Huoh, kuten sulle on monta kertaa todeksi näytetty niin se C5n takaboksi on selvästi tilavuudeltaan isompi kuin Model 3:ssa kun lastataan ns. kattoon asti.
En oikein ymmärrä miksi tästäkin jankkaat kun on faktat pöydässä.
Monta kertaa todeksi näytetty? Näytetty videolta ja tm vertailusta. Esim leveydessä näiden kahden välillä eroa 14cm. Mun sieltä puolivälistä. Nuo kaks on ok, mutta mun tänään mitalla mittaama ei.
Lisäksi olen kokoajan sanonut, että se miltä osin c5 on isompi, niin se ei ole niin paljon isompi kuin lattian alla oleva tila (jonka mitat ei myöskään pitäneet paikkaansa siellä aikaisemmassa tekstissä)+frunk. Jolloin kokonaiskapasiteetti on isompi.
Näiden lisäksi vielä kun ilmoitetut tilatkin on 594l+frunk vs 535l, niin ihan miten vaan.
Niinkuin sanoin ni mulla on ollut kaksi autoa fyysisesti vierekkäin. Molemmista mitalla mitattu mitat. Kokonaisuutena model 3 oli isompi kaikki tilat huomioiden. Molemmissa on myös fyysisesti ollu kaikki tilat maksimaalisesti täytettynä tavaralla ja c5:een meni vähemmän.
On ihan se ja sama jos te kaivattu eri yksilöiden mittoja mitkä heittää pahimmillaan 14cm yhteen suuntaan, niin sillä ei ole mitään merkitystä sen osalta mitä ne näissä kahdessa autossa oli siellä rinnakkain pihalla ollessa.
Mä menin ostamaan pienempää autoa tilojen puolesta ja sellaiseen asennoiduin. Totuus oli toinen, mitä sitte? Oli positiivinen yllätys kyllä, mutta ei oo asia mistä mun täytyy alkaa valehtelee ja keksii et pääsen jonnekin tietokonefoorumille kertomaan siitä..
uskoo jos haluaa, on uskomatta jos haluaa. Jätetään tää jankkaus nyt jo tähän…