Onko muilla ongelmia äänten kanssa?
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valitettavasti kaikki kutsut jo lunastettu.
Tänään tulikin pelattua pari ensimmäistä matsia tankilla ja molemmissa matseissa top5 ~10 K/D:lla. Sain kyllä jatkuvasti kavereilta korjauksia kun voipin kanssa pelattiin. Kolmannessa koitin sooloilla tankin kanssa ja siitä ei jäänytkään mitään hyvää kerrottavaa. Tankilla pelaaminen vaatii paljon tiimistyöskentelyä. Omasta mielestä peruspelaajille aivan liian haastavaksi tehty. Lisäksi tankittaminen on niin hidastempoista että mielummin pelaisin inffinä. Jalkaväkenä auttaisin tiimiäkin enemmän.
Nyt on kahteen tankkiin kaikki unlockit auki niin pitää jatkaa testailua.
Panzerfaust saa muuten tulevassa päivityksessä nerffiä.
Valitettavasti kaikki kutsut jo lunastettu.
Medicin Suomi KP on kyllä melko suolesta tässä imo, helvetillinen rekyyli ja damage olematon, MP40 kouraan ja menoksi.
Assaultin M1 Carbine on kyllä lemppari, sillä vaan monesti häviää duelit jopa kauempaa mutta on se vaan mukava käyttää, tälläkin classilla lie se aloitusase melko kova.
Kaikenkaikkiaan kyllä tämä aika hieno peli on kaikilta osa-alueilta ja taatusti paranee ajan kanssa pätsien ja twiikkausten kanssa.
Jos peliseuraa kaipailette niin Originista löydyn Hairikko76 nimellä, pelaaminen painottuu yleensä tuonne viikonlopuille.
Oli kyllä itse taas pakko palata DX11 ja ffr on, kun tuo DX12 aiheuttaa osassa mapeissa ihmeellistä stutteria. Toivottavasti tuohon olisi jotain patchia tulossa, kun ffr toimii DX12 kanssa ilman fps droppia, mutta DX11 kanssa gpu usage siellä 60%.
Kannattaa vilkuilla noita aseitten päivityksiä vähän, esimerkiksi tuo Suomi KP muuttuu "ihan ok" ruiskusta melkoiseksi sahaksi ton tulinopeuspäivityksen jälkeen. Kertatulella sillä saa vieläpä annettua "ihan ok" tulitukea kauemmaksikin, jos squadin mukana hilluu. Ei kannata välittömästi tuomita noita pyssyjä ensipuraisun jälkeen.. lvl4 napsahtaa niin nopsaan että vasta päivitysten jälkeen periaattessa voi aseesta sanoa kunnolla juuta tai jaata.
En kyllä itse näe järkeä laittaa lisää tulinopeutta..
Mulle DPS>isompi lipas. Useammin tuntuu tulevan tilanteita, joissa 1-2 vihua kerrallaan vastassa, kuin niitä joissa on 3 tai yli. Mulle on siis oleellisempaa että se lousku tappaa nopeasti kuin se että saa ruiskia pitempää sarjaa. Kukin toki tyylillään, sehän niitten valinnaisten päivitysten tarkoitus onkin.
Bugeja tuntuu olevan kyllä reilusti, mutta ei onneks mitään pahempia, lähinnä grafiikkaan liittyviä.
Ja joku aiemmin sano, että lentokoneilla ei tee mitään tässä, varsinkaan Fjellissä... No eilen kyllä tuli ko. mäpissä melko täydellistä p-raiskausta koneilta, käytännössä lipuille ei ollut asiaa, kun tuli heti pommia niskaan.. KD tais olla 2-16 rundin jäkeen.
