Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Korjasin tuonne ja on siellä jotain muutakin puutteita. Tietoja on keräilty eri lähteistä, niin siitäkin voi tulla eroja. Esim. vetomassat on epäyhtenäistä tietoa.Kian akku taitaa olla väärin, 77 kWh brutto.
Korjasin tuonne ja on siellä jotain muutakin puutteita. Tietoja on keräilty eri lähteistä, niin siitäkin voi tulla eroja.
Eikö muka id4ssä ole seisonta ilmastointia ko moinen on myös id3ssakin on.. ainakin omani pysyy viileenä/lämpimänä kaupassa käydessäEnpä tiedä tuliko tästä tarjousmallien taulukointiharjoituksesta juuri viisaammaksi, mutta tässä on jotain dataa kasattuna. Tarinan opetus taitaa olla, että Volvo on kallis, Volkkari halpa. Skodalla pääsee huonolle tielle, Nissanilla ei kuljetella suksia. Kialla lataillaan nopeasti.
AWD, WLTP +500km, batt.precondition, adaptive cruise, keyless, 3-phase AC, heat pump. Edit: Voin korjailla tuonne jos joku ilmoittelee virheistä tai puutteista.
VW ID.4 4-Motion Elegance Tesla Model Y LR AWD Nissan Ariya Advance e-4orce Skoda Enyaq 85x 4x4 BusinessLine Kia EV6 Edition Volvo XC40 Recharge Twin Motor Plus Price EUR FI 50990 € 52590 € 53400 € 53790 € 57990 € 59190 € Battery 77 kWh 75 kWh 87 kWh 77 kWh 77 kWh 79 kWh WTLP 520 km 533 km 515 km 531km 506 km 534 km DC charging 175 kW 250 kW 130 kW 175 kW 233 kW 205 kW Batt 10-80% 120 kW 124 kW 110 kW 120 kW 200 kW 125 kW Batt. Preheat Navi & Manual Navi Manual Navi & Manual Navi Navi Headlights, matrix/auto Matrix, automatic Matrix(?), automatic Led, automatic Led matrix Led No / 650€ Trunk size 543/1575 L 854/2041 L 415 (468?) 585/1710 L 490/1300 L 452/1295 L Electric trunk Yes Yes Yes Yes Yes ? Frunk No Yes 117L No No Yes Yes 31L Folding rearseat 60:40, ski hatch 40:20:40 60:40 60:40, ski hatch 60:40 ski hatch 40:20:40 HUD No No No No No No Electric driver seat Electric Electric Electric Electric Electric Electric Heated windscreen Yes No Yes Yes (Winter) No No Carplay/Android Auto Yes No Yes Yes Yes Yes Parking sensor F/B & R cam Cam F/B & 360 cam F/B & R cam F/B & R cam F/R & R cam 360? Radar Yes? No Yes? Yes? Yes? Yes? Rain sensor Yes Cam Yes Yes Yes Yes Tow 1010€ / 1200/750kg Yes/1600kg 1156€ / 750kg 850€ / 1200/750kg 1308€ / 1490€ / 1800/750kg Ground clearance 16,3cm 17,2cm 18,5cm 18,6 cm 16,0 cm 17,5 cm Warranty car, battery 2y/100k,(+1y 665€) 4y/80k, 8y/192k 3-5y/100k, 8y/160k 2y/?, 8y/160k 7y/150K, 7/150k 8y/160k Camp/Dog mode No Yes No No No Yes
Tuntuu erikoiselta, että samasta alustasta tehdyllä enyaqilla ja id4:sella olisi noin erilainen ground clearance.Enpä tiedä tuliko tästä tarjousmallien taulukointiharjoituksesta juuri viisaammaksi, mutta tässä on jotain dataa kasattuna. Tarinan opetus taitaa olla, että Volvo on kallis, Volkkari halpa. Skodalla pääsee huonolle tielle, Nissanilla ei kuljetella suksia. Kialla lataillaan nopeasti.
