Laitoin mainoksen tuosta koneesta alkuperäiseen postaukseen, joo kyllä se oli tuollainen. Tosin saattaa olla että 1024x768 resoluutio oli lomitettu kuitenkin, muistan vaan että se välkkyi liikaa ollakseen käyttökelpoinen. 800x600 toimi loistavasti.
Muistan vielä näytönohjaimenkin Tseng Labs ET 3000:
Ihan OK muuten, mutta todella hidas.
EDIT: Jännä että linkki kyllä menee et3000 tarinaan, mutta otsikossa sanotaan et4000.
Toinen EDIT: Muistini mukaan kyllä minun näytönohjaimessa oli vaan 8-bittinen ISA väylä, eli säästetty siinäkin.
Koneessa oli kaikki osat aikalailla halvinta mahdollista, paitsi näyttö ja näppäimistö, niistä tykkäsin. Ne minulla olivatkin käytössä jonnekin vuoteen 1998 vaikka koneen päivittelinkin matkan varrella.
Muistan vielä näytönohjaimenkin Tseng Labs ET 3000:
Ihan OK muuten, mutta todella hidas.
EDIT: Jännä että linkki kyllä menee et3000 tarinaan, mutta otsikossa sanotaan et4000.
Toinen EDIT: Muistini mukaan kyllä minun näytönohjaimessa oli vaan 8-bittinen ISA väylä, eli säästetty siinäkin.
Koneessa oli kaikki osat aikalailla halvinta mahdollista, paitsi näyttö ja näppäimistö, niistä tykkäsin. Ne minulla olivatkin käytössä jonnekin vuoteen 1998 vaikka koneen päivittelinkin matkan varrella.
Viimeksi muokattu: