Niinku todettu ni itse vedän useammin pysähdyksiä kuin mitä sähkis vaatisi. Tein siis jo dieselillä. En mäkään pösöllä lähtis. Kuten jo aikaisemmin sanoin, niin täytyy olla etenemiskyvyltään hyvä auto. Stellantiksella sellaista ei vielä ole tarjolla..
Hienosti kyllä taas tahalleen ymmärsit väärin.
Jos mä menen perheen kanssa päiväksi Helsinkiin, auto latautuu sillä välillä. Jos mä menen perheen kanssa kauppakeskukseen, kylpylään tms, auto latautuu sillä välillä. Siinä missä polttiksella me käytiin aina erikseen vartavasten tankkaamassa ja vieläpä kylmäasemalla hinnan vuoksi. Sen lisäksi molemmilla matkustustavoilla tulee pysähdyksiä joko huoltoasemalle, kauppaan tai muualle jossa aina latautuu tarvittaessa.
Jos ajetaan ihan vain pitkää matkaa, kuten jonnekin Lappiin mitä meillä tapahtunut nyt noin kerran kymmenessä vuodessa. Niin silloin käydään vessassa ja maks juomapullo mukaan ja matka jatkuu, kun auto lataa tarpeeksi nopeasti. Ei tuota oo tarvinnu vielä missään odotella. Sitä on selkeästi aika vaikea ymmärtää jos ei ole sellaisen auton kanssa edennyt. Nuo 800v autot on sit ihan oma lukunsa siihen päälle.
Viime viikolla viimeksi kävin lataamassa julkisella. En käynyt edes vessassa, vaan puhtaasti marssin hakemaan juotavaa ja kolmioleivän kaverin kanssa. Itsepalvelukassojen kautta vieläpä. Siitä huolimatta en ollut maksanut ostoksiani kun puhelin ilmoitti että auton puolesta pitäisi jo jatkaa matkaa.