AWD, WLTP +500km, batt.precondition, adaptive cruise, keyless, 3-phase AC, heat pump. Edit: Voin korjailla tuonne jos joku ilmoittelee virheistä tai puutteista.
VW ID.4 4-Motion Elegance Tesla Model Y LR AWD Nissan Ariya Advance e-4orce Skoda Enyaq 85x 4x4 BusinessLine Kia EV6 Edition Volvo XC40 Recharge Twin Motor Plus Price EUR FI 50990 € 52590 € 53400 € 53790 € 57990 € 59190 € Battery 77 kWh 75 kWh 87 kWh 77 kWh 77 kWh 79 kWh WTLP 520 km 533 km 515 km 531km 506 km 534 km DC charging 175 kW 250 kW 130 kW 175 kW 233 kW 205 kW Batt 10-80% 120 kW 124 kW 110 kW 120 kW 200 kW 125 kW Batt. Preheat Navi & Manual Navi Manual Navi & Manual Navi Navi Headlights, matrix/auto Matrix, automatic Matrix(?), automatic Led, automatic Led matrix Led No / 650€ Trunk size 543/1575 L 854/2041 L 415 (468?) 585/1710 L 490/1300 L 452/1295 L Electric trunk Yes Yes Yes Yes Yes ? Frunk No Yes 117L No No Yes Yes 31L Folding rearseat 60:40, ski hatch 40:20:40 60:40 60:40, ski hatch 60:40 ski hatch 40:20:40 HUD No No No No No No Electric driver seat Electric Electric Electric Electric Electric Electric Heated windscreen Yes No Yes Yes (Winter) No No Carplay/Android Auto Yes No Yes Yes Yes Yes Parking sensor F/B & R cam Cam F/B & 360 cam F/B & R cam F/B & R cam F/R & R cam 360? Radar Yes? No Yes? Yes? Yes? Yes? Rain sensor Yes Cam Yes Yes Yes Yes Tow 1010€ / 1200/750kg Yes/1600kg 1156€ / 750kg 850€ / 1200/750kg 1308€ / 1490€ / 1800/750kg Ground clearance 16,3cm 17,2cm 18,5cm 18,6 cm 16,0 cm 17,5 cm Warranty car, battery 2y/100k,(+1y 665€) 4y/80k, 8y/192k 3-5y/100k, 8y/160k 2y/?, 8y/160k 7y/150K, 7/150k 8y/160k Camp/Dog mode No Yes No No No Yes
SaaEiks ID4 ja Enyaq saa HUDin lisävarusteena?
Volvossa on pysäköinti ilmastointi. Ei vaan ole millään typerällä dog/camp mode nimellä.
Ero saattaa johtua tuulenohjaimesta eturenkaiden edessä. Tai sitten ei, en ole itse tutkinut noita lähemmin.Tuntuu erikoiselta, että samasta alustasta tehdyllä enyaqilla ja id4:sella olisi noin erilainen ground clearance.
Enpä tiedä tuliko tästä tarjousmallien taulukointiharjoituksesta juuri viisaammaksi, mutta tässä on jotain dataa kasattuna. Tarinan opetus taitaa olla, että Volvo on kallis, Volkkari halpa. Skodalla pääsee huonolle tielle, Nissanilla ei kuljetella suksia. Kialla lataillaan nopeasti.
AWD, WLTP +500km, batt.precondition, adaptive cruise, keyless, 3-phase AC, heat pump. Edit: Voin korjailla tuonne jos joku ilmoittelee virheistä tai puutteista.
