Sieltä löytyy moneenlähtöön verokkia, niitä missä ei ole vaihdettu ajoneuvon historian aikana kertaakaan ja mennään rajusti yliajalla. Sitten esimerkkejä jostain automaattilaatikosta jossa vaihdeltu, huuhdeltu , puunattua tihemäänkin kuin huolto-ohjelma ja porsineet kesken kaiken.
Jos siellä sähkiksessä ei ole moista porsivaa laatikkoa, niin vaikea keksiä asiayhteyttä.
Jos on huolto-ohjelmassa, niin samaa mieltä, on se silloin tehtävä, lähtökohtaisesti se valmistajan pitäisi eniten ja parhaiten pystyä arvioimaan ja tarvittaessa päivittää ohjelmaa.
Tesla mainittu, niin eikä se kuulu niihin valmistajiin joissa huolto-ohjelma on jossain määrin ajoneuvokohtainen.
Ja voin kuvitella että sähköautoissa haetaan äärirajoa (minimejä) häviöissä, kitkassa, eli öljyt ja rattaat/laakerit sen mukaan, eikä sen mukukaan mikä kestää ikuisesti halvimmalla.
Ketjussa postauksia huuhteluista sun muista, niin ylimääräisten vaihtojen tekemisestä pitäisi olla hyötyä, jos sen vaihdon kustannus olkaa nousta.
Turha takoa rahaa sellaiseen joka vaikuttaa lähinnä siihen laskennallisen eliniän jälkeiseen aikaan.
Ketjussa polttisvertaukseilla haettu jopa säästöjä, siis jos sillä vaihdolla piennetään kulutusta (pidempi kantama) niin siitä joki voi vähän maksaakkin.