Samoja fiiliksiä täällä. Teslaan kun on tottunut niin tulee yllätyksenä miten huonosti perinnemerkit toteuttaa samoja juttuja. Esim. Teslassahan pysyy ilmastointi/lämmitys päällä kun kuski istuu penkissä ja kahden klikkauksen päässä on climate keeper jos haluaa poistua autosta mutta jättää ac/lämppärin päälle. Helppoa, nopeaa ja mukavaa.Tää infotainment on kyllä sellainen asia, joka on niin subjektiivinen asia kuin olla voi.
Mä vietän viikossa monta tuntia aikaa autossa odottamassa lasten harrastuksien parkkipaikoilla, kisoissa ja treeneissä ja infotainment tekee sille saman kuin teki lentomatkailullekin. Toinen sähköauton ehdoton ominaisuus tähän liittyen on ilmastoinnin toiminta ilman polttomoottoria. Myös auton useat eri käyttäjäprofiilit ja tavaratilan alla oleva jääkaappi tukevat tätä "harrastusta" hienosti.
Pösö e208ssa kun istut 15-20min kuskin paikalla ajovalmiudessa, auto päättääkin tiputtaa ajovalmiuden veke joten ac/lämppäri ei ole käytössä, vain puhallus.. Vähä sama kuin istuisi polttiksessa virrat päällä...