Auton pesu

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
550
@masaf2
Jos haluaa hifistellä vähän enemmän niin auto ylös, muovikelkat alustasta irti, samoin renkaat ja sisälokarit. Sitten kunnon suihkut sinne paljaaseen metalliin
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 285
Tämmöisen bongasin Bilteman hyllyltä. Vielä ei uskalla ottaa testiin. Ainakaan ei ole hinnalla pilattu. Eikös Korrekilla ollut joku vastaavaa? Jos puhutaan nyt markettivalikoimista.
Ihan toimivaa tavaraa se korrekin hydrox ainakin on. Ei siellä korrekin pro sarjassa taida oikein huonoja tuotteita edes olla.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 832
Millä sellainen rusehtava töhkä lähtee alumiinivanteista oikeasti ilman puhkihankaamista?
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
993
Olen ajatellut laittaa tuulilasiin pinnoitteen. Mikä on tämän päivän paras tekniikka?

Olen miettinyt Korrek Pro TFC glass coat ja Soft99 Ultra Glacon välillä. Duden arvosteluissa Korrek oli saanut paljon kehuja

Edit: myös Gyeon Q² Repel EVO lasipinnoite on kiinnostava. Gyeonia on paljon kehuttu merkkinä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
2 404
Olen ajatellut laittaa tuulilasiin pinnoitteen. Mikä on tämän päivän paras tekniikka?

Olen miettinyt Korrek Pro TFC glass coat ja Soft99 Ultra Glacon välillä. Duden arvosteluissa Korrek oli saanut paljon kehuja

Edit: myös Gyeon Q² Repel EVO lasipinnoite on kiinnostava. Gyeonia on paljon kehuttu merkkinä.
Soft99 Ultra Glacon on kyllä hyvää ollut.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 383
Viestejä
4 231 519
Jäsenet
71 213
Uusin jäsen
Testomaniak

Hinta.fi

Ylös Bottom