Osaakos joku vastata tähän?
Eli minulla on Windows 10 asennettuna ja se tuli aiemman koneen mukana. Sitä mukaan kun olen vaihtanut osia, kuten emon kahdesti, prossua jne olen tuon tikulta asentanut uudelleen. Ja lopulta aktivoinut lisensin vain taas nimiini.
Aiemmin käynnistyskohdassa oli vain luomani tili (olkoon se Pertti).
Äsken käynnistin koneen, niin oli Pertin lisäksi järjestelmänvalvoja ja voin vannoa ettei tuota ole aiemmin ollut ja olen muutenkin ollut siinä luulossa, että päätili on se järjestelmänvalvoja tilini. Onko tämä uudistus tullut sitten viimeisten päivitysten joukossa vai mitenkä se on tuonne ilmestynyt.
Edit: Ja kun menen tilit kohtaan, näyttää se että Pertti on järjestelmänvalvoja? Kun menen paikallinen levy, käyttäjät ja siellä tuo järjestelmän valvoja, näyttää sen luontipäiväksi ja kellonajaksi saman hetken, kun käynnistin koneen äsken?
Tässä kuva ainoasta tilistä jonka olen luonut wintoosaa asentaessa.
Ja tältä näyttää käyttäjät kohdassa.
Edit2: Eli ilmeisesti näitä järjestelmänvalvoja tilejä tulee kaksi, kun koneen asetuksia määritetään? Toinen on piilotettuna ja saa tarpeen vaatiessa näkyviin. Miksi ihmeessä se nyt oli konetta käynnistäessä päättänyt tuohon ilmestyä ja tuo myös tyo luontipäivä hämää. Piilotin tilin toistaiseksi kirjautumiskohdasta, mutta olisi kiva saada joltain asiasta enemmän tietävältä jotain valaistusta asiaan.