Yleistä keskustelua sähköautoista

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
173
Itse kävin koeajamassa kyseistä autoa, enkä kiinnittänyt rattinappeihin mitään huomiota. Minusta ne ovat autossa täysin epäoleellisia, samoin kuin kosketusnäytönkin käyttölogiikka. Ajaessa minun tarvitsee ainoastaan vaihtaa radiokanavia ja säätää äänenvoimakkuutta, uskon pystyväni oppimaan nuo toiminnot autosta riippumatta. Polestarissa oli jopa pyöreä säädin äänenvoimakkuudelle, loistavaa käytettävyyttä nykyautojen saralla. Muut mahdollisesti tarvittavat viihdetoiminnot hoituvat Apple CarPlayn kautta ja siten toimivat joka autossa samoin.

Epäolennaisuuksien sijaan kiinnitin autossa huomiota tiloihin, kuskin penkkiiin, ohjaustuntumaan, suorituskykyyn, jarrutuntumaan, alustan toimintaan ja säätöihin, äänentoistoon, rengasmeluun sekä yhden polkimen ajon säätöihin.
Miltä vaikutti verrattuna XC90 ja onko Volvosi rauta- vai ilmajousilla? Polle taitaa olla aina ilmajousilla.
 
Liittynyt
20.04.2024
Viestejä
37

Joskus tuolta luin että 90% ajasta pitäisi näyttää oikein nopeusrajoitus että olisi direktiivin mukanen.
Tesla muss ab dem 07.07.24 dafür sorgen, dass auf einer Teststrecke auf 90% der Strecke die richtige Geschwindigkeit erkannt wird.

Eli

From July 7, 2024, Tesla must ensure that the correct speed is detected on 90% of the test track.

Eli 90% vaatimus testiolosuhteissa. Käytännössä olen havainnut että taajamissa tienvierttä reunustavat lehtipuut sotkevat merkkien lukua. Ei joko lue merkkiä tai lukee väärin. Aika harvoin, mutta kuitenkin.

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
253 180
Viestejä
4 407 912
Jäsenet
73 103
Uusin jäsen
silusilu

Hinta.fi

Ylös Bottom