VW ID.4 4-Motion Elegance Tesla Model Y LR AWD Nissan Ariya Advance e-4orce Skoda Enyaq 85x 4x4 BusinessLine Kia EV6 Edition Volvo XC40 Recharge Twin Motor Plus Price EUR FI 50990 € 52590 € 53400 € 53790 € 57990 € 59190 € Battery 77 kWh 75 kWh 87 kWh 77 kWh 77 kWh 79 kWh WTLP 520 km 533 km 515 km 531km 506 km 534 km DC charging 175 kW 250 kW 130 kW 175 kW 233 kW 205 kW Batt 10-80% 120 kW 124 kW 110 kW 120 kW 200 kW 125 kW Batt. Preheat Navi & Manual Navi Manual Navi & Manual Navi Navi Headlights, matrix/auto Matrix, automatic Matrix(?), automatic Led, automatic Led matrix Led No / 650€ Trunk size 543/1575 L 854/2041 L 415 (468?) 585/1710 L 490/1300 L 452/1295 L Electric trunk Yes Yes Yes Yes Yes ? Frunk No Yes 117L No No Yes Yes 31L Folding rearseat 60:40, ski hatch 40:20:40 60:40 60:40, ski hatch 60:40 ski hatch 40:20:40 HUD No No No No No No Electric driver seat Electric Electric Electric Electric Electric Electric Heated windscreen Yes No Yes Yes (Winter) No No Carplay/Android Auto Yes No Yes Yes Yes Yes Parking sensor F/B & R cam Cam F/B & 360 cam F/B & R cam F/B & R cam F/R & R cam 360? Radar Yes? No Yes? Yes? Yes? Yes? Rain sensor Yes Cam Yes Yes Yes Yes Tow 1010€ / 1200/750kg Yes/1600kg 1156€ / 750kg 850€ / 1200/750kg 1308€ / 1490€ / 1800/750kg Ground clearance 16,3cm 17,2cm 18,5cm 18,6 cm 16,0 cm 17,5 cm Warranty car, battery 2y/100k,(+1y 665€) 4y/80k, 8y/192k 3-5y/100k, 8y/160k 2y/?, 8y/160k 7y/150K, 7/150k 8y/160k Camp/Dog mode No Yes No No No Yes
Sisältääkö 854l sen pikkulapsen kokoisen kolon tason alla ja sivukolot?Teslan 854l takakontin koko on kattoon asti mitattu. Netistä löytyvien kuvien perusteella takapenkin yläosan tasalle litroja on luokkaa 500, eli samaa sarjaa kuin muillakin.
Olen vertaillut Model Y:n ja Ionic 5:n kontteja vierekkäin ajan kanssa. Ei kahta sanaa, kumpi on tilavampi, vaikka chiquitaboxit kertoo toista. Sitten vielä Teslan trunkki päälle. Olikohan i5:n penkit missä asennossa björnin testissä? Se nimittäin vaikuttaa kohtuullisesti ionicin kontin tilavuuteen.Model y tosiaan mahtui takakonttiin se sama 9 laatikkoa kuin id4. Eniaqqiin mahtui 10 ja Ionic5:een 11. Näitä björnin banaani laatikoita siis penkit ylhäällä (yhyn meni yksi frunkkiin).
Ei itsellä ainakaan ole sinällään huoltoon ollut valittamista vaikka ilman ongelmia olisi mieluummin pärjännyt. Taitaa olla ikävän riippuvaista kokemukset liikkeestä. En muista viime aikoina nähneeni edes pitkiä iccu-huoltoja. Ts. jälkimarkkinoinnista en niinkään ole huolissani, enemmän vikojen toistuvuus mietityttää.Itsellä jäi Hyundai ja Kia kauppaan ihan netissä kerrotun totaalisen surkean jälkimarkkinoinnin vuoksi. Ioniq 5 / EV6 on sitä ICCU-ongelmaa jonka korjaamiseen saattaa mennä kuukausia ja sijarista saa riidellä. Lisäksi eivät korvaa uutta 12v-akkua vaikka tiedetään, että se menee rikki tuon ICCU-ongelman takia. Alle tuli XC40 nelikko, toki olen ajellut Volvolla toista kymmentä vuotta joten valinta oli sinänsä helppo.
