Itseänikin kiinnostaa. Aika kova setti kun takuukin 5v ilman km rajaa.Onko kukaan tutustunut Smart #5 mikä on sen juttu? Tuntuu hinta olevan kohdallaan ja saa aika kovaa tekniikkaa myös.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itseänikin kiinnostaa. Aika kova setti kun takuukin 5v ilman km rajaa.Onko kukaan tutustunut Smart #5 mikä on sen juttu? Tuntuu hinta olevan kohdallaan ja saa aika kovaa tekniikkaa myös.
Mikä tämä "merkki" siis on? Muistelin, että joskus smart oli mersu mutta oliko se edes ikinä niinkään?Itseänikin kiinnostaa. Aika kova setti kun takuukin 5v ilman km rajaa.
![]()
Puokkiin omistavat Mersu ja kiinalaiset smartin.Mikä tämä "merkki" siis on? Muistelin, että joskus smart oli mersu mutta oliko se edes ikinä niinkään?
200 000km takuu akullekin, ja tuo 5v ilman kilometrirajaakin näkyy olevan.
Millaiset lienee kaistavahdit/travell assistit tälläisessä?
Mielenkiintoinen tuote ja hinta on kai kilpailukykyinen? Nopeasti katsottuna se on joko täysin perusmalli LFP akulla fiksuin 72kwh akulla, tai sit suoraaan Pulse 4wd ja 55 000e mut 92kwh akkukin NMC:llä.
Melkein kun mun Enyaq aikanaan. Jotain tuollaista sähköjärjestelmän vikaa siinä itsekkin ajattelin olevan kun jatkuvasti joku moduuli paskana. Eikä se tietenkään helpota että huollossa selittävät että osa ongelmista on softassa, ei voi tehdä mitään ja sitten taas monesta muusta piti itse kerätä todisteita että uskoivat.Koko juttu on maksumuurin takana, mutta jo muutamat ensimmäiset kappaleet kertovat, että harvinaisen vikainen Enyaq on jollekin onnettomalle päätynyt. Ja huolto on korjaillut vika kerrallaan saamatta tilannetta paremmaksi... Onkohan tuon sähköjärjestelmää koskaan tutkittu kokonaisuutena? Vitonen vetoa, että 12v-sähköjärjestelmässä on jotain jännitepiikkejä tai tuotantolinjalla paskasti kiinnitetty maakaapeli. Vagenin tutustumista autoon odotellessa...
![]()
Uudehko Škoda Enyaq on vaatinut yli 30 huoltokäyntiä kahdessa vuodessa– autoliikkeet eivät suostu ostamaan autoa vikojen vuoksi
Reilut kolme vuotta vanhan Škoda Enyaqin takuu on mennyt umpeen, mutta auto ei ole omistajan mukaan yli 10 000 euroa maksaneista korjauksista huolimatta kunnossa. Autossa on niin paljon vikoja, että se on ollut välillä myös ajokelvoton.moottori.fi
Puokkiin omistavat Mersu ja kiinalaiset smartin.
Eli Wikipedia on väärässä? Smart (marque) - WikipediaMersulla ei ole enää omistusta ollenkaan ko. merkistä.
On, 50%. Denza-merkin omistuksesta Mersu on luopunut viime syksynä.Mersulla ei ole enää omistusta ollenkaan ko. merkistä.
On, 50%. Denza-merkin omistuksesta Mersu on luopunut viime syksynä.
Miten on ajettavuus ja avustimet toimineet Suomessa?
Entä miten näissä on huollot? Joku käytä 20tkm välein valon alla?
Ei kokemusta mutta jos tästä ovat aloittaneet tai tekemistä tämän kans niin hell noOnko kukaan tutustunut Smart #5 mikä on sen juttu? Tuntuu hinta olevan kohdallaan ja saa aika kovaa tekniikkaa myös.
Ei kokemusta mutta jos tästä ovat aloittaneet tai tekemistä tämän kans niin hell no
Itselle Smartista ainakin tulee nämä mieleen...
Niin en kokoa tarkoittanut mutta onko valmistaja sama? Jos on niin niin juoksisin karkuunJoo, ei kyllä ole mitään tekemistä enään noiden kanssa. Jos miettii ni pienin #1 on EX30 Volvos isokokoisempi auto.