuo assigmentit jossain vaiheessa? Minulla on menossa Gewehr M95/30 Mastery III jossa on complete any tehtävinä "In one round, kill 20 enemies from distance greater than 60m" ja lisäksi "Kill 60 enemies greater distance than 60m". Jälkimmäiseen sain muutaman tapon aamupäivän kierroksella mutta nyt kun aloitti pelin niin ei näytä yhtään tappoa. Eikö tuon jälkimmäisen pitäisi olla ns. lifetime tehtävä kun taas ensimmäinen on tehtävä yhdessä matsissa?
Jälkimmäisen pitäisi olla nollautumaton juu. Mullakin bugittanut "spot 15 enemies in a life" tehtävä tuolleen, että aloittaa tekemään sitä uudestaan vaikka olen tuon tehnyt jo pari kertaa.
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 885
Nyt illan aikana muutaman kerran katkennut yhteys ea:n palvelimiin. Hieman ärsyttää.
Vielä kun sais nuo pikku pätkimiset ja bugit pois, FPS:ää vähän ylös ja lisää sisältöä. Mutta eipä silti ole BF vuosiin maistunut näin hyvältä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 462
Aamulla heitti tälläistä erroria ja äsken tuli toisen kerran, ilmoituksen myötä peli kaatuu. Molemmilla kerroilla tapahtui silloin kun alt tabbasin Windowsin puolelle. DX12 enabled. Muilla samoja ongelmia? Korttina GTX 1070 ja viimeisimmät ajurit.

 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Tulee myös niitä tilanteita välillä, että osumat ei jostain syystä rekisteröidy. Osut jatkuvasti, mutta mitään ei tapahdu. Tämä kyllä on tullut todella harvoin, mutta jää kyllä mieleen.
Tänään pelattiin Frontlinesia matsi ja oli just tuota ongelmaa. Koko porukka valitti samaa.

Sen lisäks peli kesti noin 1.5h. Vihollinen pääsi lopun pommitusvaiheeseen ja niiltä loppui jo äijät, mutta osat ei vaihtuneet lainkaan. Siinä sitten puolisen tuntia ammuskeltiin toisiamme, ja mietittiin painaako Quit vai ei, niin tilanne yhtäkkiä jatkui ja päästiin hyökkäämään.

Sen lisäks pelin äänet välillä muuttu oudoksi, ihme kuminaksi koko porukalla. Ja tipuin tankilla sillan "läpi" koko kartalta pois, näky vaan kun olin siellä tekstuurien alla, minuutin päästä se pomppas takaisin sillalle.

Ei tainnu serveri olla ihan täydessä hapessa. Joskus ennenkin just Frontlinesissa jäänyt matsi noin "päälle". :tdown:

Hyvänä puolena sai huorattua parillekin aseelle noita Mastery-assignmenteja. :vihellys:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
781
Aivan käsittämätön päätös(ja julkinen ulostulo: emme osaa) jos pitää paikkansa. Ongelma peitetään purukumipaikalla joka jo itsessään on suurempi virhe kun se mitä lähdettiin korjaamaan.
Taisin muistella tätä: Speaking of the TTD issue David Sirland says: "...We are clearly seeing the issue - but not the cause".
 
Liittynyt
14.08.2018
Viestejä
81
noin 30 tuntia tullu nyt pelattua , ihan tyytyväinen ostokseen. Eniten pelaan supportilla tai snipuilla ku omasta mielestä assault ja medic aseet ei oo nii hyviä. snipus en ymmärrä et miks se matka pitää joka kerta säätää... voisivat mun puolest poistaa sen. tiimikavereista yleensä ei ole mitään hyötyä,pitää varmaan etsiä joku porukka .
Sit sekin vähän outoo jotkut classi valinnat pitää tehdä kahteen kertaan... miks ne ei voi olla samat molemmilla puolilla. ja sit ihmetyttää et miten ihmeessä ne ei oo vieläkää korjannu sitä et lataus kestää tosi kauan ku lähet pois pelistä... sama ongelma oli jo bf1
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 462
snipus en ymmärrä et miks se matka pitää joka kerta säätää...
Tarkoitatko tällä tähtäimien säätöä esim 60m, 150m ja 300m matkalle? Itse en käytännössä ikinä koske tuohon, oletuksena oleva 60m toimii mainiosti lähes kaikille matkoille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 368
Itsekin aina tähtään vaan ylemmäs. Ei mitään järkeä säädellä kun tilanteet vaihtuu tiuhaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Jossain oli etteivät tiedä miten korjata TTD, joten TTK tullee muuttumaan.
Tämmöselle heitolle ois kiva olla myös lähde :D
Virallisissa lähteissä (twitter) on taidettu vain mainita että ttk muutoksia tulee. Tämähän saattaa koskea esim. medicin aseita, joista moni kaipaa parannusta. Mutta jos rehellisiä ollaan, niin pelkään myös pahinta. Varmaan tänään pitäisi tulla jotain tietoja päivityksen sisällöstä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 185
Viestejä
4 214 939
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom