Ei tässä pelissä oo taaskaa mitää järkeä kun tulee pelkkää häviöö jatkuvasti. Pitihän se jälleen quittaa ku yks lippu meillä ja jo pelkästää lentokoneet raiskaa basessa.
Lähtihän se lopulta ja voittoja taisi tulla loppupeleissä enemmänkin. Huomasin myös, että mitä enemmän tätä hakkaa, sitä paremmin pääsee kyllä jyvälle pelistä.
Tuli taas vähän testailtua uusia aseitakin; M1A1 Karbiini on toistaiseksi kyllä uusi lemppari Assaultilla. Sillä saa aika sairaan tulinopeuden kun naputtelee tarpeeksi kovaa. Siihen kun laittaa 3x tähtäimen kiinni niin se on aika voittamaton keskimatkalle. Sittenku laittaa oikeat upit kiinni niin tekee duelissakin ihan pelattavan aseen. Sturmgewehr 1-5 toimii sitten edelleen yhtenä parhaimpana dueliporana. Gewehriä en ole vielä kokeillut sitten betan, mutta oletettavasti se on edelleen hyvä pitkälle matkalle. M1907 kanssa kokeilin, mutta en päässyt tähän kiinni vielä. Toimii kyllä duelissa hyvin ja vähän pidemmällekin naputuksella. Taisin saada auki seuraavankin semi-auto kiväärin, mutta täytyypi testa myöhemmin.
Medicilla tuli myös porailtua ja samalla todettua, että pelkästään savut kiväärikranaattina ei tule riittämään, joten otin myös savukranaatit mukaan. Eipä sillä yhdellä fragilla paljoa mitään tee vrt kahteen savukranaattiin. Ne auttaa selvästi lisää nostamisessa ja taktisemmassa hyökkäämisessä. Esimerkkinä sain lippualueelta yksin koko sivuston savuihin, pääsin kiertämään takaviistosta kylkeen ja antaa upatun Suomi KP:n hoitaa loput. No en mä kaikkea yksin tehnyt, kyllä siinä tiimi oli mukana
Toi Suomi KP taitaa pysyä mun medicin ykkösaseena kunnes saan noita viimeisiä auki. Sten ja MP40 ei vain toimi mun mielestä, liian hidas tulinopeus dueliin, pitäisi päihin ampua. Vähän kauemmaksi sitten tosin ovat tarkkoja. Näihin SMG varmaa tulee tulevissa pätseissä jotain muutoksia, mutta näin menen toistaiseksi.
Supportilla toi eka ase on tuntuu olevan edelleen yksi parhaimmista (en nyt muista nimeä?). Todella tarkka, hyvä tulinopeus, hyvä kauaksi ja duelissa. Ainut miinus on lippaan koko. Tähänkin oikeat upit ja toimii erinomaisesti. Saapi nähdä milloin vaihdan seuraavan. Pitää niitä viimeisiä saada auki.
Tankilla ei juuri tullut pelattua. Sitä kun en jää odottamaan jos kuolen. Otan vaan jos sattuu olemaan vapaana. Muutenkin tankilla on aika haastavaa pelata. Täytyy pysytellä takana tai edetä tiimin kanssa. Sen verran helppo tuhota. Kyllä silläkin tappoja saa kun oikein pelaa. Pitää kyllä tutustua myöhemmin lisää tuohon tankkeiluun.
Grand Operations kyllä lemppari pelimoodi tällä hetkellä. Conquestia myös jonkun verran pelannut, mutta se tuntuu sen verran sekavalta, ettei sitä ole jaksanut niin paljoa mättää. Frontlines jäänyt vielä toistaiseksi kokonaan pois, mutta sitäkin varmasti tulee hakattua kunnes saa kunnon squadin kasaan
Jos täällä on vähintään semihyviä pelaajia PCllä, jotka haluavat pelata tiimissä, laittakaa kaverikutsua tulemaan. Meikäläisen nimi Leilebule
Tässä muuten mun YouTube kanava. Oon väsäillyt pikkupätkiä parhaimmista paloista ja tehnyt videoo. Tästä BF V tulen tekemään samanlaisia:
Lisää mietteitä myöhemmin.