En ole mikään voiteluaine-insinööri mutta olen myös antanut itseni ymmärtää että avoimessa perässä joka kai aika lailla vastaa esim. tätä MEB alennusvaihdetta(tai mikä tuon oikea nimi on) ja tasauspyörästöä ei öljyn laadulla ole niin justiinsa kunhan sitä on riittävästi. Missään versiossa ei taida olla oikeaa LSD?Kyllähän tuollainen öljy tummuu aika äkkiä käytössä jonkin verran ihan muutamassa viikossa (nyt puhutaan GL-4/GL-5 öljyistä). Sormituntumasta en tiedä, mutta kuulemma vanhat konemestarit kyllä kokeilivat koneöljyjä sormien välissä, niin kauan kun tuntui liukkaalta, niin antoi palaa. No yhtä kaikki, mun mielestä tuossa käytössä ei juuri ole kuluttavaa komponenttia (moottorin jätökset öljyn seassa, tai luistavan kytkimen palamiset), niin tuhlausta vaihtaa mielestäni. Huonolla tuurilla ne uudet halvat öljyt on huonompia kuin tehtaalla laatikkoon laitetut (jos nyt laajennetaan keskustelu kattamaan manuaalilaatikoita).
Tyhjennysproppu näyttäisi olevan, jos täyttö on helppoa ja oikea aine löytyy niin ehkä itse muutaman vuoden välein vaihtelisin. Olisipahan ainakin jotain väsäämistä ja saa ehkä varoituksen hiukan ennen kun joku osa hioo itsensä loppuun.