Volvolla toisaalta 3 vuoden jälkeen maksaja löytyy helpommin peilistä kaikissa ongelmatapauksissa, kun taas korealaisissa vielä seuraavat 2 tai 4 vuotta voi saada kaikki yllättävät korjauskulut liikkeen piikkiin.Itsellä jäi Hyundai ja Kia kauppaan ihan netissä kerrotun totaalisen surkean jälkimarkkinoinnin vuoksi. Ioniq 5 / EV6 on sitä ICCU-ongelmaa jonka korjaamiseen saattaa mennä kuukausia ja sijarista saa riidellä. Lisäksi eivät korvaa uutta 12v-akkua vaikka tiedetään, että se menee rikki tuon ICCU-ongelman takia. Alle tuli XC40 nelikko, toki olen ajellut Volvolla toista kymmentä vuotta joten valinta oli sinänsä helppo.
Oli mielestäni hyvä lista. Jotain minua kiinnostavia hajahuomioita:Enpä tiedä tuliko tästä tarjousmallien taulukointiharjoituksesta juuri viisaammaksi, mutta tässä on jotain dataa kasattuna. Tarinan opetus taitaa olla, että Volvo on kallis, Volkkari halpa. Skodalla pääsee huonolle tielle, Nissanilla ei kuljetella suksia. Kialla lataillaan nopeasti.
AWD, WLTP +500km, batt.precondition, adaptive cruise, keyless, 3-phase AC, heat pump. Edit: Voin korjailla tuonne jos joku ilmoittelee virheistä tai puutteista.
VW ID.4 4-Motion Elegance Tesla Model Y LR AWD Nissan Ariya Advance e-4orce Skoda Enyaq 85x 4x4 BusinessLine Kia EV6 Edition Volvo XC40 Recharge Twin Motor Plus Price EUR FI 50990 € 52590 € 53400 € 53790 € 57990 € 59190 € Battery 77 kWh 75 kWh 87 kWh 77 kWh 77 kWh 79 kWh WTLP 520 km 533 km 515 km 531km 506 km 534 km DC charging 175 kW 250 kW 130 kW 175 kW 233 kW 205 kW Batt 10-80% 120 kW 124 kW 110 kW 120 kW 200 kW 125 kW Batt. Preheat Navi & Manual Navi Manual Navi & Manual Navi Navi Headlights, matrix/auto Matrix, automatic Matrix(?), automatic Led, automatic Led matrix Led No / 650€ Trunk size 543/1575 L 854(?)/2041 L 415 (468?) 585/1710 L 490/1300 L 452/1295 L Electric trunk Yes Yes Yes Yes Yes ? Frunk No Yes 117L No No Yes Yes 31L Folding rearseat 60:40, ski hatch 40:20:40 60:40 60:40, ski hatch 60:40 ski hatch 40:20:40 HUD No No No No No No Electric driver seat Electric Electric Electric Electric Electric Electric Heated windscreen Yes No Yes Yes (Winter) No No Carplay/Android Auto Yes No Yes Yes Yes Yes Parking sensor F/B & R cam Cam F/B & 360 cam F/B & R cam F/B & R cam F/R & R cam 360? Radar Yes? No Yes? Yes? Yes? Yes? Rain sensor Yes Cam Yes Yes Yes Yes Tow 1010€ / 1200/750kg Yes/1600kg 1156€ / 750kg 850€ / 1200/750kg 1308€ / 1490€ / 1800/750kg Ground clearance 16,3cm 17,2cm 18,5cm 18,6 cm 16,0 cm 17,5 cm Warranty car, battery 2y/100k,(+1y 665€) 4y/80k, 8y/192k 3-5y/100k, 8y/160k 2y/?, 8y/160k 7y/150K, 7/150k 8y/160k Camp/Dog mode No Yes No No No Yes
On toi tesla tossa joukossa tiloiltaan aika hurjasti eri kastissa kyllä.
