- Liittynyt
- 14.12.2016
- Viestejä
- 600
Tuo lukitustaan ei taida olla kuin solenoidi kymppejä, ongelma syntyy siinä ettei ihmiset tee vialle mitään ennenkuin on myöhäistä ja luukkujumissa marmorille ja murtavat (särkevät) luukun jolloin myydään uusi luukku ja maalaus pelkän solenoidin lisäksi. Samoin ovenkahvat umpipaskoja, itsellä selvittelyssä juuri omaan korjaus/ uusikaan ei ollut kuin 70e alkuperäis osana euroopasta vs. Marmorin tonni "vastaantulon" jälkeen.Koiranluut kulutuskampetta, mutta onneksi vaihdattamisen kulut satasia ja jopa vaihtaa itsekin. Perustekin osalta yllättävän vähän isommin tilanteita ja itsekin kahden vaiheilla vaihtaisiko kakkosbiili-dieselin sähköön. Siinä juuri ensimmäisenä ID.4 ja muut kandit Pole-2, M-3 sekä fat e-tron. Mitä enemmän monesta noista muista lukee niin sitä enemmän jännittelen, joten hajuton ja mauton ID kiinnostelee varsinkin kun itsekin ehti ajelemaan samalla pohjalevyllä 141tkm. Q4 olisi kanssa hinnoiltaan ok, mutta periaatteessa tuntuu väärältä hommaa saman kopan autoa uudelleen
Veikkaan, että tämän päälle voinee tulla vääntöä "SOS-featuresta", jos tietyn merkin marmorilla yrittävät laskuttaa softapäivityksestä sekä sitten latausliittimen lukitus olisi varmasti päivitettyä mallia. Toisaalta onneksi noistakaan ei tulisi montaa satasta kuluna vaikka myyjäliike ei virhevastuun kautta tulisi vastaan.