Nähdäkseni kiinassa on tapahtunut tai jo ollut erilainen autokulttuuri, siellä kerrotaan olevan käyttöjärjestelmä tärkeässä roolissa, mutta en tiedä oikein kuin nyt tärkeä. Mielenkiintoista miten relativisia saattavat voida olla ne asiat, jotka synnyttävät idean hyvästä autosta. Uusista autoista 45 % sähköisiä. Pitäisi varmaan katsoa joku kiinalainen autoesittelyvideo ja verrata Tekniikan Maailman esittelyyn.
Tesla toi ison ruudun 2013. Nyt nähdään BMW:n Neue Klasessa iso ruutu 2025 ja Volkswagenin Id-konsernin autoissa. Polestar 3 ja 4 isonäyttöisiä. Kiinalaiset pääosa.
Osa tätä isoruutuisuutta on kyllä varmasti ajatus, että autot alkavat ajamaan pääosin valvotusti autonomisesti ihan lähiaikoina. Tämä taso 2 ajaminen on saavutettu jo monella, regulaatio EU:ssa ollut esteenä.
Kokonaisuudessaan itselle nuo mainitut asiat yksi osa varmaan kokonaisuudessaan puolenkymmenen muun osan joukossa.
Tesla toi ison ruudun 2013. Nyt nähdään BMW:n Neue Klasessa iso ruutu 2025 ja Volkswagenin Id-konsernin autoissa. Polestar 3 ja 4 isonäyttöisiä. Kiinalaiset pääosa.
Osa tätä isoruutuisuutta on kyllä varmasti ajatus, että autot alkavat ajamaan pääosin valvotusti autonomisesti ihan lähiaikoina. Tämä taso 2 ajaminen on saavutettu jo monella, regulaatio EU:ssa ollut esteenä.
Kokonaisuudessaan itselle nuo mainitut asiat yksi osa varmaan kokonaisuudessaan puolenkymmenen muun osan joukossa.