Yllätys, kun mittaavat litrat ihan toisella tapaa kuin muut. Björnin banaanilaatikkotestissä ei sitten kuitenkaan ole niin tilava.On toi tesla tossa joukossa tiloiltaan aika hurjasti eri kastissa kyllä.
Yllätys, kun mittaavat litrat ihan toisella tapaa kuin muut. Björnin banaanilaatikkotestissä ei sitten kuitenkaan ole niin tilava.
Enpä tiedä tuliko tästä tarjousmallien taulukointiharjoituksesta juuri viisaammaksi, mutta tässä on jotain dataa kasattuna. Tarinan opetus taitaa olla, että Volvo on kallis, Volkkari halpa. Skodalla pääsee huonolle tielle, Nissanilla ei kuljetella suksia. Kialla lataillaan nopeasti.
AWD, WLTP +500km, batt.precondition, adaptive cruise, keyless, 3-phase AC, heat pump. Edit: Voin korjailla tuonne jos joku ilmoittelee virheistä tai puutteista.
VW ID.4 4-Motion Elegance Tesla Model Y LR AWD Nissan Ariya Advance e-4orce Skoda Enyaq 85x 4x4 BusinessLine Kia EV6 Edition Volvo XC40 Recharge Twin Motor Plus Price EUR FI 50990 € 52590 € 53400 € 53790 € 57990 € 59190 € Battery 77 kWh 75 kWh 87 kWh 77 kWh 77 kWh 79 kWh WTLP 520 km 533 km 515 km 531km 506 km 534 km DC charging 175 kW 250 kW 130 kW 175 kW 233 kW 205 kW Batt 10-80% 120 kW 124 kW 110 kW 120 kW 200 kW 125 kW Batt. Preheat Navi & Manual Navi Manual Navi & Manual Navi Navi Headlights, matrix/auto Matrix, automatic Matrix(?), automatic Led, automatic Led matrix Led No / 650€ Trunk size 543/1575 L 854(?)/2041 L 415 (468?) 585/1710 L 490/1300 L 452/1295 L Electric trunk Yes Yes Yes Yes Yes ? Frunk No Yes 117L No No Yes Yes 31L Folding rearseat 60:40, ski hatch 40:20:40 60:40 60:40, ski hatch 60:40 ski hatch 40:20:40 HUD No No No No No No Electric driver seat Electric Electric Electric Electric Electric Electric Heated windscreen Yes No Yes Yes (Winter) No No Carplay/Android Auto Yes No Yes Yes Yes Yes Parking sensor F/B & R cam Cam F/B & 360 cam F/B & R cam F/B & R cam F/R & R cam 360? Radar Yes? No Yes? Yes? Yes? Yes? Rain sensor Yes Cam Yes Yes Yes Yes Tow 1010€ / 1200/750kg Yes/1600kg 1156€ / 750kg 850€ / 1200/750kg 1308€ / 1490€ / 1800/750kg Ground clearance 16,3cm 17,2cm 18,5cm 18,6 cm 16,0 cm 17,5 cm Warranty car, battery 2y/100k,(+1y 665€) 4y/80k, 8y/192k 3-5y/100k, 8y/160k 2y/?, 8y/160k 7y/150K, 7/150k 8y/160k Camp/Dog mode No Yes No No No Yes
Kyllähän volkkariin saa lämmitystä ja ilmastointia sovelluksesta päälle määräajaksi, ja minusta autossa istuessa kuskin paikalla ilmastointi toimii. Ei taida pystyä ilmastointia kytkemään päälle pysyvästi jos ei istu kuskin paikalla ketään.- Se on sääli ettei ID.4:ssä ja Ariyassa ole camp-modea, no itse asiassa ei ole kuin Teslalla ja Volvolla, tuon mukaan? Luulin että korealaisilla on joku sellainen myös? Muilla autoillako sitten istutaan talvella kylmässä autossa laturilla, eikä uskalla kesäkuumalla jättää koiraa/lapsia/anoppia autoon kun käväisee kuppilassa yhdellä? Vähän kyllä meinasin että seuraavassa sähköautossani pitäisi olla myös camp mode.