8700K ja 980Ti täällä. Siis tuo 60% gpu usage on DX11 ffr OFF (DX12 on kyllä sitten 99% ffr ON, mutta alkaa välillä stutteroimaan aivan liikaa). Itse olen säätänyt Nvida Control Panelista max prerendered frames 1, mutta tästä ei ole vielä täyttä varmuutta vaikuttaako edes mitään. Mutta pistetään tuo render.aheadlimit 2 kokeiluun.Minkälainen kokoonpano? Itselläni on tällä hetkellä 6700k ja GTX980. Meikäläisellä myös toi DX12 pistää rundissa lagailemaan. Ei auta vaikka säätää FFR tai GPU Memory Restrictionia. Yleensä erän alku toimii hyvin, mutta eteenpäin mentäessä alkaa armoton nykiminen ja GPU hyppii aivan omaa elämäänsä. DX11 toimii kyllä hyvin. Kannattaa DX11 laittaa vakioksi FFR OFF ja jos FPS on joissain mapeissa liian alhainen, laita consolesta render.aheadlimit 2 (se on vakiona 1, jos FFR OFF). Tämä pitää vaan säätää joka rundi erikseen.
Onko sulla DX11 päällä GPU käyttö 60% vaikka FFR ON? Hieman omituista, koska luulisi tämän olevan silloin jos tuo asetus on pois päältä.
En tiedä puhutaanko samasta bugista, mutta semmoinen että koko ruutu on harmahtava ja ainoa mikä toimii on Chat ja pelikin pitää sulkea alf+f4 ?- UI meni harmahtavaksi ja jäätyi kuollessa, ei päässyt spawnaamaan ja piti sulkea koko peli
Tämä on juurikin näin. Kerran yritin ennen autospawnia vaihtaa squadia rundin alussa niin spawni tuli mutta osa pelistä ootteli vielä spawniruudussa enkä saanut mitenkään tästä jatkettua peliä. Samalla lailla assingmentteja rundin alussa katsomaan -> harmaa ruutu. Paras tapa välttää on vaan ootella eka se autospawn ennen minkään härppimistä.En tiedä puhutaanko samasta bugista, mutta semmoinen että koko ruutu on harmahtava ja ainoa mikä toimii on Chat ja pelikin pitää sulkea alf+f4 ?
Edellä kuvattuun bugiin tulee törmättyä tämän tästä, mutta sen voi myös helposti estää:
Se mistä bugi alkaa, lienee hieman hämärän peitossa, itsellä tuo usein "aktivoituu" jos pelaa "toisen" rundin samalla servulla.
Bugi lyö ruudun harmaaksi jos yrittää katsoa Esc menusta assignment submenua.
Tämän voi välttää helposti sillä, että kun painaa Esciä ja jos ruudun oikeassa laidassa EI näy assignmentteja, niin silloin bugi on aktiivinen, jos tästä suoraan poistuu Escillä nii pelaamista voi jaktaa huoletta. Jos tässä tilanteessa yrittää mennä Assignment sub menuun (tai ehkä jopa muihinkin) niin ruutu iskee harmaaksi ja seuraava on alt+f4...
Mä olen ainakin tuolta Kinguinista ostanut varmaan parikymmentä peliä. BF1:sen mm. kakkoskoneelle. Aina on tullut aktivointikey lähes välittömästi ja myös toiminut.Onko esim tuolta Kinquinista "turvallista" ostaa ko peli ?
On mutta cdkeys.comissa pari euroa halvempi.Onko esim tuolta Kinquinista "turvallista" ostaa ko peli ?
Jep, äsken kävi näin PS4 Prolla. Kävin assignmenteja katsomassa kun kuolin, enkä enää päässyt takaisin peliin. Tai ei varsinaisesti jäätynyt mutta ei reagoinut enää mihinkään.- UI meni harmahtavaksi ja jäätyi kuollessa, ei päässyt spawnaamaan ja piti sulkea koko peli
Mä olen ainakin tuolta Kinguinista ostanut varmaan parikymmentä peliä. BF1:sen mm. kakkoskoneelle. Aina on tullut aktivointikey lähes välittömästi ja myös toiminut.
On mutta cdkeys.comissa pari euroa halvempi.
En tiedä puhutaanko samasta bugista, mutta semmoinen että koko ruutu on harmahtava ja ainoa mikä toimii on Chat ja pelikin pitää sulkea alf+f4 ?
Edellä kuvattuun bugiin tulee törmättyä tämän tästä, mutta sen voi myös helposti estää:
Se mistä bugi alkaa, lienee hieman hämärän peitossa, itsellä tuo usein "aktivoituu" jos pelaa "toisen" rundin samalla servulla.
Bugi lyö ruudun harmaaksi jos yrittää katsoa Esc menusta assignment submenua.
