Huh! Hurjalta kyllä kuulostaa tuo Kanadan tilanne!Puolisen vuotta joo. Onhan tuo venähtänyt melkoisesti jo, toki mitä varusteita autoon valitsee vaikuttanee toimitukseen.
Ioniq 5 foorumilta lueskelin, että Kanadassa myydään jo 2024/Q3 autoja, joten siellä venynyt hieman vielä pidemmälle toimitus.
Tyytyväinen olen autoon kyllä, mitä nyt n. 300 kilsaa tuli eilen ajettua. Yhtä mukava auto ajaa mitä oli alkuvuodesta koeajoauto, joka oli viikonlopun mulla ajossa.
Kilometrejä kun minullakin tulee se 30-40tkm niin varmasti menee ko. auto pari kolme vuotta varsin hyvin.
Hyperchargeri tuli kokeiltua myös ja mukavastihan tuo latauskin onnistui kun auto otti 220kw teholla latausta vastaan, ei tarvinnut kauaa laturilla jumppailla.
Kaikkihan ei tuosta hieman valtavirrasta eroavasta muotoilusta tykkää, mutta itselle tuo sopii kun nenä päähän. Tykkään siis todella paljon!
Mistä % mihin % latasit ja miten pitkään meni? Oliko tuo 220kw jokin hetkellinen maksimi vai oliko siinä arvossa pitkäänkin? Tuliko sulla siinä mukana vaan se sukopistokkeeseen laitettava latauspiuha?
Itse tein tilauksen kolmisen viikkoa sitten omastani. Vielä joutuu tovin odottelemaan.