Enyaqissa muutamaan kertaan tullut nukuttua niin laturilla kuin muuten parkissa. Muistaakseni pidin turvavyön kiinni, valot pois päältä ja penkki vain makuulle niin siinä se lämmittää. Mutta heti kun nousee penkiltä niin loppuu.Kyllähän volkkariin saa lämmitystä ja ilmastointia sovelluksesta päälle määräajaksi, ja minusta autossa istuessa kuskin paikalla ilmastointi toimii. Ei taida pystyä ilmastointia kytkemään päälle pysyvästi jos ei istu kuskin paikalla ketään.
Nettikeskustelujen mukaan ainakin XC40 RC:ssä pysy kuin max. tunnin kerrallaan päällä ilmastointi. Eli taitaa ainut oikeesti toimiva camp mode olla edelleen vaan Tesloissa.Volvossa tuo pysäköinti ilmastointi pysyy kait päällä niin kauan kunnes akku tippuu johonkin tiettyyn pisteeseen. Oisko 10-20% En ohjekirjasta äkkiseltään löytänyt tarkkaa lukemaa. Joskus tossa talvella tais itsellä olla pisimpään reilu tunnin kun venähti vähän kauppareissu.
No kyllä tuo ihan käytännössäkin on yksi tilaihmeimpiä autoja mitä minä olen nähnyt. Ja järjestäen isommat sähköautot tuntuu pienemmiltä kuin oma kolmonen.Yllätys, kun mittaavat litrat ihan toisella tapaa kuin muut. Björnin banaanilaatikkotestissä ei sitten kuitenkaan ole niin tilava.
Meillä oli edellinen auto iso diesel farkku ja auton vaihdon yhteydessä oli just vaimon isoisän kuolema läsnä ja hänen asuntoaan tyhjennettiin. Kaks aikuista ja kaks lasta ja auto aivan täyteen pakattuna, niin kolmoseen saatiin menemään enemmän tavaraa, kuin siihen diesel farkkuun
Kolmosessa vaan isoimpana ongelmana pieni luukku takakontissa. Tiloiltaan varmaan muuten jopa olisi riittänyt itselleni, mutta luukusta ei saa lastenvaunuja kovin helposti laitettua. Y tiloiltaa sitten todella loistava ja takaluukku kun aukeaa ylhäältä niin lastaaminen todella helppoa. Vanha farkku oli paljon hankalampi ja pienempi.No kyllä tuo ihan käytännössäkin on yksi tilaihmeimpiä autoja mitä minä olen nähnyt. Ja järjestäen isommat sähköautot tuntuu pienemmiltä kuin oma kolmonen.
Meillä oli edellinen auto iso diesel farkku ja auton vaihdon yhteydessä oli just vaimon isoisän kuolema läsnä ja hänen asuntoaan tyhjennettiin. Kaks aikuista ja kaks lasta ja auto aivan täyteen pakattuna, niin kolmoseen saatiin menemään enemmän tavaraa, kuin siihen diesel farkkuun. Vieläpä siten että dieselissä oli takapenkki lasten lisäksi täynnä tavaraa ja kolmosessa oli vain lapset. Siis kaiken maailman nyssäkkää ja pussukkaa jne.
Y tuo vielä korkeussuunnassa lisää tilaa takakonttiin, se tuo isomman tilan lattian alle, toisen tilan lattian alle. Takakulmiin kolot mihin menee yllättävän paljon kaikkea. Ja tais frunkkikin olla isompi. Minkä lisäksi takapenkki menee 40:20:40 mikä lisää neljällä matkustajalla monipuolisuutta älyttömän paljon.
Tuo kolmonen on moninverroin pienempi kuin Y ja lähes järjestäen kun käy koeajamassa sähkiksiä, isompiakin kuin oma kolmonen niin hämmästelen niiden säilytystilojen pienuutta.