Tämän voi välttää helposti sillä, että kun painaa Esciä ja jos ruudun oikeassa laidassa EI näy assignmentteja, niin silloin bugi on aktiivinen, jos tästä suoraan poistuu Escillä nii pelaamista voi jaktaa huoletta. Jos tässä tilanteessa yrittää mennä Assignment sub menuun (tai ehkä jopa muihinkin) niin ruutu iskee harmaaksi ja seuraava on alt+f4...
Minulla taitaa olla ads juurikin, voisi olla hyvä idea kokeilla tuota hip fire perkkiäEn kyllä itse näe järkeä laittaa lisää tulinopeutta. Siinä on vakiona jo 770 joka riittää hyvin lähitaistelussa ja tarkkuus pysyy vielä hillittynä. Sen sijaan laittaisin isomman lippaan. Tuolloin saa yhdellä lippaalla useamman vihun alas. Sitten kukin päättää haluaako siihen tarkkuutta ADS vai hip fireen. Itse kokeilin alkuun ADS, mutta muutin jälkikäteen hip fireen. Näin toimii itselläni.
PC puolelle mitää porukkaa millä pääsis pelaileen vähän tiimipelin tynkää? ei jaksa aina sooloilla. Taustalta löytyy bf2 suomen mestaruus vuodelta nakki ja kilpi.
PC puolelle mitää porukkaa millä pääsis pelaileen vähän tiimipelin tynkää? ei jaksa aina sooloilla. Taustalta löytyy bf2 suomen mestaruus vuodelta nakki ja kilpi.
Tämä kiinnostaa myös itseäni. Lisäksi saa tilattua jotain kuljetuskalustoa tms niin mihin se kalusto spawnaa?Squad leaderina voi B-painamalla ottaa luurin käteen ja tilata vaikkapa poimmia paikkaan X. Tähän käytetään jotain pisteitä. Mistä näitä tarkalleen ottaen kertyy?
Squad leaderina voi B-painamalla ottaa luurin käteen ja tilata vaikkapa poimmia paikkaan X. Tähän käytetään jotain pisteitä. Mistä näitä tarkalleen ottaen kertyy?
Tämä kiinnostaa myös itseäni. Lisäksi saa tilattua jotain kuljetuskalustoa tms niin mihin se kalusto spawnaa?
Squad leaderina voi B-painamalla ottaa luurin käteen ja tilata vaikkapa poimmia paikkaan X. Tähän käytetään jotain pisteitä. Mistä näitä tarkalleen ottaen kertyy?
Ne omalle sqadille käytettävissä spawnatessa kunhan sen on tilannut. Mutta siis baseen ne tulee.
Pelattiinko BF2 suomenmestaruudesta vielä kolmannenkin kerran? Vai oliko tämä se infficuppi? En siis epäile todenperäisyyttä ja nimimerkkisikin on tutun oloinen, mutta ihan mielenkiinnosta kun täältäkin tuo samainen titteli logitechin riveistä löytyyPC puolelle mitää porukkaa millä pääsis pelaileen vähän tiimipelin tynkää? ei jaksa aina sooloilla. Taustalta löytyy bf2 suomen mestaruus vuodelta nakki ja kilpi.
Pelattiinko BF2 suomenmestaruudesta vielä kolmannenkin kerran? Vai oliko tämä se infficuppi? En siis epäile todenperäisyyttä ja nimimerkkisikin on tutun oloinen, mutta ihan mielenkiinnosta kun täältäkin tuo samainen titteli logitechin riveistä löytyy
Pelattiin samassa tiimissä?
Mohkofantti
Vielä löytyi vuodelta 2006 uutinen
SM2006 Team Logitech.fi - Battlefield 2 - Uutiset
Ei mun muistikuvien mukaan olla samassa pelattu, mutta varmaankin sitä 5vs5 sm:ää meinasit, koska siitä me ainakin pullahdettiin jo joskus ennen finaalia ulos.
E: tällä samalla nimimerkillä pelasin
Joskus löysin ohjeen miten Bäfä 5:n config-tiedostoa tai PROFSAVE-tiedostoa muokkaamalla sai pelin pyörimään kahdella ytimellä. En löydä tätä enää mistään. Sattuisiko joku tietämään?