Tekniikka on melko uutta meille tavallisille matosille, joten syystäkin kannattaa olla varovainen ja ehkä pikkaisen skeptinen. Olen pyöritellyt erilaisia akkulaskureita ja kohtalaisen hyvin range näyttäisi pitävän kutinsa. Edellinen omistaja ei ole onnistunut tuhoamaan rangea toistaiseksi. Eniten minua huolettaa äkillinen akun lahoaminen tai hylky katsastuksesta, koska odottamaton akkuvika. Akkukotelo voi ottaa hittiä huomaamatta reunakivestä. Viime viikolla satui kuin Esterin pimpparaudasta, joten muutamat lätäköt tuli ylitettyä, ja hyvä ettei auto jäänyt kiinni yhteen alamäkeen kaupunkialueella. Turkkilainen taksisankari oli tukkinut kadun, joten yritin oikaista vastaantulevien kaistan kautta ja melkoisesti oli vettä kuopassa, ei silti enemmän kuin renkaiden korkeus, you know what I mean
Ps. En tiedä onko akku täysin vesitiivis tai ainoastaan roiskesuojattu, ohjekirjan pentele ei kertonut tarinaa loppuun.
Ps. Olen lukenut, katsellut ja pikkaisen kuunnellutkin tarinoita Tessuista, joiden akku sanoo poks pienestäkin pulahduksesta lätäkköön. Sen jälkeen paraskaan täyskasko ei korvaa juuroakaan ja akkuremontti maksaa enemmän kuin auto.
Ps. Oma vakuutuskauppiaani ei uskaltanut ottaa kantaa entä jos tilanteeseen, koskien akkua. Siispä nähtäväksi jää, ja huonoimmassa tilanteessa edessä on perkuleen kallis lasku tai entinen peltilehmä.