Joo siis luukkuhan on pieni. Iteki mietin et tuleeko toi meillä ongelmaksi, mutta ku lapset on jo 12 ja 15v ni ei oo enää sit lopulta niin isoja tavaroita onneksi mukana. Ennen oli koira takakontissa häkissä, nyt takapenkillä valjaissa joko lasten välissä keskellä, tai sitten teslan koirasuojan kanssa yksin.Kolmosessa vaan isoimpana ongelmana pieni luukku takakontissa. Tiloiltaan varmaan muuten jopa olisi riittänyt itselleni, mutta luukusta ei saa lastenvaunuja kovin helposti laitettua. Y tiloiltaa sitten todella loistava ja takaluukku kun aukeaa ylhäältä niin lastaaminen todella helppoa. Vanha farkku oli paljon hankalampi ja pienempi.
Jos kolmosessa olisi samanlainen luukku kuin Y:ssä niin saattaisi olla seuraava autoni kun ei tarvitse enää vaunuja kuskata. Mutta seuraava lienee S.
Se on mahdollista siksi että frunkki syö paljon kaiken maailman muovipusseja jne, samoin takakontin lattian alla oleva iso tila.Alkoi kiinnostamaan, miten tämä on edes fyysisesti mahdollista? Mikä farkku kyseessä?
En todellakaan itse uskonut tuota ennen kuin näin käytännössä. Vielä sanottiin et sori, ens kerralla ei voida viedä niin paljon kun auto vaihtu. Mutta olikin kunnon tilaihme.
Vanha oli 2012 vuoden Citroën C5 farkku
Sorry, mun on täysin mahdotonta uskoa tätä
Kyllähän volkkariin saa lämmitystä ja ilmastointia sovelluksesta päälle määräajaksi, ja minusta autossa istuessa kuskin paikalla ilmastointi toimii. Ei taida pystyä ilmastointia kytkemään päälle pysyvästi jos ei istu kuskin paikalla ketään.
Kyllähän volkkariin saa lämmitystä ja ilmastointia sovelluksesta päälle määräajaksi, ja minusta autossa istuessa kuskin paikalla ilmastointi toimii. Ei taida pystyä ilmastointia kytkemään päälle pysyvästi jos ei istu kuskin paikalla ketään.
Tuota tosin en tiennyt että tuo Teslan konepelti on noin ohutta ettei sitä tee mieli availla kun on niin heppoinen kiinnilaitettaessa (io-techin uusin model y video).
Kattelin vielä ku olin kaverille tuosta syksyl laittanu viestii. Niin 10cm syvempi on teslan kontti. Leveys sama. Ja tosiaan korkeus on sama kuin sen väliverhon kanssa. Eli sen yläpuolelle jäävä tila miinus tuo 10cm syvyydestä on se erotus. Ja teslassa lisäksi nuo kaksi muuta isoa tilaa.Sorry, mun on täysin mahdotonta uskoa tätä
Se on kyllä jännä tuo Scandinaavien intohimo farkkuihin.
Kivampi se o farkuun esim isohko koira laittaa tai pari ko johkin model 3sen takapaksiin... Eli tarpeita on moninaisia eri ihmisilläSe on kyllä jännä tuo Scandinaavien intohimo farkkuihin. Sanoisin myös että 2025 on Kiinalaisten sähkisten vuosi kunhan saavat maahantuonnin ja huollon samalla tasolle länkkäreiden kanssa.
Kattelin vielä ku olin kaverille tuosta syksyl laittanu viestii. Niin 10cm syvempi on teslan kontti. Leveys sama. Ja tosiaan korkeus on sama kuin sen väliverhon kanssa. Eli sen yläpuolelle jäävä tila miinus tuo 10cm syvyydestä on se erotus. Ja teslassa lisäksi nuo kaksi muuta isoa tilaa.