tekniikanmaailma.fi
En tiedä missä merkissä ongelma on ratkaistu kun en ole istunut kovin monen sähkärin kyydissä, mutta tuo ilmiö on kyllä todellinen ja vaarallinen.
Pari viikonloppua sitten olin kyytiläisenä takaveto model3:ssa ja oli vähän liukkaampaa(joidenkin mielestä varmaan normaali talvikeli) ja jos on pirkanmaan ja satakunnan väliä reissannut niin kiskokabinetin paikka voi olla tuttu. Siinä on alamäessä nopeusvalvontakamera ja kun tuossa paikassa nostettiin kaasua auton omistajan toimesta niin meni ehkä millisekunti niin oltiin poikittain.
Aivan käsittämätön ominaisuus näin herran vuonna 2025. Ymmärrän jos abs-jarruton lada on poikittain liukkaalla, mutta kuten olen aiemminkin todennut niin takapyörien jarruttaminen on lähtökohtaisesti todella typerä idea, oli pitoa tai ei. Ja tässä ei auta näköjään edes se, että mainoslauseiden mukaan moottoria ja regenerointia säädetään niin ja näin monta kertaa sekunnissa.
Alkoi vahvistua käsitys siitä, että oma tulevan sähköauton hankinta aikanaan tapahtuu talvisen koeajon jälkeen.